|
|
Γραμμή 6: |
Γραμμή 6: |
| |process_description=Η διαδικασία αφορά στην απόσπαση εκπαιδευτικών ως Ειδικών Συμβούλων στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για τέσσερα (4) σχολικά έτη και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ιδιωτικών ή ξένων ιδιωτικών σχολείων που επιθυμούν να παράσχουν τις υπηρεσίες τους στο ΙΕΠ ως Ειδικοί Σύμβουλοι. | | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην απόσπαση εκπαιδευτικών ως Ειδικών Συμβούλων στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για τέσσερα (4) σχολικά έτη και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ιδιωτικών ή ξένων ιδιωτικών σχολείων που επιθυμούν να παράσχουν τις υπηρεσίες τους στο ΙΕΠ ως Ειδικοί Σύμβουλοι. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
− | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ | + | |process_org_owner=40151 |
| |process_provision_org_owner_directory=ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | | |process_provision_org_owner_directory=ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
− | |process_provision_org_group=Αναφερόμενος φορέας | + | |process_provision_org_group=8210 |
| |process_provision_org_directory=ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | | |process_provision_org_directory=ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
| |process_remarks=Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) υποβάλλει προς την Αυτοτελή Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ αίτημα απόσπασης και χορήγησης εκπαιδευτικής άδειας για εκπαιδευτικούς ιδιωτικών και ξένων ιδιωτικών σχολείων που έχουν επιλεγεί σε αυτό ως επιστημονικό προσωπικό με θέση Ειδικού Συμβούλου. | | |process_remarks=Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) υποβάλλει προς την Αυτοτελή Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ αίτημα απόσπασης και χορήγησης εκπαιδευτικής άδειας για εκπαιδευτικούς ιδιωτικών και ξένων ιδιωτικών σχολείων που έχουν επιλεγεί σε αυτό ως επιστημονικό προσωπικό με θέση Ειδικού Συμβούλου. |
Γραμμή 137: |
Γραμμή 137: |
| |process_step_title=Παραλαβή της αίτησης από αρμόδια αρχή | | |process_step_title=Παραλαβή της αίτησης από αρμόδια αρχή |
| |process_step_official=Συναρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Συναρμόδιος φορέας |
− | |process_step_co_org=ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ι.Ε.Π.) | + | |process_step_co_org=17412 |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
| |process_step_duration_min=15 | | |process_step_duration_min=15 |
Γραμμή 150: |
Γραμμή 150: |
| |process_step_title=Διαβίβαση της αίτησης στην Αυτοτελή Δ/νση Ιδιωτικής Εκπ/σης του ΥΠΑΙΘ | | |process_step_title=Διαβίβαση της αίτησης στην Αυτοτελή Δ/νση Ιδιωτικής Εκπ/σης του ΥΠΑΙΘ |
| |process_step_official=Συναρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Συναρμόδιος φορέας |
− | |process_step_co_org=ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ι.Ε.Π.) | + | |process_step_co_org=17412 |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=1 | | |process_step_duration_min=1 |