|
|
| Γραμμή 78: |
Γραμμή 78: |
| | {{process steps | | {{process steps |
| | |process_step_num_id=4 | | |process_step_num_id=4 |
| − | |process_step_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Ναι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=(3α_4) Η ΚεΜΚΕ εκδίδει γνωμοδότηση περί απουσίας κρατικής ενίσχυσης (θετική γνωμοδότηση) | | |process_step_title=(3α_4) Η ΚεΜΚΕ εκδίδει γνωμοδότηση περί απουσίας κρατικής ενίσχυσης (θετική γνωμοδότηση) |
| | + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| | |process_step_num_id=5 | | |process_step_num_id=5 |
| − | |process_step_exit=Ναι
| |
| − | |process_step_child=Ναι
| |
| − | |process_step_previous_child_selector=3
| |
| − | |process_step_previous_child=3
| |
| − | |process_step_title=4 Η ΚεΜΚΕ εκδίδει θετική γνωμοδότηση
| |
| − | |process_step_duration_min=0
| |
| − | |process_step_duration_max=0
| |
| − | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps
| |
| − | |process_step_num_id=6
| |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| | |process_step_previous_child_selector=2 | | |process_step_previous_child_selector=2 |
| | |process_step_previous_child=2 | | |process_step_previous_child=2 |
| − | |process_step_title=3β Όταν το σχέδιο ενέχει κρατική ενίσχυση που φαίνεται συμβατή με τους κανόνες των κρατικών ενισχύσεων. | + | |process_step_title=(3β) Το σχέδιο ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης και δύναται να υπαχθεί σε Κανονισμό ή Απόφαση απαλλαγής |
| | + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| | |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| Γραμμή 105: |
Γραμμή 96: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=7 | + | |process_step_num_id=6 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| − | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_previous_child_selector=5
| + | |process_step_title=(3β_4) η ΚεΜΚΕ εκδίδει γνωμοδότηση βάσει της οποίας το μέτρο ενέχει μεν στοιχεία κρατικής ενίσχυσης ωστόσο είναι συμβατό/συμβιβάσιμο με το δίκαιο κρατικών ενισχύσεων, υπαγόμενο σε Κανονισμό ή Απόφαση απαλλαγής. |
| − | |process_step_previous_child=5
| |
| − | |process_step_title=4 Το σχέδιο διαβιβάζεται με το σύστημα SANI στην ΕΕ εφόσον απαιτείται γνωστοποίηση ή κοινοποιείται στην ΕΕ εφόσον απαιτείται εγκριτική απόφαση | |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| | |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| Γραμμή 116: |
Γραμμή 105: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=8 | + | |process_step_num_id=7 |
| | |process_step_exit=Ναι | | |process_step_exit=Ναι |
| − | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_previous_child_selector=6 | + | |process_step_title=(3β_5) γίνεται γνωστοποίηση του μέτρου στην ΕΕ μέσω του συστήματος SANI εντός νομίμων προθεσμιών, όπου απαιτείται (π.χ. βάσει του GBER και του FIBER γνωστοποιείται στο σύστημα SANI έως 20 ημέρες από την υιοθέτησή του, ομοίως και από 1.1.23 βάσει του ABER). |
| − | |process_step_previous_child=6
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| − | |process_step_title=5 Εάν η ΕΕ δεν εγείρει αντιρρήσεις σχετικά με το κοινοποιηθέν καθεστώς, το σχέδιο προχωράει προς ψήφιση/υιοθέτηση | |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| | |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| Γραμμή 127: |
Γραμμή 115: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=9 | + | |process_step_num_id=8 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| | |process_step_previous_child_selector=2 | | |process_step_previous_child_selector=2 |
| | |process_step_previous_child=2 | | |process_step_previous_child=2 |
| − | |process_step_title=3α Όταν το σχέδιο ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης που δεν φαίνονται συμβατά με τους κανόνες κρατικών ενισχύσεων, η ΚεΜΚΕ προτείνει στην αρμόδια υπηρεσία/φορέα βελτιώσεις | + | |process_step_title=3γ) το σχέδιο ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης που δύνανται να κριθούν συμβατά/ συμβιβάσιμα με την εσωτερική αγορά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ), κατόπιν κοινοποίησης κατ άρ. 108 παρ. 3 ΣΛΕΕ |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| Γραμμή 139: |
Γραμμή 127: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=10 | + | |process_step_num_id=9 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| − | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_previous_child_selector=8
| + | |process_step_title=(3γ_4) η ΚεΜΚΕ εκδίδει γνωμοδότηση και το μέτρο κοινοποιείται στην Επιτροπή μέσω του συστήματος SANI πριν την υιοθέτησή του |
| − | |process_step_previous_child=8
| |
| − | |process_step_title=4α Η υπηρεσία αποδέχεται τις αλλαγές και επαναπροωθεί το σχέδιο στην ΚεΜΚΕ | |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| | |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| Γραμμή 150: |
Γραμμή 136: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=11 | + | |process_step_num_id=10 |
| | |process_step_exit=Ναι | | |process_step_exit=Ναι |
| − | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_previous_child_selector=9
| + | |process_step_title=(3γ_5) Κατόπιν έγκρισης ή απόρριψης της Επιτροπής η ΚεΜΚΕ ενημερώνει την αρμόδια ΑΜΚΕ/αρμόδιο φορέα σχετικά |
| − | |process_step_previous_child=9
| |
| − | |process_step_title=Παραλαβή του επικαιροποιημένου σχεδίου Νόμου/Διάταξης/κανονιστικής πράξης για εκ νέου έλεγχο από την υπηρεσία (Η διαδικασία εκκινεί από το βήμα 1 εκ νέου). | |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| | |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| Γραμμή 161: |
Γραμμή 145: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=12 | + | |process_step_num_id=11 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| − | |process_step_previous_child_selector=8 | + | |process_step_previous_child_selector=2 |
| − | |process_step_previous_child=8 | + | |process_step_previous_child=2 |
| − | |process_step_title=4β Η υπηρεσία δεν αποδέχεται τις αλλαγές, | + | |process_step_title=3δ) το σχέδιο μέτρου ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης τα οποία δεν είναι σύμβατα με τους κανόνες κρατικών ενισχύσεων |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| | |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| Γραμμή 172: |
Γραμμή 156: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=13 | + | |process_step_num_id=12 |
| | |process_step_exit=Ναι | | |process_step_exit=Ναι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| − | |process_step_previous_child_selector=11
| + | |process_step_title=(3δ_4α) Η ΚεΜΚΕ εκδίδει πλήρως αρνητική γνωμοδότηση |
| − | |process_step_previous_child=11
| |
| − | |process_step_title=5α Η ΚεΜΚΕ εκδίδει αρνητική γνωμοδότηση | |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| | |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| Γραμμή 183: |
Γραμμή 165: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=14 | + | |process_step_num_id=13 |
| | |process_step_exit=Ναι | | |process_step_exit=Ναι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| | |process_step_previous_child_selector=11 | | |process_step_previous_child_selector=11 |
| | |process_step_previous_child=11 | | |process_step_previous_child=11 |
| − | |process_step_title=5β Η υπόθεση παραπέμπεται στην Διυπουργική Επιτροπή Κρατικών Ενισχύσεων | + | |process_step_title=(3δ_4β) Η ΚεΜΚΕ προτείνει βελτιώσεις στον αρμόδιο φορέα εφόσον είναι εφικτό ούτως ώστε είτε να μην ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης με την έννοια του αρ. 107 παρ. 1 ΣΛΕΕ (βλ. περ. 3α) είτε να ενέχει αλλά να μπορεί να υπαχθεί σε Κανονισμό ή Απόφαση Απαλλαγής (βλ. περ. 3β) ή να μπορεί να κριθεί συμβιβάσιμη κρατική ενίσχυση από την ΕΕ κατόπιν κοινοποίησης κατ’ άρ. 108 παρ. 3 ΣΛΕΕ (βλ. περ. 3γ). |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| | |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |