Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Έλεγχος μετρητή ΔΕΔΔΗΕ»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 30: Γραμμή 30:
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
 
|process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
|process_tax_type=Αιτήσεις,Μεταβολές/Τροποποιήσεις
+
|process_tax_type=Αιτήσεις,Έλεγχοι
 
|process_life_events=Περιβάλλον και ποιότητα ζωής
 
|process_life_events=Περιβάλλον και ποιότητα ζωής
 
|process_sdg_resource=Ιεραρχική Προσφυγή
 
|process_sdg_resource=Ιεραρχική Προσφυγή
|process_total_duration_steps_min=4
+
|process_total_duration_steps_min=3
|process_total_duration_steps_max=16
+
|process_total_duration_steps_max=13
 
|process_total_duration_steps_type=Ημέρες
 
|process_total_duration_steps_type=Ημέρες
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
Γραμμή 42: Γραμμή 42:
 
|process_evidence_ex_officio_total_number=0
 
|process_evidence_ex_officio_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
|process_evidence_prerequisite_total_number=2
+
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
|process_evidence_total_number=3
+
|process_evidence_total_number=1
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
Γραμμή 49: Γραμμή 49:
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
|process_application_description=Αποξήλωση παροχής-ΔΕΔΔΗΕ
+
|process_application_description=λεγχος μετρητή - ΔΕΔΔΗΕ
 
|process_application_note=Η αίτηση κατατίθεται με τους εξής τρόπους:
 
|process_application_note=Η αίτηση κατατίθεται με τους εξής τρόπους:
 
* Στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα,
 
* Στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα,
Γραμμή 59: Γραμμή 59:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Ιδιοκτησιακές
 
|process_conditions_type=Ιδιοκτησιακές
|process_conditions_name=Η αίτηση για αποξήλωση παροχής κατατίθεται μόνο από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου
+
|process_conditions_name=Η αίτηση για έλεγχο παροχής ρεύματος υποβάλλεται μόνο από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου
}}
 
{{process conditions
 
|process_conditions_num_id=2
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Οικονομικές
 
|process_conditions_name=Ο αιτών την αποξήλωση πρέπει προηγουμένως να έχει τακτοποιήσει τυχόν οφειλές προς τον πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος
 
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_num_id=1
|process_evidence_type=2905
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_description=Τίτλοι Ιδιοκτησίας του ακινήτου
 
|process_evidence_note=Η αίτηση κατατίθεται μόνο από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου
 
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=2
 
 
|process_evidence_type=7053
 
|process_evidence_type=7053
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
Γραμμή 85: Γραμμή 69:
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_description=Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ
 
|process_evidence_description=Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=3
 
|process_evidence_type=6009
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_evidence_description=Αίτηση μικρών εργασιών (έντυπο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.)
 
|process_evidence_note=https://deddie.gr/Documents2/%CE%95%CE%BD%CF%84%CF%85%CF%80%CE%B1%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%A0%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82/597_%20%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97%20%CE%9C%CE%99%CE%9A%CE%A1%CE%A9%CE%9D%20%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%A9%CE%9D%20A4.pdf
 
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=4
 
|process_evidence_type=4627
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι
 
|process_evidence_prerequisite=Πολεοδομικές
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_evidence_description=Άδεια κατεδάφισης του ακινήτου (σε περίπτωση κατεδάφισης)
 
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=5
 
|process_evidence_type=9102
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_description=Σε περίπτωση που απαιτείται η προσκόμιση επιπλέον δικαιολογητικών, ο ενδιαφερόμενος θα ενημερωθεί από την ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, προκειμένου να τα καταθέσει συμπληρωματικά.
 
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 178: Γραμμή 135:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Υποβολή αίτησης για αποξήλωση παροχής
+
|process_step_title=Υποβολή αίτησης για έλεγχο παροχής ρεύματος
|process_step_co_org=9662
+
|process_step_description=Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει αίτημα για έλεγχο παροχής ψηφιακά ή στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. Η αίτηση μπορεί να κατατεθεί και μέσω ΚΕΠ
|process_step_description=Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει αίτημα για αποξήλωση παροχής ψηφιακάή στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. Η αίτηση μπορεί να κατατεθεί και μέσω ΚΕΠ
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 190: Γραμμή 146:
 
|process_step_title=Ηλεκτρονική Υποβολή Αίτησης: Είσοδος στην εφαρμογή
 
|process_step_title=Ηλεκτρονική Υποβολή Αίτησης: Είσοδος στην εφαρμογή
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
|process_step_co_org=9662
 
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης του ακινήτου εισέρχεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή
+
|process_step_description=Ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης του ακινήτου εισέρχεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή --->URL εφαρμογής: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/
|process_step_note=URL εφαρμογής: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 206: Γραμμή 160:
 
|process_step_title=Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
 
|process_step_title=Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
|process_step_co_org=9662
 
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=2
 
|process_step_duration_max=2
 
|process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
|process_step_description=Επιλογή κατηγορίας αιτήματος από λίστα
+
|process_step_description=Επιλογή κατηγορίας αιτήματος "Έλεγχος Μετρητή" από την κυλιόμενη λίστα.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 219: Γραμμή 172:
 
|process_step_previous_child_selector=3
 
|process_step_previous_child_selector=3
 
|process_step_previous_child=3
 
|process_step_previous_child=3
|process_step_title=Επισύναψη δικαιολογητικών
+
|process_step_title=Επισύναψη παραστατικών/αποδεικτικών
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
|process_step_co_org=9662
 
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=2
 
|process_step_duration_min=2
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Επισυνάπτονται στο σχετικό πεδίο τα απαραίτητα δικαιολογητικά από τον ενδιαφερόμενο
+
|process_step_description=Επισυνάπτονται στο σχετικό πεδίο τυχόν παραστατικά ή αποδεικτικά για τη δυσλειτουργία του μετρητή
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 236: Γραμμή 188:
 
|process_step_title=Καταχώριση του αριθμού παροχής
 
|process_step_title=Καταχώριση του αριθμού παροχής
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
 +
|process_step_co_org=9662
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=2
 
|process_step_duration_max=2
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 +
|process_step_description=Ο αιτών καταχωρίζει στο αντίστοιχο πεδίο, τον αριθμό παροχής ρεύματος
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 249: Γραμμή 203:
 
|process_step_title=Καταχώριση αριθμού τηλεφώνου - παραλαβή OTP
 
|process_step_title=Καταχώριση αριθμού τηλεφώνου - παραλαβή OTP
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
 +
|process_step_co_org=9662
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=3
 
|process_step_duration_min=3
 
|process_step_duration_max=10
 
|process_step_duration_max=10
 
|process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
 +
|process_step_description=Ο αιτών καταχωρίζει τον αριθμό κινητού του τηλεφώνου και στη συνέχεια παραλαμβάνει 6ψήφιο κωδικό για την επιβεβαίωσή του
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 262: Γραμμή 218:
 
|process_step_title=Υποβολή της αίτησης
 
|process_step_title=Υποβολή της αίτησης
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
 +
|process_step_co_org=9662
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
Γραμμή 276: Γραμμή 233:
 
|process_step_title=Υποβολή αίτησης μέσω ΚΕΠ: Φυσική ταυτοποίηση του πολίτη
 
|process_step_title=Υποβολή αίτησης μέσω ΚΕΠ: Φυσική ταυτοποίηση του πολίτη
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 +
|process_step_co_org=9662
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
Γραμμή 290: Γραμμή 248:
 
|process_step_title=Έλεγχος πληρότητας προϋποθέσεων και δικαιολογητικών
 
|process_step_title=Έλεγχος πληρότητας προϋποθέσεων και δικαιολογητικών
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 +
|process_step_co_org=9662
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
Γραμμή 304: Γραμμή 263:
 
|process_step_title=Καταχώριση στοιχείων πολίτη, δημιουργία και πρωτοκόλληση αίτησης
 
|process_step_title=Καταχώριση στοιχείων πολίτη, δημιουργία και πρωτοκόλληση αίτησης
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 +
|process_step_co_org=9662
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=3
 
|process_step_duration_min=3
Γραμμή 317: Γραμμή 277:
 
|process_step_previous_child=10
 
|process_step_previous_child=10
 
|process_step_title=Αποστολή φακέλου υπόθεσης στην αρμόδια υπηρεσία
 
|process_step_title=Αποστολή φακέλου υπόθεσης στην αρμόδια υπηρεσία
 +
|process_step_co_org=9662
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
Γραμμή 330: Γραμμή 291:
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_title=Υποβολή της αίτησης στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ
 
|process_step_title=Υποβολή της αίτησης στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ
 +
|process_step_co_org=9662
 
|process_step_description=Σημείο εξυπηρέτησης: Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα
 
|process_step_description=Σημείο εξυπηρέτησης: Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα
 
}}
 
}}
Γραμμή 338: Γραμμή 300:
 
|process_step_title=Παραλαβή και έλεγχος του αιτήματος από τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε
 
|process_step_title=Παραλαβή και έλεγχος του αιτήματος από τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε
 
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
 
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
|process_step_co_org=9662
 
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
Γραμμή 349: Γραμμή 310:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Διεκπεραίωση του αιτήματος
+
|process_step_title=Αποστολή τεχνικού συνεργείου για τον έλεγχο του μετρητή
 
|process_step_official=Ομάδα εργασίας
 
|process_step_official=Ομάδα εργασίας
 +
|process_step_co_org=9662
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
}}
+
|process_step_description=Ο ΔΕΔΔΗΕ προγραμματίζει επίσκεψη για τον έλεγχο του μετρητή
{{process steps
+
|process_step_note=Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να έχει προηγηθεί έλεγχος από τον καταναλωτή, κλείνοντας το γενικό διακόπτη στον πίνακά του (εσωτερική εγκατάσταση) και κατόπιν ελέγχοντας αν ο δίσκος του μετρητή περιστρέφεται (καταγράφει ενέργεια). Στην περίπτωση που ο δίσκος περιστρέφεται, αυτό σημαίνει ότι πιθανόν υπάρχει διαρροή ηλεκτρικού ρεύματος περίπτωση η οποία απαιτεί άμεσο έλεγχο της εσωτερική ηλεκτρικής εγκατάστασης από ηλεκτρολόγο.
|process_step_num_id=15
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Γνωστοποίηση στον ενδιαφερόμενο
 
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links

Αναθεώρηση της 14:35, 30 Δεκεμβρίου 2022



84c37172-b835-4e02-adba-d448559c58ed 843717

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. (Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας)

Ψηφιακά σημεία παροχής

Αριθμός δικαιολογητικών

2

Κόστος

Από 29,35 έως 61,63 €

Εκτιμώμενος χρόνος

20 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αίτησης για έλεγχο του μετρητή κατανάλωσης ρεύματος, σε περίπτωση που υπάρχει υπόνοια εκ μέρους του καταναλωτή για μη ορθή μέτρηση της κατανάλωσης. Η αίτηση υποβάλλεται στον ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, ή ηλεκτρονικά στον ιστότοπο: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/ Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να εισέλθει είτε με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, είτε ως απλός επισκέπτης. Κατόπιν έγγραφου αιτήματος του καταναλωτή (ή του αρµόδιου προµηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας) για έλεγχο του µετρητή σχετικά µε την αξιοπιστία καταγραφής της κατανάλωσης, ο ∆Ε∆∆ΗΕ Α.Ε. θα ανταποκριθεί εντός 20 εργάσιµων ηµερών.

Βασικές πληροφορίες

Αρμόδιος ιδιωτικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, ΚΕΠ

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Στην περίπτωση που κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι ο μετρητής δε λειτουργούσε σωστά, θα γίνει διόρθωση του λογαριασμού του αιτούντα καταναλωτή και αντικατάσταση του μετρητή χωρίς καμία χρέωσή του. Στην περίπτωση που δεν διαπιστωθεί δυσλειτουργία του μετρητή ωστόσο, ο αιτών επιβαρύνεται με το κόστος του ελέγχου, το οποίο ανέρχεται σε:
  • 29,35 € για μετρητή μονοφασικής παροχής
  • 38,15 € για μετρητή τριφασικής παροχής
  • 61,63 € για μετρητή τριφασικής παροχής μέσω Μ/Σ εντάσεως ή παροχής Μέσης Τάσης
Τα πιο πάνω ποσά επιβαρύνονται με τον εκάστοτε ισχύοντα Φ.Π.Α.

Τελευταία ενημέρωση

11/04/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

λεγχος μετρητή - ΔΕΔΔΗΕ

Σημειώσεις

Η αίτηση κατατίθεται με τους εξής τρόπους:
  • Στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα,
  • Ηλεκτρονικά μέσω του ιστοτόπου της ΔΕΔΔΗΕ -->https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/
  • Σε οποιοδήποτε ΚΕΠ

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Ιεραρχική Προσφυγή


        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Έλεγχος μετρητή κατανάλωσης ρεύματος (ΔΕΔΔΗΕ)

            Επίσημος τίτλος

            Έλεγχος μετρητή - ΔΕΔΔΗΕ


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


            • 1 Ιδιοκτησιακές Η αίτηση για έλεγχο παροχής ρεύματος υποβάλλεται μόνο από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου

              Όχι Όχι

            • 1 Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ Αποδεικτικό πληρωμής / απόδειξη

              Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 7053

            • Νόμος 4001 2011 179 Α

              Περιγραφή Για τη λειτουργία Ενεργειακών Αγορών Ηλεκτρισμού και Φυσικού Αερίου, για Έρευνα, Παραγωγή και δίκτυα μεταφοράς Υδρογονανθράκων και άλλες ρυθμίσεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20110100179

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 404 2015 2773 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση διατάξεων του «Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας» (ΦΕΚ Β΄ 103/31.01.2012) και του «Κώδικα Συναλλαγών Ηλεκτρικής Ενέργειας» (ΦΕΚ Β΄ 104/ 31.01.2012), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20150202773

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 165 2014

              Περιγραφή Έγκριση του Προγράµµατος «Εγγυηµένες Υπηρεσίες προς Καταναλωτές» του ∆ιαχειριστή του Ελληνικού ∆ικτύου ∆ιανοµής Ηλεκτρικής Ενέργειας Ανώνυµης Εταιρείας (∆.Ε.∆.∆.Η.Ε. Α.Ε. ), κατόπιν της υπ’ αριθ. 665/30.12.2013 Απόφασης της ΡΑΕ.

              Νομικές παραπομπές https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%975%CE%99%CE%94%CE%9E-%CE%91%CE%9E7

              ΑΔΑ ΒΙΗ5ΙΔΞ-ΑΞ7

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 83 2014

              Περιγραφή Α∆ΕΙΑ ∆ΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ∆ΙΚΤΥΟΥ ∆ΙΑΝΟΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (Α∆ΕΙΑ ∆ΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Ε∆∆ΗΕ)

              Νομικές παραπομπές https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%9A%CE%A3%CE%99%CE%94%CE%9E-3%CE%A11

              ΑΔΑ ΒΙΚΣΙΔΞ-3Ρ1

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 404 2015 2773 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση διατάξεων του «Εγχειριδίου Διαχείρισης Μετρήσεων και Περιοδικής Εκκαθάρισης Προμηθευτών Δικτύου» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚ Β΄ 1463/2013), μετονομασία του σε «ΕγχειρίδιοΔιαχείρισης Μετρήσεων και Περιοδικής Εκκαθάρισης» και κωδικοποίηση σε ενιαίο κείμενο.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20150202773

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 182 2013 1463 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση διατάξεων του Εγχειριδίου Διαχείρισης Μετρήσεων και Περιοδικής Εκκαθάρισης Προμηθευτών Δικτύου, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚΒ΄82/2006) και κωδικοποίηση σε ενιαίο κείμενο.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20130201463

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση ΔΙΑΔΠ/E/2242 2006 135 Β

              Περιγραφή Καθορισμός διοικητικών διαδικασιών Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ) αρμοδιότητας Υπουργείου Ανάπτυξης και των αντίστοιχων εντύπων τους που διεκπεραιώνονται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20060200135

            • 1 Υποβολή αίτησης για έλεγχο παροχής ρεύματος


              Περιγραφή Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει αίτημα για έλεγχο παροχής ψηφιακά ή στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. Η αίτηση μπορεί να κατατεθεί και μέσω ΚΕΠ

              Όχι Όχι


            • 2 Ηλεκτρονική Υποβολή Αίτησης: Είσοδος στην εφαρμογή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης του ακινήτου εισέρχεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή --->URL εφαρμογής: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/

              Ναι Όχι


            • 3 Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Επιλογή κατηγορίας αιτήματος "Έλεγχος Μετρητή" από την κυλιόμενη λίστα.

              Ναι Όχι


            • 4 Επισύναψη παραστατικών/αποδεικτικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Επισυνάπτονται στο σχετικό πεδίο τυχόν παραστατικά ή αποδεικτικά για τη δυσλειτουργία του μετρητή

              Ναι Όχι


            • 5 Καταχώριση του αριθμού παροχής

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο αιτών καταχωρίζει στο αντίστοιχο πεδίο, τον αριθμό παροχής ρεύματος

              Ναι Όχι


            • 6 Καταχώριση αριθμού τηλεφώνου - παραλαβή OTP

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο αιτών καταχωρίζει τον αριθμό κινητού του τηλεφώνου και στη συνέχεια παραλαμβάνει 6ψήφιο κωδικό για την επιβεβαίωσή του

              Ναι Όχι


            • 7 Υποβολή της αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Μετά την επιβεβαίωση του αριθμού τηλεφώνου του, ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει το αίτημα οριστικά

              Ναι Όχι


            • 8 Υποβολή αίτησης μέσω ΚΕΠ: Φυσική ταυτοποίηση του πολίτη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Ο υπάλληλος ΚΕΠ προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη

              Ναι Όχι


            • 9 Έλεγχος πληρότητας προϋποθέσεων και δικαιολογητικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Ο υπάλληλος ΚΕΠ ελέγχει την πληρότητα των προϋποθέσεων και των προσκομισθέντων δικαιολογητικών

              Ναι Όχι


            • 10 Καταχώριση στοιχείων πολίτη, δημιουργία και πρωτοκόλληση αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος του ΚΕΠ καταχωρίζει τα στοιχεία του πολίτη, πρωτοκολλεί το αίτημα και παραδίδει στον πολίτη τη βεβαίωση υποβολής αιτήματος.

              Ναι Όχι


            • 11 Αποστολή φακέλου υπόθεσης στην αρμόδια υπηρεσία

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η αποστολή του φακέλου στον αρμόδιο Φορέα πραγματοποιείται είτε ηλεκτρονικά (e-mail), είτε με ταχυδρομείο.

              Ναι Όχι


            • 12 Υποβολή της αίτησης στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ

              Συναρμόδιος Φορέας

              Περιγραφή Σημείο εξυπηρέτησης: Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα

              Ναι Όχι


            • 13 Παραλαβή και έλεγχος του αιτήματος από τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Η ΔΕΔΔΗΕ ελέγχει το περιεχόμενο του φακέλου της αίτησης και την πληρότητα των δικαιολογητικών

              Όχι Όχι


            • 14 Αποστολή τεχνικού συνεργείου για τον έλεγχο του μετρητή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ομάδα εργασίας

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο ΔΕΔΔΗΕ προγραμματίζει επίσκεψη για τον έλεγχο του μετρητή

              Σημειώσεις Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να έχει προηγηθεί έλεγχος από τον καταναλωτή, κλείνοντας το γενικό διακόπτη στον πίνακά του (εσωτερική εγκατάσταση) και κατόπιν ελέγχοντας αν ο δίσκος του μετρητή περιστρέφεται (καταγράφει ενέργεια). Στην περίπτωση που ο δίσκος περιστρέφεται, αυτό σημαίνει ότι πιθανόν υπάρχει διαρροή ηλεκτρικού ρεύματος περίπτωση η οποία απαιτεί άμεσο έλεγχο της εσωτερική ηλεκτρικής εγκατάστασης από ηλεκτρολόγο.

              Όχι Όχι






            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.