|
|
| Γραμμή 21: |
Γραμμή 21: |
| | |process_provided_to=Δημόσιους φορείς | | |process_provided_to=Δημόσιους φορείς |
| | |process_tax_type=Γνωμοδοτήσεις | | |process_tax_type=Γνωμοδοτήσεις |
| − | |process_total_duration_steps_min=1 | + | |process_total_duration_steps_min=604800 |
| − | |process_total_duration_steps_max=2 | + | |process_total_duration_steps_max=1209600 |
| | |process_total_duration_steps_type=Εβδομάδες | | |process_total_duration_steps_type=Εβδομάδες |
| | |process_total_duration_steps_digital_min=0 | | |process_total_duration_steps_digital_min=0 |
| Γραμμή 35: |
Γραμμή 35: |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| | + | |process_deadline_duration=0 |
| | + | |time_changed=1 |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 51: |
Γραμμή 53: |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| − | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_duration_min=86400 |
| − | |process_step_duration_max=2 | + | |process_step_duration_max=172800 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 62: |
Γραμμή 64: |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| − | |process_step_duration_min=5 | + | |process_step_duration_min=432000 |
| − | |process_step_duration_max=7 | + | |process_step_duration_max=604800 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 74: |
Γραμμή 76: |
| | |process_step_title=3α) το σχέδιο μέτρου δεν ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης (με την έννοια του αρ. 107 παρ. 1 ΣΛΕΕ) | | |process_step_title=3α) το σχέδιο μέτρου δεν ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης (με την έννοια του αρ. 107 παρ. 1 ΣΛΕΕ) |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| − | |process_step_duration_min=2 | + | |process_step_duration_min=172800 |
| − | |process_step_duration_max=3 | + | |process_step_duration_max=259200 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 95: |
Γραμμή 97: |
| | |process_step_title=(3β) Το σχέδιο ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης και δύναται να υπαχθεί σε Κανονισμό ή Απόφαση απαλλαγής | | |process_step_title=(3β) Το σχέδιο ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης και δύναται να υπαχθεί σε Κανονισμό ή Απόφαση απαλλαγής |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| − | |process_step_duration_min=5 | + | |process_step_duration_min=432000 |
| − | |process_step_duration_max=7 | + | |process_step_duration_max=604800 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 106: |
Γραμμή 108: |
| | |process_step_previous_child=5 | | |process_step_previous_child=5 |
| | |process_step_title=(3β_4) η ΚεΜΚΕ εκδίδει γνωμοδότηση βάσει της οποίας το μέτρο ενέχει μεν στοιχεία κρατικής ενίσχυσης ωστόσο είναι συμβατό/συμβιβάσιμο με το δίκαιο κρατικών ενισχύσεων, υπαγόμενο σε Κανονισμό ή Απόφαση απαλλαγής. | | |process_step_title=(3β_4) η ΚεΜΚΕ εκδίδει γνωμοδότηση βάσει της οποίας το μέτρο ενέχει μεν στοιχεία κρατικής ενίσχυσης ωστόσο είναι συμβατό/συμβιβάσιμο με το δίκαιο κρατικών ενισχύσεων, υπαγόμενο σε Κανονισμό ή Απόφαση απαλλαγής. |
| − | |process_step_duration_min=2 | + | |process_step_duration_min=172800 |
| − | |process_step_duration_max=3 | + | |process_step_duration_max=259200 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 118: |
Γραμμή 120: |
| | |process_step_title=(3β_5) γίνεται γνωστοποίηση του μέτρου στην ΕΕ μέσω του συστήματος SANI εντός νομίμων προθεσμιών, όπου απαιτείται (π.χ. βάσει του GBER και του FIBER γνωστοποιείται στο σύστημα SANI έως 20 ημέρες από την υιοθέτησή του, ομοίως και από 1.1.23 βάσει του ABER). | | |process_step_title=(3β_5) γίνεται γνωστοποίηση του μέτρου στην ΕΕ μέσω του συστήματος SANI εντός νομίμων προθεσμιών, όπου απαιτείται (π.χ. βάσει του GBER και του FIBER γνωστοποιείται στο σύστημα SANI έως 20 ημέρες από την υιοθέτησή του, ομοίως και από 1.1.23 βάσει του ABER). |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| − | |process_step_duration_min=2 | + | |process_step_duration_min=172800 |
| − | |process_step_duration_max=3 | + | |process_step_duration_max=259200 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 130: |
Γραμμή 132: |
| | |process_step_title=3γ) το σχέδιο ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης που δύνανται να κριθούν συμβατά/ συμβιβάσιμα με την εσωτερική αγορά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ), κατόπιν κοινοποίησης κατ' αρ. 108 παρ. 3 ΣΛΕΕ | | |process_step_title=3γ) το σχέδιο ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης που δύνανται να κριθούν συμβατά/ συμβιβάσιμα με την εσωτερική αγορά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ), κατόπιν κοινοποίησης κατ' αρ. 108 παρ. 3 ΣΛΕΕ |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| − | |process_step_duration_min=5 | + | |process_step_duration_min=432000 |
| − | |process_step_duration_max=7 | + | |process_step_duration_max=604800 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 141: |
Γραμμή 143: |
| | |process_step_previous_child=8 | | |process_step_previous_child=8 |
| | |process_step_title=(3γ_4) η ΚεΜΚΕ εκδίδει γνωμοδότηση και το μέτρο κοινοποιείται στην Επιτροπή μέσω του συστήματος SANI πριν την υιοθέτησή του | | |process_step_title=(3γ_4) η ΚεΜΚΕ εκδίδει γνωμοδότηση και το μέτρο κοινοποιείται στην Επιτροπή μέσω του συστήματος SANI πριν την υιοθέτησή του |
| − | |process_step_duration_min=5 | + | |process_step_duration_min=432000 |
| − | |process_step_duration_max=7 | + | |process_step_duration_max=604800 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 152: |
Γραμμή 154: |
| | |process_step_previous_child=9 | | |process_step_previous_child=9 |
| | |process_step_title=(3γ_5) Κατόπιν έγκρισης ή απόρριψης της Επιτροπής η ΚεΜΚΕ ενημερώνει την αρμόδια ΑΜΚΕ/αρμόδιο φορέα σχετικά | | |process_step_title=(3γ_5) Κατόπιν έγκρισης ή απόρριψης της Επιτροπής η ΚεΜΚΕ ενημερώνει την αρμόδια ΑΜΚΕ/αρμόδιο φορέα σχετικά |
| − | |process_step_duration_min=2 | + | |process_step_duration_min=172800 |
| − | |process_step_duration_max=3 | + | |process_step_duration_max=259200 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 163: |
Γραμμή 165: |
| | |process_step_previous_child=2 | | |process_step_previous_child=2 |
| | |process_step_title=3δ) το σχέδιο μέτρου ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης τα οποία δεν είναι σύμβατα με τους κανόνες κρατικών ενισχύσεων | | |process_step_title=3δ) το σχέδιο μέτρου ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης τα οποία δεν είναι σύμβατα με τους κανόνες κρατικών ενισχύσεων |
| − | |process_step_duration_min=7 | + | |process_step_duration_min=604800 |
| − | |process_step_duration_max=9 | + | |process_step_duration_max=777600 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 174: |
Γραμμή 176: |
| | |process_step_previous_child=11 | | |process_step_previous_child=11 |
| | |process_step_title=(3δ_4α) Η ΚεΜΚΕ εκδίδει πλήρως αρνητική γνωμοδότηση | | |process_step_title=(3δ_4α) Η ΚεΜΚΕ εκδίδει πλήρως αρνητική γνωμοδότηση |
| − | |process_step_duration_min=2 | + | |process_step_duration_min=172800 |
| − | |process_step_duration_max=3 | + | |process_step_duration_max=259200 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 185: |
Γραμμή 187: |
| | |process_step_previous_child=11 | | |process_step_previous_child=11 |
| | |process_step_title=(3δ_4β) Η ΚεΜΚΕ προτείνει βελτιώσεις στον αρμόδιο φορέα εφόσον είναι εφικτό ούτως ώστε είτε να μην ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης με την έννοια του αρ. 107 παρ. 1 ΣΛΕΕ (βλ. περ. 3α) είτε να ενέχει αλλά να μπορεί να υπαχθεί σε Κανονισμό ή Απόφαση Απαλλαγής (βλ. περ. 3β) ή να μπορεί να κριθεί συμβιβάσιμη κρατική ενίσχυση από την ΕΕ κατόπιν κοινοποίησης κατ’ άρ. 108 παρ. 3 ΣΛΕΕ (βλ. περ. 3γ). | | |process_step_title=(3δ_4β) Η ΚεΜΚΕ προτείνει βελτιώσεις στον αρμόδιο φορέα εφόσον είναι εφικτό ούτως ώστε είτε να μην ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης με την έννοια του αρ. 107 παρ. 1 ΣΛΕΕ (βλ. περ. 3α) είτε να ενέχει αλλά να μπορεί να υπαχθεί σε Κανονισμό ή Απόφαση Απαλλαγής (βλ. περ. 3β) ή να μπορεί να κριθεί συμβιβάσιμη κρατική ενίσχυση από την ΕΕ κατόπιν κοινοποίησης κατ’ άρ. 108 παρ. 3 ΣΛΕΕ (βλ. περ. 3γ). |
| − | |process_step_duration_min=3 | + | |process_step_duration_min=259200 |
| − | |process_step_duration_max=4 | + | |process_step_duration_max=345600 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | }} | | }} |