|
|
| Γραμμή 7: |
Γραμμή 7: |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
| − | |process_deadline=4
| |
| − | |process_deadline_type=Μήνες
| |
| − | |process_estimated_implementation_time=8
| |
| − | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες
| |
| | |process_provided_language=Ελληνικά | | |process_provided_language=Ελληνικά |
| | |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| Γραμμή 16: |
Γραμμή 12: |
| | |process_usage=Άλλο | | |process_usage=Άλλο |
| | |process_output_type=Απόφαση | | |process_output_type=Απόφαση |
| − | |process_validity_duration_type=Έτος
| |
| | |process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Μαθητές,Εκπαιδευτικούς | | |process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Μαθητές,Εκπαιδευτικούς |
| | |process_tax_type=Αποφάσεις | | |process_tax_type=Αποφάσεις |
| Γραμμή 22: |
Γραμμή 17: |
| | |process_total_duration_steps_min=6480000.0 | | |process_total_duration_steps_min=6480000.0 |
| | |process_total_duration_steps_max=22032000.0 | | |process_total_duration_steps_max=22032000.0 |
| − | |process_total_duration_steps_type=Μήνες
| |
| | |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| | |process_cost_max=0 | | |process_cost_max=0 |
| Γραμμή 36: |
Γραμμή 30: |
| | |process_deadline_duration=10368000 | | |process_deadline_duration=10368000 |
| | |process_validity_duration=31104000 | | |process_validity_duration=31104000 |
| − | |time_changed=1
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 70: |
Γραμμή 63: |
| | |process_step_duration_min=2592000 | | |process_step_duration_min=2592000 |
| | |process_step_duration_max=10368000 | | |process_step_duration_max=10368000 |
| − | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| | |process_step_description=Στο τέλος κάθε σχολική χρονιάς η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ. εκδίδει έγγραφο με το οποίο καλέι τις ΠΔΕ να μεριμνήσουν για τον προγραμματισμό του μαθήματος κολύμβησης. | | |process_step_description=Στο τέλος κάθε σχολική χρονιάς η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ. εκδίδει έγγραφο με το οποίο καλέι τις ΠΔΕ να μεριμνήσουν για τον προγραμματισμό του μαθήματος κολύμβησης. |
| | Ο προγραμματισμός έγκειται στις απαραίτητες ενέργειες που αφορούν: | | Ο προγραμματισμός έγκειται στις απαραίτητες ενέργειες που αφορούν: |
| Γραμμή 87: |
Γραμμή 79: |
| | |process_step_duration_min=604800 | | |process_step_duration_min=604800 |
| | |process_step_duration_max=1814400 | | |process_step_duration_max=1814400 |
| − | |process_step_duration_type=Εβδομάδες
| |
| | |process_step_description=Ύστερα από σχετικό έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. , καλούνται οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής οι οποίοι/ες υπηρετούν σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριό τους, όπως υποβάλουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης που ανήκουν αίτηση για τη διάθεση (μερική ή ολική) ή/και την απόσπασή τους, προκειμένου να διδάξουν το αντικείμενο της κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής για το τρέχον σχολικό έτος. | | |process_step_description=Ύστερα από σχετικό έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. , καλούνται οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής οι οποίοι/ες υπηρετούν σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριό τους, όπως υποβάλουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης που ανήκουν αίτηση για τη διάθεση (μερική ή ολική) ή/και την απόσπασή τους, προκειμένου να διδάξουν το αντικείμενο της κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής για το τρέχον σχολικό έτος. |
| | |process_step_note=Κάθε ΠΔΕ αφού συγκεντρώσει τα παραπάνω στοιχεία από τις Δ.Π.Ε. ευθύνης της, τα αποστέλλει στην Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ.. | | |process_step_note=Κάθε ΠΔΕ αφού συγκεντρώσει τα παραπάνω στοιχεία από τις Δ.Π.Ε. ευθύνης της, τα αποστέλλει στην Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ.. |
| Γραμμή 100: |
Γραμμή 91: |
| | |process_step_duration_min=604800 | | |process_step_duration_min=604800 |
| | |process_step_duration_max=1814400 | | |process_step_duration_max=1814400 |
| − | |process_step_duration_type=Εβδομάδες
| |
| | |process_step_description=Με σχετικό έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ., καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης όπως: | | |process_step_description=Με σχετικό έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ., καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης όπως: |
| | 1. Προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να ορίσουν Συντονιστές Κολύμβησης, εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ11 - Φυσικής Αγωγής, με ειδικότητα κατά προτεραιότητα στην κολύμβηση ή/και αθλήματα υγρού στίβου, οι οποίοι προέρχονται από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. | | 1. Προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να ορίσουν Συντονιστές Κολύμβησης, εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ11 - Φυσικής Αγωγής, με ειδικότητα κατά προτεραιότητα στην κολύμβηση ή/και αθλήματα υγρού στίβου, οι οποίοι προέρχονται από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. |
| Γραμμή 120: |
Γραμμή 110: |
| | |process_step_duration_min=2592000 | | |process_step_duration_min=2592000 |
| | |process_step_duration_max=7776000 | | |process_step_duration_max=7776000 |
| − | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| | |process_step_description=Με έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. καλούνται οι Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού (Υ.Φ.Α.ΣΧ.Α.) και οι Συντονιστές | | |process_step_description=Με έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. καλούνται οι Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού (Υ.Φ.Α.ΣΧ.Α.) και οι Συντονιστές |
| | Κολύμβησης των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες έχουν ήδη τοποθετηθεί οι πλεονάζοντες μόνιμοι εκπαιδευτικοί ή αναπληρωτές κλάδου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών της διδασκαλίας, να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για την | | Κολύμβησης των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες έχουν ήδη τοποθετηθεί οι πλεονάζοντες μόνιμοι εκπαιδευτικοί ή αναπληρωτές κλάδου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών της διδασκαλίας, να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για την |