|
|
Γραμμή 48: |
Γραμμή 48: |
| {{process conditions | | {{process conditions |
| |process_conditions_num_id=1 | | |process_conditions_num_id=1 |
| + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| + | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| + | |process_conditions_name=Έκδοση πρόσκλησης εκπαιδευτικών για υποβολή αιτήσεων απόσπασης σε καλλιτεχνικά σχολεία |
| + | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%A5%CE%9A%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A3_%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%A0%CE%91%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D_%CE%A3%CE%95_%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%A0%CE%95_%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%94%CE%95_2023_2024_%CE%91%CE%94%CE%91_%CE%A8%CE%99%CE%97%CE%A746%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%9F6%CE%A4.pdf |
| + | }} |
| + | {{process conditions |
| + | |process_conditions_num_id=2 |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Εργασιακές | | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| |process_conditions_name=Πενταετής διδακτική προϋπηρεσία σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_conditions_name=Πενταετής διδακτική προϋπηρεσία σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
− | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/monimoi-m/metatheseis-mon-2/51768-04-04-22-prosklisi-ekpaideftikon-avathmias-kai-vvathmias-gia-ypovoli-aitiseon-apospaseon-4
| |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
− | |process_conditions_num_id=2 | + | |process_conditions_num_id=3 |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Διοικητικές | | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| |process_conditions_name=Να μην συντρέχει κώλυμα απόσπασης. Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. | | |process_conditions_name=Να μην συντρέχει κώλυμα απόσπασης. Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. |
− | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/monimoi-m/metatheseis-mon-2/51768-04-04-22-prosklisi-ekpaideftikon-avathmias-kai-vvathmias-gia-ypovoli-aitiseon-apospaseon-4 | + | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%A5%CE%9A%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A3_%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%A0%CE%91%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D_%CE%A3%CE%95_%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%A0%CE%95_%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%94%CE%95_2023_2024_%CE%91%CE%94%CE%91_%CE%A8%CE%99%CE%97%CE%A746%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%9F6%CE%A4.pdf |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
− | |process_conditions_num_id=3 | + | |process_conditions_num_id=4 |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Διοικητικές | | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| |process_conditions_name=Ύπαρξη λειτουργικού κενού στον κλάδο/ειδικότητα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο συγκεκριμένο καλλιτεχνικό σχολείο. | | |process_conditions_name=Ύπαρξη λειτουργικού κενού στον κλάδο/ειδικότητα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο συγκεκριμένο καλλιτεχνικό σχολείο. |
− | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/monimoi-m/metatheseis-mon-2/51768-04-04-22-prosklisi-ekpaideftikon-avathmias-kai-vvathmias-gia-ypovoli-aitiseon-apospaseon-4
| |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
− | |process_conditions_num_id=4 | + | |process_conditions_num_id=5 |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Εργασιακές | | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| |process_conditions_name=Υποχρέωση παραμονής στην περιοχή διορισμού των νεοδιοριζόμενων για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών. | | |process_conditions_name=Υποχρέωση παραμονής στην περιοχή διορισμού των νεοδιοριζόμενων για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών. |
− | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/monimoi-m/metatheseis-mon-2/51768-04-04-22-prosklisi-ekpaideftikon-avathmias-kai-vvathmias-gia-ypovoli-aitiseon-apospaseon-4
| |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |