|
|
Γραμμή 11: |
Γραμμή 11: |
| |process_provision_org=31247 | | |process_provision_org=31247 |
| |process_provision_org_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΝΟΜΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ/Α.Ε.Α. | | |process_provision_org_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΝΟΜΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ/Α.Ε.Α. |
− | |process_output_registries=115684,987927 | + | |process_output_registries=115684, 987927 |
| |process_remarks=Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με διευκρινιστικές διαταγές της Γενικής Γραμματείας Μεταναστευτικής πολιτικής, η αναφορά στο άρθρο 6 περ. ii΄, περί διαγραφής από τον Κατάλογο των ανεπιθύμητων σε περίπτωση χορήγησης άδειας διαμονής, επ' ουδενί αφορά πολίτες τρίτων χωρών που έχουν εγγραφεί στο κατάλογο για λόγους δημόσιας τάξης και ασφάλειας, ει μη μόνον πολίτες τρίτων χωρών που έχουν εγγραφεί λόγω προηγούμενης μη νόμιμης διαμονής (άρθρο 21 παρ. 4 του ν. 3907/2011). Διαφορετική προσέγγιση θα παραβίαζε τις διατάξεις του νόμου 4251/2014. | | |process_remarks=Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με διευκρινιστικές διαταγές της Γενικής Γραμματείας Μεταναστευτικής πολιτικής, η αναφορά στο άρθρο 6 περ. ii΄, περί διαγραφής από τον Κατάλογο των ανεπιθύμητων σε περίπτωση χορήγησης άδειας διαμονής, επ' ουδενί αφορά πολίτες τρίτων χωρών που έχουν εγγραφεί στο κατάλογο για λόγους δημόσιας τάξης και ασφάλειας, ει μη μόνον πολίτες τρίτων χωρών που έχουν εγγραφεί λόγω προηγούμενης μη νόμιμης διαμονής (άρθρο 21 παρ. 4 του ν. 3907/2011). Διαφορετική προσέγγιση θα παραβίαζε τις διατάξεις του νόμου 4251/2014. |
| + | |process_estimated_implementation_duration=864000 |
| |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο | | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
Γραμμή 24: |
Γραμμή 25: |
| |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή |
| |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
− | |process_total_duration_steps_min=259200 | + | |process_total_duration_steps_min=266400 |
− | |process_total_duration_steps_max=475200.0 | + | |process_total_duration_steps_max=464400 |
− | |process_cost_min=0 | + | |process_cost_min=0.00 |
− | |process_cost_max=0 | + | |process_cost_max=0.00 |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
Γραμμή 40: |
Γραμμή 41: |
| |process_application_owner=ΝΠΔΔ, Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=ΝΠΔΔ, Φυσικά πρόσωπα |
| |process_application_description=Αίτηση για τη διαγραφή του διοικητικού μέτρου απαγόρευσης εισόδου και διαμονής από τον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α) | | |process_application_description=Αίτηση για τη διαγραφή του διοικητικού μέτρου απαγόρευσης εισόδου και διαμονής από τον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α) |
− | |process_estimated_implementation_duration=864000
| |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
| |process_conditions_num_id=1 | | |process_conditions_num_id=1 |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
− | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| |process_conditions_name=Θα πρέπει να ισχύει μία από τις προϋποθέσεις του άρθρου 3 παρ. 2 της υπ’ αριθ. 4000/4/32-λα΄ από 05-10-2012 Κ.Υ.Α., ήτοι: | | |process_conditions_name=Θα πρέπει να ισχύει μία από τις προϋποθέσεις του άρθρου 3 παρ. 2 της υπ’ αριθ. 4000/4/32-λα΄ από 05-10-2012 Κ.Υ.Α., ήτοι: |
| Η εγγραφή παύει αυτοδικαίως να ισχύει: | | Η εγγραφή παύει αυτοδικαίως να ισχύει: |
Γραμμή 59: |
Γραμμή 59: |
| |process_conditions_alternative_of_selector=1 | | |process_conditions_alternative_of_selector=1 |
| |process_conditions_alternative_of=1 | | |process_conditions_alternative_of=1 |
− | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Χρονικές |
− | |process_conditions_name=Ειδάλλως, να συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 2 παρ. 2 της υπ' αριθ. 4000/4/32-ν΄ από 17-03-2017 Κ.Υ.Α., ήτοι: | + | |process_conditions_name=Ειδάλλως, να συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 2 παρ. 2 της υπ αριθ. 4000/4/32-ν΄ από 17-03-2017 Κ.Υ.Α., ήτοι: |
| Οι εγγραφές στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. που αφορούν αλλοδαπούς σε βάρος των οποίων είχε επιβληθεί δικαστική απέλαση με βάση ποινή κάθειρξης μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 4055/2012, διαγράφονται αυτοδικαίως μετά την παρέλευση του χρονικού διαστήματος της απαγόρευσης εισόδου που καθορίστηκε από το αρμόδιο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών, σύμφωνα με την παράγραφο 4 του | | Οι εγγραφές στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. που αφορούν αλλοδαπούς σε βάρος των οποίων είχε επιβληθεί δικαστική απέλαση με βάση ποινή κάθειρξης μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 4055/2012, διαγράφονται αυτοδικαίως μετά την παρέλευση του χρονικού διαστήματος της απαγόρευσης εισόδου που καθορίστηκε από το αρμόδιο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών, σύμφωνα με την παράγραφο 4 του |
− | άρθρου 110 του ν. 4055/2012. Σε περίπτωση που δεν έχει καθοριστεί τέτοιο χρονικό διάστημα, οι κατά το προηγούμενο εδάφιο εγγραφές διαγράφονται αυτοδικαίως μετά την παρέλευση δέκα (10) ετών από την εκτέλεση της πρώτης απόφασης απέλασης, εφόσον το κατ’ άρθρο 110 παρ. 4 ν. 4055/2012 βούλευμα δεν εκδοθεί εντός χρονικού διαστήματος έξι (6) μηνών από την έναρξη | + | άρθρου 110 του ν. 4055/2012. Σε περίπτωση που δεν έχει καθοριστεί τέτοιο χρονικό διάστημα, οι κατά το προηγούμενο εδάφιο εγγραφές διαγράφονται αυτοδικαίως μετά την παρέλευση δέκα (10) ετών από την εκτέλεση της πρώτης απόφασης απέλασης, εφόσον το κατ’ άρθρο 110 παρ. 4 ν. 4055/2012 βούλευμα δεν εκδοθεί εντός χρονικού διαστήματος έξι (6) μηνών από την έναρξη ισχύος της παρούσας. |
− | ισχύος της παρούσας. | |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 70: |
Γραμμή 69: |
| |process_conditions_alternative_of_selector=1 | | |process_conditions_alternative_of_selector=1 |
| |process_conditions_alternative_of=1 | | |process_conditions_alternative_of=1 |
− | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Δικαστικές |
− | |process_conditions_name=Διαφορετικά, να συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 14 παρ. 7 του νόμου 4322/2015, ήτοι: Δικαστικές απελάσεις που έχουν επιβληθεί με βάση ποινή φυλάκισης παύουν να ισχύουν και δεν εκτελούνται από τη δημοσίευση του παρόντος. (Αφορά εγγραφές στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. που εισήχθησαν κατόπιν έκδοσης δικαστικής απέλασης με βάση ποινή φυλάκισης. | + | |process_conditions_name=Διαφορετικά, να συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 14 παρ. 7 του νόμου 4322/2015, ήτοι: Δικαστικές απελάσεις που έχουν επιβληθεί με βάση ποινή φυλάκισης παύουν να ισχύουν και δεν εκτελούνται από τη δημοσίευση του παρόντος. (Αφορά εγγραφές στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. που εισήχθησαν κατόπιν έκδοσης δικαστικής απέλασης με βάση ποινή φυλάκισης). |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 78: |
Γραμμή 77: |
| |process_conditions_alternative_of_selector=1 | | |process_conditions_alternative_of_selector=1 |
| |process_conditions_alternative_of=1 | | |process_conditions_alternative_of=1 |
− | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Διοικητικές |
− | |process_conditions_name=Σε διαφορετική περίπτωση, σύμφωνα με το άρθρο 6 περ. ii του Ν. 4251/2014, η εγγραφή στον κατάλογο ανεπιθύμητων, παύει αυτοδικαίως να ισχύει με τη χορήγηση ή ανανέωση άδειας διαμονής. | + | |process_conditions_name=Σε διαφορετική περίπτωση, σύμφωνα με το άρθρο 6 περ. ii του Ν. 4251/2014, η εγγραφή στον κατάλογο ανεπιθύμητων παύει αυτοδικαίως να ισχύει με τη χορήγηση ή ανανέωση άδειας διαμονής. |
− | Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με διευκρινιστικές διαταγές της Γενικής Γραμματείας Μεταναστευτικής πολιτικής, η αναφορά στο εν λόγω άρθρο περί διαγραφής από τον Κατάλογο των ανεπιθύμητων σε περίπτωση χορήγησης άδειας διαμονής, επ' ουδενί αφορά πολίτες τρίτων χωρών που έχουν εγγραφεί στο κατάλογο για λόγους δημόσιας τάξης και ασφάλειας, ει μη μόνον πολίτες τρίτων χωρών που έχουν εγγραφεί λόγω προηγούμενης μη νόμιμης διαμονής (άρθρο 21 παρ. 4 του ν. 3907/2011). Διαφορετική προσέγγιση θα παραβίαζε τις διατάξεις του νόμου 4251/2014. | + | Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με διευκρινιστικές διαταγές της Γενικής Γραμματείας Μεταναστευτικής πολιτικής, η αναφορά στο εν λόγω άρθρο περί διαγραφής από τον Κατάλογο των ανεπιθύμητων σε περίπτωση χορήγησης άδειας διαμονής, επ ουδενί αφορά πολίτες τρίτων χωρών που έχουν εγγραφεί στο κατάλογο για λόγους δημόσιας τάξης και ασφάλειας, ει μη μόνον πολίτες τρίτων χωρών που έχουν εγγραφεί λόγω προηγούμενης μη νόμιμης διαμονής (άρθρο 21 παρ. 4 του ν. 3907/2011). Διαφορετική προσέγγιση θα παραβίαζε τις διατάξεις του νόμου 4251/2014. |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |