|
|
| Γραμμή 22: |
Γραμμή 22: |
| | |process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο |
| | |process_sdg_lack_of_response_rule_other=Δεν αναμένεται απάντηση από την αρμόδια αρχή σε αίτηση συμμετοχής σε διαδικασίες επιλογής προσωπικού. Ειδικότερα, με την αίτηση συμμετοχής στη συγκεκριμένη διαδικασία, ο υποψήφιος / η υποψήφια εκδηλώνει ενδιαφέρον για πρόσληψη, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι το αίτημά του/ της ενδέχεται να μην ικανοποιηθεί. | | |process_sdg_lack_of_response_rule_other=Δεν αναμένεται απάντηση από την αρμόδια αρχή σε αίτηση συμμετοχής σε διαδικασίες επιλογής προσωπικού. Ειδικότερα, με την αίτηση συμμετοχής στη συγκεκριμένη διαδικασία, ο υποψήφιος / η υποψήφια εκδηλώνει ενδιαφέρον για πρόσληψη, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι το αίτημά του/ της ενδέχεται να μην ικανοποιηθεί. |
| − | |process_sdg_notes=Η συμμετοχή σε διαδικασίες πρόσληψης στη δημόσια εκπαίδευση ενέχει πάντα τον κίνδυνο ο συμμετέχων/ η συμμετέχουσα να μην προσληφθεί, καθώς οι προσλήψεις εξαρτώνται από τις λειτουργικές ανάγκες της εκπαίδευσης, από τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους πίνακες και τις δηλωθείσες προτιμήσεις τους, καθώς και από τις πιστώσεις που διατίθενται για το σκοπό αυτό. Η μη πρόσληψη υποψηφίου είτε εκπαιδευτικού είτε ιδιώτη δεν συνεπάγεται την απόρριψη της αίτησής του, αλλά τη μη δυνατότητα ικανοποίησής της, εφόσον δεν συντρέχουν οι αναγκαίες προϋποθέσεις. | + | |process_sdg_notes=Η συμμετοχή σε διαδικασίες πρόσληψης στη δημόσια εκπαίδευση ενέχει πάντα τον κίνδυνο ο συμμετέχων/ η συμμετέχουσα να μην προσληφθεί, καθώς οι προσλήψεις εξαρτώνται από τις λειτουργικές ανάγκες της εκπαίδευσης, από τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους πίνακες και τις δηλωθείσες προτιμήσεις τους, καθώς και από τις πιστώσεις που διατίθενται για το σκοπό αυτό, από το αρμόδιο όργανο. Η μη πρόσληψη υποψηφίου είτε εκπαιδευτικού είτε ιδιώτη δεν συνεπάγεται την απόρριψη της αίτησής του, αλλά τη μη δυνατότητα ικανοποίησής της, εφόσον δεν συντρέχουν οι αναγκαίες προϋποθέσεις. |
| − | |process_total_duration_steps_min=3111600 | + | |process_total_duration_steps_min=3802800 |
| − | |process_total_duration_steps_max=5963700 | + | |process_total_duration_steps_max=7518900 |
| | |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
| | |process_cost_max=0.00 | | |process_cost_max=0.00 |
| Γραμμή 207: |
Γραμμή 207: |
| | |process_step_duration_min=259200 | | |process_step_duration_min=259200 |
| | |process_step_duration_max=604800 | | |process_step_duration_max=604800 |
| − | |process_step_description=Κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής Καλλιτεχνικής Παιδείας (Άρθρου 205 του Ν. 4610/2019), από την οποία ζητείται η σύμφωνη γνώμη, ως προς τα κριτήρια κατάταξης και μοριοδότησης των υποψηφίων, συντάσσεται σχέδιο Υ.Α.-Πρόσκλησης από το Τμήμα Β της Δ/νσης Διορισμών-Προσλήψεων Εκπ/κού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης του ΥΠΑΙΘ, και αποστέλλεται για έγκριση από την αρμόδια Επιτροπή. | + | |process_step_description=Κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής Καλλιτεχνικής Παιδείας (Άρθρου 205 του Ν. 4610/2019), από την οποία ζητείται η σύμφωνη γνώμη, ως προς τα κριτήρια κατάταξης και μοριοδότησης των υποψηφίων κατά την υπ΄ αριθμ. 118829/Ε1/13-7-2018 (Β΄ 3407, ΑΔΑ: 7ΧΞΘ4653ΠΣ-ΛΔΠ) Υ.Α., συντάσσεται σχέδιο Υ.Α.-Πρόσκλησης από το Τμήμα Β της Δ/νσης Διορισμών-Προσλήψεων Εκπ/κού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης του ΥΠΑΙΘ, και αποστέλλεται για έγκριση από την αρμόδια Επιτροπή. |
| − | |process_step_note=Σύμφωνα με τη νομοθεσία (Άρθρο 205 του Ν. 4610/2019), η πενταμελής Επιτροπή Καλλιτεχνικής Παιδείας εισηγείται, μεταξύ άλλων, στη Γενική Διεύθυνση Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τη στελέχωση των Καλλιτεχνικών Σχολείων. | + | |process_step_note=Τα προσόντα και η διαδικασία υποβολής αιτήσεων και επιλογής υποψηφίων, για την πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία, στις κατευθύνσεις του Θεάτρου − Κινηματογράφου και Χορού ορίζονται από την υπ΄ αριθμ. 118829/Ε1/13-7-2018 (Β΄ 3407, ΑΔΑ: 7ΧΞΘ4653ΠΣ-ΛΔΠ) ρυθμιστική υπουργική απόφαση. Επίσης, σύμφωνα με το Άρθρο 205 του Ν. 4610/2019, η πενταμελής Επιτροπή Καλλιτεχνικής Παιδείας εισηγείται, μεταξύ άλλων, στη Γενική Διεύθυνση Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τη στελέχωση των Καλλιτεχνικών Σχολείων. Υπό το πρίσμα αυτό, ζητείται από την αρμόδια Επιτροπή, πριν από την έναρξη των διαδικασιών του εκάστοτε σχολικού έτους, η σύμφωνη γνώμη της ως προς τη διατήρηση ή μη των προβλεπόμενων κριτηρίων επιλογής, καθώς και η σχετική εισήγησή της, σε περίπτωση που κρίνει αναγκαία την τροποποίηση της υφιστάμενης ρυθμιστικής απόφασης. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 256: |
Γραμμή 256: |
| | |process_step_duration_min=1209600 | | |process_step_duration_min=1209600 |
| | |process_step_duration_max=2592000 | | |process_step_duration_max=2592000 |
| − | |process_step_description=Στη φάση αυτή, ελέγχονται τα δηλωθέντα στοιχεία των υποψηφίων, με σκοπό την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων κατάταξης | + | |process_step_description=Στη φάση αυτή, ελέγχονται τα δηλωθέντα στοιχεία των υποψηφίων, με σκοπό την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων κατάταξης. |
| | |process_step_note=Τα στοιχεία των αιτήσεων εξετάζονται από την αρμόδια Επιστημονική Επιτροπή Καλλιτεχνικής Παιδείας (Άρθρου 205 του Ν. 4610/2019). | | |process_step_note=Τα στοιχεία των αιτήσεων εξετάζονται από την αρμόδια Επιστημονική Επιτροπή Καλλιτεχνικής Παιδείας (Άρθρου 205 του Ν. 4610/2019). |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 290: |
Γραμμή 290: |
| | |process_step_official=Αρμόδια επιτροπή | | |process_step_official=Αρμόδια επιτροπή |
| | |process_step_implementation=Έλεγχος | | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| − | |process_step_duration_min=604800 | + | |process_step_duration_min=1209600 |
| − | |process_step_duration_max=1209600 | + | |process_step_duration_max=2592000 |
| | |process_step_description=Εξέταση των ενστάσεων των υποψηφίων κατά των προσωρινών πινάκων κατάταξης από την αρμόδια Επιστημονική Επιτροπή Καλλιτεχνικής Παιδείας. | | |process_step_description=Εξέταση των ενστάσεων των υποψηφίων κατά των προσωρινών πινάκων κατάταξης από την αρμόδια Επιστημονική Επιτροπή Καλλιτεχνικής Παιδείας. |
| | |process_step_note=Στο στάδιο αυτό εξετάζονται οι ενστάσεις που έχουν υποβληθεί εντός της προθεσμίας των πέντε (5) ημερών που ορίζει η σχετική Πρόσκληση και έχουν διαβιβαστεί στην αρμόδια Επιτροπή. | | |process_step_note=Στο στάδιο αυτό εξετάζονται οι ενστάσεις που έχουν υποβληθεί εντός της προθεσμίας των πέντε (5) ημερών που ορίζει η σχετική Πρόσκληση και έχουν διαβιβαστεί στην αρμόδια Επιτροπή. |
| Γραμμή 302: |
Γραμμή 302: |
| | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| − | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=172800 |
| − | |process_step_duration_max=259200 | + | |process_step_duration_max=432000 |
| | |process_step_description=Έκδοση του τελικού αξιολογικού πίνακα μοριοδότησης προσόντων υποψηφίων, ανά αντικείμενο και Καλλιτεχνικό Σχολείο, για την πρόσληψη ωρομίσθιου προσωπικού, εξειδικευμένου στη διδασκαλία των αντικειμένων των κατευθύνσεων Θεάτρου - Κινηματογράφου και Χορού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία, για το αντίστοιχο σχολικό έτος. | | |process_step_description=Έκδοση του τελικού αξιολογικού πίνακα μοριοδότησης προσόντων υποψηφίων, ανά αντικείμενο και Καλλιτεχνικό Σχολείο, για την πρόσληψη ωρομίσθιου προσωπικού, εξειδικευμένου στη διδασκαλία των αντικειμένων των κατευθύνσεων Θεάτρου - Κινηματογράφου και Χορού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία, για το αντίστοιχο σχολικό έτος. |
| | |process_step_note=Μετά την εξέταση των ενστάσεων και την οριστικοποίηση των μορίων των υποψηφίων, συντάσσεται, ανά μάθημα και Καλλιτεχνικό Σχολείο, από την Επιστημονική Επιτροπή Καλλιτεχνικής Παιδείας, πίνακας στον οποίο αναγράφονται τα μόρια που έλαβαν οι υποψήφιοι. Ο Τελικός Αξιολογικός Πίνακας υποψηφίων (ανά μάθημα και σχολείο) συντάσσεται κατά φθίνουσα σειρά με βάση τη συνολική μοριοδότηση που έλαβε κάθε υποψήφιος και διαβιβάζεται στο Τμήμα Β της Διεύθυνσής Διορισμών-Προσλήψεων Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να κυρωθεί από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων και στη συνέχεια να εκδοθεί. Ο εν λόγω πίνακας αναρτάται στην ιστοσελίδα www.minedu.gov.gr, στην οποία και ανακοινώνεται με σχετικό δελτίο τύπου. | | |process_step_note=Μετά την εξέταση των ενστάσεων και την οριστικοποίηση των μορίων των υποψηφίων, συντάσσεται, ανά μάθημα και Καλλιτεχνικό Σχολείο, από την Επιστημονική Επιτροπή Καλλιτεχνικής Παιδείας, πίνακας στον οποίο αναγράφονται τα μόρια που έλαβαν οι υποψήφιοι. Ο Τελικός Αξιολογικός Πίνακας υποψηφίων (ανά μάθημα και σχολείο) συντάσσεται κατά φθίνουσα σειρά με βάση τη συνολική μοριοδότηση που έλαβε κάθε υποψήφιος και διαβιβάζεται στο Τμήμα Β της Διεύθυνσής Διορισμών-Προσλήψεων Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να κυρωθεί από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων και στη συνέχεια να εκδοθεί. Ο εν λόγω πίνακας αναρτάται στην ιστοσελίδα www.minedu.gov.gr, στην οποία και ανακοινώνεται με σχετικό δελτίο τύπου. |
| Γραμμή 312: |
Γραμμή 312: |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=Διάθεση πιστώσεων στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης | | |process_step_title=Διάθεση πιστώσεων στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης |
| − | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | |process_step_description=Διάθεση πιστώσεων στις συγκεκριμένες Διευθύνσεις Εκπ/σης, σύμφωνα με τις εγκρίσεις που χορηγούνται από το αρμόδιο όργανο, για τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της αρμοδιότητάς τους, με σκοπό την πρόσληψη ιδιωτών με ωριαία αντιμισθία, για το οικείο σχολικό έτος. | | |process_step_description=Διάθεση πιστώσεων στις συγκεκριμένες Διευθύνσεις Εκπ/σης, σύμφωνα με τις εγκρίσεις που χορηγούνται από το αρμόδιο όργανο, για τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της αρμοδιότητάς τους, με σκοπό την πρόσληψη ιδιωτών με ωριαία αντιμισθία, για το οικείο σχολικό έτος. |
| − | |process_step_note=Απαραίτητη προϋπόθεση για την πρόσληψη ιδιωτών με ωριαία αντιμισθία, για τη διδασκαλία των μαθημάτων του Κινηματογράφου, Κλασικού και Σύγχρονου Χορού και Κίνησης-Χορού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία είναι η ύπαρξη πίστωσης στο λογαριασμό τους. Οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης στις οποίες υπάγονται Καλλιτεχνικά Σχολεία, είναι οι εξής: Α΄ Αθήνας, Αργολίδας, Αιτωλοακαρνανίας, Ανατ. Αττικής, Γ΄ Αθήνας, Δυτ. Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου, Κοζάνης, Πειραιά και Πέλλας. | + | |process_step_note=Απαραίτητη προϋπόθεση για την πρόσληψη ιδιωτών με ωριαία αντιμισθία, για τη διδασκαλία των μαθημάτων του Κινηματογράφου, Κλασικού και Σύγχρονου Χορού και Κίνησης-Χορού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία είναι η ύπαρξη πίστωσης στο λογαριασμό των Δ/νσεων Εκπ/σης στις οποίες υπάγονται Καλλιτεχνικά Σχολεία. Οι Δ/νσεις αυτές είναι οιεξής: Α΄ Αθήνας, Αργολίδας, Αιτωλοακαρνανίας, Ανατ. Αττικής, Γ΄ Αθήνας, Δυτ. Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου, Κοζάνης, Πειραιά και Πέλλας. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |