|
|
Γραμμή 2: |
Γραμμή 2: |
| |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | | |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση |
| |process_alternative_titles=Ενισχυτική Διδασκαλία Μαθητών/τριών Δημοτικού | | |process_alternative_titles=Ενισχυτική Διδασκαλία Μαθητών/τριών Δημοτικού |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην λειτουργία τμήματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη λειτουργία τμήματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
Γραμμή 10: |
Γραμμή 10: |
| |process_remarks=H Ενισχυτική Διδασκαλία στο Δημοτικό παρέχεται μόνο στην περίπτωση κατά την οποία οι εκπαιδευτικοί της εκάστοτε σχολικής μονάδας δεν συμπληρώνουν το προβλεπόμενο διδακτικό τους ωράριο και μόνο στην περίπτωση κατά την οποία ο Συλλόγος Διδασκόντων της σχολικής μονάδας αποφασίζει να καλύψει τις απαιτούμενες διδακτικές ώρες με την παροχή ενισχυτικής διδασκαλίας. Η Ενισχυτική Διδασκαλία αφορά σε μαθητές/τριες κυρίως των πρώτων τάξεων του σχολείου, οι οποίοι/ες παρουσιάζουν αδυναμία στα μαθήματα της γλώσσας και των μαθηματικών με αποτέλεσμα τη μειωμένη αποδοτική συμμετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία. | | |process_remarks=H Ενισχυτική Διδασκαλία στο Δημοτικό παρέχεται μόνο στην περίπτωση κατά την οποία οι εκπαιδευτικοί της εκάστοτε σχολικής μονάδας δεν συμπληρώνουν το προβλεπόμενο διδακτικό τους ωράριο και μόνο στην περίπτωση κατά την οποία ο Συλλόγος Διδασκόντων της σχολικής μονάδας αποφασίζει να καλύψει τις απαιτούμενες διδακτικές ώρες με την παροχή ενισχυτικής διδασκαλίας. Η Ενισχυτική Διδασκαλία αφορά σε μαθητές/τριες κυρίως των πρώτων τάξεων του σχολείου, οι οποίοι/ες παρουσιάζουν αδυναμία στα μαθήματα της γλώσσας και των μαθηματικών με αποτέλεσμα τη μειωμένη αποδοτική συμμετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία. |
| | | |
− | Προκειμένου να συμμετάσχουν οι μαθητές/τριες στην Ενισχυτική Διδασκαλία απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των γονέων τους οι οποίοι υπογράφουν σχετική υπεύθυνη δήλωση με την οποία επίσης συμφωνούν επίσης πως ο/η μαθητής /τρια, θα αποχωρεί για συγκεκριμένες ώρες από τη σχολική τάξη. Η επιλογή των ωρών κατά τις οποίες ο/η μαθητής/τρια θα αποχωρεί από την τάξη γίνεται πάντοτε με κριτήρια μαθησιακά και παιδαγωγικά. | + | Προκειμένου να συμμετάσχουν οι μαθητές/τριες στην Ενισχυτική Διδασκαλία απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των γονέων τους οι οποίοι υπογράφουν σχετική υπεύθυνη δήλωση με την οποία συμφωνούν επίσης πως ο/η μαθητής /τρια, θα αποχωρεί για συγκεκριμένες ώρες από τη σχολική τάξη. Η επιλογή των ωρών κατά τις οποίες ο/η μαθητής/τρια θα αποχωρεί από την τάξη γίνεται πάντοτε με κριτήρια μαθησιακά και παιδαγωγικά. |
| | | |
− | Η Ενισχυτική Διδασκαλία δεν έχει συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο και μπορεί να ξεκινήσει οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με την προϋπόθεση πως υπάρχει περίσσεια διδακτικών ωρών και υπάρχει ανάγκη να καλυφθεί το διδακτικό ωράριό των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας. | + | Η Ενισχυτική Διδασκαλία δεν έχει συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο και μπορεί να ξεκινήσει οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με την προϋπόθεση πως υπάρχει ανάγκη να καλυφθεί το διδακτικό ωράριό των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας. |
| | | |
| Η Ενισχυτική Διδασκαλία αποτελεί στοχευμένη παιδαγωγική παρέμβαση με συγκεκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα η οποία βοηθά στη βελτίωση της απόδοσης των μαθητών που εμφανίζουν μαθησιακές αδυναμίες. Με την παροχή ενισχυτικής διδασκαλίας οι μαθητές/μαθήτριες επανεντάσσονται ομαλά στη σχολική τους τάξη και ταυτόχρονα υποβοηθάται το έργο του εκπαιδευτικού. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η εύρυθμη και αποδοτικότερη λειτουργία του τμήματος. | | Η Ενισχυτική Διδασκαλία αποτελεί στοχευμένη παιδαγωγική παρέμβαση με συγκεκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα η οποία βοηθά στη βελτίωση της απόδοσης των μαθητών που εμφανίζουν μαθησιακές αδυναμίες. Με την παροχή ενισχυτικής διδασκαλίας οι μαθητές/μαθήτριες επανεντάσσονται ομαλά στη σχολική τους τάξη και ταυτόχρονα υποβοηθάται το έργο του εκπαιδευτικού. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η εύρυθμη και αποδοτικότερη λειτουργία του τμήματος. |