|
|
Γραμμή 2: |
Γραμμή 2: |
| |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | | |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση |
| |process_alternative_titles=Ενισχυτική Διδασκαλία Μαθητών/τριών Δημοτικού | | |process_alternative_titles=Ενισχυτική Διδασκαλία Μαθητών/τριών Δημοτικού |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη δημιουργία τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
Γραμμή 9: |
Γραμμή 9: |
| |process_provision_org_directory=Δημοτικά Σχολεία | | |process_provision_org_directory=Δημοτικά Σχολεία |
| |process_remarks=Με τον όρο «ενισχυτική διδασκαλία» νοείται η παρακολούθηση από το μαθητή ιδιαίτερου προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, όταν κρίνεται από τους διδάσκοντες ότι χρειάζεται επιπλέον διδακτική βοήθεια. | | |process_remarks=Με τον όρο «ενισχυτική διδασκαλία» νοείται η παρακολούθηση από το μαθητή ιδιαίτερου προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, όταν κρίνεται από τους διδάσκοντες ότι χρειάζεται επιπλέον διδακτική βοήθεια. |
| + | |
| Κατά προτεραιότητα παρέχονται προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές των τάξεων Α΄ και Β΄, που δεν κατέκτησαν τους βασικούς μηχανισμούς ανάγνωσης, γραφής και αριθμητικού υπολογισμού. | | Κατά προτεραιότητα παρέχονται προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές των τάξεων Α΄ και Β΄, που δεν κατέκτησαν τους βασικούς μηχανισμούς ανάγνωσης, γραφής και αριθμητικού υπολογισμού. |
| + | |
| Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου. | | Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου. |
| + | |
| Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας συγκροτούνται από το σύλλογο των διδασκόντων ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, στηριζόμενη στις προτάσεις των δασκάλων των τάξεων, από τις οποίες προέρχονται οι μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας. | | Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας συγκροτούνται από το σύλλογο των διδασκόντων ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, στηριζόμενη στις προτάσεις των δασκάλων των τάξεων, από τις οποίες προέρχονται οι μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| |process_estimated_implementation_duration_min=P30D | | |process_estimated_implementation_duration_min=P30D |
Γραμμή 35: |
Γραμμή 38: |
| |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| |process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα |
− | |process_application_description=Αίτηση/Υπεύθυνη δήλωση γονέα/κηδεμόνα για συμμετοχή του μαθητή/τριας σε τμήμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας | + | |process_application_description=Αίτηση/Υπεύθυνη δήλωση γονέα/κηδεμόνα για εγγραφή του μαθητή/τριας σε τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| |process_uuid=9bb50eba-784a-452e-8108-19083aaf8a9d | | |process_uuid=9bb50eba-784a-452e-8108-19083aaf8a9d |
| |process_id=486661 | | |process_id=486661 |