|
|
Γραμμή 2: |
Γραμμή 2: |
| |process_official_title=Έγκριση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Φορέων | | |process_official_title=Έγκριση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Φορέων |
| |process_alternative_titles=Έγκριση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Φορέων | | |process_alternative_titles=Έγκριση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Φορέων |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά σε υποβολή αιτήματος προς τις Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. από δημόσιους και ιδιωτικούς Φορείς οι οποίοι ενδιαφέρονται για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων σε σχολικές μονάδες της χώρας και σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού (σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις και τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολικών μονάδων) σχετικά με την έγκριση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και συνοδευτικού εκπαιδευτικού υλικού, διάρκειας ενός έως δύο διδακτικών ετών. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά σε υποβολή αιτήματος προς τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) από δημόσιους και ιδιωτικούς Φορείς οι οποίοι ενδιαφέρονται για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων σε σχολικές μονάδες της χώρας και σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού (σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις και τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολικών μονάδων) σχετικά με την έγκριση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και συνοδευτικού εκπαιδευτικού υλικού, διάρκειας ενός έως δύο διδακτικών ετών. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
Γραμμή 10: |
Γραμμή 10: |
| |process_remarks=Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, στο πλαίσιο της ενημέρωσης, της εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα που αφορούν ιδίως στην αειφόρο ανάπτυξη, το περιβάλλον, την υγεία, τον πολιτισμό, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, τον οπτικοακουστικό εγγραμματισμό και τον αθλητισμό, εκδίδει δια της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Γενικής Γραμματείας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ.,Α. πρόσκληση υποβολής αιτημάτων για υλοποίηση στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων από Δημόσιους/Ιδιωτικούς Φορείς με εκπαιδευτική δραστηριότητα | | |process_remarks=Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, στο πλαίσιο της ενημέρωσης, της εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα που αφορούν ιδίως στην αειφόρο ανάπτυξη, το περιβάλλον, την υγεία, τον πολιτισμό, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, τον οπτικοακουστικό εγγραμματισμό και τον αθλητισμό, εκδίδει δια της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Γενικής Γραμματείας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ.,Α. πρόσκληση υποβολής αιτημάτων για υλοποίηση στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων από Δημόσιους/Ιδιωτικούς Φορείς με εκπαιδευτική δραστηριότητα |
| Πρόκειται για πάγια ακολουθούμενη διαδικασία η οποία είναι περιοδικά επαναλαμβανόμενη κάθε σχολικό έτος (περίοδος έκδοσης Απρίλιος- Μάϊος) και επικαιροποιείται ως προς τις πληροφορίες που φέρει με την έκδοση νεότερης. | | Πρόκειται για πάγια ακολουθούμενη διαδικασία η οποία είναι περιοδικά επαναλαμβανόμενη κάθε σχολικό έτος (περίοδος έκδοσης Απρίλιος- Μάϊος) και επικαιροποιείται ως προς τις πληροφορίες που φέρει με την έκδοση νεότερης. |
− |
| |
| Με τον όρο Εκπαιδευτικά Προγράμματα νοούνται ιδίως δράσεις, που ενδέχεται -κατά περίπτωση- να συνοδεύονται από κατάλληλο ενημερωτικό, εκπαιδευτικό ή/και επιμορφωτικό υλικό. | | Με τον όρο Εκπαιδευτικά Προγράμματα νοούνται ιδίως δράσεις, που ενδέχεται -κατά περίπτωση- να συνοδεύονται από κατάλληλο ενημερωτικό, εκπαιδευτικό ή/και επιμορφωτικό υλικό. |
− |
| |
| Οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι Φορείς που υποβάλλουν αιτήματα για την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο πλαίσιο της σχολικής ζωής μπορεί να είναι: | | Οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι Φορείς που υποβάλλουν αιτήματα για την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο πλαίσιο της σχολικής ζωής μπορεί να είναι: |
| Εκπαιδευτικοί και Πολιτιστικοί Φορείς, Σύλλογοι και Επιστημονικές Ενώσεις, Πανεπιστημιακά ιδρύματα, Μουσεία, Οργανισμοί, Κοινωφελή Ιδρύματα, Υπουργεία και εποπτευόμενοι φορείς τους, Ινστιτούτα και Ερευνητικά κέντρα (Ινστιτούτο Παστέρ, Δημόκριτος, Γενική Γραμματεία Προστασίας του Πολίτη, Αστεροσκοπείο, κ.ά.), Υπηρεσίες (Ελληνική Αστυνομία, Πυροσβεστική Υπηρεσία, κ.ά.), Αθλητικές ομοσπονδίες Νοσοκομεία (Ερευνητικά Κέντρα Νοσοκομείων) Φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης Φορείς που έχουν συνάψει μνημόνιο συνεργασίας με το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ή το Ι.Ε.Π., Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) /Διακυβερνητικές Οργανώσεις (ΔΚΟ), Ιδιωτικοί φορείς με επιστημονική, ερευνητική, εκπαιδευτική δραστηριότητα. | | Εκπαιδευτικοί και Πολιτιστικοί Φορείς, Σύλλογοι και Επιστημονικές Ενώσεις, Πανεπιστημιακά ιδρύματα, Μουσεία, Οργανισμοί, Κοινωφελή Ιδρύματα, Υπουργεία και εποπτευόμενοι φορείς τους, Ινστιτούτα και Ερευνητικά κέντρα (Ινστιτούτο Παστέρ, Δημόκριτος, Γενική Γραμματεία Προστασίας του Πολίτη, Αστεροσκοπείο, κ.ά.), Υπηρεσίες (Ελληνική Αστυνομία, Πυροσβεστική Υπηρεσία, κ.ά.), Αθλητικές ομοσπονδίες Νοσοκομεία (Ερευνητικά Κέντρα Νοσοκομείων) Φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης Φορείς που έχουν συνάψει μνημόνιο συνεργασίας με το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ή το Ι.Ε.Π., Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) /Διακυβερνητικές Οργανώσεις (ΔΚΟ), Ιδιωτικοί φορείς με επιστημονική, ερευνητική, εκπαιδευτική δραστηριότητα. |
− |
| |
| Στη στοχοθεσία των προγραμμάτων εντάσσεται συστηματικά η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών και των μαθητριών στα θέματα της Αειφόρου Ανάπτυξης. | | Στη στοχοθεσία των προγραμμάτων εντάσσεται συστηματικά η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών και των μαθητριών στα θέματα της Αειφόρου Ανάπτυξης. |
| Τα αιτήματα που καταθέτουν οι Φορείς αφορούν στην υλοποίηση προγραμμάτων και δράσεων σε σχολικές μονάδες οι οποίες υπάγονται: | | Τα αιτήματα που καταθέτουν οι Φορείς αφορούν στην υλοποίηση προγραμμάτων και δράσεων σε σχολικές μονάδες οι οποίες υπάγονται: |
Γραμμή 22: |
Γραμμή 19: |
| (iii) σε Ελληνικά Σχολεία του εξωτερικού | | (iii) σε Ελληνικά Σχολεία του εξωτερικού |
| Τα στάδια υποβολής, έγκρισης και υλοποίησης των σχετικών αιτημάτων είναι τα ακόλουθα: | | Τα στάδια υποβολής, έγκρισης και υλοποίησης των σχετικών αιτημάτων είναι τα ακόλουθα: |
− |
| |
| 1. Υποβολή του αιτήματος έγκρισης Εκπαιδευτικού Προγράμματος από τον Φορέα σε Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. προς το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) σύμφωνα με το άρθρο 123 του ν.4876/2021. Με το αίτημα, προκειμένου να εγκριθεί από το ΙΕΠ, συνυποβάλλονται αποκλειστικά στον ιστότοπο του Ι.Ε.Π.: http://iep.edu.gr/el/programmata-draseis-skill-labs-ereunes τα αντίστοιχα δικαιολογητικά, από τους εκπροσώπους των ενδιαφερόμενων φορέων. | | 1. Υποβολή του αιτήματος έγκρισης Εκπαιδευτικού Προγράμματος από τον Φορέα σε Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. προς το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) σύμφωνα με το άρθρο 123 του ν.4876/2021. Με το αίτημα, προκειμένου να εγκριθεί από το ΙΕΠ, συνυποβάλλονται αποκλειστικά στον ιστότοπο του Ι.Ε.Π.: http://iep.edu.gr/el/programmata-draseis-skill-labs-ereunes τα αντίστοιχα δικαιολογητικά, από τους εκπροσώπους των ενδιαφερόμενων φορέων. |
| 2. Διαβίβαση της γνωμοδότησης (αρ. Πράξης του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.) προς τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α, έκδοση διοικητικής έγκρισης από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. | | 2. Διαβίβαση της γνωμοδότησης (αρ. Πράξης του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.) προς τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α, έκδοση διοικητικής έγκρισης από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. |
| 3. Ενημέρωση Φορέα για θετική ή αρνητική γνωμοδότηση και απόρριψη του σχετικού αιτήματος για το τρέχον σχολικό έτος. | | 3. Ενημέρωση Φορέα για θετική ή αρνητική γνωμοδότηση και απόρριψη του σχετικού αιτήματος για το τρέχον σχολικό έτος. |
| 4. Ενημέρωση των Σχολικών μονάδων από τον αρμόδιο Φορέα υλοποίησης. | | 4. Ενημέρωση των Σχολικών μονάδων από τον αρμόδιο Φορέα υλοποίησης. |
− | 5. Ανάρτηση των εγκεκριμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικών δράσεων (μαζί με συνοπτική περιγραφή): α. στην ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. http://edu-gate.minedu.gov.gr/ και β. στον ιστότοπο του Ι.Ε.Π. http://iep.edu.gr/el/programmata-draseis-skill-labs-ereunes | + | 5. Ανάρτηση των εγκεκριμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικών δράσεων (μαζί με συνοπτική περιγραφή): α. στην ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. http://edu-gate.minedu.gov.gr/ και β. στον ιστότοπο του Ι.Ε.Π. http://iep.edu.gr/el/programmata-draseis-skill-labs-ereunes. |
| |process_estimated_implementation_duration_min=P2M | | |process_estimated_implementation_duration_min=P2M |
| |process_estimated_implementation_duration_max=P6M | | |process_estimated_implementation_duration_max=P6M |
Γραμμή 35: |
Γραμμή 31: |
| |process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά), email | | |process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά), email |
| |process_usage=Άλλο | | |process_usage=Άλλο |
| + | |process_output_type=Παραγωγή εγγράφου |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
| |process_provided_to=Δημόσιους φορείς,Φορείς που την εκτελούν | | |process_provided_to=Δημόσιους φορείς,Φορείς που την εκτελούν |
Γραμμή 66: |
Γραμμή 63: |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Χρονικές | | |process_conditions_type=Χρονικές |
− | |process_conditions_name=• Εμπρόθεσμη υποβολή αίτησης και των συνοδευτικών στοιχείων της προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. συμπληρωμένα κατά τα πρότυπα των εντύπων που παρατίθενται στο Παράρτημα του Οδηγού για την έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΙΕΠ. | + | |process_conditions_name=•Εμπρόθεσμη υποβολή αίτησης και των συνοδευτικών στοιχείων της προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) συμπληρωμένα κατά τα πρότυπα των εντύπων που παρατίθενται στο Παράρτημα του Οδηγού για την έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΙΕΠ. |
− | • Η υλοποίηση του προτεινόμενου Εκπαιδευτικού Προγράμματος, καθίσταται δυνατή μόνο μετά την έκδοση σχετικής εγκριτικής απόφασης από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α..
| + | •Η υλοποίηση του προτεινόμενου Εκπαιδευτικού Προγράμματος, καθίσταται δυνατή μόνο μετά την έκδοση σχετικής εγκριτικής απόφασης από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.). |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 73: |
Γραμμή 70: |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Διοικητικές | | |process_conditions_type=Διοικητικές |
− | |process_conditions_name=• Για την υλοποίηση κάθε Εκπαιδευτικού Προγράμματος, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων και της Διεύθυνσης της σχολικής μονάδας. Κατάθεση στην αρμόδια υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.(από την οποία εκδόθηκε η εγκριτική απόφαση) έκθεσης αποτίμησης του προγράμματος, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών υλοποίησής του (Βλ. Οδηγό για την έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Ι.Ε.Π.). | + | |process_conditions_name=•Για την υλοποίηση κάθε Εκπαιδευτικού Προγράμματος, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων και της Διεύθυνσης της σχολικής μονάδας. Κατάθεση στην αρμόδια υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.(από την οποία εκδόθηκε η εγκριτική απόφαση) έκθεσης αποτίμησης του προγράμματος, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών υλοποίησής του (Βλ. Οδηγό για την έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Ι.Ε.Π.). |
− | • Στο πλαίσιο υλοποίησης του Εκπαιδευτικού Προγράμματος να πληρούνται οι κανόνες δεοντολογίας και ασφάλειας των ωφελούμενων (μαθητών/εκπαιδευτικών), σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (Νόμος 4624/2019, Γενικός Κανονισμός 2016/679 για την Προστασία Δεδομένων-GDPR).
| + | •Στο πλαίσιο υλοποίησης του Εκπαιδευτικού Προγράμματος να πληρούνται οι κανόνες δεοντολογίας και ασφάλειας των ωφελούμενων (μαθητών/εκπαιδευτικών), σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (Νόμος 4624/2019, Γενικός Κανονισμός 2016/679 για την Προστασία Δεδομένων-GDPR). |
− | • Οι προϋποθέσεις που αφορούν στην έγκριση εκπαιδευτικού προγράμματος, δύνανται, κατά περίπτωση, να συμπληρώνονται ή/και να τροποποιούνται σύμφωνα με τα επιμέρους χαρακτηριστικά του.
| + | •Οι προϋποθέσεις που αφορούν στην έγκριση εκπαιδευτικού προγράμματος, δύνανται, κατά περίπτωση, να συμπληρώνονται ή/και να τροποποιούνται σύμφωνα με τα επιμέρους χαρακτηριστικά του. |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 81: |
Γραμμή 78: |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Χρήσης | | |process_conditions_type=Χρήσης |
− | |process_conditions_name=• Σε κάθε περίπτωση έγκρισης εκπαιδευτικού υλικού το οποίο συνοδεύει Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα δεν επιτρέπεται να πραγματοποιηθεί μελλοντική εμπορική διάθεσή του με αναφορά στη συγκεκριμένη έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.. | + | |process_conditions_name=Σε κάθε περίπτωση έγκρισης εκπαιδευτικού υλικού το οποίο συνοδεύει Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα δεν επιτρέπεται να πραγματοποιηθεί μελλοντική εμπορική διάθεσή του με αναφορά στη συγκεκριμένη έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.). |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 87: |
Γραμμή 84: |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές | | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές |
− | |process_conditions_name=• Κατά την υλοποίηση του Προγράμματος είναι υποχρεωτική η παρουσία εκπαιδευτικού και εάν απαιτείται η συμμετοχή εκπροσώπου του αιτούμενου Φορέα, η συνολική διάρκεια δεν μπορεί να υπερβαίνει τις τέσσερις (4) διδακτικές ώρες, εκτός από την περίπτωση των Ειδικών Σχολείων, όπου η συνολική διάρκεια μπορεί να είναι αυξημένη κατά δύο (2) διδακτικές ώρες. | + | |process_conditions_name=Κατά την υλοποίηση του Προγράμματος είναι υποχρεωτική η παρουσία εκπαιδευτικού και εάν απαιτείται η συμμετοχή εκπροσώπου του αιτούμενου Φορέα, η συνολική διάρκεια δεν μπορεί να υπερβαίνει τις τέσσερις (4) διδακτικές ώρες, εκτός από την περίπτωση των Ειδικών Σχολείων, όπου η συνολική διάρκεια μπορεί να είναι αυξημένη κατά δύο (2) διδακτικές ώρες. |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 153: |
Γραμμή 150: |
| |process_step_official=Αρμόδια Γενική Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Γενική Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή | | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή |
− | |process_step_description=Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων εκδίδει κάθε σχολικό έτος πρόσκληση και σχετικό Δελτίο Τύπου με αποδέκτες δημόσιους/ιδιωτικούς Φορείς και αποκεντρωμένες Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. για υποβολή αιτημάτων προς έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και συνοδευτικού εκπαιδευτικού υλικού, καθώς και μαθητικών διαγωνισμών. | + | |process_step_description=Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού εκδίδει κάθε σχολικό έτος πρόσκληση και σχετικό Δελτίο Τύπου με αποδέκτες δημόσιους/ιδιωτικούς Φορείς και αποκεντρωμένες Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. για υποβολή αιτημάτων προς έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και συνοδευτικού εκπαιδευτικού υλικού, καθώς και μαθητικών διαγωνισμών. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 178: |
Γραμμή 175: |
| |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία | | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_description=Κάθε αρμόδια Υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., κατά λόγο αρμοδιότητας, συντάσσει για κάθε περίπτωση απόφαση έγκρισης ή απόρριψης του υποβληθέντος Προγράμματος. | + | |process_step_description=Κάθε αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α)., κατά λόγο αρμοδιότητας, συντάσσει για κάθε περίπτωση απόφαση έγκρισης ή απόρριψης του υποβληθέντος Προγράμματος. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 188: |
Γραμμή 185: |
| |process_step_title=Απόφαση έγκρισης ή απόρριψης από το Ι.Ε.Π. και Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. | | |process_step_title=Απόφαση έγκρισης ή απόρριψης από το Ι.Ε.Π. και Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. |
| |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία | | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
− | |process_step_description=Η συγκεκριμένη έγκριση ή απόρριψη αφορά τα υποβληθέντα αιτήματα για διαπεριφερειακά προγράμματα και κατόπιν διαβίβασης από το Ι.Ε.Π. της γνωμοδότησής του η αρμόδια υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α εκδίδει την σχετική Απόφαση. | + | |process_step_description=Η συγκεκριμένη έγκριση ή απόρριψη αφορά τα υποβληθέντα αιτήματα για διαπεριφερειακά προγράμματα και κατόπιν διαβίβασης από το Ι.Ε.Π. της γνωμοδότησής του η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α( εκδίδει την σχετική Απόφαση. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 197: |
Γραμμή 194: |
| |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία | | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή | | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή |
− | |process_step_description=Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. διαβιβάζουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τον αντίστοιχο Φορέα την απόφαση έγκρισης ή απόρριψης. | + | |process_step_description=Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) διαβιβάζουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τον αντίστοιχο Φορέα την απόφαση έγκρισης ή απόρριψης. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 213: |
Γραμμή 210: |
| |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία | | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_description=Προς ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου τα εγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και συγκεκριμένα στη διαδρομή: http://edu...u.gov.gr/ . | + | |process_step_description=Προς ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου τα εγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.( και συγκεκριμένα στη διαδρομή: http://edu...u.gov.gr/. |
| }} | | }} |
| {{process useful links | | {{process useful links |