Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ρύθμιση οφειλών Εργοδότη στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 23: Γραμμή 23:
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
|process_evidence_total_number=1
+
|process_evidence_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
Γραμμή 32: Γραμμή 32:
 
|process_application_related_url=https://www.teayet.gr/epixeiriseis
 
|process_application_related_url=https://www.teayet.gr/epixeiriseis
 
|process_application_note=Η Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.teayet.gr/epixeiriseis και συγκεκριμένα στο πεδίο "Σχετικά Έντυπα"
 
|process_application_note=Η Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.teayet.gr/epixeiriseis και συγκεκριμένα στο πεδίο "Σχετικά Έντυπα"
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_type=6009
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_description=Αίτηση για ρύθμιση από τον εργοδότη
 
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 84: Γραμμή 75:
 
|process_step_num_id=2
 
|process_step_num_id=2
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Ναι
+
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Επικοινωνία με τον εργοδότη
 
|process_step_title=Επικοινωνία με τον εργοδότη
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
Γραμμή 96: Γραμμή 87:
 
|process_step_previous_child_selector=2
 
|process_step_previous_child_selector=2
 
|process_step_previous_child=2
 
|process_step_previous_child=2
|process_step_title=Υπολογισμός  πρόσθετων τελών τόκων υπερημερίας και δόσεων Ρύθμισης
+
|process_step_title=Κατάθεση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών
 +
|process_step_official=Ενέργεια από φυσικό/νομικό πρόσωπο
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_description=Ο εργοδότης καταθέτει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, η οποία είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου, για να προβεί σε ρύθμιση αποπληρωμής των χρωστούμενων εισφορών.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=4
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Υπολογισμός  πρόσθετων τελών τόκων υπερημερίας και δόσεων Ρύθμισης
 
|process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο
 
|process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
Γραμμή 102: Γραμμή 102:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=4
+
|process_step_num_id=5
 +
|process_step_exit=Ναι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=3
 +
|process_step_previous_child=3
 +
|process_step_title=Παρακολούθηση Τήρησης των Ρυθμίσεων και πληρωμής αυτών από τους Εργοδότες.
 +
|process_step_official=Λογισμικό
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_description=Η Ρύθμιση καταχωρείται και παρακολουθείται μηνιαία η τήρησή της μέσω του ΠΣ Opus. Η πληρωμή δόσεων Ρύθμισης γίνεται μέσω ταυτότητας πληρωμής που εκδίδεται από τον εργοδότη στο ΠΣ Opus.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=6
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
Γραμμή 113: Γραμμή 124:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=5
+
|process_step_num_id=7
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Ναι
+
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Συμπλήρωση Αναλυτικής Κατάστασης Οφειλόμενων Εισφορών και Προσαυξήσεων
 
|process_step_title=Συμπλήρωση Αναλυτικής Κατάστασης Οφειλόμενων Εισφορών και Προσαυξήσεων
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
Γραμμή 122: Γραμμή 133:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=6
+
|process_step_num_id=8
|process_step_exit=Όχι
+
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=5
 
|process_step_previous_child_selector=5
Γραμμή 131: Γραμμή 142:
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_description=Οι εργοδότες μπορεί να στραφούν κατά των αποφάσεων που απορρίπτουν την αίτηση αναθεώρησης ενώπιον των αρμόδιων διοικητικών δικαστηρίων εντός 60 ημερών από την επομένη της επίδοσης ή της γνώσης αυτής (της απόρριψης) σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 1 του ΚΔΔ. Ωστόσο κατά το άρθρο 69 του ΚΔΔ η προθεσμία άσκησης της προσφυγής και η άσκηση της προσφυγής δεν αναστέλλουν την εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης.
 
|process_step_description=Οι εργοδότες μπορεί να στραφούν κατά των αποφάσεων που απορρίπτουν την αίτηση αναθεώρησης ενώπιον των αρμόδιων διοικητικών δικαστηρίων εντός 60 ημερών από την επομένη της επίδοσης ή της γνώσης αυτής (της απόρριψης) σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 1 του ΚΔΔ. Ωστόσο κατά το άρθρο 69 του ΚΔΔ η προθεσμία άσκησης της προσφυγής και η άσκηση της προσφυγής δεν αναστέλλουν την εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης.
}}
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=7
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=3
 
|process_step_previous_child=3
 
|process_step_title=Παρακολούθηση Τήρησης των Ρυθμίσεων και πληρωμής αυτών από τους Εργοδότες.
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_description=Η Ρύθμιση καταχωρείται και παρακολουθείται μηνιαία η τήρησή της μέσω του ΠΣ Opus. Η πληρωμή δόσεων Ρύθμισης γίνεται μέσω ταυτότητας πληρωμής που εκδίδεται από τον εργοδότη στο ΠΣ Opus.
 
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links

Αναθεώρηση της 17:16, 28 Νοεμβρίου 2023



7f2446d3-4f9d-4bae-8a90-e187f1191a4a 724463

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης ή Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

Ταμεία Υποχρεωτικής Επαγγελματικής Ασφάλισης, Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

10 έως 20 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αιτήματος από Εργοδότη για τη ρύθμιση οφειλών ασφαλιστικών εισφορών προς το Ταμείο, είτε πρόκειται για ασφαλισμένους στο Ταμείο για τους οποίους δεν έχουν καταβληθεί οι ασφαλιστικές εισφορές, είτε και για τους ίδιους τους εργοδότες για τις ατομικές τους εισφορές.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

24/10/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών

Σημειώσεις

Η Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.teayet.gr/epixeiriseis και συγκεκριμένα στο πεδίο "Σχετικά Έντυπα"

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Αποδεικτικά έγγραφα εκπροσώπησης σε περίπτωση Νομικού Προσώπου, Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), Γνήσιο υπογραφής, Στοιχεία Μητρώου - Επιχείρησης, ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΝΟΜΙΜΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Ρύθμιση οφειλών στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,


            • Υπουργική Απόφαση Φ.51020/5054/113 2013 410 Β

              Περιγραφή Έγκριση καταστατικού Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων Ν.Π.Ι.Δ. (Τ.Ε.ΑΥ.Ε.Τ.– Ν.Π.Ι.Δ.)», σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.

              ΑΔΑ https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20130200410

            • Άλλο ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Δ.Σ. 35η/18-09-2017 2017

              Περιγραφή Εγχειρίδιο Διαδικασιών Τμήματος Εσόδων - Μητρώου

              ΑΔΑ https://www.teayet.gr/kanonismoi

            • Κανονισμός ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021 2021

              Περιγραφή Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας Ταμείου


            • Κανονισμός 5. ΕΙΣΦΟΡΕΣ – ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021 2021

              Περιγραφή Πολιτική Ρύθμισης Οφειλών

              ΑΔΑ https://www.teayet.gr/kanonismoi

            • 1 Έλεγχος για καθυστερούμενες εισφορές

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων ελέγχει σε μηνιαία βάση του εργοδότες μέσω αρχείου Χρονολογικής Ανάλυσης Ανοικτών Υπολοίπων και παρακολουθεί τα απλήρωτα χρεωστικά υπόλοιπα με ανάλυση καθυστέρησης 30, 60, 90 και πέραν ημερών.

              Όχι Όχι


            • 2 Επικοινωνία με τον εργοδότη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ανάλογα με το συνολικό χρεωστικό υπόλοιπο, καθώς και τις ημέρες καθυστέρησης, ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων επικοινωνεί είτε μέσω email ή τηλεφώνου με τον εργοδότη ενημερώνοντας για την οφειλή. Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του εργοδότη, επαναλαμβάνεται η επικοινωνία με τον υπόχρεο πληρωμής των εισφορών, προκειμένου να ενημερωθεί για την οφειλή και τις δυνατότητες ρύθμισης αυτής και να την εξοφλήσει ή ρυθμίσει και σε κάθε περίπτωση να εκθέσει τις απόψεις του σχετικά με την οφειλή.

              Όχι Όχι


            • 3 Κατάθεση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ενέργεια από φυσικό/νομικό πρόσωπο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο εργοδότης καταθέτει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, η οποία είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου, για να προβεί σε ρύθμιση αποπληρωμής των χρωστούμενων εισφορών.

              Ναι Όχι


            • 4 Υπολογισμός πρόσθετων τελών τόκων υπερημερίας και δόσεων Ρύθμισης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητικό Συμβούλιο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Όταν ο εργοδότης καταθέσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, το Ταμείο υπολογίζει και βεβαιώνει τα πρόσθετα τέλη 1% για κάθε μήνα καθυστέρησης πληρωμής των εισφορών και τόκους υπερημερίας 1,5% ετησίως εφόσον ο χρόνος αποπληρωμής της ρύθμισης είναι άνω των 12 μηνών. Ο υπολογισμός πραγματοποιείται από τον υπάλληλο της Υπηρεσίας με τις ημέρες καθυστέρησης και το ισχύον επιτόκιο υπερημερίας και εγκρίνεται από το Δ.Σ. του Ταμείου.

              Όχι Όχι


            • 5 Παρακολούθηση Τήρησης των Ρυθμίσεων και πληρωμής αυτών από τους Εργοδότες.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η Ρύθμιση καταχωρείται και παρακολουθείται μηνιαία η τήρησή της μέσω του ΠΣ Opus. Η πληρωμή δόσεων Ρύθμισης γίνεται μέσω ταυτότητας πληρωμής που εκδίδεται από τον εργοδότη στο ΠΣ Opus.

              Ναι Ναι


            • 6 Πράξη Επιβολής Εισφορών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητικό Συμβούλιο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Σε περίπτωση που ο εργοδότης δεν ανταποκριθεί, με απόφαση Δ.Σ. το Ταμείο προβαίνει σε βεβαίωση της οφειλής (Πράξη Επιβολής Εισφορών). Βεβαιώνει, δηλαδή, τις οφειλόμενες εισφορές και όλες τις υπολειπόμενες επιβαρύνσεις ως και τη χρονική περίοδο στην οποία αναφέρονται βάσει πράξεων των αρμόδιων οργάνων του Ταμείου ή καταστάσεων των οφειλετών. Η Πράξη Επιβολής Εισφορών αποτελεί οριστικό Τίτλο Είσπραξης βεβαιωμένων οφειλών. Σε περίπτωση που μετά την Πράξη Επιβολής Εισφορών ακολουθήσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών ακολουθείται η προηγούμενη διαδικασία.

              Ναι Όχι


            • 7 Συμπλήρωση Αναλυτικής Κατάστασης Οφειλόμενων Εισφορών και Προσαυξήσεων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Τόσο οι εισφορές όσο και οι τυχόν προσαυξήσεις (όπως τόκοι υπερημερίας, πρόστιμα, κλπ.) αναγράφονται από τον υπάλληλο του Τμήματος Εσόδων σε «Αναλυτική Κατάσταση Οφειλόμενων Εισφορών και Προσαυξήσεων» κατά μήνα και η κατάσταση αυτή επισυνάπτεται στην απόφαση του Δ.Σ. με την οποία βεβαιώνονται οι εισφορές και γίνεται ηλεκτρονική αρχειοθέτηση.

              Όχι Όχι


            • 8 Υποβολή ένστασης κατά της απορριπτικής απόφασης της αίτησης αναθεώρησης από τον εργοδότη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εργοδότες μπορεί να στραφούν κατά των αποφάσεων που απορρίπτουν την αίτηση αναθεώρησης ενώπιον των αρμόδιων διοικητικών δικαστηρίων εντός 60 ημερών από την επομένη της επίδοσης ή της γνώσης αυτής (της απόρριψης) σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 1 του ΚΔΔ. Ωστόσο κατά το άρθρο 69 του ΚΔΔ η προθεσμία άσκησης της προσφυγής και η άσκηση της προσφυγής δεν αναστέλλουν την εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης.

              Ναι Ναι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.