Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Υποβολή καταγγελίας για ασύρματες συσκευές»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
(Προσθήκη διαδικασίας)
 
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_org_owner=64183
+
|process_org_owner_is_private=Όχι
|process_usage=Δικαιολογητικό
+
|process_org_owner=64183
}}
+
|process_usage=Δικαιολογητικό
 +
|process_cost_min=0.00
 +
|process_cost_max=0.00
 +
|process_evidence_cost_guarantee=0
 +
|process_evidence_cost_total_number=0
 +
|process_evidence_ex_officio_total_number=0
 +
|process_evidence_alternative_total_number=0
 +
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 +
|process_evidence_total_number=0
 +
|process_evidence_step_total_number=0
 +
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_application_type=Αίτηση
 +
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 +
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 +
|process_application_description=Υποβολή καταγγελίας για ασύρματες συσκευές
 +
|process_application_related_url=https://www.eett.gr/katanalotes/asyrmates-syskeyes/diacheirisi-kataggelion/
 +
|process_application_note=Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες, οι οποίες είτε είναι ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες.
 +
Οι καταγγελίες αξιολογούνται και λαμβάνονται υπόψη στο πλαίσιο ελέγχων που διενεργεί η ΕΕΤΤ. Στο πλαίσιο αυτό, οι καταγγελίες ιεραρχούνται και προτεραιοποιούνται ως προς τη διερεύνησή τους, ανάλογα με τη σπουδαιότητά τους.
 +
Για την εξωδικαστική επίλυση ατομικών διαφορών που αφορούν σε συμβατικούς όρους, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
 +
Για την αποκατάσταση της βλάβης (προσωπικής, υλικής ή ηθικής), μπορείτε να απευθυνθείτε στα αρμόδια δικαστήρια.
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=1
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
}}

Αναθεώρηση της 11:14, 5 Ιουνίου 2024



1aca356f-f0b8-46d0-b6d0-1e15cd10e6f9 135684

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΤΜΗΜΑ ΡΑΔΙΟΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

1 έως 6 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας για ασύρματες συσκευές, στην περίπτωση που ασύρματη συσκευή δεν συμμορφώνεται με την Οδηγία της ΕΕ (π.χ. δεν φέρει σήμανση CE, δεν συνοδεύεται από δήλωση συμμόρφωσης), την οποία όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ


Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

16/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Υποβολή καταγγελίας για ασύρματες συσκευές

Σημειώσεις

Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες, οι οποίες είτε είναι ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες.
Οι καταγγελίες αξιολογούνται και λαμβάνονται υπόψη στο πλαίσιο ελέγχων που διενεργεί η ΕΕΤΤ. Στο πλαίσιο αυτό, οι καταγγελίες ιεραρχούνται και προτεραιοποιούνται ως προς τη διερεύνησή τους, ανάλογα με τη σπουδαιότητά τους.
Για την εξωδικαστική επίλυση ατομικών διαφορών που αφορούν σε συμβατικούς όρους, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Για την αποκατάσταση της βλάβης (προσωπικής, υλικής ή ηθικής), μπορείτε να απευθυνθείτε στα αρμόδια δικαστήρια.

Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες




            • 1

              Όχι Όχι

            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.