Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «Φόρμα:Διαδικασίες»
Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Γραμμή 29: | Γραμμή 29: | ||
<p>Καταχωρίστε τις βασικές πληροφορίες της διαδικασίας. Οι διάφοροι εναλλακτικοί τίτλοι που συμπληρώνετε βοηθούν στην αναζήτηση από τον πολίτη. Συμπληρώστε είτε την προθεσμία υλοποίησης είτε τον εκτιμώμενο χρόνο (όταν δεν προβλέπει ο νόμος προθεσμία υλοποίησης). Δείτε στο [https://howto.gov.gr/mod/book/view.php?id=1520 howto] την αντίστοιχη ενότητα. </p> | <p>Καταχωρίστε τις βασικές πληροφορίες της διαδικασίας. Οι διάφοροι εναλλακτικοί τίτλοι που συμπληρώνετε βοηθούν στην αναζήτηση από τον πολίτη. Συμπληρώστε είτε την προθεσμία υλοποίησης είτε τον εκτιμώμενο χρόνο (όταν δεν προβλέπει ο νόμος προθεσμία υλοποίησης). Δείτε στο [https://howto.gov.gr/mod/book/view.php?id=1520 howto] την αντίστοιχη ενότητα. </p> | ||
</div> | </div> | ||
− | ! Κατάσταση διαδικασίας: {{#info: Συμπληρώστε την τιμή «Υπό | + | ! Κατάσταση διαδικασίας: {{#info: Μόνο για επόπτες/επόπτριες του ΥΠΕΣ. Συμπληρώστε την τιμή «Υπό μεταβολή θεσμικού πλαισίου» μόνο όταν πρόκειται για διαδικασία για την οποία γνωρίζετε ότι βρίσκεται σε άμεση αλλαγή του νομοθετικού της πλαισίου. Το πεδίο αυτό συμπληρώνεται αυτόματα με την τιμή «Υπό μεταβολή θεσμικού πλαισίου» ή «Από μεταβολή θεσμικού πλαισίου» όταν επιλέγει ένας διαχειριστής από τη διαχείριση εργασιών «Επικαιροποίηση διαδικασίας» |note}} |
| {{{field|process_status|input type=dropdown}}} | | {{{field|process_status|input type=dropdown}}} | ||
|- | |- |
Αναθεώρηση της 15:28, 11 Ιουνίου 2024
Επιλέξατε τη Δημιουργία διαδικασίας. Διαβάστε παρακάτω ορισμένες συμβουλές για την ορθότερη καταχώρισή της:
Πριν ξεκινήσετε
- Συγκεντρώστε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και πληροφορίες που χρειάζεστε για την εισαγωγή της διαδικασίας.
- Βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία που θέλετε να εισάγετε δεν έχει ήδη καταχωριστεί, κάνοντας τις σχετικές αναζητήσεις μέσω της αναζήτησης.
- Βεβαιωθείτε ότι στο πάνω μέρος της οθόνης αναγράφεται το «όνομα χρήστη» (user name) που χρησιμοποιείτε. Αν δεν αναγράφεται σημαίνει ότι είστε εκτός συστήματος και τα δεδομένα σας ΔΕΝ θα αποθηκευτούν. Συνδεθείτε και συνεχίστε.
Κατά την εισαγωγή
- Κατά την εισαγωγή των τίτλων, χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα, εκτός του πρώτου γράμματος ενός τίτλου. Σε άρθρα, συνδέσμους και προθέσεις χρησιμοποιήστε μόνο πεζά γράμματα. Παράδειγμα τίτλου διαδικασίας: «Αδειοδότηση φαρμακείου σε άτομα με κινητικά προβλήματα»
- Σε κάθε πεδίο με ελεύθερο κείμενο χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα και όχι κεφαλαία.
- Κάντε συχνά αποθήκευση της διαδικασίας και συνεχίστε την επεξεργασία σας. Αν εισαγάγετε πολλά δεδομένα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να χαθούν λόγω απώλειας της σύνδεσής σας.
- Η διαδικασία εμφανίζεται στον πολίτη, μόνο όταν επιλεχθεί η κατάσταση «Δημοσιευμένη», συνεπώς μέχρι εκείνη τη στιγμή επεξεργαστείτε χωρίς τον φόβο εμφάνισης λανθασμένων πληροφοριών.
Όταν ολοκληρώσετε
- Σιγουρευτείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά πεδία, διότι αν δεν συμπληρωθούν, το πληροφοριακό σύστημα δεν θα επιτρέψει την αποθήκευση της διαδικασίας.
- Όταν ολοκληρώσετε την εισαγωγή μιας διαδικασίας, με τα πλήρη της στοιχεία, πρέπει να την υποβάλετε στον Διαχειριστή για έγκριση.
Και μία πολύ χρήσιμη συμβουλή
- Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας μιας διαδικασίας μπορείτε να ανοίγετε σε πάνω από μία καρτέλα (tab) το ΕΜΔ. Η ενέργεια αυτή μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην καταχώριση.