|
|
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
| |process_official_title=Είσπραξη καθυστερούμενων εισφορών από το Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ. | | |process_official_title=Είσπραξη καθυστερούμενων εισφορών από το Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ. |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά την είσπραξη των εισφορών που οφείλονται στο Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ), καθώς δεν έχουν καταβληθεί από τους εργοδότες εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, με ειδικές ημερομηνίες για τα εορταστικά δώρα. Οι καθυστερημένες πληρωμές θεωρούνται ληξιπρόθεσμες και γίνονται απαιτητές από το Ταμείο. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά την είσπραξη των εισφορών που οφείλονται στο Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ), όταν δεν έχουν καταβληθεί από τους εργοδότες εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, με ειδικές ημερομηνίες για τα εορταστικά δώρα. Οι καθυστερημένες πληρωμές θεωρούνται ληξιπρόθεσμες και γίνονται απαιτητές από το Ταμείο. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=80136 | | |process_org_owner=80136 |
Γραμμή 8: |
Γραμμή 8: |
| |process_provision_org_directory=Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ | | |process_provision_org_directory=Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ |
| |process_output_registries=721922, 104050 | | |process_output_registries=721922, 104050 |
− | |process_remarks=Τα Τμήματα Ασφάλισης - Εσόδων και Οικονομικού του Ταμείου είναι υπεύθυνα για την παρακολούθηση και είσπραξη των εισφορών. Το πρώτο ελέγχει την υποβολή των μηνιαίων αρχείων και την πληρωμή των εισφορών, ενώ το δεύτερο ελέγχει τις καταθέσεις στον τραπεζικό λογαριασμό και ταυτοποιεί τις πληρωμές μέσω μοναδικού κωδικού. Σε περίπτωση μη καταβολής, αποστέλλεται ειδοποίηση και ακολουθείται η διαδικασία είσπραξης, με την επιβολή και πρόσθετου τέλους για τις καθυστερήσεις. Με απόφαση του Δ.Σ., εκδίδεται Πράξη Επιβολής Εισφορών με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες, η οποία γίνεται εκτελεστή εάν δεν εξοφληθεί η οφειλή εντός του προβλεπόμενου χρόνου. Εάν ο οφειλέτης εξοφλήσει ή ζητήσει ρύθμιση εντός 60 ημερών, το Τμήμα Οικονομικού καταχωρεί την πληρωμή ή ακολουθεί την αντίστοιχη διαδικασία. Αν δεν γίνει εξόφληση ή ρύθμιση, το Ταμείο προχωρά σε αναγκαστική είσπραξη. Μετά την πάροδο 60 ημερών από την ατομική ειδοποίηση, το Τμήμα Ασφάλισης και Εσόδων εκδίδει κατασχετήριο για τους λογαριασμούς του οφειλέτη και του νομίμου εκπροσώπου του, το οποίο επιδίδεται μέσω δικαστικού επιμελητή. Εάν η κατάσχεση δεν καλύψει το χρέος, ακολουθεί έρευνα για εντοπισμό ακινήτων του οφειλέτη. Αν βρεθεί ελεύθερο ακίνητο, το ΔΣ μπορεί να αποφασίσει την κατάσχεσή του. Αν το ακίνητο είναι βεβαρημένο, το θέμα συζητείται στο ΔΣ. Εάν δεν βρεθεί ακίνητο, το ΔΣ αποφασίζει για την περαιτέρω διερεύνηση. Η νομική υπηρεσία και ο Διευθυντής είναι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση της υπόθεσης μέχρι τον πλειστηριασμό, με τακτική ενημέρωση του ΔΣ. Η διαδικασία αναγκαστικής είσπραξης μπορεί να διακοπεί ή να ανασταλεί μόνο με δικαστική απόφαση που αναστέλλει την εκτέλεση. Αν ο οφειλέτης έχει προσφύγει δικαστικά, αλλά δεν υπάρχει απόφαση αναστολής, η διαδικασία συνεχίζεται, εκτός αν υπάρξει αντίθετη γνώμη από τον Διευθυντή του Ταμείου, τη Νομική Υπηρεσία ή τον Πρόεδρο. Σε τέτοια περίπτωση, το θέμα συζητείται στο ΔΣ, το οποίο αποφασίζει για την πιθανή αναστολή της διαδικασίας και τη διάρκειά της. | + | |process_remarks=Τα Τμήματα Ασφάλισης και Εσόδων και Οικονομικού του Ταμείου είναι υπεύθυνα για την παρακολούθηση και είσπραξη των εισφορών. Το πρώτο ελέγχει την υποβολή των μηνιαίων αρχείων και την πληρωμή των εισφορών, ενώ το δεύτερο ελέγχει τις καταθέσεις στον τραπεζικό λογαριασμό και ταυτοποιεί τις πληρωμές μέσω μοναδικού κωδικού. Σε περίπτωση μη καταβολής, αποστέλλεται ειδοποίηση και ακολουθείται η διαδικασία είσπραξης, με την επιβολή και πρόσθετου τέλους για τις καθυστερήσεις. Με απόφαση του Δ.Σ., εκδίδεται Πράξη Επιβολής Εισφορών με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες, η οποία γίνεται εκτελεστή εάν δεν εξοφληθεί η οφειλή εντός του προβλεπόμενου χρόνου. Εάν ο οφειλέτης εξοφλήσει ή ζητήσει ρύθμιση εντός 60 ημερών, το Τμήμα Οικονομικού καταχωρεί την πληρωμή ή ακολουθεί την αντίστοιχη διαδικασία. Αν δεν γίνει εξόφληση ή ρύθμιση, το Ταμείο προχωρά σε αναγκαστική είσπραξη. Μετά την πάροδο 60 ημερών από την ατομική ειδοποίηση, το Τμήμα Ασφάλισης και Εσόδων εκδίδει κατασχετήριο για τους λογαριασμούς του οφειλέτη και του νομίμου εκπροσώπου του, το οποίο επιδίδεται μέσω δικαστικού επιμελητή. Εάν η κατάσχεση δεν καλύψει το χρέος, ακολουθεί έρευνα για εντοπισμό ακινήτων του οφειλέτη. Αν βρεθεί ελεύθερο ακίνητο, το ΔΣ μπορεί να αποφασίσει την κατάσχεσή του. Αν το ακίνητο είναι βεβαρημένο, το θέμα συζητείται στο ΔΣ. Εάν δεν βρεθεί ακίνητο, το ΔΣ αποφασίζει για την περαιτέρω διερεύνηση. Η νομική υπηρεσία και ο Διευθυντής είναι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση της υπόθεσης μέχρι τον πλειστηριασμό, με τακτική ενημέρωση του ΔΣ. Η διαδικασία αναγκαστικής είσπραξης μπορεί να διακοπεί ή να ανασταλεί μόνο με δικαστική απόφαση που αναστέλλει την εκτέλεση. Αν ο οφειλέτης έχει προσφύγει δικαστικά, αλλά δεν υπάρχει απόφαση αναστολής, η διαδικασία συνεχίζεται, εκτός αν υπάρξει αντίθετη γνώμη από τον Διευθυντή του Ταμείου, τη Νομική Υπηρεσία ή τον Πρόεδρο. Σε τέτοια περίπτωση, το θέμα συζητείται στο ΔΣ, το οποίο αποφασίζει για την πιθανή αναστολή της διαδικασίας και τη διάρκειά της. |
| Για οφειλές που δεν έχουν εισπραχθεί και παραμένουν ανεξόφλητες, το Ταμείο εκδίδει κάθε μήνα πράξη προσαύξησης πρόσθετων τελών για την καθυστέρηση πληρωμής. Η διαδικασία επίδοσης της πράξης προσαύξησης είναι ίδια με αυτήν της Πράξης Επιβολής Εισφορών και Πρόσθετων Τελών (ΠΕΕΠΤ), δηλαδή μέσω δικαστικού επιμελητή στην έδρα του οφειλέτη. Η προσαύξηση υπολογίζεται με βάση την ημερομηνία υπολογισμού της αρχικής οφειλής όπως αυτή καθορίζεται στην αρχική ΠΕΕΠΤ. Όταν ένας οφειλέτης υποβάλλει αίτηση για ρύθμιση της οφειλής του, η αίτηση αυτή εξετάζεται από τον Διευθυντή του Ταμείου. Εάν η αίτηση πληροί τους όρους της σχετικής απόφασης του ΔΣ, τότε δίνεται εντολή για την έκδοση απόφασης ρύθμισης, η οποία καθορίζει τα στοιχεία της οφειλής, το πρόγραμμα αποπληρωμής και τις συνέπειες μη τήρησης της ρύθμισης. Η απόφαση αυτή υπογράφεται από τον Διευθυντή και αποστέλλεται στον οφειλέτη. Αν ο οφειλέτης ζητήσει ρύθμιση με διαφορετικούς όρους, πρέπει να τεκμηριώσει την οικονομική του δυνατότητα για αποπληρωμή. Η αίτηση εξετάζεται και αποφασίζεται από το ΔΣ μετά από εισήγηση του Διευθυντή. Η τήρηση της ρύθμισης παρακολουθείται μηνιαίως από το Τμήμα Οικονομικού, και σε περίπτωση μη τήρησης, η ρύθμιση χάνεται και το υπόλοιπο της οφειλής εισπράττεται μέσω της διαδικασίας αναγκαστικής είσπραξης. | | Για οφειλές που δεν έχουν εισπραχθεί και παραμένουν ανεξόφλητες, το Ταμείο εκδίδει κάθε μήνα πράξη προσαύξησης πρόσθετων τελών για την καθυστέρηση πληρωμής. Η διαδικασία επίδοσης της πράξης προσαύξησης είναι ίδια με αυτήν της Πράξης Επιβολής Εισφορών και Πρόσθετων Τελών (ΠΕΕΠΤ), δηλαδή μέσω δικαστικού επιμελητή στην έδρα του οφειλέτη. Η προσαύξηση υπολογίζεται με βάση την ημερομηνία υπολογισμού της αρχικής οφειλής όπως αυτή καθορίζεται στην αρχική ΠΕΕΠΤ. Όταν ένας οφειλέτης υποβάλλει αίτηση για ρύθμιση της οφειλής του, η αίτηση αυτή εξετάζεται από τον Διευθυντή του Ταμείου. Εάν η αίτηση πληροί τους όρους της σχετικής απόφασης του ΔΣ, τότε δίνεται εντολή για την έκδοση απόφασης ρύθμισης, η οποία καθορίζει τα στοιχεία της οφειλής, το πρόγραμμα αποπληρωμής και τις συνέπειες μη τήρησης της ρύθμισης. Η απόφαση αυτή υπογράφεται από τον Διευθυντή και αποστέλλεται στον οφειλέτη. Αν ο οφειλέτης ζητήσει ρύθμιση με διαφορετικούς όρους, πρέπει να τεκμηριώσει την οικονομική του δυνατότητα για αποπληρωμή. Η αίτηση εξετάζεται και αποφασίζεται από το ΔΣ μετά από εισήγηση του Διευθυντή. Η τήρηση της ρύθμισης παρακολουθείται μηνιαίως από το Τμήμα Οικονομικού, και σε περίπτωση μη τήρησης, η ρύθμιση χάνεται και το υπόλοιπο της οφειλής εισπράττεται μέσω της διαδικασίας αναγκαστικής είσπραξης. |
| |process_estimated_implementation_duration_min=P2M | | |process_estimated_implementation_duration_min=P2M |
| |process_estimated_implementation_duration_max=P3M | | |process_estimated_implementation_duration_max=P3M |
| |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο | | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
− | |process_type=Εξωστρεφής | + | |process_type=Αμφιστρεφής |
− | |process_trigger=Αιτούμενη | + | |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική |
− | |process_trigger_type=Αίτηση (επιστολή) | + | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| |process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία | | |process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία |
| |process_output_type=Απόφαση, Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία | | |process_output_type=Απόφαση, Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία |
Γραμμή 22: |
Γραμμή 22: |
| |process_provided_to=Επιχειρήσεις υγρών καυσίμων,Εργοδότες | | |process_provided_to=Επιχειρήσεις υγρών καυσίμων,Εργοδότες |
| |process_tax_type=Εισφορές | | |process_tax_type=Εισφορές |
− | |process_life_events=Απασχόληση προσωπικού,Ληξιπρόθεσμες οφειλές,Ασφάλιση,Βεβαιώσεις εισφορών,Συνταξιοδότηση,Ασφαλιστικά Θέματα,Ληξιπρόθεσμες οφειλές | + | |process_life_events=Απασχόληση προσωπικού,Ληξιπρόθεσμες οφειλές,Ληξιπρόθεσμες οφειλές,Ασφάλιση,Βεβαιώσεις εισφορών,Συνταξιοδότηση,Ασφαλιστικά Θέματα,Ληξιπρόθεσμες οφειλές |
| |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή |
| |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
Γραμμή 37: |
Γραμμή 37: |
| |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_application_description=Αίτηση για ρύθμιση οφειλών προς το Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ) |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 102: |
Γραμμή 103: |
| |process_rule_decision_number=Φ.51020/5358/123 | | |process_rule_decision_number=Φ.51020/5358/123 |
| |process_rule_decision_year=2013 | | |process_rule_decision_year=2013 |
− | |process_rule_description=Υπουργική Απόφαση Φ.51020/5358/123, ΦΕΚ Β’ 409/2013: «Έγκριση καταστατικού Επαγγελματικού Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.– Ν. Π.Ι.Δ.) σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012. | + | |process_rule_description=Έγκριση του καταστατικού Επαγγελματικού Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.– Ν. Π.Ι.Δ.) σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012. |
| |process_rule_gazette_doc_number=409 | | |process_rule_gazette_doc_number=409 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20130200409 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 110: |
Γραμμή 112: |
| |process_rule_decision_number=Δ16/Φ.51020/36258/900 | | |process_rule_decision_number=Δ16/Φ.51020/36258/900 |
| |process_rule_decision_year=2018 | | |process_rule_decision_year=2018 |
− | |process_rule_description=Υπουργική Απόφαση Δ16/Φ.51020/36258/900, ΦΕΚ Β’ 2525/29-06-2018: «Έγκριση της τροποποίησης του Καταστατικού του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης «Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.- Ν. Π.Ι.Δ.)» | + | |process_rule_description=Έγκριση της τροποποίησης του Καταστατικού του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης «Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.- Ν. Π.Ι.Δ.). |
| |process_rule_gazette_doc_number=2525 | | |process_rule_gazette_doc_number=2525 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20180202525 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 118: |
Γραμμή 121: |
| |process_rule_decision_number=193/1/09.03.2022 | | |process_rule_decision_number=193/1/09.03.2022 |
| |process_rule_decision_year=2022 | | |process_rule_decision_year=2022 |
− | |process_rule_description=Απόφαση Δ.Σ. 193/1/09.03.2022: «Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας (Αναθεώρηση)» | + | |process_rule_description=Απόφαση του Δ.Σ. περί της αναθεώρησης του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 124: |
Γραμμή 127: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Έλεγχος για καθυστερούμενες εισφορές | + | |process_step_title=Αυτεπάγγελτος έλεγχος για καθυστερούμενες εισφορές |
− | |process_step_official=Λογισμικό | + | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_description=Το Π.Σ. του Ταμείου ελέγχει σε μηνιαία βάση τους εργοδότες μέσω αρχείου Χρονολογικής Ανάλυσης Ανοικτών Υπολοίπων και παρακολουθεί τα απλήρωτα χρεωστικά υπόλοιπα με ανάλυση καθυστέρησης 30, 60, 90 και πέραν ημερών. | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=0 |
| + | |process_step_description=Μέσω του πληροφοριακού συστήματος του Ταμείου ελέγχονται σε μηνιαία βάση οι υποχρεώσεις των εργοδοτών προς το Ταμείο, μέσω αρχείου Χρονολογικής Ανάλυσης Ανοικτών Υπολοίπων και παρακολουθούνται τα απλήρωτα χρεωστικά υπόλοιπα με ανάλυση καθυστέρησης 30, 60, 90 και πέραν ημερών. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 134: |
Γραμμή 139: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Επικοινωνία με τον εργοδότη | | |process_step_title=Επικοινωνία με τον εργοδότη |
− | |process_step_official=Λογισμικό | + | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P1D |
| |process_step_description=Το Π.Σ. του Ταμείου αποστέλλει ενημερωτικά μηνύματα στον εργοδότη και στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλωθεί ως διεύθυνση επικοινωνίας. | | |process_step_description=Το Π.Σ. του Ταμείου αποστέλλει ενημερωτικά μηνύματα στον εργοδότη και στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλωθεί ως διεύθυνση επικοινωνίας. |
| }} | | }} |
Γραμμή 142: |
Γραμμή 149: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υποβολή αίτησης για ρύθμιση οφειλών | + | |process_step_title=Παραλαβή της αίτησης εργοδότη για ρύθμιση των οφειλών |
− | |process_step_official=Άλλο | + | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P10D |
| |process_step_description=Ο εργοδότης, σε συνέχεια του ελέγχου που έχει διενεργηθεί από το Τμήμα Ασφάλισης και Εσόδων, υποβάλλει αίτηση για διακανονισμό των οφειλών του. | | |process_step_description=Ο εργοδότης, σε συνέχεια του ελέγχου που έχει διενεργηθεί από το Τμήμα Ασφάλισης και Εσόδων, υποβάλλει αίτηση για διακανονισμό των οφειλών του. |
| }} | | }} |
Γραμμή 154: |
Γραμμή 163: |
| |process_step_official=Αρμόδιο Γραφείο | | |process_step_official=Αρμόδιο Γραφείο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_description=ΤΟ Πρωτόκολλο του Ταμέιου παραλαμβάνει την αίτηση υπαγωγής σε ρύθμιση και τα συνυποβληθέντα δικαιολογητικά και αποδίδει αριθμό πρωτοκόλλου. | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P1D |
| + | |process_step_description=Το Πρωτόκολλο του Ταμείου παραλαμβάνει την αίτηση υπαγωγής σε ρύθμιση και τα συνυποβληθέντα δικαιολογητικά και αποδίδει αριθμό πρωτοκόλλου. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 160: |
Γραμμή 171: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Διαβίβαση της αίτησης υπαγωγής σε ρύθμιση στο Τμήμα Ασφάλισης και Εσόδων | + | |process_step_title=Διαβίβαση της αίτησης στο αρμόδιοΤμήμα Ασφάλισης και Εσόδων |
| |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P1D |
| |process_step_description=Το Γραφείο Πρωτοκόλλου διαβιβάζει την αίτηση και τα συνυποβληθέντα δικαιολογητικά στο Τμήμα Οικονομικού. | | |process_step_description=Το Γραφείο Πρωτοκόλλου διαβιβάζει την αίτηση και τα συνυποβληθέντα δικαιολογητικά στο Τμήμα Οικονομικού. |
| }} | | }} |
Γραμμή 172: |
Γραμμή 185: |
| |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P10D |
| + | |process_step_duration_max=P10D |
| |process_step_description=Το Τμήμα Οικονομικού ετοιμάζει εισήγηση προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου προκειμένου να εξεταστεί η αίτηση διακανονισμού οφειλών που υπέβαλε ο εργοδότης. | | |process_step_description=Το Τμήμα Οικονομικού ετοιμάζει εισήγηση προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου προκειμένου να εξεταστεί η αίτηση διακανονισμού οφειλών που υπέβαλε ο εργοδότης. |
| }} | | }} |
Γραμμή 181: |
Γραμμή 196: |
| |process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο | | |process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_description=Τ Διοικητικό Συμβούλιο συνεδριάζει προκειμένου να εξετάσει την αίτηση ρύθμισης οφειλών του εργοδότη. | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P10D |
| + | |process_step_description=Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου συνεδριάζει προκειμένου να εξετάσει την αίτηση ρύθμισης οφειλών του εργοδότη. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 189: |
Γραμμή 206: |
| |process_step_title=Έκδοση απόφασης επί της αίτησης ρύθμισης οφειλών | | |process_step_title=Έκδοση απόφασης επί της αίτησης ρύθμισης οφειλών |
| |process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο | | |process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο |
− | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| + | |process_step_duration_min=P2D |
| + | |process_step_duration_max=P3D |
| |process_step_description=Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφαίνεται επί της υποβληθείσας αίτησης ρύθμισης οφειλών του ενδιαφερόμενου και εκδίδεται η σχετική απόφαση. | | |process_step_description=Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφαίνεται επί της υποβληθείσας αίτησης ρύθμισης οφειλών του ενδιαφερόμενου και εκδίδεται η σχετική απόφαση. |
| }} | | }} |
Γραμμή 199: |
Γραμμή 218: |
| |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P1D |
| |process_step_description=Το Τμήμα Οικονομικού αποστέλλει στον εργοδότη την απόφαση του Δ.Σ. επί της αίτησης υπαγωγής σε ρύθμιση. | | |process_step_description=Το Τμήμα Οικονομικού αποστέλλει στον εργοδότη την απόφαση του Δ.Σ. επί της αίτησης υπαγωγής σε ρύθμιση. |
| }} | | }} |