|
|
Γραμμή 84: |
Γραμμή 84: |
| α) η επιστημονική-παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση, | | α) η επιστημονική-παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση, |
| β) το επιστημονικό-συγγραφικό έργο, | | β) το επιστημονικό-συγγραφικό έργο, |
| + | γ) το καινοτόμο εκπαιδευτικό έργο, |
| + | δ) η υπηρεσιακή κατάσταση, η διδακτική εμπειρία και το καθοδηγητικό έργο, |
| + | ε) η γενική συγκρότηση και προσωπικότητα του υποψηφίου, και, πρωτίστως, η αποδοχή των γενικών και ειδικών σκοπών της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης. |
| + | 2. Τα κριτήρια επιλογής για τα μέλη Δ.Ε.Π. των Α.Ε.Ι. και για τα μέλη Δ.Π. των Προγραμμάτων Ιερατικών Σπουδών των Α.Ε.Α. είναι: |
| + | α) η συνάφεια του γνωστικού τους αντικειμένου ή του ερευνητικού ή του συγγραφικού τους έργου με το διδασκόμενο μάθημα, |
| + | β) η αποδεδειγμένη προσφορά τους στην Εκκλησία μέσω ποιμαντικών δράσεων και |
| + | γ) η συμμετοχή στην εκπόνηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων και προγραμμάτων σπουδών. |
| + | 3. Τα κριτήρια επιλογής για τους κληρικούς που κατέχουν οργανική θέση εφημερίου και έχουν τα προσόντα διορισμού στη δημόσια Δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι: |
| + | α) η συνάφεια του μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης ή διδακτορικού διπλώματος που κατέχουν |
| + | με το διδασκόμενο μάθημα, |
| + | β) η συνάφεια τυχόν ερευνητικού ή συγγραφικού του έργου |
| + | γ) η διοικητική εμπειρία. |
| + | 4. Κατά την αξιολόγηση των ανωτέρω κριτηρίων λαμβάνεται υπόψη η αποτελεσματικότερη κάλυψη των διδακτικών αναγκών. |
| | | |
− | Συνεκτιμώμενα προσόντα για τους εκπαιδευτικούς της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: | + | Συνεκτιμώμενα προσόντα για τους εκπαιδευτικούς της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας |
| + | Εκπαίδευσης: |
| α. Διδακτορικός τίτλος Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένου από το ΔΟΑΤΑΠ, | | α. Διδακτορικός τίτλος Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένου από το ΔΟΑΤΑΠ, |
| β. Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένου από το ΔΟΑΤΑΠ, | | β. Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένου από το ΔΟΑΤΑΠ, |
− | γ. Δεύτερο πτυχίο κλάδου ΠΕ01 ή ΠΕ 02 ή ΠΕ08 ή ΠΕ 78 ή ΠΕ 79 ( με εξειδίκευση στη βυζαντινή μουσική) ή ΠΕ 80 ή ΠΕ 86. | + | γ. Δεύτερο πτυχίο κλάδου ΠΕ01 ή ΠΕ 02 ή ΠΕ08 ή ΠΕ 78 ή ΠΕ 79 ( με εξειδίκευση στη βυζαντινή μουσική)ή ΠΕ 80 ή ΠΕ 86. |
| δ. Πενταετής, τουλάχιστον, εκπαιδευτική προϋπηρεσία στη Δ/θμια Εκπαίδευση, | | δ. Πενταετής, τουλάχιστον, εκπαιδευτική προϋπηρεσία στη Δ/θμια Εκπαίδευση, |
| ε. Γνώση των νέων τεχνολογιών, η οποία αποδεικνύεται με πτυχίο, μεταπτυχιακό τίτλο | | ε. Γνώση των νέων τεχνολογιών, η οποία αποδεικνύεται με πτυχίο, μεταπτυχιακό τίτλο |
Γραμμή 97: |
Γραμμή 111: |
| ι. Άλλα προσόντα, σχετικά με το έργο και την αποστολή της Σ.Μ.Υ.Κ. | | ι. Άλλα προσόντα, σχετικά με το έργο και την αποστολή της Σ.Μ.Υ.Κ. |
| Κατά την εκτίμηση των προσόντων συνεκτιμώνται και οι διδακτικές ανάγκες. | | Κατά την εκτίμηση των προσόντων συνεκτιμώνται και οι διδακτικές ανάγκες. |
− | γ) το καινοτόμο εκπαιδευτικό έργο,
| |
− | δ) η υπηρεσιακή κατάσταση, η διδακτική εμπειρία και το καθοδηγητικό έργο,
| |
− | ε) η γενική συγκρότηση και προσωπικότητα του υποψηφίου, και, πρωτίστως, η αποδοχή των γενικών και ειδικών σκοπών της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης.
| |
− | 2. Τα κριτήρια επιλογής για τα μέλη Δ.Ε.Π. των Α.Ε.Ι. και για τα μέλη Δ.Π. των Προγραμμάτων Ιερατικών Σπουδών των Α.Ε.Α. είναι:
| |
− | α) η συνάφεια του γνωστικού τους αντικειμένου ή του ερευνητικού ή του συγγραφικού τους
| |
− | έργου με το διδασκόμενο μάθημα,
| |
− | β) η αποδεδειγμένη προσφορά τους στην Εκκλησία μέσω ποιμαντικών δράσεων και
| |
− | γ) η συμμετοχή στην εκπόνηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων και προγραμμάτων σπουδών.
| |
− | 3. Τα κριτήρια επιλογής για τους κληρικούς που κατέχουν οργανική θέση εφημερίου και έχουν
| |
− | τα προσόντα διορισμού στη δημόσια Δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι:
| |
− | α) η συνάφεια του μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης ή διδακτορικού διπλώματος που κατέχουν με το διδασκόμενο μάθημα,
| |
− | β) η συνάφεια τυχόν ερευνητικού ή συγγραφικού του έργου
| |
− | γ) η διοικητική εμπειρία.
| |
− | 4. Κατά την αξιολόγηση των ανωτέρω κριτηρίων λαμβάνεται υπόψη η αποτελεσματικότερη
| |
− | κάλυψη των διδακτικών αναγκών.
| |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |