Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Λήξη/Ακύρωση Παροχής Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης της ΕΕΤΤ»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 109: Γραμμή 109:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=2
+
|process_step_previous_child_selector=4
|process_step_previous_child=2
+
|process_step_previous_child=4
 
|process_step_title=Εκκρεμούν οφειλές
 
|process_step_title=Εκκρεμούν οφειλές
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
Γραμμή 120: Γραμμή 120:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=2
+
|process_step_previous_child_selector=5
|process_step_previous_child=2
+
|process_step_previous_child=5
 
|process_step_title=Ενέργειες για κλήση σε Ακρόαση
 
|process_step_title=Ενέργειες για κλήση σε Ακρόαση
 
|process_step_description=Σε περίπτωση που, κατόπιν ενημέρωσης του ΠΥΕ, και μετά την προθεσμία που έχει δοθεί δεν έχουν εξοφληθεί οι οφειλές, κινούνται οι διαδικασίες για την κλήση του ΠΥΕ σε ακρόαση
 
|process_step_description=Σε περίπτωση που, κατόπιν ενημέρωσης του ΠΥΕ, και μετά την προθεσμία που έχει δοθεί δεν έχουν εξοφληθεί οι οφειλές, κινούνται οι διαδικασίες για την κλήση του ΠΥΕ σε ακρόαση

Αναθεώρηση της 13:17, 11 Ιουλίου 2024



77efe9c2-eba0-4e5c-9468-35c1e22edd53 779245

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

10 έως 40 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή και στην εξέταση από την ΕΕΤΤ αιτήματος για λήξη ή ακύρωση παροχής υπηρεσιών εμπιστοσύνης. Μπορεί να περιλαμβάνει αίτημα ακύρωσης μίας ή περισσοτέρων εγκεκριμένων υπηρεσιών, ή λήξης παροχής όλων των εγκεκριμένων υπηρεσιών, ή και διαγραφής από το Μητρώο Παρόχων Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης της ΕΕΤΤ. Η διαγραφή από το Μητρώο είναι εφικτή μόνο μετά την κατάργηση όλων των εγκεκριμένων υπηρεσιών (εφόσον υφίστανται).

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΤΟΜΕΑ


Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Παρατηρήσεις

Ο χρόνος υλοποίησης εξαρτάται από το είδος του αιτήματος. Μεγαλύτερος χρόνος απαιτείται για την εξέταση αιτημάτων λήξης παροχής όλων των εγκεκριμένων υπηρεσιών και διαγραφής από το Μητρώο της ΕΕΤΤ.

Τελευταία ενημέρωση

24/10/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτηση λήξης/ακύρωσης παροχής υπηρεσιών εμπιστοσύνης

Σημειώσεις

Στην αίτηση πρέπει να αναφέρεται αν ο πάροχος επιθυμεί την ακύρωση μέρους ή όλων των εγκεκριμένων υπηρεσιών (στην περίπτωση που διαθέτει εγκεκριμένες υπηρεσίες), ή και τη διαγραφή του από το Μητρώο Παρόχων Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης της ΕΕΤΤ. Η αίτηση υποβάλεται στην ΕΕΤΤ δια ζώσης, ταχυδρομικά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση confidential@eett.gr ή ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων για παρόχους.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο, Ψηφιακή υπογραφή, Κωδικοί χρήστη σε πλατφόρμα

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Αίτηση θεραπείας, Δικαστική Προσφυγή


        NACE

        • 61 Τηλεπικοινωνίες

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση, Διοικητική πράξη, Ενημέρωση Μητρώου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Λήξη/ακύρωση παροχής υπηρεσιών εμπιστοσύνης

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Μητρώα που τηρούνται

            Κατάλογος εμπίστευσης εγκεκριμένων παρόχων υπηρεσιών εμπιστοσύνης
            Μητρώο παρόχων υπηρεσιών εμπιστοσύνης

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,,,,


            • 1 Ένταξης σε Μητρώο Ο πάροχος πρέπει να είναι εγγεγραμμένος στο Μητρώο Παρόχων Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης που τηρεί η ΕΕΤΤ

              Όχι Όχι

            • Ευρωπαϊκός Κανονισμός 910 2014

              Περιγραφή Κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 910/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 23ης Ιουλίου 2014 , σχετικά με την ηλεκτρονική ταυτοποίηση και τις υπηρεσίες εμπιστοσύνης για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές στην εσωτερική αγορά και την κατάργηση της οδηγίας 1999/93/ΕΚ

              Νομικές παραπομπές https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=CELEX%3A32014R0910

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 837/1Β 2017 4396 Β

              Περιγραφή Κανονισμός Παροχής Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης, ο οποίος ρυθμίζει τα ζητήματα των υπηρεσιών εμπιστοσύνης και των εγκατεστημένων στην Ελλάδα παροχών υπηρεσιών εμπιστοσύνης, σε συμπλήρωση του Κανονισμού (ΕΕ) αρ. 910/2014 elDAS.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20170204396

            • 1 Παραλαβή αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Παραλαβή αίτησης από το πρωτόκολλο της ΕΕΤΤ και προώθησή της στο αρμόδιο τμήμα

              Όχι Όχι


            • 2 Ο Πάροχος Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης δεν παρέχει εγκεκριμένες υπηρεσίες

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Έλεγχος ότι ο Πάροχος Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης δεν παρέχει εγκεκριμένες υπηρεσίες

              Ναι Όχι


            • 3 Ο Πάροχος Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης παρέχει εγκεκριμένες υπηρεσίες

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Έλεγχος ότι ο Πάροχος Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης παρέχει εγκεκριμένες υπηρεσίες

              Ναι Όχι


            • 4 Έλεγχος οφειλών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Έλεγχος οφειλών από τα τέλη του Μητρώου Παρόχων Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης. Σε περίπτωση οφειλών, ο πάροχος ενημερώνεται για την άμεση τακτοποίησή τους.

              Ναι Όχι


            • 5 Εκκρεμούν οφειλές

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Ο έλεγχος δείχνει ότι εκκρεμούν οφειλές

              Ναι Όχι


            • 6 Ενέργειες για κλήση σε Ακρόαση


              Περιγραφή Σε περίπτωση που, κατόπιν ενημέρωσης του ΠΥΕ, και μετά την προθεσμία που έχει δοθεί δεν έχουν εξοφληθεί οι οφειλές, κινούνται οι διαδικασίες για την κλήση του ΠΥΕ σε ακρόαση

              Ναι Όχι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.