|
|
Γραμμή 2: |
Γραμμή 2: |
| |process_official_title=Επιβολή Τέλους Στάθμευσης Οχημάτων | | |process_official_title=Επιβολή Τέλους Στάθμευσης Οχημάτων |
| |process_alternative_titles=Τέλη Στάθμευσης | | |process_alternative_titles=Τέλη Στάθμευσης |
− | |process_description=Τα τέλη στάθμευσης, που εισπράττονται με μετρητές χρόνου στάθμευσης (παρκόμετρα) ή με οποιοδήποτε άλλο σύστημα μέτρησης χρόνου (κάρτες κ.λ.π.) καθορίζονται με απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, αποτελούν έσοδο του δήμου ή της κοινότητας και διατίθενται αποκλειστικά για τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών του δήμου ή της κοινότητας. | + | |process_description=Τα τέλη στάθμευσης, που εισπράττονται με μετρητές χρόνου στάθμευσης (παρκόμετρα) ή με οποιοδήποτε άλλο σύστημα μέτρησης χρόνου (κάρτες κ.λ.π.) καθορίζονται με απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, αποτελούν έσοδο του δήμου ή της κοινότητας και διατίθενται αποκλειστικά για τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών του δήμου ή της κοινότητας. |
| Η δε απόφαση που αφορά στον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους, εκδίδεται μετά από προηγούμενη κατάρτιση σχετικών μελετών, οι οποίες έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή Κοινότητας ή από τις Τεχνικές Υπηρεσίες Δήμων και Κοινοτήτων των Περιφερειών. | | Η δε απόφαση που αφορά στον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους, εκδίδεται μετά από προηγούμενη κατάρτιση σχετικών μελετών, οι οποίες έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή Κοινότητας ή από τις Τεχνικές Υπηρεσίες Δήμων και Κοινοτήτων των Περιφερειών. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
Γραμμή 36: |
Γραμμή 36: |
| |process_id=812422 | | |process_id=812422 |
| |process_uuid=a388fa31-0bf5-47ac-8997-6adb77f9258b | | |process_uuid=a388fa31-0bf5-47ac-8997-6adb77f9258b |
| + | }} |
| + | {{process conditions |
| + | |process_conditions_num_id=1 |
| + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| + | |process_conditions_type=Οικονομικές |
| + | |process_conditions_name=Το τέλος στάθμευσης πρέπει να καθορίζεται από το δημοτικό συμβούλιο σε τέτοιο ύψος, ώστε να μπορεί να καταβληθεί από οποιονδήποτε. Υψηλό τέλος στάθμευσης αίρει τον κοινόχρηστο χαρακτήρα των περιοχών όπου ελέγχεται η στάθμευση, δεδομένου ότι αποκλείει από τη χρήση τους όσους αδυνατούν οικονομικά να καταβάλουν το τέλος. |
| + | }} |
| + | {{process conditions |
| + | |process_conditions_num_id=2 |
| + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| }} | | }} |
a388fa31-0bf5-47ac-8997-6adb77f9258b
812422
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Δήμοι
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στα τέλη στάθμευσης, που εισπράττονται με μετρητές χρόνου στάθμευσης (παρκόμετρα) ή με οποιοδήποτε άλλο σύστημα μέτρησης χρόνου (κάρτες κ.λ.π.).
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
ΔΗΜΟΙ
Σχετικά
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Επιβολή προστίμου για παράνομη στάθμευση κατά τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (παρ. 10 αρ. 34 του ν. 2696/1999).
Όποιος σταθμεύει όχημα χωρίς να καταβάλει το τέλος ή υπερβεί το χρόνο στάθμευσης τιμωρείται με πρόστιμο, το ύψος του οποίου καθορίζεται με απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου.
Το πρόστιμο δεν δύναται να είναι μικρότερο του ενός τρίτου ούτε μεγαλύτερο των δύο τρίτων του προστίμου που επιβάλλεται για παράνομη στάθμευση κατά τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Κατάθεση ποσού
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Τέλη Στάθμευσης
Επίσημος τίτλος
Επιβολή Τέλους Στάθμευσης Οχημάτων
Κατηγορίες
Έναυσμα
Ηλεκτρονική ειδοποίηση / Ενημέρωση
ΔΔ
1
0
0
46278
Όχι
Άπαξ
680168
1461
Άλλο
Τα τέλη στάθμευσης, που εισπράττονται με μετρητές χρόνου στάθμευσης (παρκόμετρα) ή με οποιοδήποτε άλλο σύστημα μέτρησης χρόνου (κάρτες κ.λ.π.) καθορίζονται με απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, αποτελούν έσοδο του δήμου ή της κοινότητας και διατίθενται αποκλειστικά για τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών του δήμου ή της κοινότητας.
Η δε απόφαση που αφορά στον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους, εκδίδεται μετά από προηγούμενη κατάρτιση σχετικών μελετών, οι οποίες έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή Κοινότητας ή από τις Τεχνικές Υπηρεσίες Δήμων και Κοινοτήτων των Περιφερειών.
0.00
0.00
0
0
0
}}
}}
}}
,,
1
Οικονομικές
Το τέλος στάθμευσης πρέπει να καθορίζεται από το δημοτικό συμβούλιο σε τέτοιο ύψος, ώστε να μπορεί να καταβληθεί από οποιονδήποτε. Υψηλό τέλος στάθμευσης αίρει τον κοινόχρηστο χαρακτήρα των περιοχών όπου ελέγχεται η στάθμευση, δεδομένου ότι αποκλείει από τη χρήση τους όσους αδυνατούν οικονομικά να καταβάλουν το τέλος.
Όχι
Όχι
2
Όχι
Όχι