|
|
Γραμμή 12: |
Γραμμή 12: |
| |process_remarks=Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Η.Π.Σ.Β.Α.Κ.). | | |process_remarks=Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Η.Π.Σ.Β.Α.Κ.). |
| Με το άρθρο 11 του ν. 4784/2021, ΦΕΚ Α 40, προβλέπεται η δημιουργία Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την παρακολούθηση της υλοποίησης των ΣΒΑΚ. | | Με το άρθρο 11 του ν. 4784/2021, ΦΕΚ Α 40, προβλέπεται η δημιουργία Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την παρακολούθηση της υλοποίησης των ΣΒΑΚ. |
− | |process_deadline=12 | + | |process_deadline=4 |
| |process_deadline_type=Μήνες | | |process_deadline_type=Μήνες |
| |process_type=Αμφιστρεφής | | |process_type=Αμφιστρεφής |
Γραμμή 185: |
Γραμμή 185: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Καθορισμός Περιοχής Παρέμβασης | + | |process_step_title=Καθορισμός Περιοχής Παρέμβασης. |
| |process_step_official=Άλλο | | |process_step_official=Άλλο |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
Γραμμή 197: |
Γραμμή 197: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Σύσταση ομάδας εργασίας για την κατάρτιση του Σ.Β.Α.Κ. | + | |process_step_title=Σύσταση ομάδας εργασίας για την κατάρτιση του ΣBAΚ. |
| |process_step_official=Άλλο | | |process_step_official=Άλλο |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
Γραμμή 212: |
Γραμμή 212: |
| δ) η συνεργασία με το δίκτυο φορέων στα στάδια κατάρτισης του ΣΒΑΚ, | | δ) η συνεργασία με το δίκτυο φορέων στα στάδια κατάρτισης του ΣΒΑΚ, |
| ε) η επεξεργασία των δεδομένων των ανοιχτών διαβουλεύσεων με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη, | | ε) η επεξεργασία των δεδομένων των ανοιχτών διαβουλεύσεων με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη, |
− | στ) η κατάρτιση του Σ.Β.Α.Κ. για την περιοχή παρέμβασης, με τις επιμέρους ενέργειες του κύκλου ΣΒΑΚ | + | στ) η κατάρτιση του ΣBAK για την περιοχή παρέμβασης, με τις επιμέρους ενέργειες του κύκλου ΣΒΑΚ |
| ζ) η σύνταξη της αναφοράς κύκλου ΣΒΑΚ και η υποβολή της στον φορέα εκπόνησης, | | ζ) η σύνταξη της αναφοράς κύκλου ΣΒΑΚ και η υποβολή της στον φορέα εκπόνησης, |
| η) η επικοινωνία με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη, ο συντονισμός των δράσεων και ενεργειών του συμμετοχικού σχεδιασμού και δράσεις δημοσιότητας σε κάθε φάση του ΣΒΑΚ. | | η) η επικοινωνία με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη, ο συντονισμός των δράσεων και ενεργειών του συμμετοχικού σχεδιασμού και δράσεις δημοσιότητας σε κάθε φάση του ΣΒΑΚ. |
− | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου Σ.Β.Α.Κ. σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. | + | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣBAK σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 221: |
Γραμμή 221: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Δημιουργία Ιστοσελίδας ΣΒΑΚ | + | |process_step_title=Δημιουργία Ιστοσελίδας ΣΒΑΚ. |
| |process_step_official=Άλλο | | |process_step_official=Άλλο |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
Γραμμή 269: |
Γραμμή 269: |
| |process_step_duration_type=Μήνες | | |process_step_duration_type=Μήνες |
| |process_step_description=Η ομάδα εργασίας μετά τη συγκρότησή της, συλλέγει τα σχετικά με το ΣΒΑΚ. κείμενα, στοιχεία, δεδομένα και μελέτες εθνικού, περιφερειακού και τοπικού επιπέδου που αφορούν ή επηρεάζουν την περιοχή παρέμβασης. Λαμβάνει υποχρεωτικά υπόψη τα ΣΒΑΚ των όμορων ΟΤΑ της περιοχής παρέμβασης και των ΟΤΑ με χωρική αρμοδιότητα εντός αυτής, τα οποία έχουν ήδη χαρακτηριστεί. Εξετάζει την πληρότητα των στοιχείων και δεδομένων αναφορικά με την περιοχή παρέμβασης και εισηγείται στον φορέα εκπόνησης τη συμπλήρωσή τους, | | |process_step_description=Η ομάδα εργασίας μετά τη συγκρότησή της, συλλέγει τα σχετικά με το ΣΒΑΚ. κείμενα, στοιχεία, δεδομένα και μελέτες εθνικού, περιφερειακού και τοπικού επιπέδου που αφορούν ή επηρεάζουν την περιοχή παρέμβασης. Λαμβάνει υποχρεωτικά υπόψη τα ΣΒΑΚ των όμορων ΟΤΑ της περιοχής παρέμβασης και των ΟΤΑ με χωρική αρμοδιότητα εντός αυτής, τα οποία έχουν ήδη χαρακτηριστεί. Εξετάζει την πληρότητα των στοιχείων και δεδομένων αναφορικά με την περιοχή παρέμβασης και εισηγείται στον φορέα εκπόνησης τη συμπλήρωσή τους, |
− | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα | + | |process_step_note=Αρμόδιος διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 275: |
Γραμμή 275: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Καθορισμός της διαδικασίας ανάπτυξης του ΣΒΑΚ | + | |process_step_title=Καθορισμός της διαδικασίας ανάπτυξης του ΣΒΑΚ. |
| |process_step_official=Άλλο | | |process_step_official=Άλλο |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
Γραμμή 285: |
Γραμμή 285: |
| β. το σχέδιο συμμετοχής των πολιτών και των εμπλεκόμενων μερών με δράσεις για την ενημέρωση και την ενεργοποίησή τους στην ανάπτυξη των μέτρων του ΣΒΑΚ. | | β. το σχέδιο συμμετοχής των πολιτών και των εμπλεκόμενων μερών με δράσεις για την ενημέρωση και την ενεργοποίησή τους στην ανάπτυξη των μέτρων του ΣΒΑΚ. |
| Το χρονοδιάγραμμα και το σχέδιο συμμετοχής περιλαμβάνονται σε παραδοτέο που συντάσσεται από την ομάδα εργασίας, υποβάλλεται στον φορέα εκπόνησης και αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ. | | Το χρονοδιάγραμμα και το σχέδιο συμμετοχής περιλαμβάνονται σε παραδοτέο που συντάσσεται από την ομάδα εργασίας, υποβάλλεται στον φορέα εκπόνησης και αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ. |
− | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα | + | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 291: |
Γραμμή 291: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και κατάρτιση σεναρίων- Διαβούλευση με τους πολίτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη | + | |process_step_title=Ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και κατάρτιση σεναρίων- Διαβούλευση με τους πολίτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη. |
| |process_step_official=Άλλο | | |process_step_official=Άλλο |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
Γραμμή 300: |
Γραμμή 300: |
| β. την έκθεση αποτύπωσης της κατάστασης κινητικότητας εξετάζοντας κατ’ ελάχιστον τα προβλήματα και τις ευκαιρίες και | | β. την έκθεση αποτύπωσης της κατάστασης κινητικότητας εξετάζοντας κατ’ ελάχιστον τα προβλήματα και τις ευκαιρίες και |
| γ. τα σενάρια για την κατάσταση της περιοχής παρέμβασης σε ορίζοντα πέντε (5), δέκα (10) ή περισσότερων ετών. | | γ. τα σενάρια για την κατάσταση της περιοχής παρέμβασης σε ορίζοντα πέντε (5), δέκα (10) ή περισσότερων ετών. |
− | Το παραδοτέο του σταδίου αυτού αναρτάται στην ιστοσελίδα του Σ.Β.Α.Κ.. | + | Το παραδοτέο του σταδίου αυτού αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ. |
− | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2.Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα | + | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 315: |
Γραμμή 315: |
| α. ορίζονται σαφώς το τελικό κοινό όραμα, οι προτεραιότητες του ΣΒΑΚ και τα προβλήματα τα οποία επιδιώκει να επιλύσει, σε διάστημα, τουλάχιστον, δεκαετίας, και | | α. ορίζονται σαφώς το τελικό κοινό όραμα, οι προτεραιότητες του ΣΒΑΚ και τα προβλήματα τα οποία επιδιώκει να επιλύσει, σε διάστημα, τουλάχιστον, δεκαετίας, και |
| β. προσδιορίζονται οι επιμέρους στόχοι, οι οποίοι είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, υλοποιήσιμοι και με σαφές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης. | | β. προσδιορίζονται οι επιμέρους στόχοι, οι οποίοι είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, υλοποιήσιμοι και με σαφές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης. |
− | Το παραδοτέο αυτό αναρτάται στην ιστοσελίδα του Σ.Β.Α.Κ.. | + | Το παραδοτέο αυτό αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ. |
− | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα | + | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 328: |
Γραμμή 328: |
| |process_step_description=Συγκεντρώνονται και προσδιορίζονται τεκμηριωμένα τα καταλληλότερα μέτρα που εξυπηρετούν τον σκοπό του ΣΒΑΚ. Με τη συμμετοχή του δικτύου φορέων πραγματοποιείται η διαβούλευση με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη, κατά την οποία παρουσιάζονται τα μέτρα που έχουν προσδιορισθεί, για την υποβολή των σχολίων τους. Το δίκτυο φορέων συνεργάζεται με την ομάδα εργασίας και υποβάλλει τις απόψεις του. Για την ολοκλήρωση του σταδίου, η ομάδα εργασίας εξετάζει το σύνολο των σχολίων και απόψεων για την επιλογή των πλέον πρόσφορων μέτρων. Μετά την ολοκλήρωση της ανωτέρω εξέτασης, συντάσσει και υποβάλλει στον φορέα εκπόνησης παραδοτέο κείμενο που περιλαμβάνει: | | |process_step_description=Συγκεντρώνονται και προσδιορίζονται τεκμηριωμένα τα καταλληλότερα μέτρα που εξυπηρετούν τον σκοπό του ΣΒΑΚ. Με τη συμμετοχή του δικτύου φορέων πραγματοποιείται η διαβούλευση με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη, κατά την οποία παρουσιάζονται τα μέτρα που έχουν προσδιορισθεί, για την υποβολή των σχολίων τους. Το δίκτυο φορέων συνεργάζεται με την ομάδα εργασίας και υποβάλλει τις απόψεις του. Για την ολοκλήρωση του σταδίου, η ομάδα εργασίας εξετάζει το σύνολο των σχολίων και απόψεων για την επιλογή των πλέον πρόσφορων μέτρων. Μετά την ολοκλήρωση της ανωτέρω εξέτασης, συντάσσει και υποβάλλει στον φορέα εκπόνησης παραδοτέο κείμενο που περιλαμβάνει: |
| α. τα πορίσματα της δεύτερης διαβούλευσης κατόπιν αξιολόγησης και επεξεργασίας των συλλεγέντων σχολίων και, | | α. τα πορίσματα της δεύτερης διαβούλευσης κατόπιν αξιολόγησης και επεξεργασίας των συλλεγέντων σχολίων και, |
− | β. τα επιλεγέντα μέτρα παρέμβασης, πακέτα μέτρων, τη σύνδεσή τους με το όραμα, τις προτεραιότητες και τους στόχους του Σ.Β.Α.Κ., καθώς και τους σχετικούς δείκτες παρακολούθησης. | + | β. τα επιλεγέντα μέτρα παρέμβασης, πακέτα μέτρων, τη σύνδεσή τους με το όραμα, τις προτεραιότητες και τους στόχους του ΣΒΑΚ, καθώς και τους σχετικούς δείκτες παρακολούθησης. |
− | Το παραδοτέο αυτού του σταδίου αναρτάται στην ιστοσελίδα του Σ.Β.Α.Κ.. | + | Το παραδοτέο αυτού του σταδίου αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ. |
| |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα | | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα |
| }} | | }} |
Γραμμή 341: |
Γραμμή 341: |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| |process_step_duration_type=Εβδομάδες | | |process_step_duration_type=Εβδομάδες |
− | |process_step_description=Η ομάδα εργασίας σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων, καταρτίζει σχέδιο δράσης το οποίο περιλαμβάνει τα επιλεγέντα μέτρα. Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει κατάλογο με τα επιλεγέντα μέτρα, τα σχέδια αποτύπωσης και όπου κρίνει η ομάδα εργασίας ότι απαιτούνται για την καλύτερη αποτύπωση τους χάρτες των επιλεγέντων μέτρων παρέμβασης του ΣΒΑΚ, τον ενδεικτικό προϋπολογισμό, το εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης, τους φορείς υλοποίησης και τους φορείς έγκρισης, τη συσχέτιση των μέτρων με υφιστάμενα επιχειρησιακά ή στρατηγικά σχέδια, καθώς και τη μεθοδολογία παρακολούθησης και αξιολόγησης των μέτρων του Σ.Β.Α.Κ., με δείκτες παρακολούθησης για κάθε μέτρο. | + | |process_step_description=Η ομάδα εργασίας σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων, καταρτίζει σχέδιο δράσης το οποίο περιλαμβάνει τα επιλεγέντα μέτρα. Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει κατάλογο με τα επιλεγέντα μέτρα, τα σχέδια αποτύπωσης και όπου κρίνει η ομάδα εργασίας ότι απαιτούνται για την καλύτερη αποτύπωση τους χάρτες των επιλεγέντων μέτρων παρέμβασης του ΣΒΑΚ, τον ενδεικτικό προϋπολογισμό, το εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης, τους φορείς υλοποίησης και τους φορείς έγκρισης, τη συσχέτιση των μέτρων με υφιστάμενα επιχειρησιακά ή στρατηγικά σχέδια, καθώς και τη μεθοδολογία παρακολούθησης και αξιολόγησης των μέτρων του ΣΒΑΚ, με δείκτες παρακολούθησης για κάθε μέτρο. |
| |process_step_note=Το σχέδιο δράσης κοινοποιείται από τον φορέα εκπόνησης ανάλογα με τα προτεινόμενα μέτρα παρέμβασης κατά περίπτωση: | | |process_step_note=Το σχέδιο δράσης κοινοποιείται από τον φορέα εκπόνησης ανάλογα με τα προτεινόμενα μέτρα παρέμβασης κατά περίπτωση: |
| i. στις υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως, | | i. στις υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως, |
| ii. στο Τμήμα Προγραμματισμού, Συντονισμού και Κανόνων Οδικής Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εξέταση της συνάφειας των μέτρων που προάγουν την οδική ασφάλεια με το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, | | ii. στο Τμήμα Προγραμματισμού, Συντονισμού και Κανόνων Οδικής Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εξέταση της συνάφειας των μέτρων που προάγουν την οδική ασφάλεια με το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, |
− | iii. στις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες ή φορείς, όπως αυτές προσδιορίζονται στο σχέδιο δράσης, οι οποίες θα κληθούν μεταγενέστερα είτε να εγκρίνουν είτε να υλοποιήσουν μέτρα που προτείνονται από το Σ.Β.Α.Κ.. | + | iii. στις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες ή φορείς, όπως αυτές προσδιορίζονται στο σχέδιο δράσης, οι οποίες θα κληθούν μεταγενέστερα είτε να εγκρίνουν είτε να υλοποιήσουν μέτρα που προτείνονται από το ΣΒΑΚ |
| Οι υπηρεσίες των στοιχείων i, ii και iii διατυπώνουν γνώμη επί των επιλεγέντων μέτρων του σχεδίου δράσης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) μηνών από την παραλαβή αυτού. | | Οι υπηρεσίες των στοιχείων i, ii και iii διατυπώνουν γνώμη επί των επιλεγέντων μέτρων του σχεδίου δράσης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) μηνών από την παραλαβή αυτού. |
− | Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα | + | Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 353: |
Γραμμή 353: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υποβολή σχεδίου δράσης | + | |process_step_title=Υποβολή σχεδίου δράσης. |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
Γραμμή 360: |
Γραμμή 360: |
| i. στις υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως, | | i. στις υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως, |
| ii. στο Τμήμα Προγραμματισμού, Συντονισμού και Κανόνων Οδικής Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εξέταση της συνάφειας των μέτρων που προάγουν την οδική ασφάλεια με το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, | | ii. στο Τμήμα Προγραμματισμού, Συντονισμού και Κανόνων Οδικής Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εξέταση της συνάφειας των μέτρων που προάγουν την οδική ασφάλεια με το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, |
− | iii. στις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες ή φορείς, όπως αυτές προσδιορίζονται στο σχέδιο δράσης, οι οποίες θα κληθούν μεταγενέστερα είτε να εγκρίνουν είτε να υλοποιήσουν μέτρα που προτείνονται από το Σ.Β.Α.Κ.. | + | iii. στις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες ή φορείς, όπως αυτές προσδιορίζονται στο σχέδιο δράσης, οι οποίες θα κληθούν μεταγενέστερα είτε να εγκρίνουν είτε να υλοποιήσουν μέτρα που προτείνονται από το ΣΒΑΚ. |
| Οι υπηρεσίες των στοιχείων i, ii και iii διατυπώνουν γνώμη επί των επιλεγέντων μέτρων του σχεδίου δράσης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) μηνών από την παραλαβή αυτού. | | Οι υπηρεσίες των στοιχείων i, ii και iii διατυπώνουν γνώμη επί των επιλεγέντων μέτρων του σχεδίου δράσης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) μηνών από την παραλαβή αυτού. |
| |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. | | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. |
Γραμμή 376: |
Γραμμή 376: |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| |process_step_duration_type=Εβδομάδες | | |process_step_duration_type=Εβδομάδες |
− | |process_step_description=Αν κάποια από τις υπηρεσίες διατυπώσει τεκμηριωμένα αντιρρήσεις αναφορικά με την εφαρμογή προτεινόμενου μέτρου, τις αποστέλλει στον φορέα εκπόνησης και τις κοινοποιεί στις ως άνω εμπλεκόμενες συναρμόδιες υπηρεσίες. Ο φορέας εκπόνησης λαμβάνει υπόψη τις τεκμηριωμένες αντιρρήσεις. Η ομάδα εργασίας σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων εξετάζει τις ως άνω αντιρρήσεις και, εφόσον κρίνεται απαραίτητο, τροποποιεί αναλόγως το σχέδιο δράσης. Το σχέδιο δράσης τροποποιείται υποχρεωτικά σε περίπτωση διατύπωσης τεκμηριωμένων αντιρρήσεων από τον ΟΑΣΑ Α.Ε., τον ΟΣΕΘ Α.Ε. ή την Αττικό Μετρό Α.Ε..Το τελικό σχέδιο δράσης κοινοποιείται εκ νέου από τον φορέα εκπόνησης στις ως άνω υπηρεσίες προς ενημέρωσή τους και αναρτάται στην ιστοσελίδα του Σ.Β.Α.Κ.. | + | |process_step_description=Αν κάποια από τις υπηρεσίες διατυπώσει τεκμηριωμένα αντιρρήσεις αναφορικά με την εφαρμογή προτεινόμενου μέτρου, τις αποστέλλει στον φορέα εκπόνησης και τις κοινοποιεί στις ως άνω εμπλεκόμενες συναρμόδιες υπηρεσίες. Ο φορέας εκπόνησης λαμβάνει υπόψη τις τεκμηριωμένες αντιρρήσεις. Η ομάδα εργασίας σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων εξετάζει τις ως άνω αντιρρήσεις και, εφόσον κρίνεται απαραίτητο, τροποποιεί αναλόγως το σχέδιο δράσης. Το σχέδιο δράσης τροποποιείται υποχρεωτικά σε περίπτωση διατύπωσης τεκμηριωμένων αντιρρήσεων από τον ΟΑΣΑ Α.Ε., τον ΟΣΕΘ Α.Ε. ή την Αττικό Μετρό Α.Ε..Το τελικό σχέδιο δράσης κοινοποιείται εκ νέου από τον φορέα εκπόνησης στις ως άνω υπηρεσίες προς ενημέρωσή τους και αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ. |
− | Στην περίπτωση άπρακτης παρέλευσης της προθεσμίας των δύο (2) μηνών και η μη αποστολή γνώμης από τις υπηρεσίες και τους φορείς των στοιχείων i, ii και iii της παρ. 1 ισοδυναμεί με σιωπηρή αποδοχή των μέτρων του σχεδίου δράσης. Σε αυτήν την περίπτωση ο φορέας εκπόνησης αναρτά το ΣΒΑΚ στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ (βήμα 3) και υποβάλλει την αναφορά κύκλου του Σ.Β.Α.Κ. με αίτηση μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προκειμένου να εξετασθεί. | + | Στην περίπτωση άπρακτης παρέλευσης της προθεσμίας των δύο (2) μηνών και η μη αποστολή γνώμης από τις υπηρεσίες και τους φορείς των στοιχείων i, ii και iii της παρ. 1 ισοδυναμεί με σιωπηρή αποδοχή των μέτρων του σχεδίου δράσης. Σε αυτήν την περίπτωση ο φορέας εκπόνησης αναρτά το ΣΒΑΚ στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ (βήμα 3) και υποβάλλει την αναφορά κύκλου του ΣΒΑΚ με αίτηση μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προκειμένου να εξετασθεί. |
| |process_step_note=Το σχέδιο δράσης κοινοποιείται από τον φορέα εκπόνησης ανάλογα με τα προτεινόμενα μέτρα παρέμβασης κατά περίπτωση: | | |process_step_note=Το σχέδιο δράσης κοινοποιείται από τον φορέα εκπόνησης ανάλογα με τα προτεινόμενα μέτρα παρέμβασης κατά περίπτωση: |
| i. στις υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως, | | i. στις υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως, |
| ii. στο Τμήμα Προγραμματισμού, Συντονισμού και Κανόνων Οδικής Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εξέταση της συνάφειας των μέτρων που προάγουν την οδική ασφάλεια με το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, | | ii. στο Τμήμα Προγραμματισμού, Συντονισμού και Κανόνων Οδικής Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εξέταση της συνάφειας των μέτρων που προάγουν την οδική ασφάλεια με το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, |
− | iii. στις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες ή φορείς, όπως αυτές προσδιορίζονται στο σχέδιο δράσης, οι οποίες θα κληθούν μεταγενέστερα είτε να εγκρίνουν είτε να υλοποιήσουν μέτρα που προτείνονται από το Σ.Β.Α.Κ.. | + | iii. στις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες ή φορείς, όπως αυτές προσδιορίζονται στο σχέδιο δράσης, οι οποίες θα κληθούν μεταγενέστερα είτε να εγκρίνουν είτε να υλοποιήσουν μέτρα που προτείνονται από το ΣΒΑΚ. |
| Οι υπηρεσίες των στοιχείων i, ii και iii διατυπώνουν γνώμη επί των επιλεγέντων μέτρων του σχεδίου δράσης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) μηνών από την παραλαβή αυτού. | | Οι υπηρεσίες των στοιχείων i, ii και iii διατυπώνουν γνώμη επί των επιλεγέντων μέτρων του σχεδίου δράσης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) μηνών από την παραλαβή αυτού. |
| Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα | | Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα |
Γραμμή 402: |
Γραμμή 402: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Εξέταση Σ.Β.Α.Κ. | + | |process_step_title=Εξέταση ΣΒΑΚ. |
| |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Έλεγχος | | |process_step_implementation=Έλεγχος |
Γραμμή 421: |
Γραμμή 421: |
| |process_step_duration_type=Μήνες | | |process_step_duration_type=Μήνες |
| |process_step_description=Το σχέδιο χαρακτηρίζεται ως ΣΒΑΚ με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών μετά από εισήγηση του Τμήματος Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών περί πλήρωσης των προϋποθέσεων. | | |process_step_description=Το σχέδιο χαρακτηρίζεται ως ΣΒΑΚ με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών μετά από εισήγηση του Τμήματος Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών περί πλήρωσης των προϋποθέσεων. |
− | |process_step_note=Τα προτεινόμενα μέτρα του σχεδίου δράσης ενσωματώνονται στις επιμέρους τομεακές πολιτικές των ΟΤΑ και λαμβάνονται υπόψη σε τροποποιήσεις του υφιστάμενου χωρικού και πολεοδομικού σχεδιασμού. Σε περίπτωση που για την υλοποίηση προτεινόμενων μέτρων παρέμβασης απαιτούνται αλλαγές θεσμοθετημένων χωρικών και πολεοδομικών ρυθμίσεων, η υλοποίηση των μέτρων του Σ.Β.Α.Κ., που είναι ανεξάρτητα από αυτές, δεν παρεμποδίζεται. | + | |process_step_note=Τα προτεινόμενα μέτρα του σχεδίου δράσης ενσωματώνονται στις επιμέρους τομεακές πολιτικές των ΟΤΑ και λαμβάνονται υπόψη σε τροποποιήσεις του υφιστάμενου χωρικού και πολεοδομικού σχεδιασμού. Σε περίπτωση που για την υλοποίηση προτεινόμενων μέτρων παρέμβασης απαιτούνται αλλαγές θεσμοθετημένων χωρικών και πολεοδομικών ρυθμίσεων, η υλοποίηση των μέτρων του ΣΒΑΚ, που είναι ανεξάρτητα από αυτές, δεν παρεμποδίζεται. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 427: |
Γραμμή 427: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υλοποίηση των μέτρων και παρακολούθηση εφαρμογής του ΣΒΑΚ- Εκθέσεις προόδου.. | + | |process_step_title=Υλοποίηση των μέτρων και παρακολούθηση εφαρμογής του ΣΒΑΚ- Εκθέσεις προόδου. |
| |process_step_implementation=Έλεγχος | | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| |process_step_duration_min=48 | | |process_step_duration_min=48 |
| |process_step_duration_max=58 | | |process_step_duration_max=58 |
| |process_step_duration_type=Μήνες | | |process_step_duration_type=Μήνες |
− | |process_step_description=Ο φορέας εκπόνησης παρακολουθεί και αξιολογεί την υλοποίηση του ΣΒΑΚ σύμφωνα με όσα έχουν ορισθεί στο τελικό σχέδιο δράσης. Προς τούτο ο φορέας εκπόνησης καταρτίζει ανά διετία εκθέσεις προόδου του υλοποιούμενου ΣΒΑΚ, οι οποίες αναρτώνται στην ιστοσελίδα του οικείου ΣΒΑΚ προς ενημέρωση των πολιτών και εμπλεκόμενων μερών και για την υποβολή των σχολίων τους. Ο φορέας εκπόνησης γνωστοποιεί εγγράφως την έκδοση και την ανάρτηση της έκθεσης προόδου και την ανάρτησή της στους φορείς του βήματος 12 και στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προς ενημέρωσή τους, | + | |process_step_description=Ο φορέας εκπόνησης παρακολουθεί και αξιολογεί την υλοποίηση του ΣΒΑΚ σύμφωνα με όσα έχουν ορισθεί στο τελικό σχέδιο δράσης. Προς τούτο ο φορέας εκπόνησης καταρτίζει ανά διετία εκθέσεις προόδου του υλοποιούμενου ΣΒΑΚ, οι οποίες αναρτώνται στην ιστοσελίδα του οικείου ΣΒΑΚ προς ενημέρωση των πολιτών και εμπλεκόμενων μερών και για την υποβολή των σχολίων τους. Ο φορέας εκπόνησης γνωστοποιεί εγγράφως την έκδοση και την ανάρτηση της έκθεσης προόδου και την ανάρτησή της στους φορείς του βήματος 12 και στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προς ενημέρωσή τους. |
− | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου Σ.Β.Α.Κ. σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. | + | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 439: |
Γραμμή 439: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υλοποίηση των μέτρων και παρακολούθηση εφαρμογής του ΣΒΑΚ- Επικαιροποίηση σχεδίου δράσηςκθέσεις προόδου.. | + | |process_step_title=Υλοποίηση των μέτρων και παρακολούθηση εφαρμογής του ΣΒΑΚ- Επικαιροποίηση σχεδίου δράσης. |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=120 | | |process_step_duration_max=120 |
Γραμμή 457: |
Γραμμή 457: |
| |process_step_duration_max=120 | | |process_step_duration_max=120 |
| |process_step_duration_type=Μήνες | | |process_step_duration_type=Μήνες |
− | |process_step_description=Το ΣΒΑΚ αναθεωρείται με βάση τα πορίσματα των εκθέσεων προόδου ή κατόπιν νέων δεδομένων ή αναγκών οποτεδήποτε μετά την παρέλευση πέντε (5) ετών, και πάντως οπωσδήποτε μέχρι τη συμπλήρωση δεκαετίας από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης χαρακτηρισμού του ΣΒΑΚ. Η αναθεώρηση του Σ.Β.Α.Κ. ακολουθεί τα οριζόμενα στα άρθρα 7 και 8 του ν. . | + | |process_step_description=Το ΣΒΑΚ αναθεωρείται με βάση τα πορίσματα των εκθέσεων προόδου ή κατόπιν νέων δεδομένων ή αναγκών οποτεδήποτε μετά την παρέλευση πέντε (5) ετών, και πάντως οπωσδήποτε μέχρι τη συμπλήρωση δεκαετίας από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης χαρακτηρισμού του ΣΒΑΚ. Η αναθεώρηση του ΣΒΑΚ ακολουθεί τα οριζόμενα στα άρθρα 7 και 8 του ν. 4784/2021. |
| |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. | | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. |
| }} | | }} |