| | |process_step_description=- Η διαδικασία ελέγχου της πληρότητας και νομιμότητας της αίτησης δεν μπορεί να υπερβεί τις τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες και διενεργείται ως εξής: (α) η Επιτροπή Αξιολόγησης ελέγχει τα δικαιολογητικά του φακέλου του επενδυτικού σχεδίου εντός είκοσι (20) εργάσιμων ημερών από την υποβολή της αίτησης και εφόσον διαπιστώσει την ανάγκη διευκρινίσεων, υποχρεούται να ενημερώσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την αιτούσα επιχείρηση, (β) η αιτούσα επιχείρηση υποχρεούται, εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών, να παρέχει τις διευκρινίσεις, προκειμένου ο φάκελος να είναι πλήρης. Μετά την πάροδο των τριάντα (30) εργάσιμων ημερών, τηρουμένων σε κάθε περίπτωση των ως άνω προθεσμιών, ουδεμία παράταση για περαιτέρω διευκρινίσεις δεν μπορεί να δοθεί. Εάν η αιτούσα επιχείρηση δεν παράσχει τις ορθές διευκρινίσεις, η αίτηση απορρίπτεται ενώ το παράβολο καταπίπτει υπέρ του Δημοσίου. Παράταση της προθεσμίας δύναται να παρασχεθεί μόνο στην περίπτωση έκτακτων ή απρόβλεπτων περιστάσεων ή λόγω τεκμηριωμένης υπαιτιότητας δημοσίου φορέα, ο οποίος καθυστερεί την έκδοση των εν λόγω δικαιολογητικών. Κατά τον έλεγχο πληρότητας και νομιμότητας η Επιτροπή Αξιολόγησης εκτιμά ιδίως τη συνδρομή των γενικών και ειδικών νόμιμων προϋποθέσεων της ενωσιακής νομικής βάσης για τη χορήγηση της ενίσχυσης και στις περιπτώσεις που το εκάστοτε καθεστώς έχει παραπάνω από μια πηγές χρηματοδότησης, δύναται να κατανέμει τις αιτήσεις επενδυτικών σχεδίων ανά πηγή χρηματοδότησης. Δεν γίνονται αποδεκτά σε καμία περίπτωση συμπληρωματικά στοιχεία των ήδη υποβληθέντων δικαιολογητικών, παρά μόνο διευκρινίσεις όπως ορίζεται ανωτέρω. | | |process_step_description=- Η διαδικασία ελέγχου της πληρότητας και νομιμότητας της αίτησης δεν μπορεί να υπερβεί τις τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες και διενεργείται ως εξής: (α) η Επιτροπή Αξιολόγησης ελέγχει τα δικαιολογητικά του φακέλου του επενδυτικού σχεδίου εντός είκοσι (20) εργάσιμων ημερών από την υποβολή της αίτησης και εφόσον διαπιστώσει την ανάγκη διευκρινίσεων, υποχρεούται να ενημερώσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την αιτούσα επιχείρηση, (β) η αιτούσα επιχείρηση υποχρεούται, εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών, να παρέχει τις διευκρινίσεις, προκειμένου ο φάκελος να είναι πλήρης. Μετά την πάροδο των τριάντα (30) εργάσιμων ημερών, τηρουμένων σε κάθε περίπτωση των ως άνω προθεσμιών, ουδεμία παράταση για περαιτέρω διευκρινίσεις δεν μπορεί να δοθεί. Εάν η αιτούσα επιχείρηση δεν παράσχει τις ορθές διευκρινίσεις, η αίτηση απορρίπτεται ενώ το παράβολο καταπίπτει υπέρ του Δημοσίου. Παράταση της προθεσμίας δύναται να παρασχεθεί μόνο στην περίπτωση έκτακτων ή απρόβλεπτων περιστάσεων ή λόγω τεκμηριωμένης υπαιτιότητας δημοσίου φορέα, ο οποίος καθυστερεί την έκδοση των εν λόγω δικαιολογητικών. Κατά τον έλεγχο πληρότητας και νομιμότητας η Επιτροπή Αξιολόγησης εκτιμά ιδίως τη συνδρομή των γενικών και ειδικών νόμιμων προϋποθέσεων της ενωσιακής νομικής βάσης για τη χορήγηση της ενίσχυσης και στις περιπτώσεις που το εκάστοτε καθεστώς έχει παραπάνω από μια πηγές χρηματοδότησης, δύναται να κατανέμει τις αιτήσεις επενδυτικών σχεδίων ανά πηγή χρηματοδότησης. Δεν γίνονται αποδεκτά σε καμία περίπτωση συμπληρωματικά στοιχεία των ήδη υποβληθέντων δικαιολογητικών, παρά μόνο διευκρινίσεις όπως ορίζεται ανωτέρω. |
| − | - Ο έλεγχος της πληρότητας και νομιμότητας συνίσταται αποκλειστικά στην πιστοποίηση των ακόλουθων στοιχείων: (α) ότι έχουν υποβληθεί και είναι νόμιμα και σε ισχύ όλα τα δικαιολογητικά της παραγράφου 6 του άρθρου 8 της ΚΥΑ 6376/2025, (β) ότι το επενδυτικό σχέδιο εμπίπτει στους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας, όπως ορίζονται υπό άρθρο 1 παρ. 3 της ΚΥΑ 6376/2025, και αφορά σε αυτοτελές οπτικοακουστικό έργο, (γ) ότι δεν έχει λάβει χώρα, προ της υποβολής της αίτησης ένταξης, έναρξη επενδυτικού σχεδίου, όπως ο όρος αυτός εξειδικεύεται στο άρθρο 3 περ. ε΄ της ΚΥΑ 6376/2025, (δ) ότι η ύπαρξη τυχόν σώρευσης της αιτούμενης ενίσχυσης με ενισχύσεις άλλων καθεστώτων είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του άρθρου 8 του ΓΑΚ, (ε) την εξακρίβωση της τήρησης ορίων στις μέγιστες εντάσεις ενίσχυσης και στα μέγιστα ποσά ενίσχυσης, λαμβάνοντας υπόψη το συνολικό ποσό των ενισχύσεων που χορηγούνται, κατά περίπτωση, στο ενισχυόμενο επενδυτικό σχέδιο και τον έλεγχο της περίπτωσης τεχνητής κατάτμησης, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 4 και την παρ. 1 του άρθρου 8 του ΓΑΚ, (στ) την ύπαρξη περίπτωσης συνδυασμού της ενίσχυσης της ΚΥΑ 6376/2025 με ενωσιακή χρηματοδότηση, κατά τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 8 του ΓΑΚ, (ζ) ότι σε βάρος της αιτούσας επιχείρησης δεν εκκρεμεί διαδικασία ανάκτησης ενισχύσεως ύστερα από προηγούμενη απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 1 του ΓΑΚ, (η) την ύπαρξη νόμιμης λειτουργίας και εκπροσώπησης της αιτούσας επιχείρησης, (θ) ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις ως προς το πρόσωπο του δικαιούχου που προβλέπονται στο άρθρου 27 του ν. 5105/2024 και δεν συντρέχουν οι αρνητικές προϋποθέσεις που προβλέπονται στην παρ. 4 του άρθρου 27 του ν. 5105/2024, ι) ότι πληρούται το σύνολο των προϋποθέσεων του Καν ΕΕ 651/2014 (Κεφαλαίου 1 και άρθρου 54). | + | - Ο έλεγχος της πληρότητας και νομιμότητας συνίσταται αποκλειστικά στην πιστοποίηση των ακόλουθων στοιχείων: (α) ότι έχουν υποβληθεί και είναι νόμιμα και σε ισχύ όλα τα δικαιολογητικά της παραγράφου 6 του άρθρου 8 της ΚΥΑ 6376/2025, (β) ότι το επενδυτικό σχέδιο εμπίπτει στους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας, όπως ορίζονται υπό άρθρο 1 παρ. 3 της ΚΥΑ 6376/2025, και αφορά σε αυτοτελές οπτικοακουστικό έργο, (γ) ότι δεν έχει λάβει χώρα, προ της υποβολής της αίτησης ένταξης, έναρξη επενδυτικού σχεδίου, όπως ο όρος αυτός εξειδικεύεται στο άρθρο 3 περ. ε΄ της ΚΥΑ 6376/2025, (δ) ότι η ύπαρξη τυχόν σώρευσης της αιτούμενης ενίσχυσης με ενισχύσεις άλλων καθεστώτων είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του άρθρου 8 του ΓΑΚ, (ε) την εξακρίβωση της τήρησης ορίων στις μέγιστες εντάσεις ενίσχυσης και στα μέγιστα ποσά ενίσχυσης, λαμβάνοντας υπόψη το συνολικό ποσό των ενισχύσεων που χορηγούνται, κατά περίπτωση, στο ενισχυόμενο επενδυτικό σχέδιο και τον έλεγχο της περίπτωσης τεχνητής κατάτμησης, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 4 και την παρ. 1 του άρθρου 8 του ΓΑΚ, (στ) την ύπαρξη περίπτωσης συνδυασμού της ενίσχυσης της ΚΥΑ 6376/2025 με ενωσιακή χρηματοδότηση, κατά τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 8 του ΓΑΚ, (ζ) ότι σε βάρος της αιτούσας επιχείρησης δεν εκκρεμεί διαδικασία ανάκτησης ενίσχυσης ύστερα από προηγούμενη απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 1 του ΓΑΚ, (η) την ύπαρξη νόμιμης λειτουργίας και εκπροσώπησης της αιτούσας επιχείρησης, (θ) ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις ως προς το πρόσωπο του δικαιούχου που προβλέπονται στο άρθρου 27 του ν. 5105/2024 και δεν συντρέχουν οι αρνητικές προϋποθέσεις που προβλέπονται στην παρ. 4 του άρθρου 27 του ν. 5105/2024, (ι) ότι πληρούται το σύνολο των προϋποθέσεων του Καν ΕΕ 651/2014 (Κεφαλαίου 1 και άρθρου 54). |