|
|
| Γραμμή 14: |
Γραμμή 14: |
| | |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| | |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
| − | |process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά), Αίτηση (έντυπο), email | + | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά), email |
| | |process_usage=Δικαιολογητικό | | |process_usage=Δικαιολογητικό |
| | |process_output_type=Απόφαση | | |process_output_type=Απόφαση |
| Γραμμή 36: |
Γραμμή 36: |
| | |process_application_type=Αίτηση | | |process_application_type=Αίτηση |
| | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| − | |process_application_owner=ΝΠΙΔ, Φυσικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, Νομικά πρόσωπα | + | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| | |process_application_description=Αίτηση χορήγησης άδειας ίδρυσης και λειτουργιας ελικοδρομίου | | |process_application_description=Αίτηση χορήγησης άδειας ίδρυσης και λειτουργιας ελικοδρομίου |
| | |process_application_note=Η αίτηση υποβάλλεται ιδιοχειρώς ή ηλεκτρονικά στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει: τα πληρη στοιχεία του ενδιαφερόμενου, προκειμένου δε περί νομικού προσώπου, η αίτηση θα πρέπει να υποβάλλεται από τον εκπρόσωπό του νομικού προσώπου και μαζί θα υποβάλλεται και το κατασταστικό του νομικού προσώπου. | | |process_application_note=Η αίτηση υποβάλλεται ιδιοχειρώς ή ηλεκτρονικά στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει: τα πληρη στοιχεία του ενδιαφερόμενου, προκειμένου δε περί νομικού προσώπου, η αίτηση θα πρέπει να υποβάλλεται από τον εκπρόσωπό του νομικού προσώπου και μαζί θα υποβάλλεται και το κατασταστικό του νομικού προσώπου. |
| Γραμμή 45: |
Γραμμή 45: |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Εννόμου συμφέροντος | | |process_conditions_type=Εννόμου συμφέροντος |
| | + | |process_conditions_name=Ύπαρξη εννόμου συμφέροντος για την έναρξη της διαδικασίας, μέσω της υποβολής της σχετικής αιτήσεως, για τη δημιουργία ελικοδρομίου, ιδιωτικού, δημοτικού ή δημόσιου φορέα. Αφορά σε ιδιώτες, επιχειρήσεις, οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και σε δημόσια νοσοκομεία. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| | |process_conditions_num_id=2 | | |process_conditions_num_id=2 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| − | |process_conditions_name=Υποβολή αιτήσεως ιδιοχειρώς ή ηλεκτρονικά στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει: τα πληρη στοιχεία του έχοντος έννομο συμφέρον από τη δημιουργία του ελικοδρομίου, προκειμένου περί νομικού προσώπου η αίτηση υποβάλλεται από τον εκπρόσωπό του νομικού προσώπου και μαζί υποβάλλεται και το κατασταστικό του νομικού προσώπου. | + | |process_conditions_name=Υποβολή αιτήσεως ιδιοχειρώς ή ηλεκτρονικά στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει: τα πληρη στοιχεία του έχοντος έννομο συμφέρον από τη δημιουργία του ελικοδρομίου, προκειμένου δε περί νομικού προσώπου η αίτηση υποβάλλεται από τον εκπρόσωπό του νομικού προσώπου και μαζί υποβάλλεται και το κατασταστικό του νομικού προσώπου. |
| − | Η αίτηση πρέπει να περιλαμβάνει τον τύπο και τις διαστάσεις του μεγαλύτερου ελικοπτέρου που θα χρησιμοποιεί το ελικοδρόμιο, την περιγραφή του χώρου και των φυσικών χαρακτηριστικών του (χερσαίο ή υπερυψωμένο και εάν ευρίσκεται σε κατοιμημένη περιοχή), οι μετεωρολογικές συνθήκες εκτέλεσης πτήσεων στο ελικοδρόμιο (VMC-IMC), πρόθεση πραγματοποίησης πτήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας, πρόθεση χρησιμοποίησης οπτικών βοηθημάτων, συχνοτήτων επικοινωνίας, όνομα, διεύθυνση και στοιχεία επικοινωνίας του ιδιοκτήτη του χώρου, χάρτες περιοχής με την ακριβή θέση του ελικοδρομίου σε κλίμακα 1:50000 και 1:5000, καθώς και οι συντεταγμένες του χώρου σε φ και λ (σύστημα αναφοράς WGS 84 με ακρίβεια δεύτερου λεπτού) και σε χ και y (σύστημα αναφοράς HATT και ΕΓΣΑ87) καθώς και το υψόμετρο του χώρου από (ΜΣΘ) μέση στάθμη θάλασσας. | + | Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει τον τύπο και τις διαστάσεις του μεγαλύτερου ελικοπτέρου που θα χρησιμοποιεί το ελικοδρόμιο, την περιγραφή του χώρου και των φυσικών χαρακτηριστικών του (χερσαίο ή υπερυψωμένο και εάν ευρίσκεται σε κατοιμημένη περιοχή), οι μετεωρολογικές συνθήκες εκτέλεσης πτήσεων στο ελικοδρόμιο (VMC-IMC), πρόθεση πραγματοποίησης πτήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας, πρόθεση χρησιμοποίησης οπτικών βοηθημάτων, συχνοτήτων επικοινωνίας, όνομα, διεύθυνση και στοιχεία επικοινωνίας του ιδιοκτήτη του χώρου, χάρτες περιοχής με την ακριβή θέση του ελικοδρομίου σε κλίμακα 1:50000 και 1:5000, καθώς και οι συντεταγμένες του χώρου σε φ και λ (σύστημα αναφοράς WGS 84 με ακρίβεια δεύτερου λεπτού) και σε χ και y (σύστημα αναφοράς HATT και ΕΓΣΑ87) καθώς και το υψόμετρο του χώρου από (ΜΣΘ) μέση στάθμη θάλασσας. |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| Γραμμή 58: |
Γραμμή 59: |
| | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει προϋπόθεσης | | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει προϋπόθεσης |
| | |process_evidence_cost_code=3391, 3392, 3868, 3869, 3871, 3873, 3874, 3875 | | |process_evidence_cost_code=3391, 3392, 3868, 3869, 3871, 3873, 3874, 3875 |
| − | |process_evidence_cost_description=Οι κωδικοί παραβόλου 3391, 3392 αφορούν τα έξοδα της ημερήσιας αποζημίωσης στελεχών της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας για μετακίνηση τους προς επιθεώρηση χώρου. | + | |process_evidence_cost_description=Οι κωδικοί παραβόλου 3391, 3392 αφορούν τα έξοδα της ημερήσιας αποζημίωσης των στελεχών της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας για μετακίνηση τους προς επιθεώρηση χώρου. |
| − | Οι κωδικοι παραβόλου 3868 (ιδιωτικό ελικοδρόμιο), 3869 (δημοτικό ή δημοσίου νοσοκομείου) αφορούν στο άνοιγμα του φακέλου-υποβολή αίτησης για τη δημιουργία ελικοδρομίου. | + | Οι κωδικοι παραβόλου 3868 (ιδιωτικό ελικοδρόμιο), 3869 (δημοτικό ή δημοσίου νοσοκομείου) αφορούν στο άνοιγμα του φακέλου και την υποβολή αίτησης για τη δημιουργία του ελικοδρομίου. |
| − | Ο κωδικός παραβόλου 3871 αφορά τη μετακίνηση για έλεγχο του ιδιωτικού ελικοδρομίου κατά τη διαδικασία αδειοδότησης κατόπιν αιτήματος του φορέα. | + | Ο κωδικός παραβόλου 3871 αφορά τη μετακίνηση για έλεγχο του ιδιωτικού ελικοδρομίου κατά τη διαδικασία της αδειοδότησης κατόπιν αιτήματος του φορέα. |
| − | Ο κωδικός 3873 αφορά στην μετακίνηση για την επιθεώρηση του ιδιωτικού ελικοδρομίου μετά την αδειοδότησή του. | + | Ο κωδικός 3873 αφορά στη μετακίνηση για την επιθεώρηση του ιδιωτικού ελικοδρομίου μετά την αδειοδότησή του. |
| | Ο κωδικός παραβόλου 3874 αφορά στη μεταβολή των στοιχείων της άδειας του ελικοδρομίου. | | Ο κωδικός παραβόλου 3874 αφορά στη μεταβολή των στοιχείων της άδειας του ελικοδρομίου. |
| | Ο κωδικός αφορά στην μεταβολή της εμπορικής επωνυμίας στην άδεια ελικοδρομίου. | | Ο κωδικός αφορά στην μεταβολή της εμπορικής επωνυμίας στην άδεια ελικοδρομίου. |
| − | |process_evidence_cost_min=180 και έξοδα μετακίνησης κλιμακίου | + | |process_evidence_cost_min=180 και έξοδα μετακίνησης κλιμακίου, προκειμένου για αίτηση δημοτικού ελικοδρομίου ή δημοσίου νοσοκομείου και μετακίνσης δύο επιθεωρητών για μία ημερολογιακή ημέρα επιθεώρησης. |
| − | |process_evidence_cost_max=580 και έξοδα μετακίνησης κλιμακίου | + | |process_evidence_cost_max=480 και έξοδα μετακίνησης κλιμακίου. Αφορά στην αρχική αίτηση και στα έξοδα μετακίνησης κλιμακίου δύο επιθεωρητών για μία ημέρα επιθεώρησης. |
| − | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (web banking) | + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (web banking), ΕΛΤΑ |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 76: |
Γραμμή 77: |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_note=Υποβολή από το φυσικό πρόσωπο που εκπροσωπεί το φορέα της αίτησης, όταν αυτός είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου ενώ απαραίτητη είναι και η υποβολή τη καταστατικού του φορέα. | + | |process_evidence_note=Υποβολή της αιτήσεως από το φυσικό πρόσωπο που εκπροσωπεί το φορέα που ενδιαφέρεται για τη δημιουργία ελικοδρομίου. Όταν ο φορέας είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου απαραίτητη είναι και η υποβολή τη καταστατικού του φορέα. |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 84: |
Γραμμή 85: |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_description=Απόδειξη εξασφάλισης της χρήσης της απαιτούμενης έκτασης για τη δημιουργία ελικοδρομίου, η έκταση πρέπει να είναι σαφώς προσδιορισμένη, να ανήκει στον ενδιαφερόμενο ή να έχει παραχωρηθεί στον ενδιαφερόμενο ή να έχει μισθωθεί στον ενδιαφερόμενο νομικές καταστάσεις που θα πρέπει να προκύπτουν με έγγραφα βέβαιης χρονολογίας. | + | |process_evidence_description=Απόδειξη εξασφάλισης της χρήσης της απαιτούμενης έκτασης για τη δημιουργία ελικοδρομίου, με την έκταση να είναι σαφώς προσδιορισμένη, να ανήκει στον ενδιαφερόμενο ή να έχει παραχωρηθεί στον ενδιαφερόμενο ή να έχει μισθωθεί στον ενδιαφερόμενο, νομικές καταστάσεις που θα πρέπει να προκύπτουν με έγγραφα βέβαιης χρονολογίας. |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 100: |
Γραμμή 101: |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_description=Βεβαίωση αρμόδιας πολεοδομικής αρχής, βεβαίωση δασικής αρχής, βεβαίωση εφορίας αρχαιοτήτων σχετικά με τις χρήσεις γής και το χαρακτήρα της έκτασης αντίστοιχα. | + | |process_evidence_description=Βεβαίωση της αρμόδιας πολεοδομικής αρχής, βεβαίωση της δασικής αρχής, βεβαίωση της εφορίας αρχαιοτήτων σχετικά με τις χρήσεις γής και το χαρακτήρα της έκτασης αντίστοιχα. |
| | + | |process_evidence_note=Θα πρέπει να προκύπτει σαφώς ότι επιτρέπεται η χρήση του χώρου για τη δημιουργία ελικοδρομίου (ιδιωτικού η δημοτικού), ότι δεν θα κατασκευστεί σε χώρο που χαρακτηρίζεται δασικός και ότι δεν αφορά περιοχή η οποία προστατεύεται αρχαιολογικά. |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 109: |
Γραμμή 111: |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_description=Απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων ή Πρότυπες περιβαλλοντικές δεσμεύσεις ΠΠΔ. | + | |process_evidence_description=Απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για την κατασκευή του ελικοδρομίυ ή υποβολή από το φορέα των προτύπων περιβαλλοντικών δεσμεύσεων/ΠΠΔ. |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 118: |
Γραμμή 120: |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_description=Μελέτες εφαρμογής έργων υποδομής, κτιριακών εγκαταστάσεων, ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και λοιπών εγκατάσεων. Οι μελέτες υποβάλλονται για τον έλεγχο συμβατότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Αρχής. | + | |process_evidence_description=Μελέτες εφαρμογής έργων υποδομής, κτιριακών εγκαταστάσεων, ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και λοιπών εγκατστάσεων του ελικοδρομίου. Οι μελέτες υποβάλλονται για τον έλεγχο συμβατότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Αρχής. |
| − | |process_evidence_note=Οι υποβαλλόμενες μελέτες, οι εγκαταστάσεις, κατασκευές, κύρια και βοηθητικά κτίρια, έργα υποδομών, εξοπλισμοί και βοηθήματα θα πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις της εθνικής και διεθνούς νομοθεσίας καθώς και τις προδιαγραφές και απαιτήσεις των εκάστοτε ισχυουσών διατάξεων των σχετικών Παραρτημάτων της Σύμβασης του Σικάγο. | + | |process_evidence_note=Οι υποβαλλόμενες μελέτες, οι εγκαταστάσεις, οι κατασκευές, τα κύρια και τα βοηθητικά κτίρια, τα έργα υποδομών, οι κάθε φύσεως εξοπλισμοί και τα βοηθήματα θα πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις της εθνικής και διεθνούς νομοθεσίας καθώς και τις προδιαγραφές και απαιτήσεις των εκάστοτε ισχυουσών διατάξεων των σχετικών Παραρτημάτων της Σύμβασης του Σικάγο. |
| − | Το κόστος των μελετών, κατασκευών, εξοπλισμών, υποδομών, ολοκλήρωσης απαιτουμένων έργων, των οπτικών βοηθημάτων, του απαιτούμενου εξοπλισμού και καθώς και κάθε άλλης συσκευής ή μηχανήματος απαραίτητου για τη λειτουργία και την ασφάλεια του ελικοδρομίου καθώς και το κοστος των απαιτούμενων μετακινήσεων του προσωπικού της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας βαρύνει εξ ολοκλήρου τον ενδιαφερόμενο. | + | Το κόστος των μελετών, των κατασκευών, των εξοπλισμών, των υποδομών, της ολοκλήρωσης των απαιτουμένων έργων, των οπτικών βοηθημάτων, του απαιτούμενου εξοπλισμού και καθώς και κάθε άλλης συσκευής ή μηχανήματος απαραίτητου για τη λειτουργία και την ασφάλεια του ελικοδρομίου καθώς και το κοστος των απαιτούμενων μετακινήσεων του προσωπικού της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας βαρύνει εξ ολοκλήρου τον ενδιαφερόμενο. |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 128: |
Γραμμή 130: |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_description=Εγχειρίδιο λειτουργίας ελικοδρομίου. Όταν στο ελικοδρομιο διεξάγονται προγραμματισμένες (τακτικές) πτήσεις μεταφοράς επιβατών, ταχυδρομείου ή φορτίου, παρέχονται υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής ελικοπτέρων, ανεφοδιασμός με καύσιμα, ή έχει έδρα το ελικοδρόμιο σχολή εκπαίδευσης χειριστών απαιτείται υποχρεωτικά η ύπαρξη εγχειριδιου λειτουργίας ελικοδρομίου. | + | |process_evidence_description=Εγχειρίδιο λειτουργίας ελικοδρομίου. Όταν στο ελικοδρομιο θα διεξάγονται προγραμματισμένες (τακτικές) πτήσεις μεταφοράς επιβατών, ταχυδρομείου ή φορτίου, θα παρέχονται υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής ελικοπτέρων, θα γίνεται ανεφοδιασμός των ελικοπτέρων με καύσιμα, ή θα έχει έδρα στο ελικοδρόμιο σχολή εκπαίδευσης χειριστών απαιτείται υποχρεωτικά η σύνταξη, υποβολή, έγκριση από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας και η ύπαρξη εγχειριδιου λειτουργίας ελικοδρομίου. |
| | |process_evidence_note=Στο εγχειρίδιο περιλαμβάνονται όλες οι πληροφορίες που αφορούν το ελικοδρόμιο, οι οδηγίες και το προσωπικό που είναι απαραίτητο για την ασφαλή λειτουργία του ελικοδρομίου. Θα πρέπει να περιλαμβάνονται μεταξύ των άλλων και τα εξής | | |process_evidence_note=Στο εγχειρίδιο περιλαμβάνονται όλες οι πληροφορίες που αφορούν το ελικοδρόμιο, οι οδηγίες και το προσωπικό που είναι απαραίτητο για την ασφαλή λειτουργία του ελικοδρομίου. Θα πρέπει να περιλαμβάνονται μεταξύ των άλλων και τα εξής |
| | οργανωτική δομή του φορέα , προβλεπόμενος αριθμός προσωπικού, στοιχεία υπευθύνο υ πυρασφαλείας, στοιχεία ανώτερου προσωπικού, τρόπος αναπλήρωσης μεταξύ των, τα επιχειρησιακά δεδομένα του ελικοδρομίου, τα φυσικά του χαρακτηριστικά, οι υποδομές και ο εξοπλισμός ασφαλείας και λειτουργίας του, μέγιστο μήκος και κατηγορία ελικοπτέρου, κατηγορία πυρασφαλείας, διαδικασίες έκτακτης ανάγκης, τυχόν χρονικοί και περιβαλλοντικοί περιορισμοί διαδικασίες που αφορούν στη διακίνηση, αποθήκευση και ανεφοδιασμό καυσίμων, επιχειρησιακές διαδικασίες, τοπογραφικό διάγραμμα 1:500 με την απεικόνιση κάθε εγκατάστασης και εξοπλισμού του ελικοδρομίου, διαδικασίες εναέριας κυκλοφορίας που αφορούν στις πτήσεις προς το ελικοδρόμιο. | | οργανωτική δομή του φορέα , προβλεπόμενος αριθμός προσωπικού, στοιχεία υπευθύνο υ πυρασφαλείας, στοιχεία ανώτερου προσωπικού, τρόπος αναπλήρωσης μεταξύ των, τα επιχειρησιακά δεδομένα του ελικοδρομίου, τα φυσικά του χαρακτηριστικά, οι υποδομές και ο εξοπλισμός ασφαλείας και λειτουργίας του, μέγιστο μήκος και κατηγορία ελικοπτέρου, κατηγορία πυρασφαλείας, διαδικασίες έκτακτης ανάγκης, τυχόν χρονικοί και περιβαλλοντικοί περιορισμοί διαδικασίες που αφορούν στη διακίνηση, αποθήκευση και ανεφοδιασμό καυσίμων, επιχειρησιακές διαδικασίες, τοπογραφικό διάγραμμα 1:500 με την απεικόνιση κάθε εγκατάστασης και εξοπλισμού του ελικοδρομίου, διαδικασίες εναέριας κυκλοφορίας που αφορούν στις πτήσεις προς το ελικοδρόμιο. |