|
|
| Γραμμή 46: |
Γραμμή 46: |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Εννόμου συμφέροντος | | |process_conditions_type=Εννόμου συμφέροντος |
| − | |process_conditions_name=Ύπαρξη εννόμου συμφέροντος για την έναρξη της διαδικασίας, μέσω της υποβολής της σχετικής αιτήσεως, για τη δημιουργία ελικοδρομίου, ιδιωτικού, δημοτικού ή δημόσιου φορέα. Αφορά σε ιδιώτες, επιχειρήσεις, οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και σε δημόσια νοσοκομεία. | + | |process_conditions_name=Ύπαρξη εννόμου συμφέροντος για την έναρξη της διαδικασίας, μέσω της υποβολής της σχετικής αιτήσεως, για τη δημιουργία ελικοδρομίου, ιδιωτικού, δημοτικού ή δημόσιου φορέα. Χορηγειται σε υπηρεσία του Δημοσίου, σε φυσικό πρόσωπο ή σε νομικό πρόσωπο δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, συμπεριλαμβανομένων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης. |
| | + | Σχετική διάταξη Π.Δ. 19/2009 (Α΄ 35) αρθρ. 4 παρ. 1, 2 και 3. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 52: |
Γραμμή 53: |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_name=Υποβολή αιτήσεως ιδιοχειρώς ή ηλεκτρονικά στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει: τα πληρη στοιχεία του έχοντος έννομο συμφέρον από τη δημιουργία του ελικοδρομίου, προκειμένου δε περί νομικού προσώπου η αίτηση υποβάλλεται από τον εκπρόσωπό του νομικού προσώπου και μαζί υποβάλλεται και το κατασταστικό του νομικού προσώπου. | | |process_conditions_name=Υποβολή αιτήσεως ιδιοχειρώς ή ηλεκτρονικά στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει: τα πληρη στοιχεία του έχοντος έννομο συμφέρον από τη δημιουργία του ελικοδρομίου, προκειμένου δε περί νομικού προσώπου η αίτηση υποβάλλεται από τον εκπρόσωπό του νομικού προσώπου και μαζί υποβάλλεται και το κατασταστικό του νομικού προσώπου. |
| − | Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει τον τύπο και τις διαστάσεις του μεγαλύτερου ελικοπτέρου που θα χρησιμοποιεί το ελικοδρόμιο, την περιγραφή του χώρου και των φυσικών χαρακτηριστικών του (χερσαίο ή υπερυψωμένο και εάν ευρίσκεται σε κατοιμημένη περιοχή), οι μετεωρολογικές συνθήκες εκτέλεσης πτήσεων στο ελικοδρόμιο (VMC-IMC), πρόθεση πραγματοποίησης πτήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας, πρόθεση χρησιμοποίησης οπτικών βοηθημάτων, συχνοτήτων επικοινωνίας, όνομα, διεύθυνση και στοιχεία επικοινωνίας του ιδιοκτήτη του χώρου, χάρτες περιοχής με την ακριβή θέση του ελικοδρομίου σε κλίμακα 1:50000 και 1:5000, καθώς και οι συντεταγμένες του χώρου σε φ και λ (σύστημα αναφοράς WGS 84 με ακρίβεια δεύτερου λεπτού) και σε χ και y (σύστημα αναφοράς HATT και ΕΓΣΑ87) καθώς και το υψόμετρο του χώρου από (ΜΣΘ) μέση στάθμη θάλασσας. | + | Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει τον τύπο και τις διαστάσεις του μεγαλύτερου ελικοπτέρου που θα χρησιμοποιεί το ελικοδρόμιο, την περιγραφή του χώρου και των φυσικών χαρακτηριστικών του (χερσαίο ή υπερυψωμένο και εάν ευρίσκεται σε κατοιμημένη περιοχή), οι μετεωρολογικές συνθήκες εκτέλεσης πτήσεων στο ελικοδρόμιο (VMC-IMC), πρόθεση πραγματοποίησης πτήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας, πρόθεση χρησιμοποίησης οπτικών βοηθημάτων, συχνοτήτων επικοινωνίας, όνομα, διεύθυνση και στοιχεία επικοινωνίας του ιδιοκτήτη του χώρου, χάρτες περιοχής με την ακριβή θέση του ελικοδρομίου σε κλίμακα 1:50000 και 1:5000, καθώς και οι συντεταγμένες του χώρου σε φ και λ (σύστημα αναφοράς WGS 84 με ακρίβεια δεύτερου λεπτού) και σε χ και y (σύστημα αναφοράς HATT και ΕΓΣΑ87) καθώς και το υψόμετρο του χώρου από (ΜΣΘ) μέση στάθμη θάλασσας. Σχετ. άρθρ. 5 Π.Δ. 19/2009 (Α΄ 35) |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences cost | | {{process evidences cost |