|
|
| Γραμμή 152: |
Γραμμή 152: |
| | |process_evidence_prerequisite=Ιδιότητας | | |process_evidence_prerequisite=Ιδιότητας |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (email), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΙΔ, ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου | + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| | |process_evidence_description=Αίτηση χορήγησης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ελικοδρομίου. | | |process_evidence_description=Αίτηση χορήγησης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ελικοδρομίου. |
| | |process_evidence_note=Υποβολή της αιτήσεως από το φυσικό πρόσωπο που εκπροσωπεί το φορέα που ενδιαφέρεται για τη δημιουργία ελικοδρομίου. Όταν ο φορέας είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου απαραίτητη είναι και η υποβολή τη καταστατικού του φορέα. | | |process_evidence_note=Υποβολή της αιτήσεως από το φυσικό πρόσωπο που εκπροσωπεί το φορέα που ενδιαφέρεται για τη δημιουργία ελικοδρομίου. Όταν ο φορέας είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου απαραίτητη είναι και η υποβολή τη καταστατικού του φορέα. |
| Γραμμή 162: |
Γραμμή 162: |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| − | |process_evidence_description=Απόδειξη εξασφάλισης της χρήσης της απαιτούμενης έκτασης για τη δημιουργία ελικοδρομίου, με την έκταση να είναι σαφώς προσδιορισμένη, να ανήκει στον ενδιαφερόμενο ή να έχει παραχωρηθεί στον ενδιαφερόμενο ή να έχει μισθωθεί στον ενδιαφερόμενο, νομικές καταστάσεις που θα πρέπει να προκύπτουν με έγγραφα βέβαιης χρονολογίας. Σχετ. Π.Δ. 19/2009 αρθρ. 6 παρ. 3α | + | |process_evidence_description=Απόδειξη εξασφάλισης της χρήσης της απαιτούμενης έκτασης για τη δημιουργία ελικοδρομίου, με την έκταση να είναι σαφώς προσδιορισμένη, να ανήκει στον ενδιαφερόμενο ή να έχει παραχωρηθεί στον ενδιαφερόμενο ή να έχει μισθωθεί στον ενδιαφερόμενο, νομικές καταστάσεις που θα πρέπει να προκύπτουν με έγγραφα βέβαιης χρονολογίας. |
| | + | Σχετ. Π.Δ. 19/2009 αρθρ. 6 παρ. 3α |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 170: |
Γραμμή 171: |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Νομικά πρόσωπα |
| | |process_evidence_description=Λεπτομερές πρόσφατο τοπογραφικό διάγραμμα του υποδειχθέντος χώρου εξαρτημένο απο το Εθνικό δίκτυο κλίμακας 1:500 σε ακτίνα διακοσίων πενήντα μέτρων από το σημείο αναφοράς του ελικοδρομίου με ισοϋψείς ανά 1 μέτρο και υψόμετρα από Μέση Στάθμη Θάλασσας, στο οποίο θα αποτυπώνονται τα φυσικά χαρακτηριστικά και οι προσεγγίσεις του ελικοδρομίου, οι λοιπές απαιτούμενες εγκαταστάσεις και οι υποδομές του και οι συντεταγμένες του κέντρου του ελικοδρομίου σε φ και λ (σύστημα WGS84 με ακρίβεια δεύτερου λεπτού) και σε x y (σύστημα αναφοράς HATT και ΕΓΣΑ 87) καθώς και το υψόμετρο από μέση στάθμη θάλασσας. Σχετ. Π.Δ. 19/2009, αρθρ. 6 παρ. 3β | | |process_evidence_description=Λεπτομερές πρόσφατο τοπογραφικό διάγραμμα του υποδειχθέντος χώρου εξαρτημένο απο το Εθνικό δίκτυο κλίμακας 1:500 σε ακτίνα διακοσίων πενήντα μέτρων από το σημείο αναφοράς του ελικοδρομίου με ισοϋψείς ανά 1 μέτρο και υψόμετρα από Μέση Στάθμη Θάλασσας, στο οποίο θα αποτυπώνονται τα φυσικά χαρακτηριστικά και οι προσεγγίσεις του ελικοδρομίου, οι λοιπές απαιτούμενες εγκαταστάσεις και οι υποδομές του και οι συντεταγμένες του κέντρου του ελικοδρομίου σε φ και λ (σύστημα WGS84 με ακρίβεια δεύτερου λεπτού) και σε x y (σύστημα αναφοράς HATT και ΕΓΣΑ 87) καθώς και το υψόμετρο από μέση στάθμη θάλασσας. Σχετ. Π.Δ. 19/2009, αρθρ. 6 παρ. 3β |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 178: |
Γραμμή 179: |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| − | |process_evidence_description=Βεβαίωση της αρμόδιας πολεοδομικής αρχής, βεβαίωση της δασικής αρχής, βεβαίωση της εφορίας αρχαιοτήτων σχετικά με τις χρήσεις γής και το χαρακτήρα της έκτασης αντίστοιχα. Σχετ. Π.Δ. 19/2009, αρθρ. 6 παρ. 3γ | + | |process_evidence_description=Βεβαίωση της αρμόδιας πολεοδομικής αρχής, βεβαίωση της δασικής αρχής, βεβαίωση της εφορίας αρχαιοτήτων σχετικά με τις χρήσεις γής και το χαρακτήρα της έκτασης αντίστοιχα. |
| | + | Σχετ. Π.Δ. 19/2009, αρθρ. 6 παρ. 3γ |
| | |process_evidence_note=Θα πρέπει να προκύπτει σαφώς ότι επιτρέπεται η χρήση του χώρου για τη δημιουργία ελικοδρομίου (ιδιωτικού η δημοτικού), ότι δεν θα κατασκευστεί σε χώρο που χαρακτηρίζεται δασικός και ότι δεν αφορά περιοχή η οποία προστατεύεται αρχαιολογικά. | | |process_evidence_note=Θα πρέπει να προκύπτει σαφώς ότι επιτρέπεται η χρήση του χώρου για τη δημιουργία ελικοδρομίου (ιδιωτικού η δημοτικού), ότι δεν θα κατασκευστεί σε χώρο που χαρακτηρίζεται δασικός και ότι δεν αφορά περιοχή η οποία προστατεύεται αρχαιολογικά. |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 188: |
Γραμμή 190: |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| − | |process_evidence_description=Απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για την κατασκευή του ελικοδρομίυ ή υποβολή από το φορέα των προτύπων περιβαλλοντικών δεσμεύσεων/ΠΠΔ. Σχετ. Π.Δ. 19/2009, αρθρ. 6 παρ. 4α | + | |process_evidence_description=Απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για την κατασκευή του ελικοδρομίου ή υποβολή από το φορέα των προτύπων περιβαλλοντικών δεσμεύσεων/ΠΠΔ. |
| | + | Σχετ. Π.Δ. 19/2009, αρθρ. 6 παρ. 4α. |
| | + | Ν. 4414/11 |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 197: |
Γραμμή 201: |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| − | |process_evidence_description=Μελέτες εφαρμογής έργων υποδομής, κτιριακών εγκαταστάσεων, ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και λοιπών εγκατστάσεων του ελικοδρομίου. Οι μελέτες υποβάλλονται για τον έλεγχο συμβατότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Αρχής. Σχετ. Π.Δ. 19/2009, αρθρ. 6 παρ. 4β | + | |process_evidence_description=Μελέτες εφαρμογής έργων υποδομής, κτιριακών εγκαταστάσεων, ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και λοιπών εγκατστάσεων του ελικοδρομίου. Οι μελέτες υποβάλλονται για τον έλεγχο συμβατότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Αρχής. |
| | + | Σχετ. Π.Δ. 19/2009, αρθρ. 6 παρ. 4β |
| | |process_evidence_note=Οι υποβαλλόμενες μελέτες, οι εγκαταστάσεις, οι κατασκευές, τα κύρια και τα βοηθητικά κτίρια, τα έργα υποδομών, οι κάθε φύσεως εξοπλισμοί και τα βοηθήματα θα πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις της εθνικής και διεθνούς νομοθεσίας καθώς και τις προδιαγραφές και απαιτήσεις των εκάστοτε ισχυουσών διατάξεων των σχετικών Παραρτημάτων της Σύμβασης του Σικάγο. | | |process_evidence_note=Οι υποβαλλόμενες μελέτες, οι εγκαταστάσεις, οι κατασκευές, τα κύρια και τα βοηθητικά κτίρια, τα έργα υποδομών, οι κάθε φύσεως εξοπλισμοί και τα βοηθήματα θα πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις της εθνικής και διεθνούς νομοθεσίας καθώς και τις προδιαγραφές και απαιτήσεις των εκάστοτε ισχυουσών διατάξεων των σχετικών Παραρτημάτων της Σύμβασης του Σικάγο. |
| | Το κόστος των μελετών, των κατασκευών, των εξοπλισμών, των υποδομών, της ολοκλήρωσης των απαιτουμένων έργων, των οπτικών βοηθημάτων, του απαιτούμενου εξοπλισμού και καθώς και κάθε άλλης συσκευής ή μηχανήματος απαραίτητου για τη λειτουργία και την ασφάλεια του ελικοδρομίου καθώς και το κοστος των απαιτούμενων μετακινήσεων του προσωπικού της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας βαρύνει εξ ολοκλήρου τον ενδιαφερόμενο. | | Το κόστος των μελετών, των κατασκευών, των εξοπλισμών, των υποδομών, της ολοκλήρωσης των απαιτουμένων έργων, των οπτικών βοηθημάτων, του απαιτούμενου εξοπλισμού και καθώς και κάθε άλλης συσκευής ή μηχανήματος απαραίτητου για τη λειτουργία και την ασφάλεια του ελικοδρομίου καθώς και το κοστος των απαιτούμενων μετακινήσεων του προσωπικού της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας βαρύνει εξ ολοκλήρου τον ενδιαφερόμενο. |
| Γραμμή 207: |
Γραμμή 212: |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Νομικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_description=Εγχειρίδιο λειτουργίας ελικοδρομίου. Όταν στο ελικοδρομιο θα διεξάγονται προγραμματισμένες (τακτικές) πτήσεις μεταφοράς επιβατών, ταχυδρομείου ή φορτίου, θα παρέχονται υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής ελικοπτέρων, θα γίνεται ανεφοδιασμός των ελικοπτέρων με καύσιμα, ή θα έχει έδρα στο ελικοδρόμιο σχολή εκπαίδευσης χειριστών απαιτείται υποχρεωτικά η σύνταξη, υποβολή, έγκριση από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας και η ύπαρξη εγχειριδιου λειτουργίας ελικοδρομίου. Σχετ. Π.Δ. 19/2009 αρθρ. 9 παρ. 1 | + | |process_evidence_description=Εγχειρίδιο λειτουργίας ελικοδρομίου. Όταν στο ελικοδρομιο θα διεξάγονται προγραμματισμένες (τακτικές) πτήσεις μεταφοράς επιβατών, ταχυδρομείου ή φορτίου, θα παρέχονται υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής ελικοπτέρων, θα γίνεται ανεφοδιασμός των ελικοπτέρων με καύσιμα, ή θα έχει έδρα στο ελικοδρόμιο σχολή εκπαίδευσης χειριστών απαιτείται υποχρεωτικά η σύνταξη, υποβολή, έγκριση από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας και η ύπαρξη εγχειριδιου λειτουργίας ελικοδρομίου. |
| | + | Σχετ. Π.Δ. 19/2009 αρθρ. 9 παρ. 1 |
| | |process_evidence_note=Στο εγχειρίδιο περιλαμβάνονται όλες οι πληροφορίες που αφορούν το ελικοδρόμιο, οι οδηγίες και το προσωπικό που είναι απαραίτητο για την ασφαλή λειτουργία του ελικοδρομίου. Θα πρέπει να περιλαμβάνονται μεταξύ των άλλων και τα εξής στοιχεία: | | |process_evidence_note=Στο εγχειρίδιο περιλαμβάνονται όλες οι πληροφορίες που αφορούν το ελικοδρόμιο, οι οδηγίες και το προσωπικό που είναι απαραίτητο για την ασφαλή λειτουργία του ελικοδρομίου. Θα πρέπει να περιλαμβάνονται μεταξύ των άλλων και τα εξής στοιχεία: |
| | η οργανωτική δομή του φορέα , ο προβλεπόμενος αριθμός προσωπικού, τα στοιχεία του υπευθύνου πυρασφαλείας, τα στοιχεία του ανώτερου προσωπικού του ελικοδρομίου, ο τρόπος αναπλήρωσης μεταξύ των, τα επιχειρησιακά δεδομένα του ελικοδρομίου, τα φυσικά του χαρακτηριστικά, οι υποδομές και ο εξοπλισμός ασφαλείας και λειτουργίας του, το μέγιστο μήκος και η κατηγορία του μεγαλύτερου ελικοπτέρου, η κατηγορία πυρασφαλείας, οι διαδικασίες έκτακτης ανάγκης, τυχόν χρονικοί και περιβαλλοντικοί περιορισμοί και διαδικασίες που αφορούν στη διακίνηση, αποθήκευση και ανεφοδιασμό καυσίμων των ελικοπτέρων στο ελικοδρόμιο, επιχειρησιακές διαδικασίες, το τοπογραφικό διάγραμμα 1:500 με την απεικόνιση κάθε εγκατάστασης και εξοπλισμού του ελικοδρομίου, οι διαδικασίες εναέριας κυκλοφορίας που αφορούν στις πτήσεις προς το ελικοδρόμιο. | | η οργανωτική δομή του φορέα , ο προβλεπόμενος αριθμός προσωπικού, τα στοιχεία του υπευθύνου πυρασφαλείας, τα στοιχεία του ανώτερου προσωπικού του ελικοδρομίου, ο τρόπος αναπλήρωσης μεταξύ των, τα επιχειρησιακά δεδομένα του ελικοδρομίου, τα φυσικά του χαρακτηριστικά, οι υποδομές και ο εξοπλισμός ασφαλείας και λειτουργίας του, το μέγιστο μήκος και η κατηγορία του μεγαλύτερου ελικοπτέρου, η κατηγορία πυρασφαλείας, οι διαδικασίες έκτακτης ανάγκης, τυχόν χρονικοί και περιβαλλοντικοί περιορισμοί και διαδικασίες που αφορούν στη διακίνηση, αποθήκευση και ανεφοδιασμό καυσίμων των ελικοπτέρων στο ελικοδρόμιο, επιχειρησιακές διαδικασίες, το τοπογραφικό διάγραμμα 1:500 με την απεικόνιση κάθε εγκατάστασης και εξοπλισμού του ελικοδρομίου, οι διαδικασίες εναέριας κυκλοφορίας που αφορούν στις πτήσεις προς το ελικοδρόμιο. |