|
|
| Γραμμή 3: |
Γραμμή 3: |
| | |process_id=497330 | | |process_id=497330 |
| | |process_official_title=Απονομή σύνταξης σε θύματα τρομοκρατικής πράξης ή βίαιου συμβάντος (δημόσιοι υπάλληλοι-λειτουργοί και στρατιωτικοί) | | |process_official_title=Απονομή σύνταξης σε θύματα τρομοκρατικής πράξης ή βίαιου συμβάντος (δημόσιοι υπάλληλοι-λειτουργοί και στρατιωτικοί) |
| − | |process_description=Έμμισθοι ή άμισθοι δημόσιοι λειτουργοί και υπάλληλοι, πολιτικοί ή στρατιωτικοί, που καθίστανται πλήρως ανίκανοι για την εκτέλεση των | + | |process_description=Έμμισθοι ή άμισθοι δημόσιοι λειτουργοί και υπάλληλοι, πολιτικοί ή στρατιωτικοί, που καθίστανται πλήρως ανίκανοι για την εκτέλεση των |
| − | καθηκόντων τους εξαιτίας ή εξ αφορμής τρομοκρατικής πράξης ή άλλου εγκλήματος βίας, από το οποίο προκλήθηκε αναπηρία σε ποσοστό 67% και άνω, που έγινε σε βάρος τους λόγω της ιδιότητάς τους, δικαιούνται συντάξεως, ανεξάρτητα από το βαθμό και τα έτη υπηρεσίας τους, από τον οικείο συνταξιοδοτικό φορέα που αντιστοιχεί στο καταληκτικό κλιμάκιο ή τον καταληκτικό βαθμό του κλάδου που ανήκαν και μέχρι του οποίου θα εξελίσσονταν ως εν ενεργεία βάσει των διατάξεων που ίσχυαν κατά το | + | καθηκόντων τους εξαιτίας ή εξ αφορμής τρομοκρατικής πράξης ή άλλου εγκλήματος βίας, που έγινε σε βάρος τους λόγω της ιδιότητάς τους, δικαιούνται συντάξεως από τον οικείο συνταξιοδοτικό φορέα ανεξάρτητα από το βαθμό και τα έτη υπηρεσίας τους. Το ίδιο ισχύει εάν η τρομοκρατική πράξη έγινε σε βάρος προσώπου, λόγω της προηγούμενης ιδιότητάς του ως έμμισθου ή άμισθου δημόσιου λειτουργού ή υπαλλήλου πολιτικού ή στρατιωτικού ή λόγω της κατά τη διάρκεια της ιδιότητάς του αυτής άσκησης των καθηκόντων του. |
| − | χρόνο του παθήματος με πλήρη συντάξιμη υπηρεσία και πλήρες
| + | Ως πλήρης ανικανότητα θεωρείται αυτή που ανέρχεται σε ποσοστό 67% και άνω. |
| − | χρονοεπίδομα. Το ίδιο ισχύει εάν η τρομοκρατική πράξη έγινε σε βάρος
| + | Η σύνταξη που κανονίζεται βάσει των σχετικών διατάξεων καταβάλλεται στους δικαιούχους ανεξαρτήτως ηλικίας. |
| − | προσώπου, λόγω της προηγούμενης ιδιότητάς του ως έμμισθου ή άμισθου | + | |
| − | δημόσιου λειτουργού ή υπαλλήλου πολιτικού ή στρατιωτικού ή λόγω της | |
| − | κατά τη διάρκεια της ιδιότητάς του αυτής άσκησης των καθηκόντων του. Ως πλήρης ανικανότητα θεωρείται αυτή που ανέρχεται σε ποσοστό 67% και άνω. Η σύνταξη που κανονίζεται βάσει των σχετικών διατάξεων καταβάλλεται στους δικαιούχους ανεξαρτήτως ηλικίας. | |
| | Για τη διαδικασία αναγνωρίσεως του συνταξιοδοτικού δικαιώματος εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις του Κώδικα Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων. | | Για τη διαδικασία αναγνωρίσεως του συνταξιοδοτικού δικαιώματος εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις του Κώδικα Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων. |
| | Βάσει του άρθρου 23 του π.δ. 169/2007: | | Βάσει του άρθρου 23 του π.δ. 169/2007: |
| Γραμμή 16: |
Γραμμή 14: |
| | 3. Ο Πρόεδρος των Πρωτοδικών αναθέτει σε ένα δικαστή του Πρωτοδικείου να προβεί σε ένορκες ανακρίσεις σύμφωνα με τις διατάξεις της Ποινικής Δικονομίας. | | 3. Ο Πρόεδρος των Πρωτοδικών αναθέτει σε ένα δικαστή του Πρωτοδικείου να προβεί σε ένορκες ανακρίσεις σύμφωνα με τις διατάξεις της Ποινικής Δικονομίας. |
| | 4. Ο δικαστής μετά το τέλος των ανακρίσεων, τις υποβάλλει μαζί με αιτιολογημένο πόρισμά του στον Πρόεδρο Πρωτοδικών που έδωσε παραγγελία για την ενέργειά τους και αυτός διαβιβάζει το φάκελο των ανακρίσεων και το πόρισμα στην Επιτροπή Απαλλαγών που είναι πλησιέστερη στον τόπο διαμονής του παθόντος. | | 4. Ο δικαστής μετά το τέλος των ανακρίσεων, τις υποβάλλει μαζί με αιτιολογημένο πόρισμά του στον Πρόεδρο Πρωτοδικών που έδωσε παραγγελία για την ενέργειά τους και αυτός διαβιβάζει το φάκελο των ανακρίσεων και το πόρισμα στην Επιτροπή Απαλλαγών που είναι πλησιέστερη στον τόπο διαμονής του παθόντος. |
| − | 5. Η Επιτροπή Απαλλαγών, αφού λάβει γνώση των ανακρίσεων και εξετάσει τον παθόντα, γνωματεύει σύμφωνα με την ανεξέλεγκτη επιστημονική της κρίση με πλήρη και επαρκώς αιτιολογημένη γνωμάτευση της για το είδος και τις συνέπειες του παθήματος, αν αυτό προήλθε πρόδηλα και αναμφισβήτητα εξαιτίας της υπηρεσίας του υπαλλήλου ή όχι, για το χρόνο εκδήλωσης του παθήματος και για το βαθμό της ανικανότητας που αναφέρεται στο άρθρο 17 του π.δ. 169/2007. | + | 5. Η Επιτροπή Απαλλαγών ή τριμελής επιτροπή, αφού λάβει γνώση των ανακρίσεων και εξετάσει τον παθόντα, γνωματεύει σύμφωνα με την ανεξέλεγκτη επιστημονική της κρίση με πλήρη και επαρκώς αιτιολογημένη γνωμάτευση της για το είδος και τις συνέπειες του παθήματος, αν αυτό προήλθε πρόδηλα και αναμφισβήτητα εξαιτίας της υπηρεσίας του υπαλλήλου ή όχι, για το χρόνο εκδήλωσης του παθήματος και για το βαθμό της ανικανότητας που αναφέρεται στο άρθρο 17 του π.δ. 169/2007. |
| − | 6. Ο φάκελος των ανακρίσεων μαζί με τη γνωμάτευση της πιο πάνω Επιτροπής διαβιβάζεται στην Α.Σ.Υ.Επιτροπή, η οποία ύστερα από εξέταση του παθόντος, εφόσον αυτή κρίνεται αναγκαία και είναι δυνατή, αποφαίνεται για το ποσοστό της ανικανότητας και το χρόνο που αυτή επήλθε. | + | 6. Ο φάκελος των ανακρίσεων μαζί με τη γνωμάτευση της πιο πάνω Επιτροπής διαβιβάζεται στην Α.Σ.Υ.Ε., η οποία ύστερα από εξέταση του παθόντος, εφόσον αυτή κρίνεται αναγκαία και είναι δυνατή, αποφαίνεται για το ποσοστό της ανικανότητας και το χρόνο που αυτή επήλθε. |
| − | Η γνωμάτευση της Α.Σ.Υ.Επιτροπής διαβιβάζεται με ολόκληρο το σχετικό φάκελο στην Υπηρεσία Συντάξεων και με βάση τη γνωμάτευση αυτή και τα άλλα στοιχεία εκδίδεται η σχετική πράξη ή απόφαση. | + | Η σχετική γνωμάτευση διαβιβάζεται με ολόκληρο το σχετικό φάκελο στην Υπηρεσία Συντάξεων και με βάση τη γνωμάτευση αυτή και τα άλλα στοιχεία εκδίδεται η σχετική πράξη ή απόφαση. |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ | | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ |
| Γραμμή 42: |
Γραμμή 40: |
| | |process_cost_max=0 | | |process_cost_max=0 |
| | |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| − | |process_evidence_total_number=2 | + | |process_evidence_total_number=3 |
| | |process_evidence_step_total_number=2 | | |process_evidence_step_total_number=2 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| Γραμμή 50: |
Γραμμή 48: |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Εργασιακές | | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| − | |process_conditions_name=Το θύμα τρομοκρατικής ενέργειας να είναι έμμισθος ή άμισθος δημόσιος λειτουργός ή υπάλληλος, πολιτικός ή στρατιωτικός, που καθίσταται πλήρως ανίκανος για την εκτέλεση των καθηκόντων του εξαιτίας τρομοκρατικής πράξης. | + | |process_conditions_name=Το θύμα τρομοκρατικής ενέργειας να είναι έμμισθος ή άμισθος δημόσιος λειτουργός ή υπάλληλος, πολιτικός ή στρατιωτικός. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 56: |
Γραμμή 54: |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Αναπηρίας | | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
| − | |process_conditions_name=Να έχει επέλθει πλήρης ανικανότητα. Ως πλήρης ανικανότητα θεωρείται αυτή που ανέρχεται σε ποσοστό 67% και άνω. Για το ποσοστό της ανικανότητας και το χρόνο που αυτή επήλθε αποφαίνεται η Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή του Στρατού (Α.Σ.Υ.Ε.). | + | |process_conditions_name=Να έχει επέλθει πλήρης ανικανότητα. Ως πλήρης ανικανότητα θεωρείται αυτή που ανέρχεται σε ποσοστό 67% και άνω. Για το ποσοστό της ανικανότητας και το χρόνο που αυτή επήλθε αποφαίνεται η Ανώτατη Στρατού Υγειονομική Επιτροπή (Α.Σ.Υ.Ε.). |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 65: |
Γραμμή 63: |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| − | |process_evidence_num_id=1 | + | |process_evidence_num_id=2 |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| Γραμμή 72: |
Γραμμή 70: |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| − | |process_evidence_num_id=2 | + | |process_evidence_num_id=3 |
| | + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| | + | |process_evidence_type=Αποδεικτικό τραπεζικού λογαρισμού |
| | + | |process_evidence_description=Φωτοαντίγραφο της πρώτης σελίδας του βιβλιαρίου του πιστωτικού ιδρύματος που τηρείται ο λογαριασμός, στην οποία να φαίνεται καθαρά ο αριθμός και ο ΙΒΑΝ του λογαριασμού και το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει βιβλιάριο απαιτείται σημείωμα του πιστωτικού ιδρύματος με τα προαναφερθέντα στοιχεία. |
| | + | ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση πρώτος δικαιούχος του λογαριασμού πρέπει να είναι ο δικαιούχος της σύνταξης. |
| | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences |
| | + | |process_evidence_num_id=3 |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| Γραμμή 79: |
Γραμμή 86: |
| | ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση πρώτος δικαιούχος του λογαριασμού πρέπει να είναι ο δικαιούχος της σύνταξης. | | ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση πρώτος δικαιούχος του λογαριασμού πρέπει να είναι ο δικαιούχος της σύνταξης. |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences |
| | + | |process_evidence_num_id=1 |
| | + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου |
| | + | |process_evidence_type=Άλλο |
| | + | |process_evidence_description=Ο φάκελος των ανακρίσεων και το αιτιολογημένο πόρισμα του δικαστικού συμβουλίου καθώς και η γνωμάτευση της Α.Σ.Υ.Ε., για το ποσοστό της ανικανότητας και το χρόνο που αυτή επήλθε. |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |