|
|
| Γραμμή 7: |
Γραμμή 7: |
| | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ | | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ |
| | |process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ | | |process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ |
| | + | |process_provision_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ |
| | + | |process_provision_org_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ |
| | |process_provision_org_group=ΚΕΠ, Περιφέρειες | | |process_provision_org_group=ΚΕΠ, Περιφέρειες |
| | |process_estimated_implementation_time=30 | | |process_estimated_implementation_time=30 |
| Γραμμή 14: |
Γραμμή 16: |
| | |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| | |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
| | + | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) |
| | + | |process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα, Πολίτες |
| | + | |process_tax_type=Άδειες |
| | + | |process_usage=Άλλο |
| | + | |process_output_type=Διοικητική πράξη |
| | |process_source=EU-GO | | |process_source=EU-GO |
| | + | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή έγκριση |
| | |process_nace_code=74.9 | | |process_nace_code=74.9 |
| | |process_nace_description=Άλλες επαγγελματικές, επιστημονικές και τεχνικές δραστηριότητες π.δ.κ.α. | | |process_nace_description=Άλλες επαγγελματικές, επιστημονικές και τεχνικές δραστηριότητες π.δ.κ.α. |
| Γραμμή 25: |
Γραμμή 33: |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| | + | }} |
| | + | {{process sdg |
| | + | |process_sdg_code=N1 |
| | + | |process_sdg_title=Απόκτηση αδειών, εξουσιοδοτήσεων ή εγκρίσεων |
| | + | |process_sdg_description=απόκτηση αδειών, εξουσιοδοτήσεων ή εγκρίσεων με σκοπό την έναρξη και τη λειτουργία επιχείρησης στην Ελλάδα |
| | + | }} |
| | + | {{process sdg |
| | + | |process_sdg_code=N1 |
| | + | |process_sdg_title=Απόκτηση αδειών, εξουσιοδοτήσεων ή εγκρίσεων |
| | + | |process_sdg_description=απόκτηση αδειών, εξουσιοδοτήσεων ή εγκρίσεων με σκοπό την έναρξη και τη λειτουργία επιχείρησης στην Ελλάδα |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 35: |
Γραμμή 53: |
| | |process_conditions_num_id=2 | | |process_conditions_num_id=2 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Άλλο |
| | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος Φορέας υποβάλλει στη Διεύθυνση Πολιτικών Ατόμων με Αναπηρία της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Μελέτη Σκοπιμότητας για την ίδρυση της Σ.Υ.Δ., η οποία περιλαμβάνει ιδίως την περιγραφή της θέσης και του χώρου εγκατάστασής της, τον σκοπούμενο αριθμό ενοίκων και την εκτίμηση της λειτουργικότητάς τους, τα οφέλη και τις πιθανές δυσκολίες ως προς τη λειτουργία της Σ.Υ.Δ., καθώς και όποιο άλλο στοιχείο κρίνεται ως σημαντικό από το Φορέα. Στη Μελέτη συμπεριλαμβάνεται έκθεση βιωσιμότητας για την ίδρυση της Σ.Υ.Δ., που συνοδεύεται από αναλυτική εκτίμηση του κόστους λειτουργίας της και των πηγών κάλυψής τους | | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος Φορέας υποβάλλει στη Διεύθυνση Πολιτικών Ατόμων με Αναπηρία της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Μελέτη Σκοπιμότητας για την ίδρυση της Σ.Υ.Δ., η οποία περιλαμβάνει ιδίως την περιγραφή της θέσης και του χώρου εγκατάστασής της, τον σκοπούμενο αριθμό ενοίκων και την εκτίμηση της λειτουργικότητάς τους, τα οφέλη και τις πιθανές δυσκολίες ως προς τη λειτουργία της Σ.Υ.Δ., καθώς και όποιο άλλο στοιχείο κρίνεται ως σημαντικό από το Φορέα. Στη Μελέτη συμπεριλαμβάνεται έκθεση βιωσιμότητας για την ίδρυση της Σ.Υ.Δ., που συνοδεύεται από αναλυτική εκτίμηση του κόστους λειτουργίας της και των πηγών κάλυψής τους |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 46: |
Γραμμή 65: |
| | |process_conditions_num_id=4 | | |process_conditions_num_id=4 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Άλλο |
| | |process_conditions_name=Από τον τίτλο ιδιοκτησίας του οικήματος της Σ.Υ.Δ. προκύπτει ότι ο Φορέας έχει την Ιδιοκτησία ή την επικαρπία ή την οίκηση της Σ.Υ.Δ. ή μισθωτήριο ή άλλο συμφωνητικό παραχώρησης χρήσης, από το οποίο να προκύπτει ότι έχει παραχωρηθεί η χρήση του οικήματος της Σ.Υ.Δ. στον Φορέα για χρήση Σ.Υ.Δ. και για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών (3) ετών | | |process_conditions_name=Από τον τίτλο ιδιοκτησίας του οικήματος της Σ.Υ.Δ. προκύπτει ότι ο Φορέας έχει την Ιδιοκτησία ή την επικαρπία ή την οίκηση της Σ.Υ.Δ. ή μισθωτήριο ή άλλο συμφωνητικό παραχώρησης χρήσης, από το οποίο να προκύπτει ότι έχει παραχωρηθεί η χρήση του οικήματος της Σ.Υ.Δ. στον Φορέα για χρήση Σ.Υ.Δ. και για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών (3) ετών |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 51: |
Γραμμή 71: |
| | |process_conditions_num_id=5 | | |process_conditions_num_id=5 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Πολεοδομικές |
| | |process_conditions_name=Γενικές Προδιαγραφές Κτιρίων Σ.Υ.Δ., σύμφωνα με το Άρθρο 13 της ΚΥΑ Δ12/ΓΠοικ.13107/283 | | |process_conditions_name=Γενικές Προδιαγραφές Κτιρίων Σ.Υ.Δ., σύμφωνα με το Άρθρο 13 της ΚΥΑ Δ12/ΓΠοικ.13107/283 |
| | Οι Σ.Υ.Δ. πρέπει να βρίσκονται εντός του αστικού ιστού, σε περιοχές γενικής ή αμιγούς κατοικίας, κοντά σε κοινωνικές εξυπηρετήσεις. | | Οι Σ.Υ.Δ. πρέπει να βρίσκονται εντός του αστικού ιστού, σε περιοχές γενικής ή αμιγούς κατοικίας, κοντά σε κοινωνικές εξυπηρετήσεις. |
| Γραμμή 58: |
Γραμμή 79: |
| | |process_conditions_num_id=6 | | |process_conditions_num_id=6 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Πολεοδομικές |
| | |process_conditions_name=Οι Σ.Υ.Δ. πρέπει να έχουν ανεγερθεί βάσει άδειας οικοδομής της αρμόδιας υπηρεσίας δόμησης ως «κατοικίες» | | |process_conditions_name=Οι Σ.Υ.Δ. πρέπει να έχουν ανεγερθεί βάσει άδειας οικοδομής της αρμόδιας υπηρεσίας δόμησης ως «κατοικίες» |
| | ή να είναι νομίμως υφιστάμενα ή νομιμοποιηθέντα κτίρια, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4495/2017 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει | | ή να είναι νομίμως υφιστάμενα ή νομιμοποιηθέντα κτίρια, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4495/2017 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει |
| Γραμμή 64: |
Γραμμή 86: |
| | |process_conditions_num_id=7 | | |process_conditions_num_id=7 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Άλλο |
| | |process_conditions_name=Ο Κανονισμός Λειτουργίας της Σ.Υ.Δ. περιλαμβάνει τους κανόνες που διέπουν τη λειτουργία της, τη συμβίωση των ενοίκων της, τα καθήκοντα, τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις του Προσωπικού Υποστήριξης, καθώς και τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ο Κανονισμός λειτουργίας δύναται να στηρίζεται σε σχετικό πρότυπο, εφόσον συνταχθεί τέτοιο από το αρμόδιο Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. | | |process_conditions_name=Ο Κανονισμός Λειτουργίας της Σ.Υ.Δ. περιλαμβάνει τους κανόνες που διέπουν τη λειτουργία της, τη συμβίωση των ενοίκων της, τα καθήκοντα, τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις του Προσωπικού Υποστήριξης, καθώς και τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ο Κανονισμός λειτουργίας δύναται να στηρίζεται σε σχετικό πρότυπο, εφόσον συνταχθεί τέτοιο από το αρμόδιο Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. |
| | Ο Κανονισμός Λειτουργίας της Σ.Υ.Δ. συντάσσεται, υπογράφεται και εγκρίνεται από την Διοίκηση του Φορέα και πρέπει κατ` ελάχιστον να περιέχει διατάξεις που καθορίζουν: | | Ο Κανονισμός Λειτουργίας της Σ.Υ.Δ. συντάσσεται, υπογράφεται και εγκρίνεται από την Διοίκηση του Φορέα και πρέπει κατ` ελάχιστον να περιέχει διατάξεις που καθορίζουν: |
| Γραμμή 74: |
Γραμμή 97: |
| | |process_conditions_num_id=8 | | |process_conditions_num_id=8 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Πολεοδομικές |
| | |process_conditions_name=Η Σ.Υ.Δ. θα πρέπει να στεγάζονται σε χώρους με συγκεκριμένες προδιαγραφές | | |process_conditions_name=Η Σ.Υ.Δ. θα πρέπει να στεγάζονται σε χώρους με συγκεκριμένες προδιαγραφές |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 79: |
Γραμμή 103: |
| | |process_conditions_num_id=9 | | |process_conditions_num_id=9 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Πολεοδομικές |
| | |process_conditions_name=Οι Σ.Υ.Δ. βάσει της χρήσης τους υπάγονται στην κατηγορία χρήσης κτιρίου Α - Κατοικίες και εφαρμόζονται σε αυτές όλες οι διατάξεις περί πυροπροστασίας κτιρίων με χρήση «Κατοικίες». Στις Σ.Υ.Δ. επιπροσθέτως επιβάλλεται: | | |process_conditions_name=Οι Σ.Υ.Δ. βάσει της χρήσης τους υπάγονται στην κατηγορία χρήσης κτιρίου Α - Κατοικίες και εφαρμόζονται σε αυτές όλες οι διατάξεις περί πυροπροστασίας κτιρίων με χρήση «Κατοικίες». Στις Σ.Υ.Δ. επιπροσθέτως επιβάλλεται: |
| | • Ένας (1) φορητός πυροσβεστήρας ξηρής σκόνης ή βάσης νερού, κατασβεστικής ικανότητας τουλάχιστον 21Α-113Β-C, ανά 50 τ.μ. μικτής επιφάνειας. Οι πυροσβεστήρες θα τοποθετούνται σε εμφανή και με εύκολη πρόσβαση σημεία από το προσωπικό των ΣΥΔ. Ανεξάρτητα από τους ανωτέρω υπολογισμούς, ο ελάχιστος αριθμός των ανωτέρω πυροσβεστήρων δεν θα είναι μικρότερος από δύο (2). | | • Ένας (1) φορητός πυροσβεστήρας ξηρής σκόνης ή βάσης νερού, κατασβεστικής ικανότητας τουλάχιστον 21Α-113Β-C, ανά 50 τ.μ. μικτής επιφάνειας. Οι πυροσβεστήρες θα τοποθετούνται σε εμφανή και με εύκολη πρόσβαση σημεία από το προσωπικό των ΣΥΔ. Ανεξάρτητα από τους ανωτέρω υπολογισμούς, ο ελάχιστος αριθμός των ανωτέρω πυροσβεστήρων δεν θα είναι μικρότερος από δύο (2). |