|
|
| Γραμμή 29: |
Γραμμή 29: |
| | |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| | |process_evidence_total_number=0 | | |process_evidence_total_number=0 |
| − | |process_evidence_step_total_number=3 | + | |process_evidence_step_total_number=5 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=7 | | |process_evidence_step_digital_total_number=7 |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 91: |
Γραμμή 91: |
| | το ρόλο που θέλει να του αποδώσει, | | το ρόλο που θέλει να του αποδώσει, |
| | τα Πληροφοριακά Συστήματα που θέλει να διαχειρίζεται και να υποβάλει αιτήματα γι’ αυτά. | | τα Πληροφοριακά Συστήματα που θέλει να διαχειρίζεται και να υποβάλει αιτήματα γι’ αυτά. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=4 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του εξουσιοδοτημένου χρήστη |
| | + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| | + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=1 |
| | + | |process_step_duration_type=Λεπτά |
| | + | |process_step_description=Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του έξουσιοδοτημένου χρήστη για περαιτέρω χρήση της εφαρμογής Ε.Δ.Α.. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=5 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Δημιουργία Αιτήματος |
| | + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| | + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=1 |
| | + | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
| | + | |process_step_description=Τα αιτήματα διακρίνονται σε δυο κατηγορίες: |
| | + | - Αιτήματα για τη χρήση υφιστάμενων διαδικτυακών υπηρεσιών (WS) του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. |
| | + | - Αιτήματα για «Νέα – Μη υφιστάμενα» WS στο ΚΕΔ, για τη διασύνδεση Πληροφοριακών Συστημάτων φορέων του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημόσιου τομέα. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps digital | | {{process steps digital |
93a6b44c-c2d7-4d92-9dc2-b33bf475139d
554454
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά σε διαδικτυακές υπηρεσίες (web services), ήτοι υπηρεσίες ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ πληροφοριακών συστημάτων ή εφαρμογών, οι οποίες διατίθενται σε εικοσιτετράωρη βάση, επί επτά (7) ημέρες την εβδομάδα.
Απευθύνεται στους Φορείς του Δημοσίου, οι οποίοι μπορούν είτε να κάνουν χρήση των υπαρχουσών διαδικτυακών υπηρεσιών (web services) μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ), είτε να αιτηθούν τη δημιουργία κάποιας μη υφιστάμενης διαδικτυακής υπηρεσίας στο ΚΕ.Δ.
Βασικές πληροφορίες
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων (ΕΔΑ)
Επίσημος τίτλος
Διάθεση Διαδικτυακών υπηρεσιών μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (ψηφιακά)
ΔΔ
0
0
12
4
2
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
1
1
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝΤο «ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ» δεν είναι αριθμός.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣΤο «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Άλλο
Οι διαδικτυακές υπηρεσίες (web services) είναι υπηρεσίες ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ πληροφοριακών συστημάτων ή εφαρμογών, διατίθενται στους Φορείς του Δημοσίου σε εικοσιτετράωρη βάση επί επτά ημέρες την εβδομάδα.
Οι φορείς μπορούν είτε να κάνουν χρήση των υπαρχουσών διαδικτυακών υπηρεσιών (ws) μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ), είτε να αιτηθούν τη δημιουργία κάποιας μη υφιστάμενης διαδικτυακής υπηρεσίας στο ΚΕ.Δ.
0
0
0
1 λεπτό
1 λεπτό
Υπουργική Απόφαση
Αριθμ. 118944 ΕΞ 2019
2019
3990
Β
Περιγραφή
Λειτουργία Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων
Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής
Διακυβέρνησης.
Νομικές παραπομπές
https://www.gsis.gr/dimosia-dioikisi/ked
Υπουργική Απόφαση
Αριθμ. Δ.Σ.Α.Ε. 4014815 ΕΞ 2016
2016
1710
Β
1
Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του Φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο Φορέας που επιθυμεί να αιτηθεί παρεχόμενες (ήδη υπάρχουσες) ή νέες (μη υφιστάμενες) διαδικτυακές υπηρεσίες, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει τους κωδικούς Taxisnet για τον ΑΦΜ του, προκειμένου να συνδεθεί στην Εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Διαλειτουργικότητας (ΕΔΑ)
https://www.gsis.gr/dimosia-dioikisi/ked/EDA
Όχι
Όχι
2
Διαχείριση Πληροφοριακών Συστημάτων
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο Φορέας κάνοντας χρήση των κωδικών Taxisnet, που αντιστοιχούν στον ΑΦΜ του, εισέρχεται στην εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Διαλειτουργικότητας (ΕΔΑ), όπου θα πρέπει να δημιουργήσει (δώσει ονομασία) τα Πληροφοριακά Συστήματα για τα οποία επιθυμεί την αξιοποίηση των
παρεχόμενων διαδικτυακών υπηρεσιών του Κέντρου Διαλειτουργικότητας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Όχι
Όχι
3
Εξουσιοδότηση Υπαλλήλου
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο Φορέας συμπληρώνει τον ΑΦΜ του υπαλλήλου του, για αναζήτηση των στοιχείων του από το μητρώο του
Υπουργείου Οικονομικών. Στη συνέχεια καταχωρεί:
τα επιπλέον στοιχεία του υπαλλήλου του,
το ρόλο που θέλει να του αποδώσει,
τα Πληροφοριακά Συστήματα που θέλει να διαχειρίζεται και να υποβάλει αιτήματα γι’ αυτά.
Όχι
Όχι
4
Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του εξουσιοδοτημένου χρήστη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του έξουσιοδοτημένου χρήστη για περαιτέρω χρήση της εφαρμογής Ε.Δ.Α..
Όχι
Όχι
5
Δημιουργία Αιτήματος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Τα αιτήματα διακρίνονται σε δυο κατηγορίες:
- Αιτήματα για τη χρήση υφιστάμενων διαδικτυακών υπηρεσιών (WS) του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
- Αιτήματα για «Νέα – Μη υφιστάμενα» WS στο ΚΕΔ, για τη διασύνδεση Πληροφοριακών Συστημάτων φορέων του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημόσιου τομέα.
Όχι
Όχι
1
Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του Φορέα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό άλλου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
Περιγραφή
Ο Φορέας που επιθυμεί να αιτηθεί παρεχόμενες (ήδη υπάρχουσες) ή νέες (μη υφιστάμενες) διαδικτυακές υπηρεσίες, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει τους κωδικούς Taxisnet για τον ΑΦΜ του, προκειμένου να συνδεθεί στην Εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Διαλειτουργικότητας (ΕΔΑ)
https://www.gsis.gr/dimosia-dioikisi/ked/EDA
Όχι
Όχι
2
Διαχείριση Πληροφοριακών Συστημάτων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό άλλου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο Φορέας κάνοντας χρήση των κωδικών Taxisnet, που αντιστοιχούν στον ΑΦΜ του, εισέρχεται στην εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Διαλειτουργικότητας (ΕΔΑ), όπου θα πρέπει να δημιουργήσει (δώσει ονομασία) τα Πληροφοριακά Συστήματα για τα οποία επιθυμεί την αξιοποίηση των
παρεχόμενων διαδικτυακών υπηρεσιών του Κέντρου Διαλειτουργικότητας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Όχι
Όχι
3
Εξουσιοδότηση Υπαλλήλου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό άλλου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο Φορέας συμπληρώνει τον ΑΦΜ του υπαλλήλου του, για αναζήτηση των στοιχείων του από το μητρώο του
Υπουργείου Οικονομικών. Στη συνέχεια καταχωρεί:
τα επιπλέον στοιχεία του υπαλλήλου του,
το ρόλο που θέλει να του αποδώσει,
τα Πληροφοριακά Συστήματα που θέλει να διαχειρίζεται και να υποβάλει αιτήματα γι’ αυτά.
Όχι
Ναι
4
Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του εξουσιοδοτημένου χρήστη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό άλλου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
Περιγραφή
Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του έξουσιοδοτημένου χρήστη για περαιτέρω χρήση της εφαρμογής Ε.Δ.Α..
Όχι
Όχι
5
Δημιουργία Αιτήματος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό άλλου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Τα αιτήματα διακρίνονται σε δυο κατηγορίες:
- Αιτήματα για τη χρήση υφιστάμενων διαδικτυακών υπηρεσιών (WS) του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
- Αιτήματα για «Νέα – Μη υφιστάμενα» WS στο ΚΕΔ, για τη διασύνδεση Πληροφοριακών Συστημάτων φορέων του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημόσιου τομέα.
Όχι
Όχι
6
Αίτημα για τη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών του ΚΕ.Δ.
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό άλλου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο Φορέας ή ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει δύο είδη αιτημάτων:
- Αίτημα Εγγραφής – Πιστοποίησης Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Web - Services) στο ΚΕΔ
- Αίτημα Εγγραφής – Υπηρεσιών Αυθεντικοποίησης (OAuth2 - Services) στο ΚΕΔ
Από την καρτέλα “Αιτήματα” επιλέγει “Δημιουργία Αιτήματος Χρήσης” και στη συνέχεια επιλέγει
«Web Service» ή «OAuth2 Service».
Ναι
Όχι
7
Αίτημα για Νέα - Mη Yφιστάμενα WS στο ΚΕΔ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό άλλου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο Φορέας ή ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει :
Αίτημα – Έγκριση για δημιουργία νέου – μη υφιστάμενου WS στο ΚΕ.Δ.
Ο Φορέας ή ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος θα πρέπει να συμπληρώσει τα παρακάτω :
1. Πληροφοριακό Σύστημα: το όνομα του Πληροφοριακού συστήματος στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί το νέο web service (καταναλωτής ws –service consumer).
2. Σκοπό Χρήσης: θα πρέπει να γίνει περιγραφή του σκοπού για τον οποίο αιτείται τη νέα διαδικτυακή υπηρεσία.
3. Νομικό Πλαίσιο: θα πρέπει να γίνει αναλυτική αναφορά στο θεσμικό πλαίσιο που καλύπτει την απαίτηση χρήσης της διαδικτυακής υπηρεσίας.
4. Περιοχή Υπηρεσιών: Eπιλέγεται από τις προκαθορισμένες τιμές η περιοχή υπηρεσιών.
5. Υπηρεσία: Επιλέγεται από τις προκαθορισμένες τιμές η υπηρεσία.
6. Αναλυτική Λειτουργική Περιγραφή: Περιγράφεται αναλυτικά η λειτουργικότητα που θέλετε να καλύψετε και αναφορά στον ωφελούμενο πληθυσμό.
7. Αναλυτική Τεχνική Περιγραφή: Περιγράφεται αναλυτικά η τεχνική λύση που προτείνεται για την υλοποίηση της διαδικτυακής υπηρεσίας.
8. Περιγραφή τρόπου ανάπτυξης Service Client: Περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης του service client (Ανάθεση σε ανάδοχο, εσωτερική ανάπτυξη από τον φορέα).
9. Δεδομένα Εισόδου: Περιγράφονται τα πεδία εισόδου για την κλήση της διαδικτυακής υπηρεσίας.
10.Δεδομένα Εξόδου: Περιγράφονται τα πεδία εξόδου από την κλήση της διαδικτυακής υπηρεσίας.
Ναι
Όχι