Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Εξέταση αιτημάτων για τη διαγραφή διοικητικών μέτρων από τον Ε.Κ.ΑΝ.Α ή το Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 25: Γραμμή 25:
 
|process_cost_max=0
 
|process_cost_max=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
|process_evidence_total_number=1
+
|process_evidence_total_number=2
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
Γραμμή 32: Γραμμή 32:
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
|process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
+
|process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ
 
|process_evidence_type=Αίτηση
 
|process_evidence_type=Αίτηση
 
|process_evidence_description=Αίτηση για τη διαγραφή των δεδομένων από τον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α) ή το Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen N. SIS
 
|process_evidence_description=Αίτηση για τη διαγραφή των δεδομένων από τον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α) ή το Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen N. SIS
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη)
+
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Επίδειξη από τον αιτούντα
 +
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 +
|process_evidence_note=Όταν η αίτηση δεν υποβάλλεται αυτοπροσώπως (όπως για παράδειγμα στις περιπτώσεις που σε βάρος του αιτούντος υφίσταται διοικητικό μέτρο απαγόρευσης εισόδου και διαμονής), πρέπει να συνοδεύεται από επικυρωμένο φωτοαντίγραφο του δελτίου ταυτότητας ή των αντίστοιχων εγγράφων. Η ταυτότητα των αλλοδαπών αποδεικνύεται, στην περίπτωση πολιτών Κράτους - Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριο, ενώ στις περιπτώσεις υπηκόων τρίτων χωρών, από το διαβατήριο ή άλλο έγγραφο βάσει του οποίου επιτρέπεται η είσοδος στη Χώρα, ή τα έγγραφα που έχουν εκδώσει οι αρμόδιες ελληνικές αρχές. Άρθρο 3 παρ.4 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας.
 +
 
 +
Επισημαίνεται ότι δεν γίνονται αποδεκτά, ευκρινή αντίγραφα αλλοδαπών εγγράφων όπως π.χ. διαβατήρια ή δελτία ταυτότητας, διότι αυτά δεν εκδίδονται από τις υπηρεσίες και τους φορείς της περίπτωσης α΄ του άρθρου 1 του Ν.4250/2014. Ως εκ τούτου, τα εν λόγω έγγραφα δεν υπάγονται στις εξαιρέσεις του εν λόγω άρθρου, επομένως, θα πρέπει μαζί με τη σχετική αίτηση, να συνυποβάλλονται επικυρωμένα φωτοαντίγραφα αυτών.
 +
 
 +
Αν η αίτηση υποβάλλεται μέσω τρίτου προσώπου, απαιτείται νόμιμη εξουσιοδότηση. Ειδικότερα, εφόσον η αίτηση υποβάλλεται μέσω δικηγόρου, για την νομιμοποίησή του αρκεί, είτε η υπογραφή με την σφραγίδα του δικηγόρου επί των αιτήσεων που συντάσσονται και κατατίθενται αρμοδίως για λογαριασμό του εντολέα του και υπό την ιδιότητα του πληρεξουσίου του τελευταίου, είτε, σε περίπτωση προσωπικής επαφής με τις αστυνομικές αρχές, για την παρακολούθηση διοικητικής υποθέσεως, η επίδειξη της δικηγορικής ταυτότητάς του, από την οποία προκύπτουν το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός μητρώου του δικηγορικού συλλόγου στον οποίο ανήκει, καθώς και η προφορική ή γραπτή δήλωσή του ότι είναι πληρεξούσιος του συγκεκριμένου εντολέα που αφορά η υπόθεση. Αριθμός γνωμοδότησης 21/2018 του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
 +
}}
 +
{{process evidences
 +
|process_evidence_num_id=2
 +
|process_evidence_alternative=Ναι
 +
|process_evidence_alternative_of_selector=1
 +
|process_evidence_alternative_of=1
 +
|process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φυσικά πρόσωπα
 +
|process_evidence_type=Συμβολαιογραφικό έγγραφο
 +
|process_evidence_description=Σε περίπτωση που δεν κατατίθεται νόμιμη εξουσιοδότηση, απαιτείται νόμιμο πληρεξούσιο.
 +
 
 +
Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με το άρθρο 27 παρ. 2 του Ν.4251/2014, Εξαιρούνται οι περιπτώσεις της σύνταξης πληρεξουσίων σε δικηγόρους προκειμένου να εκπροσωπήσουν πολίτες τρίτων χωρών ενώπιον δικαστικών και διοικητικών αρχών.
 +
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Επίδειξη από τον αιτούντα
 +
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 +
|process_evidence_note=Σημειώνεται ότι η ανωτέρω διάταξη, νομιμοποιεί την πληρεξουσιότητα του δικηγόρου, όχι όμως τη διαμονή του αλλοδαπού στη Χώρα.
 +
}}
 +
{{process evidences
 +
|process_evidence_num_id=3
 +
|process_evidence_alternative=Όχι
 +
|process_evidence_type=Άλλο
 +
|process_evidence_description=Οποιοδήποτε δικαιολογητικό που κατά την κρίση του ενδιαφερομένου θα ληφθεί υπόψη στην διατύπωση της κρίσης για διαγραφή των δεδομένων του από τους σχετικούς Καταλόγους (πχ. αθωωτικές αποφάσεις δικαστηρίων, άδεια διαμονής τέκνων ή συζύγου, βεβαιώσεις κατάθεσης δικαιολογητικών για έκδοση αδειών παραμονής, χορηγηθείσες άδειες διαμονής, με την προϋπόθεση ότι πολίτες τρίτων χωρών, έχουν εγγραφεί στους σχετικούς Καταλόγους, λόγω προηγούμενης μη νόμιμης διαμονής), εφόσον ο αλλοδαπός υποβάλλει αίτηση, επικαλούμενος τις διατάξεις του άρθρου 3 παρ. 3 της υπ' αριθ. 4000/4/32-λα 2012 από 5/10/2012 Κ.Υ.Α.
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 16:36, 29 Απριλίου 2021



e1efeb24-f568-4055-82aa-c74c7c5e5c75 600461

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Διευθύνσεις Αστυνομίας Χώρας, ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΝΟΜΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ/Α.Ε.Α.

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

1 έως 2

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

20 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην εξέταση αιτημάτων για τη διαγραφή διοικητικών μέτρων από τον Ε.Κ.ΑΝ.Α ή το Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen και απευθύνεται σε πολίτες και σε δημόσιους φορείς. Σύμφωνα με την επισυναπτόμενη νομοθεσία και εφόσον συντρέχουν οι κάτωθι προϋποθέσεις, η Διεύθυνση Αλλοδαπών/Α.Ε.Α., η Διεύθυνση Αλλοδαπών Αττικής, η Διεύθυνση Αλλοδαπών Θεσσαλονίκης και οι κατά τόπο αρμόδιες Διευθύνσεις Αστυνομίας Νομών (ανάλογα με την Διεύθυνση επιβολής του μέτρου), είναι κατά περίπτωση, αρμόδιες για την παραλαβή αιτημάτων και την σύνταξη σχετικών εισηγητικών σημειωμάτων προς τα αρμόδια, κατά περίπτωση, αστυνομικά όργανα τα οποία καλούνται να εκδώσουν σχετικές αποφάσεις περί ικανοποίησης ή απόρριψης των εν λόγω αιτημάτων.

Πιο συγκεκριμένα, για τις περιπτώσεις της παρ. 3 του άρθρου 3 της υπ αριθ. 4000/4/32-λα από 5/10/2012 Κ.Υ.Α., δύναται να πραγματοποιηθεί διαγραφή διοικητικών μέτρων απαγόρευσης εισόδου και διαμονής από τον Ε.Κ.ΑΝ.Α., κατόπιν έκδοσης σχετικής απόφασης:

  • α) Του Προϊσταμένου του Κλάδου Αλλοδαπών και Προστασίας Συνόρων του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας, στην περίπτωση εγγραφής στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. με απόφαση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αλλοδαπών του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας.
  • β) των Γενικών Περιφερειακών Αστυνομικών Διευθυντών, κατά λόγω αρμοδιότητας, όταν η εγγραφή στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. πραγματοποιήθηκε με απόφαση των Διευθυντών των υφιστάμενων Διευθύνσεων Αστυνομίας ή
  • γ) των Διευθυντών των Διευθύνσεων Αλλοδαπών Αττικής και Θεσσαλονίκης, κατά λόγο αρμοδιότητας, όταν η εγγραφή στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. πραγματοποιήθηκε, με απόφαση από τους αρμόδιους για θέματα αλλοδαπών ανώτερους αξιωματικούς, που έχουν οριστεί, για την έκδοση αποφάσεων απέλασης-επιστροφής (σύμφωνα με το άρθρο 76 παρ. 2 ν. 3386/2005), από τους οικείους Γενικούς Αστυνομικούς Διευθυντές των Γενικών Αστυνομικών Διευθύνσεων Αττικής και Θεσσαλονίκης, αντίστοιχα.

Η ετυμηγορία των αποφάσεων υπόκεινται στη διακριτική ευχέρεια των αρμόδιων αστυνομικών οργάνων, κατά των οποίων δύναται να ασκηθεί προσφυγή στα κατά τόπο αρμόδια Διοικητικά Πρωτοδικεία.

Για τη διερεύνηση ύπαρξης ανθρωπιστικών λόγων, απαιτείται προηγουμένως, υποβολή σχετικού αιτήματος από τον ενδιαφερόμενο αλλοδαπό.

Μετά την έκδοση των ανωτέρω αποφάσεων, οι Διευθύνσεις που αναφέρονται στην πρώτη παράγραφο, ενημερώνουν σχετικά την Εθνική Βάση Δεδομένων και το Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen, αποστέλλοντας την σχετική απόφαση στον ενδιαφερόμενο αλλοδαπό.

Η διαγραφή από τον Ε.Κ.ΑΝ.Α. συνεπάγεται και τη διαγραφή της σχετικής καταχώρισης από το N. SIS.

Διαγραφή μόνο από το Ν. SIS επιτρέπεται στις περιπτώσεις που έτερο κράτος μέλος που εφαρμόζει τη συνθήκη Schengen γνωστοποιήσει, κατόπιν διαβούλευσης, ότι σκοπεύει να χορηγήσει, να παρατείνει ή να διατηρήσει τον τίτλο διαμονής ή τη θεώρηση μακράς διάρκειας ή ότι έχει λάβει τέτοια σχετική απόφαση (Άρθρα 27-30 του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 2018/1861).

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ/Α.Ε.Α., ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΝΟΜΩΝ

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

09/04/2025

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση, Διοικητική πράξη, Ενημέρωση Μητρώου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Εξέταση αιτημάτων που κατατίθενται από αλλοδαπούς ή εμπλεκόμενους φορείς με σκοπό τη διαγραφή διοικητικών μέτρων από τον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α) ή το Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen N. SIS

            Επίσημος τίτλος

            Εξέταση αιτημάτων για τη διαγραφή διοικητικών μέτρων από τον Ε.Κ.ΑΝ.Α ή το Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Μητρώα που τηρούνται

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα

              Τύπος

              Αμφιστρεφής

              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη

              ,


            • 1 Αίτηση για τη διαγραφή των δεδομένων από τον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α) ή το Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen N. SIS

              Αίτηση για τη διαγραφή των δεδομένων από τον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α) ή το Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen N. SIS

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη)"Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη)" is not in the list (Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα), Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά), Επίδειξη από τον αιτούντα, Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Τήρηση από τον αιτούντα στην επιχείρηση, Κατάθεση από τον αιτούντα (email), Επίδειξη μέσω gov.gr Wallet, Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης), Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά με courier)) of allowed values for the "Process evidence submission type" property., Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ

              Σημειώσεις: Όταν η αίτηση δεν υποβάλλεται αυτοπροσώπως (όπως για παράδειγμα στις περιπτώσεις που σε βάρος του αιτούντος υφίσταται διοικητικό μέτρο απαγόρευσης εισόδου και διαμονής), πρέπει να συνοδεύεται από επικυρωμένο φωτοαντίγραφο του δελτίου ταυτότητας ή των αντίστοιχων εγγράφων. Η ταυτότητα των αλλοδαπών αποδεικνύεται, στην περίπτωση πολιτών Κράτους - Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριο, ενώ στις περιπτώσεις υπηκόων τρίτων χωρών, από το διαβατήριο ή άλλο έγγραφο βάσει του οποίου επιτρέπεται η είσοδος στη Χώρα, ή τα έγγραφα που έχουν εκδώσει οι αρμόδιες ελληνικές αρχές. Άρθρο 3 παρ.4 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Επισημαίνεται ότι δεν γίνονται αποδεκτά, ευκρινή αντίγραφα αλλοδαπών εγγράφων όπως π.χ. διαβατήρια ή δελτία ταυτότητας, διότι αυτά δεν εκδίδονται από τις υπηρεσίες και τους φορείς της περίπτωσης α΄ του άρθρου 1 του Ν.4250/2014. Ως εκ τούτου, τα εν λόγω έγγραφα δεν υπάγονται στις εξαιρέσεις του εν λόγω άρθρου, επομένως, θα πρέπει μαζί με τη σχετική αίτηση, να συνυποβάλλονται επικυρωμένα φωτοαντίγραφα αυτών. Αν η αίτηση υποβάλλεται μέσω τρίτου προσώπου, απαιτείται νόμιμη εξουσιοδότηση. Ειδικότερα, εφόσον η αίτηση υποβάλλεται μέσω δικηγόρου, για την νομιμοποίησή του αρκεί, είτε η υπογραφή με την σφραγίδα του δικηγόρου επί των αιτήσεων που συντάσσονται και κατατίθενται αρμοδίως για λογαριασμό του εντολέα του και υπό την ιδιότητα του πληρεξουσίου του τελευταίου, είτε, σε περίπτωση προσωπικής επαφής με τις αστυνομικές αρχές, για την παρακολούθηση διοικητικής υποθέσεως, η επίδειξη της δικηγορικής ταυτότητάς του, από την οποία προκύπτουν το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός μητρώου του δικηγορικού συλλόγου στον οποίο ανήκει, καθώς και η προφορική ή γραπτή δήλωσή του ότι είναι πληρεξούσιος του συγκεκριμένου εντολέα που αφορά η υπόθεση. Αριθμός γνωμοδότησης 21/2018 του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.


              Όχι ΑίτησηΤο «Αίτηση» δεν είναι αριθμός.

            • 2 Σε περίπτωση που δεν κατατίθεται νόμιμη εξουσιοδότηση, απαιτείται νόμιμο πληρεξούσιο. Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με το άρθρο 27 παρ. 2 του Ν.4251/2014, Εξαιρούνται οι περιπτώσεις της σύνταξης πληρεξουσίων σε δικηγόρους προκειμένου να εκπροσωπήσουν πολίτες τρίτων χωρών ενώπιον δικαστικών και διοικητικών αρχών.

              Σε περίπτωση που δεν κατατίθεται νόμιμη εξουσιοδότηση, απαιτείται νόμιμο πληρεξούσιο.

              Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με το άρθρο 27 παρ. 2 του Ν.4251/2014, Εξαιρούνται οι περιπτώσεις της σύνταξης πληρεξουσίων σε δικηγόρους προκειμένου να εκπροσωπήσουν πολίτες τρίτων χωρών ενώπιον δικαστικών και διοικητικών αρχών.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη)"Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη)" is not in the list (Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα), Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά), Επίδειξη από τον αιτούντα, Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Τήρηση από τον αιτούντα στην επιχείρηση, Κατάθεση από τον αιτούντα (email), Επίδειξη μέσω gov.gr Wallet, Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης), Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά με courier)) of allowed values for the "Process evidence submission type" property., Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: ΝΠΔΔ, Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Σημειώνεται ότι η ανωτέρω διάταξη, νομιμοποιεί την πληρεξουσιότητα του δικηγόρου, όχι όμως τη διαμονή του αλλοδαπού στη Χώρα.


              Αποτελεί εναλλακτικό δικαιολογητικό του: 1

              Ναι Συμβολαιογραφικό έγγραφοΤο «Συμβολαιογραφικό έγγραφο» δεν είναι αριθμός.

            • 3 Οποιοδήποτε δικαιολογητικό που κατά την κρίση του ενδιαφερομένου θα ληφθεί υπόψη στην διατύπωση της κρίσης για διαγραφή των δεδομένων του από τους σχετικούς Καταλόγους (πχ. αθωωτικές αποφάσεις δικαστηρίων, άδεια διαμονής τέκνων ή συζύγου, βεβαιώσεις κατάθεσης δικαιολογητικών για έκδοση αδειών παραμονής, χορηγηθείσες άδειες διαμονής, με την προϋπόθεση ότι πολίτες τρίτων χωρών, έχουν εγγραφεί στους σχετικούς Καταλόγους, λόγω προηγούμενης μη νόμιμης διαμονής), εφόσον ο αλλοδαπός υποβάλλει αίτηση, επικαλούμενος τις διατάξεις του άρθρου 3 παρ. 3 της υπ' αριθ. 4000/4/32-λα 2012 από 5/10/2012 Κ.Υ.Α.

              Οποιοδήποτε δικαιολογητικό που κατά την κρίση του ενδιαφερομένου θα ληφθεί υπόψη στην διατύπωση της κρίσης για διαγραφή των δεδομένων του από τους σχετικούς Καταλόγους (πχ. αθωωτικές αποφάσεις δικαστηρίων, άδεια διαμονής τέκνων ή συζύγου, βεβαιώσεις κατάθεσης δικαιολογητικών για έκδοση αδειών παραμονής, χορηγηθείσες άδειες διαμονής, με την προϋπόθεση ότι πολίτες τρίτων χωρών, έχουν εγγραφεί στους σχετικούς Καταλόγους, λόγω προηγούμενης μη νόμιμης διαμονής), εφόσον ο αλλοδαπός υποβάλλει αίτηση, επικαλούμενος τις διατάξεις του άρθρου 3 παρ. 3 της υπ' αριθ. 4000/4/32-λα 2012 από 5/10/2012 Κ.Υ.Α.





              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.