|
|
| Γραμμή 4: |
Γραμμή 4: |
| | |process_official_title=Διαχείριση παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών | | |process_official_title=Διαχείριση παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών |
| | |process_alternative_titles=Κανονισμός ΕΚ 1371/2007 | | |process_alternative_titles=Κανονισμός ΕΚ 1371/2007 |
| − | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών, που δεν επιλύθηκαν ή δεν επιλύθηκαν ικανοποιητικά από την εμπλεκόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών, που δεν επιλύθηκαν ή δεν επιλύθηκαν ικανοποιητικά από την εμπλεκόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση, με σκοπό την ενημέρωση και την ικανοποίηση, όπου προβλέπεται, των αιτημάτων του επιβάτη. |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=Φορέας:ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ | | |process_org_owner=Φορέας:ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ |
| Γραμμή 24: |
Γραμμή 24: |
| | |process_sdg_resource=Ενδικοφανής Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Ενδικοφανής Προσφυγή |
| | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
| − | |process_sdg_lack_of_response_rule_other=Δεν υπάρχει πρόβλεψη
| |
| | |process_total_duration_steps_min=2 | | |process_total_duration_steps_min=2 |
| | |process_total_duration_steps_max=4.5 | | |process_total_duration_steps_max=4.5 |
| | |process_total_duration_steps_type=Μήνες | | |process_total_duration_steps_type=Μήνες |
| | + | |process_total_duration_steps_digital_min=1 |
| | |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| | |process_cost_max=0 | | |process_cost_max=0 |
| Γραμμή 37: |
Γραμμή 37: |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| | |process_conditions_num_id=1 | | |process_conditions_num_id=1 |
| − | |process_conditions_alternative=Ναι | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Άλλο | | |process_conditions_type=Άλλο |
| | |process_conditions_name=Η διαδικασία διερεύνησης του παραπόνου εκτελείται από τη ΡΑΣ όταν: | | |process_conditions_name=Η διαδικασία διερεύνησης του παραπόνου εκτελείται από τη ΡΑΣ όταν: |
defc36ae-9565-41d4-9166-51b68953d27a
883825
Management of rail passengers' complaints
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Μονάδα Ρύθμισης και Ελέγχου Σιδηροδρομικής Αγοράς-Τμήμα Αδειοδότησης και Εποπτείας Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων, ΜΟΝΑΔΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στη διερεύνηση των παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών, που δεν επιλύθηκαν ή δεν επιλύθηκαν ικανοποιητικά από την εμπλεκόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση, με σκοπό την αποτελεσματική διαχείρισή τους, τη διασφάλιση των δικαιωμάτων του επιβάτη και την ικανοποίηση, όπου προβλέπεται, των αιτημάτων του.
Βασικές πληροφορίες
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΜΟΝΑΔΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Μονάδα Ρύθμισης και Ελέγχου Σιδηροδρομικής Αγοράς-Τμήμα Αδειοδότησης και Εποπτείας Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Κανονισμός ΕΚ 1371/2007
Επίσημος τίτλος
Διαχείριση παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών
Γλώσσες παροχής
Ελληνικά, Αγγλικά
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), email, Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα
ΔΔ
4
2
0
0
3
0
Φορέας:ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝΤο «Φορέας:ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
4.5
2
ΜΟΝΑΔΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤο «ΜΟΝΑΔΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ» δεν είναι αριθμός.
ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝΤο «ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Ανεξάρτητες ΑρχέςΤο «Ανεξάρτητες Αρχές» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Δικαιολογητικό
Η διαδικασία αφορά στην αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών, που δεν επιλύθηκαν ή δεν επιλύθηκαν ικανοποιητικά από την εμπλεκόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση, με σκοπό την ενημέρωση και την ικανοποίηση, όπου προβλέπεται, των αιτημάτων του επιβάτη.
0
0
1
1 λεπτό
1
Άλλο
Η διαδικασία διερεύνησης του παραπόνου εκτελείται από τη ΡΑΣ όταν:
ο επιβάτης δεν ικανοποιήθηκε από την απάντηση της σιδηροδρομικής επιχείρησης και φέρνει το θέμα στη ΡΑΣ ως δευτεροβάθμιο όργανο ή ο επιβάτης το έχει υποβάλει πρωτογενώς στη ΡΑΣ
Όχι
Όχι
1
Η αίτηση συνοδεύεται από τυχόν υποστηρικτικά έγγραφα π.χ. απάντηση της σιδηροδρομικής εταιρίας, αντίγραφο εισιτηρίου, φωτογραφία
Η αίτηση συνοδεύεται από τυχόν υποστηρικτικά έγγραφα π.χ. απάντηση της σιδηροδρομικής εταιρίας, αντίγραφο εισιτηρίου, φωτογραφία
Κατάθεση από:
Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα), Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά), Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη)"Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη)" is not in the list (Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα), Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά), Επίδειξη από τον αιτούντα, Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Τήρηση από τον αιτούντα στην επιχείρηση, Κατάθεση από τον αιτούντα (email), Επίδειξη μέσω gov.gr Wallet, Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης), Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά με courier)) of allowed values for the "Process evidence submission type" property., Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Όχι
ΑίτησηΤο «Αίτηση» δεν είναι αριθμός.
Ευρωπαϊκός Κανονισμός
1371
2007
Νόμος
28
3891
2010
188
Α
Υπουργική Απόφαση
Φ4/οικ93662/821
2019
1
Διαβίβαση παραπόνου στη σιδηροδρομική επιχείρηση
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Το παράπονο του επιβάτη που υποβάλλεται στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων διαβιβάζεται, εντός 10 ημερών από την πρωτοκόλλησή του στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, στην εμπλεκόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση προς απάντηση
Σημειώσεις
Αν το παράπονο έχει υποβληθεί στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων και ταυτόχρονα έχει κοινοποιηθεί από τον επιβάτη στη σιδηροδρομική επιχείρηση, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων αναζητά την απάντηση της σιδηροδρομικής επιχείρησης
Ναι
Όχι
2
Αν είναι αβάσιμο, δεν αφορά παραβίαση άρθρου του ΕΚ 1371/2007 ή εμπίπτει στις εξαιρέσεις από την εφαρμογή άρθρων του κανονισμού, το παράπονο αρχειοθετείται και ο επιβάτης ενημερώνεται εντός 10ημερου από την ημερομηνία πρωτοκόλλησης του παραπόνου.
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Αν το παράπονο δεν αφορά παραβίαση του ΕΚ 1371/2007 ή εμπίπτει στις χορηγούμενες από το ΚΜ εξαιρέσεις (βλ. νομοθεσία ΥΑ ....) η ΡΑΣ ενημερώνει με επιστολή τον επιβάτη εντός 10ημερου από την πρωτοκόλλησή του στην ΡΑΣ
Ναι
Όχι
3
Αξιολόγηση απάντησης σιδηροδρομικής επιχείρησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Ναι
Όχι
4
Απάντηση προς τον επιβάτη μετά την συγκέντρωση και αξιολόγηση όλων των απαιτούμενων στοιχείων και πληροφοριών.
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Προϊστάμενος Οργανισμού
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Τελική απάντηση στον επιβάτη-Κλείσιμο Διαδικασίας
Αν από την αξιολόγηση της απάντησης της σιδηροδρομικής επιχείρησης πιθανολογείται παραβίαση διατάξεων του ΕΚ 1371/2007 η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων μπορεί να παραπέμψει το θέμα προς Ακρόαση στην Ολομέλεια της ΡΑΣ για περαιτέρω διερεύνηση και πιθανή επιβολή διοικητικών κυρώσεων.
Όχι
Ναι
ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ