|
|
| Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| − | {{process | + | {{process}} |
| − | |process_uuid=3a5947a4-bce4-482e-9757-cb1e9b6371d2
| |
| − | |process_id=097914
| |
| − | |process_official_title=Κανονισμός εργασίας επιχείρησης
| |
| − | |process_alternative_titles=Κανονισμός εργασίας επιχείρησης ,κανονισμός, κύρωση κανονισμού εργασίας, επιτροπή εργασίας κανονισμού
| |
| − | |process_description=Επιχειρήσεις εκμεταλλεύσεις ή εργασίαι εν γένει ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή και από το το αν ανήκουν σε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, εφόσον απασχολούν προσωπικό μεγαλύτερο των 70 ατόμων, έχουν υποχρέωση να καταρτίζουν κανονισμό εργασίας. μάλιστα με απόφαση του Υπ. Εργασίας είναι δυνατόν να επεκτείνεται η υποχρέωση αυτή σε επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό κάτω των 70 ατόμων, όχι όμως μικρότερο των 40. Η κατάρτιση των κανονισμών του νομοθετικού διατάγματος 3789/57 γίνεται από τον εργοδότη και δεν απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του προσωπικού που αφορά ο κανονισμός. Προκειμένου να αποκτήσει ο κανονισμός ισχύ, απαιτείται κύρωση από τη Διοίκηση . Η κύρωση δια τις ιδιωτικές επιχειρήσεις γίνεται από το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας..
| |
| − | |process_org_owner_is_private=Όχι
| |
| − | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
| |
| − | |process_provision_org=ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Σ.ΕΠ.Ε)
| |
| − | |process_remarks=Ο κανονισμός εργασίας περιέχει τους κανόνες δικαίου που ρυθμίζουν το εσωτερικό δίκαιο της επιχείρησης κατά το στάδιο της παροχής της εργασίας και είναι αυτοτελής πηγή του εργατικού δικαίου (όπως π.χ. η ΣΣΕ ή η ΔΑ).Οι κανονισμοί εργασίας περιέχουν όρους εργασίας που ρυθμίζουν την πειθαρχία, τάξη, συμπεριφορά, συνεργασία και συμβίωση των μισθωτών μέσα στην εκμετάλλευση, καθώς και την εσωτερική οργάνωση και λειτουργία της εκμεταλλεύσεως. Μέσα στα παραπάνω πλαίσια, ο κανονισμός εργασίας δύναται να ρυθμίζει, αφ’ ενός την οργάνωση της λειτουργίας της επιχειρήσεως (ή εκμεταλλεύσεως) και των θέσεων εργασίας σ’ αυτήν, αφ’ ετέρου δε δικαιώματα και υποχρεώσεις των μισθωτών της έναντι του εργοδότη, των προϊσταμένων, των υφισταμένων και των ομοιοβάθμων τους και έναντι των πελατών της επιχειρήσεως, αναφορικά με τα εξής θέματα, μεταξύ άλλων : υπηρεσιακή κατάσταση και εξέλιξη των μισθωτών (τοποθέτηση, μετάταξη, προαγωγή, μετάθεση κ.λ.π.), χρονικά όρια εργασίας (έναρξη, διακοπή, λήξη του ωραρίου κ.λ.π.), χρονική τοποθέτηση της άδειας αναψυχής, έλεγχος της παρουσίας των μισθωτών, χρόνος και τόπος πληρωμής του μισθού, μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, χρήση στολής, σωματική έρευνα, απαγόρευση του καπνίσματος, πειθαρχικός έλεγχος των μισθωτών, κ.λ.π. Εκτός από τα ανωτέρω θέματα στο περιεχόμενο των κανονισμών ανήκει και το πειθαρχικό δίκαιο.
| |
| − | |process_deadline_type=Μήνες
| |
| − | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες
| |
| − | |process_type=Εξωστρεφής
| |
| − | |process_trigger=Αιτούμενη
| |
| − | |process_provided_to=Επιχειρήσεις
| |
| − | |process_tax_type=Κυρώσεις
| |
| − | |process_usage=Άλλο
| |
| − | |process_output_type=Διοικητική πράξη
| |
| − | |process_total_duration_steps_min=1
| |
| − | |process_total_duration_steps_digital_min=1
| |
| − | |process_cost_min=60
| |
| − | |process_cost_max=440
| |
| − | |process_evidence_cost_total_number=1
| |
| − | |process_evidence_total_number=3
| |
| − | |process_evidence_step_total_number=0
| |
| − | |process_evidence_step_digital_total_number=0
| |
| − | }}
| |
| − | {{process conditions
| |
| − | |process_conditions_num_id=1
| |
| − | |process_conditions_alternative=Όχι
| |
| − | |process_conditions_type=Άλλο
| |
| − | |process_conditions_name=Επιχειρήσεις με προσωπικό μεγαλύτερο των 70 ατόμων. Με απόφαση του Υπ. Εργασίας είναι δυνατόν να επεκτείνεται η υποχρέωση αυτή και σε επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό κάτω των 70 ατόμων, όμως όχι μικρότερο των 40
| |
| − | }}
| |
| − | {{process evidences cost
| |
| − | |process_evidence_cost_num_id=1
| |
| − | |process_evidence_cost_alternative=Όχι
| |
| − | |process_evidence_cost_type=Παράβολο
| |
| − | |process_evidence_cost_description=Το παράβολο εκδίδεται από τις ΔΟΥ (δεν υπάρχει στο e- paravolo). Το παράβολο των 60 ευρώ αφορά τροποποίηση κανονισμού 40-70 ατόμων. Το 440 αφορά κύρωση κανονισμού άνω των 180 ατόμων
| |
| − | |process_evidence_cost_min=60
| |
| − | |process_evidence_cost_max=440
| |
| − | }} | |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| − | |process_evidence_num_id=1
| |
| − | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
| − | |process_evidence_type=Αίτηση
| |
| − | |process_evidence_description=Αίτηση για κύρωση κανονισμού εργασίας
| |
| | |process_evidence_note=Η αίτηση εις διπλούν κατατίθεται προς την Επιτροπή του αρ. 8 του Π.Δ. 369/1989 | | |process_evidence_note=Η αίτηση εις διπλούν κατατίθεται προς την Επιτροπή του αρ. 8 του Π.Δ. 369/1989 |
| | }} | | }} |