|
|
Γραμμή 19: |
Γραμμή 19: |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| |process_evidence_total_number=0 | | |process_evidence_total_number=0 |
− | |process_evidence_step_total_number=0 | + | |process_evidence_step_total_number=4 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| }} | | }} |
Γραμμή 63: |
Γραμμή 63: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFhwI6yEAchXHdtvSoClrL8ES5crdlkS9btIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb_zFijBmy23pjb_5nNGyWFlEb7Uc3h_KUWvdS5ghfzL0m0oKs | | |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFhwI6yEAchXHdtvSoClrL8ES5crdlkS9btIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb_zFijBmy23pjb_5nNGyWFlEb7Uc3h_KUWvdS5ghfzL0m0oKs |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=1 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Ελέγχος τιμολογίου με συνοδεύτικά |
| + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| + | |process_step_co_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=0 |
| + | |process_step_duration_max=0 |
| + | |process_step_description=1. Ελέγχουμε εάν το τιμολόγιο συνοδεύεται από τις αντίστοιχες βεβαιώσεις πλοηγού και εάν έχουν μεταφερθεί σωστά στο τιμολόγιο τα στοιχεία του πλοίου , του πράκτορα και οι ημερομηνίες / ώρες κατάπλου και απόπλου. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=2 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Έλεγχος ορθότητας έκδοσης |
| + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| + | |process_step_co_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |
| + | |process_step_duration_min=0 |
| + | |process_step_duration_max=0 |
| + | |process_step_description=2. Ελέγχουμε τα τιμολόγια ως προς την ορθότητα τους ως εξής: |
| + | Περίπτωση Κατάπλου – Απόπλου (συνήθης περίπτωση) |
| + | Χρεώσεις κατάπλου: |
| + | • Χρέωση χωρητικότητας: Η βασική χρέωση που καλύπτει τον κατάπλου και τον απόπλου του πλοίου. Η χρέωση περιγράφεται στους πίνακες ύψους πλοηγικών/ χωρητικότητας πλοίου(2 σχετικό) και πρέπει να είναι αυτή που αντιστοιχεί στη χωρητικότητα του πλοίου. |
| + | • Χρέωση παραβολής: Η παραβολή / πρυμνοδέτηση αναγράφεται στο τιμολόγιο ή υπάρχουν πίνακες που ορίζουν τις θέσεις στις οποίες τα πλοία παραβάλλουν / πρυμνοδετούν. Η χρέωση της είναι ίση με Χρέωση χωρητικότητας * 10%. |
| + | • Χρέωση υπερωριών: Εάν υπάρχει υπερωρία (η διάρκεια της πλοήγησης υπερβαίνει τα 60 λεπτά) πρέπει να έχει χρεωθεί ποσό ως εξής : πλήθος υπερωριών* χρέωση υπερωρίας . Η χρέωση υπερωρίας ορίζεται στο (2 σχετικό) και είναι στα 52,95€ . Σε περιπτώσεις αδικαιολόγητων υπερωριών ,πρέπει να αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού, η χρέωση τριπλασιάζεται. ΠΡΟΣΟΧΗ κλάσμα υπερωρίας υπολογίζεται ως ολόκληρη υπερωρία. Πχ πλοήγηση 2 ωρών και 15 λεπτών υπολογίζεται στις 2 υπερωρίες: Η πρώτη ώρα δεν χρεώνεται. Η δεύτερη ώρα 1 υπερωρία και τα 15 λεπτά δεύτερη υπερωρία . |
| + | • Χρέωση λύσιμο: Εάν υπάρχει λύσιμο αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. Η χρέωση περιγράφεται στους πίνακες τελών δεσίματος - λυσίματος / χωρητικότητας πλοίου (2 σχετικό) και πρέπει να είναι αυτή που αντιστοιχεί στη χωρητικότητα του πλοίου. |
| + | • Χρέωση δέσιμο: Εάν υπάρχει δέσιμο αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. Η χρέωση περιγράφεται στους πίνακες τελών δεσίματος - λυσίματος / χωρητικότητας πλοίου (2 σχετικό) και πρέπει να είναι αυτή που αντιστοιχεί στη χωρητικότητα του πλοίου. |
| + | Προσαυξήσειςκατάπλου: |
| + | • Εκτός λιμένα :Περιγράφονται οι περιοχές στο 1 σχετικό, άρθρο 9. Επίσης, για τον Πειραιά, υπάρχουν πίνακες που έχουν σταλεί από τον πλοηγικό σταθμό και αναγράφουν τις θέσεις που είναι η όχι εκτός λιμένα. |
| + | • Νυχτερινά : όταν ο κατάπλους λαμβάνει χώρα στο χρονικό διάστημα από 18:01 έως 06:00. |
| + | • Αργία : Όταν ο κατάπλους λαμβάνει χώρα σε ημέρα αργίας. |
| + | • Επικίνδυνα φορτία: Η ύπαρξη τους αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. |
| + | Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων προσθέτοντας για κάθε μία από τις αιτίες προσαύξησης κατάπλου που αληθεύει 25% (προφανώς με μέγιστο το 100%).Πχ εάν υπάρχουν εκτός λιμένα και επικίνδυνα ο συντελεστής είναι 50% (25%+25%) |
| + | Προσαύξηση κατάπλου: Ο υπολογισμός προσαυξήσεων γίνεται ως εξής : (Χρέωση χωρητικότητας + Χρέωση παραβολής + Χρέωση υπερωριών + Χρέωση δέσιμο +Χρέωση λύσιμο) * συντελεστή προσαυξήσεων |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | Χρεώσεις απόπλου: |
| + | |
| + | • Χρέωση λύσιμο: Όπως και στον κατάπλου. |
| + | • Χρέωση υπερωριών: Όπως και στον κατάπλου. |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | Προσαυξήσεις απόπλου: |
| + | |
| + | • Εκτός λιμένα : Περιγράφονται οι περιοχές στο 1 σχετικό, άρθρο 9. Επίσης, για τον Πειραιά, υπάρχουν πίνακες που έχουν σταλεί από τον πλοηγικό σταθμό και αναγράφουν τις θέσεις που είναι η όχι εκτός λιμένα. |
| + | • Νυχτερινά : όταν ο απόπλους λαμβάνει χώρα στο χρονικό διάστημα από 18:01 έως 06:00. |
| + | • Αργία : Όταν ο απόπλους λαμβάνει χώρα σε ημέρα αργίας. |
| + | • Επικίνδυνα φορτία : Η ύπαρξη τους αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. |
| + | Στον απόπλου υπάρχουν δύο προσαυξήσεις και δύο συντελεστές προσαυξήσεως. |
| + | Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων Α προσθέτοντας για κάθε μία από τις αιτίες προσαύξησης κατάπλου που αληθεύει 25% (μέγιστη τιμή του συντελεστή είναι το 100%). Πχ εάν υπάρχουν εκτός λιμένα και επικίνδυνα ο συντελεστής είναι 50% (25%+25%). |
| + | Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων Β όπως τον Α προσθέτοντας μόνο για τις αιτίες κατάπλου: νυχτερινά, αργία και επικίνδυνα). Μέγιστη τιμή του συντελεστή είναι το 75%. |
| + | |
| + | Προσαύξηση απόπλου Α: Ο υπολογισμός προσαυξήσεων Α γίνεται ως εξής : |
| + | (Χρέωση λύσιμο + Χρέωση υπερωριών) * συντελεστή προσαυξήσεων Α. |
| + | |
| + | Προσαύξηση απόπλου Β:Ο υπολογισμός προσαυξήσεων Β γίνεται ως εξής : |
| + | (Χρέωση χωρητικότητας + Χρέωση παραβολής) * συντελεστή προσαυξήσεων Β. |
| + | |
| + | Σύνολο Τιμολογίου: Αθροίζουμε τις παραπάνω χρεώσεις και τις προσαυξήσεις. |
| + | |
| + | Μείωση SBT: Εφαρμόζεται όταν στο τιμολόγιο αναγράφεται η ένδειξη SBT. Υπολογίζεται μείωση 17% επι του Συνόλου Τιμολογίου. |
| + | |
| + | Τελικό Σύνολο: Σύνολο Τιμολογίου - Μείωση SBT. |
| + | |
| + | Προσαύξηση καθυστέρησης εξόφλησης: Η ημερομηνία πληρωμής του τιμολόγιου πρέπει είναι το πολύ τριάντα μέρες από την ημερομηνία κατάπλου του πλοίου. Για κάθε μήνα καθυστέρησης εξόφλησης του τιμολογίου, μετά τις τριάντα ημέρες, εφαρμόζεται προσαύξηση 10% επί του τελικού συνόλου με ανώτερο τους 11 μήνες (110%) οπού το τιμολόγιο διαβιβάζεται υποχρεωτικά στο Δημόσιο Ταμείο για την είσπραξη της οφειλής σύμφωνα με τις διατάξεις περί είσπραξης δημοσίων εσόδων όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν . |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=3 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Έλεγχος συμφωνίας με μηνιαία αναφορά |
| + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| + | |process_step_co_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=0 |
| + | |process_step_duration_max=0 |
| + | |process_step_description=3. Ελέγχουμε εάν υπάρχει συμφωνία στα στοιχεία της μηνιαίας αναφοράς που αποστέλλονται από τα αρμόδια τμήματα καταβολής και είσπραξης Πλοηγικών Δικαιωμάτων που υπάρχουν σε κάθε Πλοηγικό Σταθμό και συγκεκριμένα: |
| + | • Το πλήθος των τιμολογίων. |
| + | • Την άθροιση των τιμολογίων. |
| + | • Τον υπολογισμό κράτησης 3% σε ΕΛΟΑΝ και εάν έχει αποδοθεί στο εν λόγω ταμείο βάσει προσκομισθέντων καταθετηρίων . |
| + | • Το συνολικό ποσό των καταθετηρίων. |
| + | • Από τα extrait που τηρεί το Κεφάλαιο Πλοηγικής Υπηρεσίας στην Τράπεζα της Ελλάδος ελέγχουμε εάν έχουν γίνει οι καταθέσεις. |
| + | • Ενώ τέλος εάν το συνολικό ποσό των καταθέσεων αντιστοιχεί στο συνολικό ποσό των τιμολογίων. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=4 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Αποστολή υπηρεσιακών εγγράφων στα αρμόδια τμήματα Λιμενικών Αρχών προκειμένου να γίνουν τυχόν διορθώσεις |
| + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| + | |process_step_co_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=0 |
| + | |process_step_duration_max=0 |
| + | |process_step_description=4. Μετά την ολοκλήρωση διαδικασίας ελέγχου , ακολουθεί όπου απαιτείται η αποστολή υπηρεσιακών εγγράφων στα αρμόδια τμήματα Λιμενικών Αρχών προκειμένου να διενεργηθεί επανέλεγχος αναφορικά με εκδοθέντα Τιμολόγια ή για να αποσταλούν συμπληρωματικά στοιχεία που θα διευκολύνουν την προαναφερθείσα διαδικασία. Ο επανέλεγχος αφορά είτε σε έκδοση συμπληρωματικών τιμολογίων από την στιγμή που θα διαπιστωθεί ότι δεν έγιναν ορθά οι προβλεπόμενες χρεώσεις , είτε σε επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών στα Ναυτικά Πρακτορεία βάσει προβλεπόμενων διαδικασιών. |
| }} | | }} |