|
|
| Γραμμή 60: |
Γραμμή 60: |
| | |process_step_num_id=3 | | |process_step_num_id=3 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| − | |process_step_child=Όχι | + | |process_step_child=Ναι |
| | + | |process_step_previous_child_selector=2 |
| | + | |process_step_previous_child=2 |
| | |process_step_title=3α Όταν το σχέδιο ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης που δεν φαίνονται συμβατά με τους κανόνες κρατικών ενισχύσεων, η ΚεΜΚΕ προτείνει στην αρμόδια υπηρεσία/φορέα βελτιώσεις | | |process_step_title=3α Όταν το σχέδιο ενέχει στοιχεία κρατικής ενίσχυσης που δεν φαίνονται συμβατά με τους κανόνες κρατικών ενισχύσεων, η ΚεΜΚΕ προτείνει στην αρμόδια υπηρεσία/φορέα βελτιώσεις |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| Γραμμή 71: |
Γραμμή 73: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| − | |process_step_previous_child_selector=3 | + | |process_step_previous_child_selector=2 |
| − | |process_step_previous_child=3 | + | |process_step_previous_child=2 |
| | |process_step_title=3β Όταν το σχέδιο ενέχει κρατική ενίσχυση που φαίνεται συμβατή με τους κανόνες των κρατικών ενισχύσεων. | | |process_step_title=3β Όταν το σχέδιο ενέχει κρατική ενίσχυση που φαίνεται συμβατή με τους κανόνες των κρατικών ενισχύσεων. |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| Γραμμή 82: |
Γραμμή 84: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| − | |process_step_previous_child_selector=3 | + | |process_step_previous_child_selector=2 |
| − | |process_step_previous_child=3 | + | |process_step_previous_child=2 |
| | |process_step_title=3γ Όταν το σχέδιο νόμου/διάταξης κλπ δεν ενέχει κρατική ενίσχυση | | |process_step_title=3γ Όταν το σχέδιο νόμου/διάταξης κλπ δεν ενέχει κρατική ενίσχυση |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| Γραμμή 92: |
Γραμμή 94: |
| | {{process steps | | {{process steps |
| | |process_step_num_id=6 | | |process_step_num_id=6 |
| − | |process_step_exit=Ναι | + | |process_step_exit=Όχι |
| − | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_previous_child_selector=2
| |
| − | |process_step_previous_child=2
| |
| | |process_step_title=4 Η ΚεΜΚΕ εκδίδει θετική γνωμοδότηση | | |process_step_title=4 Η ΚεΜΚΕ εκδίδει θετική γνωμοδότηση |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| Γραμμή 104: |
Γραμμή 104: |
| | |process_step_num_id=7 | | |process_step_num_id=7 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| − | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_previous_child_selector=2
| |
| − | |process_step_previous_child=2
| |
| | |process_step_title=4 Το σχέδιο διαβιβάζεται με το σύστημα SANI στην ΕΕ εφόσον απαιτείται γνωστοποίηση ή κοινοποιείται στην ΕΕ εφόσον απαιτείται εγκριτική απόφαση | | |process_step_title=4 Το σχέδιο διαβιβάζεται με το σύστημα SANI στην ΕΕ εφόσον απαιτείται γνωστοποίηση ή κοινοποιείται στην ΕΕ εφόσον απαιτείται εγκριτική απόφαση |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| Γραμμή 114: |
Γραμμή 112: |
| | {{process steps | | {{process steps |
| | |process_step_num_id=8 | | |process_step_num_id=8 |
| − | |process_step_exit=Ναι | + | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=5 Εάν η ΕΕ δεν εγείρει αντιρρήσεις σχετικά με το κοινοποιηθέν καθεστώς, το σχέδιο προχωράει προς ψήφιση/υιοθέτηση | | |process_step_title=5 Εάν η ΕΕ δεν εγείρει αντιρρήσεις σχετικά με το κοινοποιηθέν καθεστώς, το σχέδιο προχωράει προς ψήφιση/υιοθέτηση |
| Γραμμή 123: |
Γραμμή 121: |
| | {{process steps | | {{process steps |
| | |process_step_num_id=9 | | |process_step_num_id=9 |
| − | |process_step_exit=Ναι | + | |process_step_exit=Όχι |
| − | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_previous_child_selector=3
| |
| − | |process_step_previous_child=3
| |
| | |process_step_title=4α Η υπηρεσία αποδέχεται τις αλλαγές και επαναπροωθεί το σχέδιο στην ΚεΜΚΕ | | |process_step_title=4α Η υπηρεσία αποδέχεται τις αλλαγές και επαναπροωθεί το σχέδιο στην ΚεΜΚΕ |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| Γραμμή 135: |
Γραμμή 131: |
| | |process_step_num_id=10 | | |process_step_num_id=10 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| − | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_previous_child_selector=3
| |
| − | |process_step_previous_child=3
| |
| | |process_step_title=4β Η υπηρεσία δεν αποδέχεται τις αλλαγές, | | |process_step_title=4β Η υπηρεσία δεν αποδέχεται τις αλλαγές, |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| Γραμμή 145: |
Γραμμή 139: |
| | {{process steps | | {{process steps |
| | |process_step_num_id=11 | | |process_step_num_id=11 |
| − | |process_step_exit=Ναι | + | |process_step_exit=Όχι |
| − | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=5α Η ΚεΜΚΕ εκδίδει αρνητική γνωμοδότηση | | |process_step_title=5α Η ΚεΜΚΕ εκδίδει αρνητική γνωμοδότηση |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| Γραμμή 154: |
Γραμμή 148: |
| | {{process steps | | {{process steps |
| | |process_step_num_id=12 | | |process_step_num_id=12 |
| − | |process_step_exit=Ναι | + | |process_step_exit=Όχι |
| − | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_previous_child_selector=10
| |
| − | |process_step_previous_child=10
| |
| | |process_step_title=5β Η υπόθεση παραπέμπεται στην Διυπουργική Επιτροπή Κρατικών Ενισχύσεων | | |process_step_title=5β Η υπόθεση παραπέμπεται στην Διυπουργική Επιτροπή Κρατικών Ενισχύσεων |
| | |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |