|
|
| Γραμμή 5: |
Γραμμή 5: |
| | |process_alternative_titles=Εξέταση αιτημάτων αλλοδαπών για παροχή πληροφοριών σχετικά με τις καταχωρίσεις των δεδομένων τους στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών - E.K.AN.A. ή στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen - Ν.SIS | | |process_alternative_titles=Εξέταση αιτημάτων αλλοδαπών για παροχή πληροφοριών σχετικά με τις καταχωρίσεις των δεδομένων τους στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών - E.K.AN.A. ή στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen - Ν.SIS |
| | |process_description=Ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει, κατόπιν αιτήσεώς του, το υποκείμενο των δεδομένων για την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν. | | |process_description=Ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει, κατόπιν αιτήσεώς του, το υποκείμενο των δεδομένων για την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν. |
| − |
| |
| | Επισημαίνεται ειδικότερα ότι, η εν λόγω διαδικασία αφορά στην παροχή πληροφοριών σχετικά με καταχωρίσεις που εισάγονται στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών - Ε.Κ.ΑΝ.Α. ή στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen - N.SIS με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής στην Χώρα ή στο έδαφος Schengen σε αλλοδαπούς που η παρουσία τους αποτελεί απειλή για τη δημόσια τάξη, ασφάλεια ή υγεία. | | Επισημαίνεται ειδικότερα ότι, η εν λόγω διαδικασία αφορά στην παροχή πληροφοριών σχετικά με καταχωρίσεις που εισάγονται στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών - Ε.Κ.ΑΝ.Α. ή στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen - N.SIS με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής στην Χώρα ή στο έδαφος Schengen σε αλλοδαπούς που η παρουσία τους αποτελεί απειλή για τη δημόσια τάξη, ασφάλεια ή υγεία. |
| − |
| |
| | Αρμόδια Υπηρεσία για την εξέταση του εν λόγω αιτήματος, είναι η Διεύθυνση που προέβη στη σχετική καταχώριση στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. ή στο N.SIS. Την εν λόγω αρμοδιότητα έχουν οι εξής Διευθύνσεις: | | Αρμόδια Υπηρεσία για την εξέταση του εν λόγω αιτήματος, είναι η Διεύθυνση που προέβη στη σχετική καταχώριση στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. ή στο N.SIS. Την εν λόγω αρμοδιότητα έχουν οι εξής Διευθύνσεις: |
| | 1.Διεύθυνση Αλλοδαπών/Α.Ε.Α., | | 1.Διεύθυνση Αλλοδαπών/Α.Ε.Α., |
| Γραμμή 22: |
Γραμμή 20: |
| | |process_output_registries=Εθνικός Κατάλογος Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών; Σύστημα Πληροφοριών Σένγκεν | | |process_output_registries=Εθνικός Κατάλογος Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών; Σύστημα Πληροφοριών Σένγκεν |
| | |process_remarks=Επισημαίνεται ότι, πέρα από τους λόγους δημόσιας τάξης, ασφάλειας ή υγείας, στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. ή στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen - N.SIS δύναται να εισαχθούν καταχωρίσεις με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής στη Χώρα ή στο έδαφος Schengen και για λόγους εθνικής ασφάλειας, ωστόσο αυτή η αρμοδιότητα ανήκει στη Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας/Α.Ε.Α. η οποία σε συντρέχουσα περίπτωση είναι αρμόδια για την εξέταση αιτημάτων που αφορούν την παροχή πληροφοριών. | | |process_remarks=Επισημαίνεται ότι, πέρα από τους λόγους δημόσιας τάξης, ασφάλειας ή υγείας, στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. ή στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen - N.SIS δύναται να εισαχθούν καταχωρίσεις με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής στη Χώρα ή στο έδαφος Schengen και για λόγους εθνικής ασφάλειας, ωστόσο αυτή η αρμοδιότητα ανήκει στη Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας/Α.Ε.Α. η οποία σε συντρέχουσα περίπτωση είναι αρμόδια για την εξέταση αιτημάτων που αφορούν την παροχή πληροφοριών. |
| − |
| |
| | Επιπλέον, αν σε βάρος του αιτούντος υφίσταται σχετική καταχώριση στο Σύστημα Πληροφοριών Schengen από έτερο κράτος μέλος που εφαρμόζει τη συνθήκη Schengen, αρμόδια υπηρεσία για την εξέταση του αιτήματος είναι το Τμήμα SIRENE της Διεύθυνσης Διεθνούς Αστυνομικής Συνεργασίας/Α.Ε.Α. | | Επιπλέον, αν σε βάρος του αιτούντος υφίσταται σχετική καταχώριση στο Σύστημα Πληροφοριών Schengen από έτερο κράτος μέλος που εφαρμόζει τη συνθήκη Schengen, αρμόδια υπηρεσία για την εξέταση του αιτήματος είναι το Τμήμα SIRENE της Διεύθυνσης Διεθνούς Αστυνομικής Συνεργασίας/Α.Ε.Α. |
| | |process_deadline_type=Ημέρες | | |process_deadline_type=Ημέρες |
| Γραμμή 37: |
Γραμμή 34: |
| | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή |
| | |process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο |
| − | |process_sdg_lack_of_response_rule_other=Πειθαρχικές συνέπειες | + | |process_sdg_lack_of_response_rule_other=DELETE_ME |
| | |process_total_duration_steps_min=3 | | |process_total_duration_steps_min=3 |
| | |process_total_duration_steps_max=5.5 | | |process_total_duration_steps_max=5.5 |
| Γραμμή 47: |
Γραμμή 44: |
| | |process_evidence_step_total_number=9 | | |process_evidence_step_total_number=9 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| | + | |process_sdg_notes=Πειθαρχικές συνέπειες |
| | }} | | }} |
| | {{process sdg | | {{process sdg |
| Γραμμή 75: |
Γραμμή 73: |
| | |process_evidence_description=Όταν η αίτηση δεν υποβάλλεται αυτοπροσώπως, πρέπει να συνοδεύεται από επικυρωμένο φωτοαντίγραφο του δελτίου ταυτότητας ή των αντίστοιχων εγγράφων. Η ταυτότητα των αλλοδαπών αποδεικνύεται, στην περίπτωση πολιτών Κράτους - Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριο, ενώ στις περιπτώσεις υπηκόων τρίτων χωρών, από το διαβατήριο ή άλλο έγγραφο βάσει του οποίου επιτρέπεται η είσοδος στη Χώρα, ή τα έγγραφα που έχουν εκδώσει οι αρμόδιες ελληνικές αρχές. Άρθρο 3 παρ.4 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. | | |process_evidence_description=Όταν η αίτηση δεν υποβάλλεται αυτοπροσώπως, πρέπει να συνοδεύεται από επικυρωμένο φωτοαντίγραφο του δελτίου ταυτότητας ή των αντίστοιχων εγγράφων. Η ταυτότητα των αλλοδαπών αποδεικνύεται, στην περίπτωση πολιτών Κράτους - Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριο, ενώ στις περιπτώσεις υπηκόων τρίτων χωρών, από το διαβατήριο ή άλλο έγγραφο βάσει του οποίου επιτρέπεται η είσοδος στη Χώρα, ή τα έγγραφα που έχουν εκδώσει οι αρμόδιες ελληνικές αρχές. Άρθρο 3 παρ.4 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. |
| | Επισημαίνεται ότι δεν γίνονται αποδεκτά, ευκρινή αντίγραφα αλλοδαπών εγγράφων όπως π.χ. διαβατήρια ή δελτία ταυτότητας, διότι αυτά δεν εκδίδονται από τις υπηρεσίες και τους φορείς της περίπτωσης α΄ του άρθρου 1 του Ν.4250/2014. Ως εκ τούτου, τα εν λόγω έγγραφα δεν υπάγονται στις εξαιρέσεις του εν λόγω άρθρου, επομένως, θα πρέπει μαζί με τη σχετική αίτηση, να συνυποβάλλονται επικυρωμένα φωτοαντίγραφα αυτών. | | Επισημαίνεται ότι δεν γίνονται αποδεκτά, ευκρινή αντίγραφα αλλοδαπών εγγράφων όπως π.χ. διαβατήρια ή δελτία ταυτότητας, διότι αυτά δεν εκδίδονται από τις υπηρεσίες και τους φορείς της περίπτωσης α΄ του άρθρου 1 του Ν.4250/2014. Ως εκ τούτου, τα εν λόγω έγγραφα δεν υπάγονται στις εξαιρέσεις του εν λόγω άρθρου, επομένως, θα πρέπει μαζί με τη σχετική αίτηση, να συνυποβάλλονται επικυρωμένα φωτοαντίγραφα αυτών. |
| − |
| |
| | Αν η αίτηση υποβάλλεται μέσω τρίτου προσώπου, απαιτείται νόμιμη εξουσιοδότηση. Ειδικότερα, εφόσον η αίτηση υποβάλλεται μέσω δικηγόρου, για την νομιμοποίησή του αρκεί, είτε η υπογραφή με την σφραγίδα του δικηγόρου επί των αιτήσεων που συντάσσονται και κατατίθενται αρμοδίως για λογαριασμό του εντολέα του και υπό την ιδιότητα του πληρεξουσίου του τελευταίου, είτε, σε περίπτωση προσωπικής επαφής με τις αστυνομικές αρχές, για την παρακολούθηση διοικητικής υποθέσεως, η επίδειξη της δικηγορικής ταυτότητάς του, από την οποία προκύπτουν το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός μητρώου του δικηγορικού συλλόγου στον οποίο ανήκει, καθώς και η προφορική ή γραπτή δήλωσή του ότι είναι πληρεξούσιος του συγκεκριμένου εντολέα που αφορά η υπόθεση. Αριθμός γνωμοδότησης 21/2018 του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. | | Αν η αίτηση υποβάλλεται μέσω τρίτου προσώπου, απαιτείται νόμιμη εξουσιοδότηση. Ειδικότερα, εφόσον η αίτηση υποβάλλεται μέσω δικηγόρου, για την νομιμοποίησή του αρκεί, είτε η υπογραφή με την σφραγίδα του δικηγόρου επί των αιτήσεων που συντάσσονται και κατατίθενται αρμοδίως για λογαριασμό του εντολέα του και υπό την ιδιότητα του πληρεξουσίου του τελευταίου, είτε, σε περίπτωση προσωπικής επαφής με τις αστυνομικές αρχές, για την παρακολούθηση διοικητικής υποθέσεως, η επίδειξη της δικηγορικής ταυτότητάς του, από την οποία προκύπτουν το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός μητρώου του δικηγορικού συλλόγου στον οποίο ανήκει, καθώς και η προφορική ή γραπτή δήλωσή του ότι είναι πληρεξούσιος του συγκεκριμένου εντολέα που αφορά η υπόθεση. Αριθμός γνωμοδότησης 21/2018 του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. |
| | |process_evidence_submission_type=Επίδειξη από τον αιτούντα, Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) | | |process_evidence_submission_type=Επίδειξη από τον αιτούντα, Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) |
| Γραμμή 87: |
Γραμμή 84: |
| | |process_rule_description=Δικαίωμα πρόσβασης | | |process_rule_description=Δικαίωμα πρόσβασης |
| | άρθρα 14 και 15 της Οδηγίας ΕΕ 2016/680 | | άρθρα 14 και 15 της Οδηγίας ΕΕ 2016/680 |
| − |
| |
| | 1. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει, κατόπιν | | 1. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει, κατόπιν |
| | αιτήσεώς του, το υποκείμενο των δεδομένων για την | | αιτήσεώς του, το υποκείμενο των δεδομένων για την |