|
|
| Γραμμή 18: |
Γραμμή 18: |
| | |process_usage=Δικαιολογητικό | | |process_usage=Δικαιολογητικό |
| | |process_output_type=Διοικητική πράξη, Παραγωγή εγγράφου | | |process_output_type=Διοικητική πράξη, Παραγωγή εγγράφου |
| − | |process_cost_min=0 | + | |process_cost_min=109.35 |
| − | |process_cost_max=0 | + | |process_cost_max=109.35 |
| − | |process_evidence_cost_total_number=0 | + | |process_evidence_cost_total_number=3 |
| | |process_evidence_total_number=0 | | |process_evidence_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| Γραμμή 89: |
Γραμμή 89: |
| | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να έχει ασφαλισμένο το πλοίο που δραστηριοποιείται ως θαλάσσιο ταξί για i) αστική ευθύνη για σωματικές βλάβες ή θάνατο επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία ii) | | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να έχει ασφαλισμένο το πλοίο που δραστηριοποιείται ως θαλάσσιο ταξί για i) αστική ευθύνη για σωματικές βλάβες ή θάνατο επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία ii) |
| | αστική ευθύνη για υλικές ζημίες επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία και iii) πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης. Τα ποσά της ασφαλιστικής κάλυψης δεν είναι κατώτερα από αυτά που προβλέπονται από τις διατάξεις του ν.4256/2014 (Α΄92), όπως κάθε φορά ισχύει. Η προϋπόθεση αυτή πρέπει να τηρείται, εφόσον το πλοίο δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής άλλων σχετικών, περί ασφαλιστικής κάλυψης, διατάξεων. | | αστική ευθύνη για υλικές ζημίες επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία και iii) πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης. Τα ποσά της ασφαλιστικής κάλυψης δεν είναι κατώτερα από αυτά που προβλέπονται από τις διατάξεις του ν.4256/2014 (Α΄92), όπως κάθε φορά ισχύει. Η προϋπόθεση αυτή πρέπει να τηρείται, εφόσον το πλοίο δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής άλλων σχετικών, περί ασφαλιστικής κάλυψης, διατάξεων. |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences cost |
| | + | |process_evidence_cost_num_id=1 |
| | + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_cost_type=Παράβολο |
| | + | |process_evidence_cost_description=Διπλότυπο υπέρ Δημοσίου 29,35 € στον ΚΑΕ 3435 με την αιτιολογία ‘’για δραστηριοποίηση θαλάσσιου ταξί’’ ή αντίστοιχο ηλεκτρονικό παράβολο |
| | + | |process_evidence_cost_min=29.35 |
| | + | |process_evidence_cost_max=29.35 |
| | + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ, Ταμείο τραπέζης |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences cost |
| | + | |process_evidence_cost_num_id=2 |
| | + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_cost_type=Παράβολο |
| | + | |process_evidence_cost_description=Παράβολο δημοσίου από ΔΟΥ 30,00 € ή αντίστοιχο ηλεκτρονικό παράβολο |
| | + | |process_evidence_cost_min=30 |
| | + | |process_evidence_cost_max=30 |
| | + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ, Ταμείο τραπέζης |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences cost |
| | + | |process_evidence_cost_num_id=3 |
| | + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_cost_type=Τέλος |
| | + | |process_evidence_cost_description=Αποδεικτικό καταβολής ποσού 50,00 € υπέρ ΕΚΟΕΜΝ |
| | + | |process_evidence_cost_min=50 |
| | + | |process_evidence_cost_max=50 |
| | + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο αρμόδιας αρχής, Ταμείο τραπέζης |
| | }} | | }} |