Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Ψηφιακά σημεία παροχής
Αριθμός δικαιολογητικών
0 έως 1
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Εκτιμώμενος χρόνος
50 ημέρες
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) καταγγελίας από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα σχετικά με υπηρεσίες τηλεφωνίας ή/και Διαδικτύου, στην προώθηση αυτής από την ΕΕΤΤ στον αρμόδιο Πάροχο και την ενημέρωση του καταγγέλλοντος για τις ενέργειες του τελευταίου και την τελική έκβαση.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Σχετικοί σύνδεσμοι
Τελευταία ενημέρωση
25/07/2024
Αίτηση
Τι θα χρειαστείτε
Εκτύπωση
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
Εξερχόμενα
Βήματα
Ψηφιακά βήματα
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Νομοθεσία
Κατηγορίες