Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Ψηφιακά σημεία παροχής
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Αριθμός δικαιολογητικών
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)
47 λεπτά
Περιγραφή
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
Διάρκεια Ισχύος
Αόριστη
Παρατηρήσεις
Τελευταία ενημέρωση
09/04/2025
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Κατάθεση
Κατατίθεται από
Τίτλος
Σημειώσεις
- ο Ταχυδρομικός Κωδικός (ΤΚ) που αντιστοιχεί στη διεύθυνση μόνιμης διαμονής στην περίπτωση μισθωτού ή, αντίστοιχα, ο ΤΚ που ασκεί τη δραστηριότητα, στην περίπτωση μη μισθωτού,
- το ονοματεπώνυμο,
- η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
- η ταχυδρομική διεύθυνση μόνιμης διαμονής στην περίπτωση μισθωτού ή, αντίστοιχα, η ταχυδρομική διεύθυνση που ασκεί τη δραστηριότητα στην περίπτωση μη μισθωτού
- το τηλέφωνο επικοινωνίας,
- ο ΑΜΚΑ
- η ιδιότητα ασφάλισης
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
-
1
1
Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης. ...
Ταυτοποιητικό έγγραφο
Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα
Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Προϋποθέσεις
-
1
Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
Κατοχή διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet)
-
2
Τεχνικές
Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
-
3
Τεχνικές
Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
ΆλλοΚαταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Ψηφιακά βήματα
-
1
Είσοδος στην υπηρεσία
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος Σύνδεσμος
Περιγραφή Ο αιτών επισκέπτεται την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr) και αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (eΕΦΚΑ). Εναλλακτικά ο αιτών πληκτρολογεί στον φυλλομετρητή Σύνδεσμος
-
2
Ταυτοποίηση αιτούντος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
Σημειώσεις Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος δεν διαθέτει κωδικούς TAXISnet, η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
-
3
Επιλογή επιθυμητής υπηρεσίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή Ο αιτών επιλέγει μεταξύ των παρεχόμενων υπηρεσιών.
-
4
Εισαγωγή Ταχυδρομικού Κωδικού
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή Ο αιτών εισάγει τον Ταχυδρομικό Κωδικό (ΤΚ) που αντιστοιχεί στη διεύθυνση μόνιμης διαμονής του στην περίπτωση που το ραντεβού αφορά σε μισθωτό, ή αντίστοιχα τον ΤΚ που ασκεί τη δραστηριότητά του, στην περίπτωση που το ραντεβού αφορά σε μη μισθωτό/επιχείρηση και ενημερώνεται για τα γραφεία της αρμόδιας Περιφερειακής Υπηρεσίας Συντονισμού & Υποστήριξης (ΠΥΣΥ), από τα οποία μπορεί να εξυπηρετηθεί.
-
5
Επιλογή Γραφείου της αρμόδιας Περιφερειακής Υπηρεσίας Συντονισμού & Υποστήριξης (ΠΥΣΥ) για τη διεκπεραίωση του αιτήματος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή Ο αιτών επιλέγει Γραφείο της αρμόδιας Περιφερειακής Υπηρεσίας Συντονισμού & Υποστήριξης (ΠΥΣΥ) για τη διεκπεραίωση του αιτήματός του από τη λίστα των προτεινόμενων βάσει του ΤΚ που εισήγαγε.
-
6
Επιλογή ημερομηνίας/ώρας για τη διενέργεια τηλεδιάσκεψης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού.
-
7
Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα καταχωρίζει:
- το ονοματεπώνυμο,
- την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
- την ταχυδρομική διεύθυνση μόνιμης διαμονής στην περίπτωση μισθωτού ή, αντίστοιχα, την ταχυδρομική διεύθυνση που ασκεί τη δραστηριότητα στην περίπτωση μη μισθωτού/επιχείρησης
- το τηλέφωνο επικοινωνίας,
- τον ΑΜΚΑ,
- την ιδιότητα ασφάλισης.
-
8
Ενημέρωση για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού
Περιγραφή Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων.
-
9
Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
-
10
Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
-
11
Οριστικοποίηση της κράτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
-
12
Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή Η υπηρεσία αποστέλλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώθηκε μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
-
13
Ακύρωση του ραντεβού
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης". Ο αιτών λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.
-
14
Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε. Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.
-
15
Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού κάνει είσοδο στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.
-
16
Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
Περιγραφή Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του εξυπηρετούμενου με την επίδειξη από αυτόν του ταυτοποιητικού του εγγράφου.
-
17
Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Επίσημος τίτλος
Γλώσσες παροχής
Νομοθεσία
-
Νόμος 4727/2020 (ΦΕΚ 184/Α)
Περιγραφή Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.
Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος
-
Κοινή Υπουργική Απόφαση 52108/2021 (ΦΕΚ 3265/Β)
Περιγραφή Εξυπηρέτηση και παροχή διοικητικής πληροφόρησης μέσω τηλεδιάσκεψης, από υπηρεσίες του e-EΦΚA.
Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος
-
Απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου 377423/2021 (ΦΕΚ 4610/Β) Άρθρα 5
Περιγραφή Προσθήκη νέων παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης φυσικών προσώπων με υπαλλήλους του e-ΕΦΚΑ - "myEfka.Live.gov.gr".
Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος
Κατηγορίες
Είδος διαδικασίας
Έναυσμα
Τρόπος υποβολής
Συμβάντα ζωής
Τύπος
Λήξη Διαδικασίας
Αόριστη