|
|
(2 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=4650bd2f-12fb-4ac7-8351-95d59f6e5cf4
| |
− | |process_id=465021
| |
| |process_official_title=Στοχοθεσία και έλεγχος ορθής εκτέλεσης των Προϋπολογισμών φορέων Γενικής Κυβέρνησης μέσω του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης (ΟΠΔ). | | |process_official_title=Στοχοθεσία και έλεγχος ορθής εκτέλεσης των Προϋπολογισμών φορέων Γενικής Κυβέρνησης μέσω του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης (ΟΠΔ). |
| |process_alternative_titles=Παρακολούθηση των Προϋπολογισμών και έλεγχος επίτευξης των Οικονομικών Στόχων Φορέων Γενικής Κυβέρνησης μέσω του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης (ΟΠΔ). | | |process_alternative_titles=Παρακολούθηση των Προϋπολογισμών και έλεγχος επίτευξης των Οικονομικών Στόχων Φορέων Γενικής Κυβέρνησης μέσω του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης (ΟΠΔ). |
Γραμμή 14: |
Γραμμή 12: |
| Ο Κόμβος Διαλειτουργικότητας, αποτελεί το βασικό πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Εσωτερικών για την άντληση και επεξεργασία των δημοσιονομικών στοιχείων των ΟΤΑ (στοιχεία εσόδων εξόδων, μητρώου δεσμεύσεων, ισολογισμού (διαθέσιμα, δάνεια, υποχρεώσεις), ισοζυγίου γενικής λογιστικής, ενδοκυβερνητικών συναλλαγών κτλ). Η υποβολή των στοιχείων γίνεται σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην Εγκύκλιο 9/2018 (παρ. Β και Δ), είτε δηλαδή αυτόματα μέσω δύο (2) κατάλληλων διαδικτυακών υπηρεσιών – διεπαφών (web services), είτε με μεταφόρτωση αρχείων xml ή /xls στη διαδικτυακή εφαρμογή http://komvos.ypes.gr/stats. | | Ο Κόμβος Διαλειτουργικότητας, αποτελεί το βασικό πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Εσωτερικών για την άντληση και επεξεργασία των δημοσιονομικών στοιχείων των ΟΤΑ (στοιχεία εσόδων εξόδων, μητρώου δεσμεύσεων, ισολογισμού (διαθέσιμα, δάνεια, υποχρεώσεις), ισοζυγίου γενικής λογιστικής, ενδοκυβερνητικών συναλλαγών κτλ). Η υποβολή των στοιχείων γίνεται σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην Εγκύκλιο 9/2018 (παρ. Β και Δ), είτε δηλαδή αυτόματα μέσω δύο (2) κατάλληλων διαδικτυακών υπηρεσιών – διεπαφών (web services), είτε με μεταφόρτωση αρχείων xml ή /xls στη διαδικτυακή εφαρμογή http://komvos.ypes.gr/stats. |
| Στο πλαίσιο της συλλογής οικονομικών και λοιπών στοιχείων των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τις αντίστοιχες Διεύθύνσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, έχει δημιουργηθεί ο Ειδικός Διαδικτυακός Τόπος https://aftodioikisi.ypes.gr/, αποκλειστικά για το σκοπό αυτό. Με το σύστημα αυτό επιδιώκεται η διευκόλυνση των φορέων στην παροχή των εκάστοτε αναγκαίων στοιχείων που δεν μπορούν προς το παρόν να συλλεχθούν από τον Κόμβο Διαλειτουργικότητας. | | Στο πλαίσιο της συλλογής οικονομικών και λοιπών στοιχείων των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τις αντίστοιχες Διεύθύνσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, έχει δημιουργηθεί ο Ειδικός Διαδικτυακός Τόπος https://aftodioikisi.ypes.gr/, αποκλειστικά για το σκοπό αυτό. Με το σύστημα αυτό επιδιώκεται η διευκόλυνση των φορέων στην παροχή των εκάστοτε αναγκαίων στοιχείων που δεν μπορούν προς το παρόν να συλλεχθούν από τον Κόμβο Διαλειτουργικότητας. |
− | |process_estimated_implementation_duration=2592000 | + | |process_estimated_implementation_duration_max=P1M |
| |process_provided_language=Ελληνικά | | |process_provided_language=Ελληνικά |
| |process_evidence_identification_type=Άλλο | | |process_evidence_identification_type=Άλλο |
Γραμμή 23: |
Γραμμή 21: |
| |process_usage=Άλλο | | |process_usage=Άλλο |
| |process_output_type=Διοικητική πράξη, Ενημέρωση Μητρώου, Άλλο | | |process_output_type=Διοικητική πράξη, Ενημέρωση Μητρώου, Άλλο |
− | |process_validity_duration=7776000 | + | |process_validity_duration_set=Καθορισμένη |
| + | |process_validity_duration=P3M |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
| |process_provided_to=Δήμους,Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου,Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου,Περιφέρειες | | |process_provided_to=Δήμους,Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου,Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου,Περιφέρειες |
| |process_tax_type=Έλεγχοι,Εσωτερικές διαδικασίες,Μητρώα | | |process_tax_type=Έλεγχοι,Εσωτερικές διαδικασίες,Μητρώα |
| + | |process_life_events=Δημόσια περιουσία και εθνικά κληροδοτήματα / κοινωφελείς περιουσίες |
| |process_total_duration_steps_min=105600 | | |process_total_duration_steps_min=105600 |
| |process_total_duration_steps_max=210600 | | |process_total_duration_steps_max=210600 |
| |process_total_duration_steps_digital_min=0 | | |process_total_duration_steps_digital_min=0 |
| |process_total_duration_steps_digital_max=0 | | |process_total_duration_steps_digital_max=0 |
− | |process_cost_min=0 | + | |process_cost_min=0.00 |
− | |process_cost_max=0 | + | |process_cost_max=0.00 |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
Γραμμή 41: |
Γραμμή 41: |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_uuid=4650bd2f-12fb-4ac7-8351-95d59f6e5cf4 |
| + | |process_id=465021 |
| + | |process_estimated_implementation_duration=2592000 |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 134: |
Γραμμή 137: |
| |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=600 | + | |process_step_duration_min=PT10M |
− | |process_step_duration_max=900 | + | |process_step_duration_max=PT15M |
| |process_step_description=Εν όψει της κατάρτισης των Ολοκληρωμένων Πλαισίων Δράσης έκαστου έτους, λόγω της τροποποίησης των κωδικών αριθμών εσόδων και εξόδων του προϋπολογισμού και προκειμένου να καταστεί πιο αποτελεσματική η παρακολούθηση των προϋπολογισμών, το Υπουργείο Εσωτερικών αποστέλλει εγκύκλιο με την νέα αντιστοίχιση των κατηγοριών (γραμμών) των πινάκων στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων του έτους με τους κωδικούς του προϋπολογισμού. | | |process_step_description=Εν όψει της κατάρτισης των Ολοκληρωμένων Πλαισίων Δράσης έκαστου έτους, λόγω της τροποποίησης των κωδικών αριθμών εσόδων και εξόδων του προϋπολογισμού και προκειμένου να καταστεί πιο αποτελεσματική η παρακολούθηση των προϋπολογισμών, το Υπουργείο Εσωτερικών αποστέλλει εγκύκλιο με την νέα αντιστοίχιση των κατηγοριών (γραμμών) των πινάκων στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων του έτους με τους κωδικούς του προϋπολογισμού. |
| |process_step_note=Η Διανομή της εγκυκλίου οδηγιών και των πρότυπων αρχείων πραγματοποιείται μέσω του Κεντρικού πληροφοριακού Συστήματος διαχείρισης Εγγράφων, πρωτοκόλλου, ροών εργασιών και δραστηριοτήτων του Υπουργείου Εσωτερικών "ΊΡΙΔΑ". | | |process_step_note=Η Διανομή της εγκυκλίου οδηγιών και των πρότυπων αρχείων πραγματοποιείται μέσω του Κεντρικού πληροφοριακού Συστήματος διαχείρισης Εγγράφων, πρωτοκόλλου, ροών εργασιών και δραστηριοτήτων του Υπουργείου Εσωτερικών "ΊΡΙΔΑ". |
Γραμμή 147: |
Γραμμή 150: |
| |process_step_official=Δημοτικό Συμβούλιο | | |process_step_official=Δημοτικό Συμβούλιο |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=600 | + | |process_step_duration_min=PT10M |
− | |process_step_duration_max=900 | + | |process_step_duration_max=PT15M |
| |process_step_description=Τα Ολοκληρωμένα Πλαίσια Δράσης (ΟΠΔ) υποβάλλονται στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας με μέριμνα των στατιστικών ανταποκριτών. Για την υποβολή των ΟΠΔ στην εν λόγω εφαρμογή χρησιμοποιούνται υποχρεωτικά τα πρότυπα αρχεία excel που αποστέλλονται από το Υπουργείο Εσωτερικών. | | |process_step_description=Τα Ολοκληρωμένα Πλαίσια Δράσης (ΟΠΔ) υποβάλλονται στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας με μέριμνα των στατιστικών ανταποκριτών. Για την υποβολή των ΟΠΔ στην εν λόγω εφαρμογή χρησιμοποιούνται υποχρεωτικά τα πρότυπα αρχεία excel που αποστέλλονται από το Υπουργείο Εσωτερικών. |
| |process_step_note=Συγκεκριμένα, όταν υποβάλλεται ένας Πίνακας Οικονομικής Στοχοθεσίας για έγκριση από την οικεία Αποκεντρωμένη Διοίκηση και προς έλεγχο από το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ, οι στατιστικοί ανταποκριτές προβαίνουν στις εξής ενέργειες : α) μεταφέρουν τον πίνακα οικονομικής στοχοθεσίας στο αντίστοιχο πρότυπο αρχείο excel β) ονομάζουν το αρχείο xls ή xlsx σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών, γ) αναρτούν το αρχείο στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας μέσω της εφαρμογής http://komvos.ypes.gr/stats, μέσω της λειτουργίας «Εισαγωγή αναφοράς» (επιλογή αναφοράς «Στοιχεία στοχοθεσίας»). Το ΟΠΔ των ΟΤΑ περιλαμβάνει και τους Πίνακες Οικονομικής Στοχοθεσίας των νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου που αυτά έχουν συστήσει, ο στατιστικός ανταποκριτής κάθε δήμου ή περιφέρειας είναι υπεύθυνος εφαρμογής της ως άνω διαδικασίας και για τους πίνακες οικονομικής στοχοθεσίας των νομικών προσώπων που περιλαμβάνονται στο ΟΠΔ του φορέα. Οι στατιστικοί ανταποκριτές των λοιπών φορέων (σύνδεσμοι, πολυμετοχικές επιχειρήσεις, περιφερειακά ταμεία ανάπτυξης) φέρουν αντίστοιχα την ευθύνη υποβολής των ΟΠΔ των δικών τους φορέων στην εφαρμογή. | | |process_step_note=Συγκεκριμένα, όταν υποβάλλεται ένας Πίνακας Οικονομικής Στοχοθεσίας για έγκριση από την οικεία Αποκεντρωμένη Διοίκηση και προς έλεγχο από το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ, οι στατιστικοί ανταποκριτές προβαίνουν στις εξής ενέργειες : α) μεταφέρουν τον πίνακα οικονομικής στοχοθεσίας στο αντίστοιχο πρότυπο αρχείο excel β) ονομάζουν το αρχείο xls ή xlsx σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών, γ) αναρτούν το αρχείο στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας μέσω της εφαρμογής http://komvos.ypes.gr/stats, μέσω της λειτουργίας «Εισαγωγή αναφοράς» (επιλογή αναφοράς «Στοιχεία στοχοθεσίας»). Το ΟΠΔ των ΟΤΑ περιλαμβάνει και τους Πίνακες Οικονομικής Στοχοθεσίας των νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου που αυτά έχουν συστήσει, ο στατιστικός ανταποκριτής κάθε δήμου ή περιφέρειας είναι υπεύθυνος εφαρμογής της ως άνω διαδικασίας και για τους πίνακες οικονομικής στοχοθεσίας των νομικών προσώπων που περιλαμβάνονται στο ΟΠΔ του φορέα. Οι στατιστικοί ανταποκριτές των λοιπών φορέων (σύνδεσμοι, πολυμετοχικές επιχειρήσεις, περιφερειακά ταμεία ανάπτυξης) φέρουν αντίστοιχα την ευθύνη υποβολής των ΟΠΔ των δικών τους φορέων στην εφαρμογή. |
Γραμμή 160: |
Γραμμή 163: |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=3600 | + | |process_step_duration_min=PT1H |
− | |process_step_duration_max=7200 | + | |process_step_duration_max=PT2H |
| |process_step_description=Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ ελέγχει το βαθμό επίτευξης των στόχων κατά την διάρκεια του έτους με βάση την εκτέλεση του προϋπολογισμού, όπως αυτή προκύπτει από τα στοιχεία που υποβάλλουν οι ίδιοι οι φορές στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας σε μηνιαία βάση. | | |process_step_description=Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ ελέγχει το βαθμό επίτευξης των στόχων κατά την διάρκεια του έτους με βάση την εκτέλεση του προϋπολογισμού, όπως αυτή προκύπτει από τα στοιχεία που υποβάλλουν οι ίδιοι οι φορές στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας σε μηνιαία βάση. |
| |process_step_note=Για τον έλεγχο του βαθμού επίτευξης των στόχων οικονομικού αποτελέσματος και των εντοπισμό αποκλίσεων λαμβάνονται υπόψη α) Η πορεία είσπραξης των εσόδων του προϋπολογισμού σε σχέση με τους αντίστοιχους στόχους εσόδων κατά την διάρκεια του έτους, β) Η πορεία πραγματοποίησης των εξόδων του προϋπολογισμού σε σχέση με τους αντίστοιχους στόχους εξόδων του έτους και γ) Η εξέλιξη των απλήρωτων υποχρεώσεων κατά την διάρκεια του έτους. | | |process_step_note=Για τον έλεγχο του βαθμού επίτευξης των στόχων οικονομικού αποτελέσματος και των εντοπισμό αποκλίσεων λαμβάνονται υπόψη α) Η πορεία είσπραξης των εσόδων του προϋπολογισμού σε σχέση με τους αντίστοιχους στόχους εσόδων κατά την διάρκεια του έτους, β) Η πορεία πραγματοποίησης των εξόδων του προϋπολογισμού σε σχέση με τους αντίστοιχους στόχους εξόδων του έτους και γ) Η εξέλιξη των απλήρωτων υποχρεώσεων κατά την διάρκεια του έτους. |
Γραμμή 173: |
Γραμμή 176: |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=3600 | + | |process_step_duration_min=PT1H |
− | |process_step_duration_max=7200 | + | |process_step_duration_max=PT2H |
| |process_step_description=Για τον έλεγχο του βαθμού επίτευξης των στόχων οικονομικού αποτελέσματος και τον εντοπισμό αποκλίσεων, το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ λαμβάνει υπόψη τις εξής παραμέτρους: α) Την πορεία είσπραξης των εσόδων του προϋπολογισμού σε σχέση με τους αντίστοιχους στόχους εσόδων κατά τη διάρκεια του έτους, β) την πορεία πραγματοποίησης των εξόδων του προϋπολογισμού σε σχέση με τους αντίστοιχους στόχους εξόδων κατά τη διάρκεια του έτους και γ) την εξέλιξη του ύψους των απλήρωτων υποχρεώσεων κατά τη διάρκεια του έτους. | | |process_step_description=Για τον έλεγχο του βαθμού επίτευξης των στόχων οικονομικού αποτελέσματος και τον εντοπισμό αποκλίσεων, το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ λαμβάνει υπόψη τις εξής παραμέτρους: α) Την πορεία είσπραξης των εσόδων του προϋπολογισμού σε σχέση με τους αντίστοιχους στόχους εσόδων κατά τη διάρκεια του έτους, β) την πορεία πραγματοποίησης των εξόδων του προϋπολογισμού σε σχέση με τους αντίστοιχους στόχους εξόδων κατά τη διάρκεια του έτους και γ) την εξέλιξη του ύψους των απλήρωτων υποχρεώσεων κατά τη διάρκεια του έτους. |
| |process_step_note=Σύμφωνα με την ΚΥΑ στοχοθεσίας, για τον προσδιορισμό των αποκλίσεων οικονομικού αποτελέσματος και τους αντίστοιχους τριμηνιαίους στόχους που έχουν τεθεί στους πίνακες στοχοθεσίας των υπόχρεων φορέων, ο αρμόδιος υπάλληλος του υπουργείου Εσωτερικών εξετάζει διακριτά τους φορείς που καταρτίζουν ετήσιο προϋπολογισμό σε ταμειακή λογιστική βάση και τους φορείς που καταρτίζουν ετήσιο προϋπολογισμό σε δεδουλευμένη λογιστική βάση. | | |process_step_note=Σύμφωνα με την ΚΥΑ στοχοθεσίας, για τον προσδιορισμό των αποκλίσεων οικονομικού αποτελέσματος και τους αντίστοιχους τριμηνιαίους στόχους που έχουν τεθεί στους πίνακες στοχοθεσίας των υπόχρεων φορέων, ο αρμόδιος υπάλληλος του υπουργείου Εσωτερικών εξετάζει διακριτά τους φορείς που καταρτίζουν ετήσιο προϋπολογισμό σε ταμειακή λογιστική βάση και τους φορείς που καταρτίζουν ετήσιο προϋπολογισμό σε δεδουλευμένη λογιστική βάση. |
Γραμμή 185: |
Γραμμή 188: |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=3600 | + | |process_step_duration_min=PT1H |
− | |process_step_duration_max=7200 | + | |process_step_duration_max=PT2H |
| |process_step_description=Η απόκλιση Ιδίων Εσόδων υπολογίζεται από το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ μόνο για τους Δήμους, τις Περιφέρειες και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου του Υποτομέα των ΟΤΑ. | | |process_step_description=Η απόκλιση Ιδίων Εσόδων υπολογίζεται από το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ μόνο για τους Δήμους, τις Περιφέρειες και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου του Υποτομέα των ΟΤΑ. |
| |process_step_note=Υπολογίζεται σωρευτικά η απόκλιση των συνολικών εισπραχθέντων εσόδων στις κατηγορίες "Ίδια Έσοδα" και "Έσοδα προηγούμενων Οικονομικών Ετών" σε σχέση με τους αντίστοιχους τριμηνιαίους στόχους. | | |process_step_note=Υπολογίζεται σωρευτικά η απόκλιση των συνολικών εισπραχθέντων εσόδων στις κατηγορίες "Ίδια Έσοδα" και "Έσοδα προηγούμενων Οικονομικών Ετών" σε σχέση με τους αντίστοιχους τριμηνιαίους στόχους. |
Γραμμή 197: |
Γραμμή 200: |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=3600 | + | |process_step_duration_min=PT1H |
− | |process_step_duration_max=7200 | + | |process_step_duration_max=PT2H |
| |process_step_description=Για τα Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου με προϋπολογισμό σε δεδουλευμένη λογιστική βάση, υπολογίζεται σωρευτικά α) η απόκλιση των πραγματοποιηθέντων εσόδων, β) η απόκλιση των πραγματοποιηθέντων εξόδων, γ) η απόκλιση Ισοζυγίου ΟΠΔ ως η ποσοτική διαφορά των αποκλίσεων επί των συνολικών εσόδων και εξόδων. | | |process_step_description=Για τα Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου με προϋπολογισμό σε δεδουλευμένη λογιστική βάση, υπολογίζεται σωρευτικά α) η απόκλιση των πραγματοποιηθέντων εσόδων, β) η απόκλιση των πραγματοποιηθέντων εξόδων, γ) η απόκλιση Ισοζυγίου ΟΠΔ ως η ποσοτική διαφορά των αποκλίσεων επί των συνολικών εσόδων και εξόδων. |
| }} | | }} |
Γραμμή 208: |
Γραμμή 211: |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=3600 | + | |process_step_duration_min=PT1H |
− | |process_step_duration_max=7200 | + | |process_step_duration_max=PT2H |
| |process_step_description=Όταν κατά τον τριμηνιαίο έλεγχο, το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώσει αρνητική απόκλιση Οικονομικού Αποτελέσματος ΟΠΔ ή Ιδίων Εσόδων άνω του 10%, οφείλει να ενημερώσει τον φορέα, την οικεία Αποκεντρωμένη Διοίκηση και το Υπουργείο Εσωτερικών, παρέχοντας οδηγίες και εισηγούμενο μεθόδους για τη διόρθωση της απόκλισης. | | |process_step_description=Όταν κατά τον τριμηνιαίο έλεγχο, το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώσει αρνητική απόκλιση Οικονομικού Αποτελέσματος ΟΠΔ ή Ιδίων Εσόδων άνω του 10%, οφείλει να ενημερώσει τον φορέα, την οικεία Αποκεντρωμένη Διοίκηση και το Υπουργείο Εσωτερικών, παρέχοντας οδηγίες και εισηγούμενο μεθόδους για τη διόρθωση της απόκλισης. |
| |process_step_note=Η ενημέρωση απο την Γραμματεία του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ προς τους υπόχρεους για διόρθωση των αρνητικών αποκλίσεων ΟΠΔ φορείς, πραγματοποιείται με τη χρήση φυσικού ταχυδρομείου. | | |process_step_note=Η ενημέρωση απο την Γραμματεία του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ προς τους υπόχρεους για διόρθωση των αρνητικών αποκλίσεων ΟΠΔ φορείς, πραγματοποιείται με τη χρήση φυσικού ταχυδρομείου. |
Γραμμή 220: |
Γραμμή 223: |
| |process_step_official=Δημοτικό Συμβούλιο | | |process_step_official=Δημοτικό Συμβούλιο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=172800 | + | |process_step_duration_max=P2D |
| |process_step_description=Ο υπόχρεος φορέας υποχρεούται να ανταποκριθεί άμεσα ενημερώνοντας το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ για τα μέτρα που έχουν ληφθεί ή πρόκειται να ληφθούν για την διόρθωση της απόκλισης. Για τα Νομικά Πρόσωπα, η εκατέρωθεν ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω του οικείου ΟΤΑ ο οποίος φέρει και την ευθύνη της ενημέρωσης του Παρατηρητηρίου. | | |process_step_description=Ο υπόχρεος φορέας υποχρεούται να ανταποκριθεί άμεσα ενημερώνοντας το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ για τα μέτρα που έχουν ληφθεί ή πρόκειται να ληφθούν για την διόρθωση της απόκλισης. Για τα Νομικά Πρόσωπα, η εκατέρωθεν ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω του οικείου ΟΤΑ ο οποίος φέρει και την ευθύνη της ενημέρωσης του Παρατηρητηρίου. |
| |process_step_note=Η απάντηση του υπόχρεου φορέα προς τη Γραμματεία του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ, αναφορικά με την ενημέρωση που έλαβε για τις αρνητικές αποκλίσεις ΟΠΔ, πραγματοποιείται με τη χρήση φυσικού ταχυδρομείου. | | |process_step_note=Η απάντηση του υπόχρεου φορέα προς τη Γραμματεία του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ, αναφορικά με την ενημέρωση που έλαβε για τις αρνητικές αποκλίσεις ΟΠΔ, πραγματοποιείται με τη χρήση φυσικού ταχυδρομείου. |