Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «Φόρμα:Διαδικασίες»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 351: Γραμμή 351:
 
! Κρυμμένο Αποτελεί εναλλακτικό δικαιολογητικό του:
 
! Κρυμμένο Αποτελεί εναλλακτικό δικαιολογητικό του:
 
| {{{field|process_evidence_alternative_of|class=hidden_input}}}
 
| {{{field|process_evidence_alternative_of|class=hidden_input}}}
 +
|-
 +
! Είδος:  {{#info:Επιλέξτε από προκαθορισμένες τιμές το είδος του δικαιολογητικού. Μπορείτε να πληκτρολογήσετε και οποιαδήποτε λέξη που αναζητείτε και το σύστημα θα σας βγάλει τις προκαθορισμένες τιμές που την περιέχουν τη λέξη. Αν το πεδίο αφορά σε αντίγραφο ταυτοποιητικού εγγράφου επιλέξτε: «Αντίγραφο εγγράφου» |note}}
 +
| {{{field|process_evidence_type|input type=dropdown}}}
 
|-
 
|-
 
! Κατάθεση:  {{#info:Αναφέρεται στον τρόπο που κατατίθεται το δικαιολογητικό. Επιλέξτε από τις προεπιλεγμένες τιμές. Μπορείτε να επιλέξετε πάνω από μία τιμή. |note}}
 
! Κατάθεση:  {{#info:Αναφέρεται στον τρόπο που κατατίθεται το δικαιολογητικό. Επιλέξτε από τις προεπιλεγμένες τιμές. Μπορείτε να επιλέξετε πάνω από μία τιμή. |note}}
Γραμμή 357: Γραμμή 360:
 
! Κατατίθεται από:  {{#info:Επιλέξτε από τη λίστα, ανάλογα με το ποιος έχει την υποχρέωση να καταθέσει το δικαιολογητικό (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) ή άλλες κατηγορίες. |note}}
 
! Κατατίθεται από:  {{#info:Επιλέξτε από τη λίστα, ανάλογα με το ποιος έχει την υποχρέωση να καταθέσει το δικαιολογητικό (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) ή άλλες κατηγορίες. |note}}
 
| {{{field|process_evidence_owner|input type=tokens|existing values only}}}
 
| {{{field|process_evidence_owner|input type=tokens|existing values only}}}
|-
 
! Είδος:  {{#info:Επιλέξτε από προκαθορισμένες τιμές το είδος του δικαιολογητικού. Μπορείτε να πληκτρολογήσετε και οποιαδήποτε λέξη που αναζητείτε και το σύστημα θα σας βγάλει τις προκαθορισμένες τιμές που την περιέχουν τη λέξη. Αν το πεδίο αφορά σε αντίγραφο ταυτοποιητικού εγγράφου επιλέξτε: «Αντίγραφο εγγράφου» |note}}
 
| {{{field|process_evidence_type|input type=dropdown}}}
 
 
|-
 
|-
 
! Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής: {{#info:Επιλέξτε το μέσο της εξακρίβωσης της ταυτότητας, μόνο αν στο είδος δικαιολογητικού έχετε επιλέξει «Αίτηση» ή «Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση» ή «Αναφορά/Καταγγελία». Αφορά στους διαθέσιμους τρόπους ταυτοποίησης και υπογραφής|note}}
 
! Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής: {{#info:Επιλέξτε το μέσο της εξακρίβωσης της ταυτότητας, μόνο αν στο είδος δικαιολογητικού έχετε επιλέξει «Αίτηση» ή «Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση» ή «Αναφορά/Καταγγελία». Αφορά στους διαθέσιμους τρόπους ταυτοποίησης και υπογραφής|note}}

Αναθεώρηση της 10:52, 18 Μαρτίου 2022


Επιλέξατε τη Δημιουργία διαδικασίας. Διαβάστε παρακάτω ορισμένες συμβουλές για την ορθότερη καταχώρισή της:

Πριν ξεκινήσετε

  • Συγκεντρώστε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και πληροφορίες που χρειάζεστε για την εισαγωγή της διαδικασίας.
  • Βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία που θέλετε να εισάγετε δεν έχει ήδη καταχωριστεί, κάνοντας τις σχετικές αναζητήσεις μέσω της αναζήτησης.
  • Βεβαιωθείτε ότι στο πάνω μέρος της οθόνης αναγράφεται το «όνομα χρήστη» (user name) που χρησιμοποιείτε. Αν δεν αναγράφεται σημαίνει ότι είστε εκτός συστήματος και τα δεδομένα σας ΔΕΝ θα αποθηκευτούν. Συνδεθείτε και συνεχίστε.

Κατά την εισαγωγή

  • Κατά την εισαγωγή των τίτλων, χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα, εκτός του πρώτου γράμματος ενός τίτλου. Σε άρθρα, συνδέσμους και προθέσεις χρησιμοποιήστε μόνο πεζά γράμματα. Παράδειγμα τίτλου διαδικασίας: «Αδειοδότηση φαρμακείου σε άτομα με κινητικά προβλήματα»
  • Σε κάθε πεδίο με ελεύθερο κείμενο χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα και όχι κεφαλαία.
  • Κάντε συχνά αποθήκευση της διαδικασίας και συνεχίστε την επεξεργασία σας. Αν εισαγάγετε πολλά δεδομένα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να χαθούν λόγω απώλειας της σύνδεσής σας.
  • Η διαδικασία εμφανίζεται στον πολίτη, μόνο όταν επιλεχθεί η κατάσταση «Δημοσιευμένη», συνεπώς μέχρι εκείνη τη στιγμή επεξεργαστείτε χωρίς τον φόβο εμφάνισης λανθασμένων πληροφοριών.

Όταν ολοκληρώσετε

  • Σιγουρευτείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά πεδία, διότι αν δεν συμπληρωθούν, το πληροφοριακό σύστημα δεν θα επιτρέψει την αποθήκευση της διαδικασίας.
  • Όταν ολοκληρώσετε την εισαγωγή μιας διαδικασίας, με τα πλήρη της στοιχεία, πρέπει να την υποβάλετε στον Διαχειριστή για έγκριση.

Και μία πολύ χρήσιμη συμβουλή

  • Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας μιας διαδικασίας μπορείτε να ανοίγετε σε πάνω από μία καρτέλα (tab) τον «Δίαυλο». Η ενέργεια αυτή μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην καταχώριση.


Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.