Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Ψηφιακά σημεία παροχής
- Ενιαία Ψηφιακή Πύλη δημόσιας διοίκησης (ΕΨΠ - gov.gr) Επώνυμη καταγγελία
- Ενιαία Ψηφιακή Πύλη δημόσιας διοίκησης (ΕΨΠ - gov.gr) Ανώνυμη καταγγελία
Αριθμός δικαιολογητικών
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Προθεσμία διεκπεραίωσης
50 ημέρες
Περιγραφή
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Παρέχεται σε
Σχετικοί σύνδεσμοι
Διάρκεια Ισχύος
Αόριστη
Παρατηρήσεις
Τελευταία ενημέρωση
10/03/2025
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Κατάθεση
Κατατίθεται από
Τίτλος
Σημειώσεις
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς ΣΕΠΕ, Ταυτοποιητικό έγγραφο
Προϋποθέσεις
-
1
Εργασιακές
Η ύπαρξη εργασιακής σχέσης.
Ο καταγγέλων πρέπει με ακρίβεια να παράσχει τα εξής στοιχεία:
1. Επωνυμία και ΑΦΜ επιχείρησης ή εργοδότη
2. Διεύθυνση του τόπου ελέγχου
3. Θέματα/προβλήματα προς διερεύνηση κατά τον έλεγχο
Σύνδεσμος Σύνδεσμος
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Βήματα
-
1
Εκκίνηση της διαδικασίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση
-
2
Παραλαβή της καταγγελίας μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555.
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή Όταν η καταγγελία υποβάλλεται μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555, η κλήση διαβιβάζεται στο τηλεφωνικό κέντρο της Επιθεώρησης Εργασίας κατά τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 έως τις 15:00, όπου αρμόδιοι υπάλληλοι καταγράφουν τα καταγγελλόμενα και τυχόν επιπρόσθετα στοιχεία και πληροφορίες. Όλες οι καταγγελίες καταχωρούνται σε ηλεκτρονικό σύστημα και διαβιβάζονται στο αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων.
-
3
Παραλαβή καταγγελίας μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή Με την υποβολή επώνυμης ή ανώνυμης καταγγελίας στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της πλατφόρμας www.sepe.gov.gr η καταγελία λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και αυτόματα διαβιβάζεται στο αρμόδιο Τμήμα για περαιτέρω ενέργειες.
-
4
Αξιολόγηση της καταγγελίας για προγραμματισμό έκτακτου ελέγχου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Τμηματάρχης
Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος
Περιγραφή Η υπηρεσία διερευνά τη βιωσιμότητα της καταγγελίας ή των πληροφοριών και προγραμματίζει την διενέργεια του επιτόπιου ελέγχου άμεσα και κατά προτεραιότητα. Ο Προϊστάμενος συγκροτεί συνεργείο ελέγχου.
-
5
Διενέργεια επιτόπιου ελέγχου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος
Περιγραφή Οι Επιθεωρητές Εργασίας κατόπιν σχετικής προετοιμασίας επισκέπτονται την επιχείρηση και προβαίνουν σε γενικό έλεγχο προκειμένου να αποτραπεί το ενδεχόμενο αποκάλυψης της ταυτότητας του καταγγέλοντος.
-
6
Αποστολή γραπτής απάντησης για τις ενέργειες της Υπηρεσίας προς τον καταγγέλοντα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή
Περιγραφή Στην περίπτωση που ο καταγγέλων ζητά έγγραφο ενεργειών, το αρμόδιο Τμήμα οφείλει να ενημερώσει εγγράφως τον ενδιαφερόμενο για τις ενέργειες του.
Σημειώσεις Πρόδηλα ο εργαζόμενος που έχει υποβάλει την καταγγελία αντιλαμβάνεται ότι έγιναν ενέργειες από την Υπηρεσίας με τον επιτόπιο έλεγχο και την παρουσία των Επιθεωρητών στον χώρο εργασίας.
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Επίσημος τίτλος
Γλώσσες παροχής
Νομοθεσία
-
Νόμος 3230/2004 (ΦΕΚ 44/Α) Άρθρα 11
Περιγραφή Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση
Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος
-
Νόμος 3242/2004 (ΦΕΚ 102/Α) Άρθρα 6
Περιγραφή Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση
Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος
-
Νόμος 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α) Άρθρα 4
Περιγραφή Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση.
Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος
Κατηγορίες
Είδος διαδικασίας
Έναυσμα
Τρόπος υποβολής
Τύπος
Λήξη Διαδικασίας
Αόριστη