596348Καταγγελία για Βιομηχανικά Προϊόντα και Εγκαταστάσεις

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση

cf91504f-5bf8-4b15-816e-f81b1ad6001f 596348

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Κτηματολογικά Γραφεία, Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος.

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας (ΓΓΒ) για βιομηχανικά προϊόντα και εγκαταστάσεις, όπου και τηρείται Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών..

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος.

Παρατηρήσεις

Το Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών αποσκοπεί:

α) Στην θέσπιση βάσει κινδύνου ενός αντικειμενικού και αμερόληπτου πλαισίου αξιολόγησης και διαχείρισης των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται στη ΓΓΒ και οι οποίες αφορούν στην ασφάλεια και τη συμμόρφωση των βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων που διατίθενται στην αγορά ή/και τίθενται σε χρήση/λειτουργία, αρμοδιότητας της ΓΓΒ.

β) Στην διασφάλιση της αξιοποίησης των αναφορών/καταγγελιών, ως πηγή πληροφοριών για τη βελτίωση της στόχευσης των κινδύνων και του σχεδιασμού των ελέγχων.

Τελευταία ενημέρωση

10/03/2025

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Καταγγελία για Βιομηχανικά Προϊόντα και Εγκαταστάσεις.

Σημειώσεις

Ηλεκτρονική διεύθυνση για την αποστολή της φόρμας (ΑΚ- 01): protocollo@mindev.gov.gr.

Σχετικά

Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

Άλλο

Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/199 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

Εξερχόμενα

Εξερχόμενα

Άλλο

Βήματα

  • 1 Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

    Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

    Περιγραφή Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων ΟΠΣ ΑΔΕ, οπότε λαμβάνουν μοναδικό αριθμό, χρονοσφραγίδα υποβολής και αυτόματο μήνυμα σε απάντηση: "Το αίτημά σας υποβλήθηκε επιτυχώς. Η υπηρεσία θα προβεί στην επεξεργασία του". Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης του Υπουργείου.

    Σημειώσεις Προσωρινά και μέχρι την ενεργοποίηση της σχετικής πλατφόρμας στο ΟΠΣ ΑΔΕ, η υποβολή των αναφορών/καταγγελιών πραγματοποιείται: -με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ www.ggb.gr και αποστολή της μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: protocollo_ggb@gge.gr. -τηλεφωνικά, ταχυδρομικώς ή με αυτοπρόσωπη παρουσία του καταγγέλοντος στην αρμόδια διεύθυνση ή τμήμα (υπάρχει διαθέσιμος τηλεφωνικός κατάλογος στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ: Σύνδεσμος) με ταυτόχρονη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) καταγραφής από τον αρμόδιο υπάλληλο. Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων. Η ηλεκτρονική φόρμα παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου, χρονοσήμανση και χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης.

  • 2 Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ομάδα εργασίας

    Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

    Περιγραφή Η ληφθείσα αναφορά/καταγγελία, μετά την υποβολή της, αξιολογείται, σύμφωνα με την §8.1 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), από την αρμόδια Δ/νση της ΓΓΒ με τη χρήση του εντύπου ΑΚ-02 της ιδίας απόφασης.

  • 3 Ενημέρωση Καταγγέλλοντος

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ομάδα εργασίας

    Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

    Περιγραφή Με το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης αποδίδεται Βαθμός Σημαντικότητας, σύμφωνα με την §8.4 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), ο οποίος καθορίζει τις ενέργειες της Διοίκησης. Ο αναφέρων/καταγγέλλων ενημερώνεται εγγράφως για τις ενέργειες της Διοίκησης σε σχέση με την καταγγελία του.

Άλλες πληροφορίες

Εναλλακτικοί τίτλοι

Υποβολή Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων

Επίσημος τίτλος

Διαχείριση Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας

Γλώσσες παροχής

Ελληνικά

Νομοθεσία

  • Απόφαση ευρωπαϊκών οργάνων 126538/2020

    Περιγραφή Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας

    Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος

  • Αστυνομική Διάταξη 4712/2020 (ΦΕΚ 146/Α) Άρθρα 65

    Περιγραφή Ορισμός Αρχής Οργάνωσης Εποπτείας και Συντονισμού και Αρχών Εφαρμογής Εποπτείας και Διαχείρισης στο πεδίο ασφάλειας και συμμόρφωσης των βιομηχανικών προϊόντων - Ορισμός Ενιαίου Γραφείου Σύνδεσης στο πλαίσιο εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1020.

    Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος

  • Αστυνομική Διάταξη 4512/2018 (ΦΕΚ 5/Α) Άρθρα 140

    Περιγραφή Διαχείριση Καταγγελιών

    Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος

Κατηγορίες

Είδος διαδικασίας

Έναυσμα

Αιτούμενη

Τρόπος υποβολής

Αίτηση (επιστολή), email

Τύπος

Εξωστρεφής

Λήξη Διαδικασίας

Αόριστη

Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.