|
|
(29 ενδιάμεσες εκδόσεις από 9 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=ca9c9997-3a62-4b38-b349-7ef4ba8b7761
| |
− | |process_id=506552
| |
| |process_official_title=Κατάρτιση Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών Εσωτερικού Ελέγχου | | |process_official_title=Κατάρτιση Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών Εσωτερικού Ελέγχου |
− | |process_description=Το Ετήσιο Πρόγραμμα Εργασιών είναι ένα σημαντικό διοικητικό εργαλείο, που περιλαμβάνει τα έργα (διαβεβαιωτικά και συμβουλευτικά) που πρόκειται να διενεργήσει/παρέχει η Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου στο συγκεκριμένο έτος. Ο σχεδιασμός του Προγράμματος αποτελεί την κύρια ευθύνη του Προϊσταμένου της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου. Στο τέλος κάθε έτους συντάσσεται το Ετήσιο Πρόγραμμα Εργασιών για το επόμενο έτος. | + | |process_description=Η διαδικασία αυτή είναι ενδοδιοικητική και απευθύνεται στις Μονάδες Εσωτερικού Ελέγχου κάθε δημόσιου φορέα. Αφορά την κατάρτιση του ετήσιου Προγράμματος Εργασιών, το οποίο είναι ένα σημαντικό διοικητικό εργαλείο, που περιλαμβάνει έργα (διαβεβαιωτικά και συμβουλευτικά) που πρόκειται να διενεργήσει/παρέχει η κάθε Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου στο συγκεκριμένο έτος. Ο σχεδιασμός του Προγράμματος αποτελεί την κύρια ευθύνη του Προϊσταμένου της κάθε Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου. Στο τέλος κάθε έτους συντάσσεται το Ετήσιο Πρόγραμμα Εργασιών για το επόμενο έτος. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
− | |process_org_owner=Φορέας:ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ | + | |process_org_owner=48414 |
− | |process_provision_org_owner_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ | + | |process_provision_org_owner_directory=362361 |
− | |process_deadline=4 | + | |process_provision_org_group=8990 |
− | |process_deadline_type=Μήνες | + | |process_deadline_duration=P4M |
| + | |process_see_also=Διενέργεια εσωτερικού ελέγχου, ανά στάδιο, σύμφωνα με τον ν. 4795/2021 |
| |process_type=Εσωστρεφής | | |process_type=Εσωστρεφής |
| |process_trigger=Αυτεπάγγελτη | | |process_trigger=Αυτεπάγγελτη |
− | |process_usage=Άλλο | + | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| + | |process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία, Εσωτερική διαδικασία |
| |process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία | | |process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία |
| + | |process_validity_duration_set=Καθορισμένη |
| + | |process_validity_duration=P1Y |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
− | |process_provided_to=Φορείς που την εκτελούν | + | |process_provided_to=Δημόσιους φορείς |
− | |process_tax_type=Έλεγχοι,Εσωτερικές διαδικασίες | + | |process_tax_type=Εσωτερικές διαδικασίες |
− | |process_cost_min=0 | + | |process_life_events=Επιχειρηματική δραστηριότητα |
− | |process_cost_max=0 | + | |process_total_duration_steps_min=6048000 |
| + | |process_total_duration_steps_max=10108800 |
| + | |process_cost_min=0.00 |
| + | |process_cost_max=0.00 |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
Γραμμή 26: |
Γραμμή 31: |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_uuid=ca9c9997-3a62-4b38-b349-7ef4ba8b7761 |
| + | |process_id=506552 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 32: |
Γραμμή 39: |
| |process_rule_decision_year=2021 | | |process_rule_decision_year=2021 |
| |process_rule_article=14 | | |process_rule_article=14 |
− | |process_rule_description=Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου του Δημόσιου Τομέα, Σύμβουλος Ακεραιότητας στη δημόσια διοίκηση και άλλες διατάξεις για τη δημόσια διοίκηση και την τοπική αυτοδίοικηση | + | |process_rule_description=Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου του Δημόσιου Τομέα, Σύμβουλος Ακεραιότητας στη δημόσια διοίκηση και άλλες διατάξεις για τη δημόσια διοίκηση και την τοπική αυτοδίοικηση. |
| |process_rule_gazette_doc_number=62 | | |process_rule_gazette_doc_number=62 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20210100062 |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 40: |
Γραμμή 48: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Προϋποθέσεις και κριτήρια για το σχεδιασμό του Ετήσιου Πρόγραμμα Ελέγχου. | + | |process_step_title=Προϋποθέσεις και κριτήρια για το σχεδιασμό του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_max=P20D |
− | |process_step_description=Με βάση τη χαρτογράφηση των δραστηριοτήτων του φορέα και την αξιολόγηση κινδύνων που έχει πραγματοποιηθεί από τη Διοίκηση, ο Προϊστάμενος Εσωτερικού Ελέγχου προβαίνει στη κατάρτιση του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών το αργότερο εντός του Ιανουαρίου κάθε έτους. Κατά τη προετοιμασία του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών λαμβάνονται υπόψη : | + | |process_step_description=Με βάση τη χαρτογράφηση των δραστηριοτήτων του φορέα και την αξιολόγηση κινδύνων που έχει πραγματοποιηθεί από τη Διοίκηση ή από το αρμόδιο διοικητικό όργανο, ο Προϊστάμενος Εσωτερικού Ελέγχου προβαίνει στη κατάρτιση του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών το αργότερο εντός του Ιανουαρίου κάθε έτους. Κατά τη προετοιμασία του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών λαμβάνονται υπόψη ενδεικτικά: |
− | οι αντικειμενικοί στόχοι του φορέα | + | οι αντικειμενικοί στόχοι του φορέα, |
| οι εγγενείς κίνδυνοι και το κατά πόσο ο φορέας διαχειρίζεται αποτελεσματικά τους κινδύνους αυτούς, | | οι εγγενείς κίνδυνοι και το κατά πόσο ο φορέας διαχειρίζεται αποτελεσματικά τους κινδύνους αυτούς, |
| τυχόν προηγούμενοι έλεγχοι (Ελεγκτικό Συνέδριο, ΓΛΚ) καθώς και η συμμόρφωση του φορέα με τα συμπεράσματα, τις προτάσεις και τις διορθωτικές ενέργειες των ελέγχων αυτών, | | τυχόν προηγούμενοι έλεγχοι (Ελεγκτικό Συνέδριο, ΓΛΚ) καθώς και η συμμόρφωση του φορέα με τα συμπεράσματα, τις προτάσεις και τις διορθωτικές ενέργειες των ελέγχων αυτών, |
| η βαρύτητα μιας δραστηριότητας για τη λειτουργία του φορέα (π.χ. οικονομικές υπηρεσίες), | | η βαρύτητα μιας δραστηριότητας για τη λειτουργία του φορέα (π.χ. οικονομικές υπηρεσίες), |
− | η ιεράρχηση και η ταξινόμηση των κινδύνων ανά λειτουργία του φορέα και βαθμό σπουδαιότητας. | + | η ιεράρχηση και η ταξινόμηση των κινδύνων ανά λειτουργία του φορέα και βαθμό σπουδαιότητας. |
− | Ο υπεύθυνος της ΜΕΕ προβαίνει στη κατάρτιση του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών το αργότερο εντός του Ιανουαρίου κάθε έτους.
| |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 58: |
Γραμμή 65: |
| |process_step_title=Προσδιορισμός Περιβάλλοντος Ελέγχου- Α' στάδιο κατάρτισης του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών | | |process_step_title=Προσδιορισμός Περιβάλλοντος Ελέγχου- Α' στάδιο κατάρτισης του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
| |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης | | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=P20D |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
| + | |process_step_description=Για να διασφαλιστεί η πληρότητα του περιβάλλοντος ελέγχου, ο Προϊστάμενος Εσωτερικού Ελέγχου θα πρέπει να εξετάσει τη στρατηγική και τους στόχους του φορέα, το κανονιστικό και νομικό πλαίσιο, τις διαδικασίες όλων των κύριων λειτουργιών, τους συνεργαζόμενους με το φορέα, τις σημαντικές εφαρμογές πληροφορικής και τα κυριότερα πληροφοριακά συστήματα. |
− | |process_step_description=Το περιβάλλον ελέγχου σχετίζεται με το σύνολο των δραστηριοτήτων και λειτουργιών του φορέα που θα πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο διενέργειας ελέγχου της Μονάδας, προκειμένου να εξετασθεί η επάρκεια και η αποτελεσματικότητα του Συστήματος Εσωτερικού Ελέγχου του φορέα. | |
− | Για να διασφαλιστεί η πληρότητα του περιβάλλοντος ελέγχου, ο Επικεφαλής Εσωτερικού Ελέγχου θα πρέπει να εξετάσει τη στρατηγική και τους στόχους του φορέα, το κανονιστικό και νομικό πλαίσιο, τις διαδικασίες όλων των κύριων λειτουργιών, τους συνεργαζόμενους με το φορέα, τις σημαντικές εφαρμογές πληροφορικής και τα κυριότερα πληροφοριακά συστήματα. | |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 68: |
Γραμμή 73: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Εντοπισμός όλων των κινδύνων που σχετίζονται με το περιβάλλον ελέγχου- Β' στάδιο | + | |process_step_title=Εντοπισμός όλων των κινδύνων που σχετίζονται με το περιβάλλον ελέγχου- Β' στάδιο κατάρτισης Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
| |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης | | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_max=P15D |
− | |process_step_description=Η διαχείριση του κινδύνου είναι συνεχής και αναπτυσσόμενη επιχειρησιακή διαδικασία, που στόχο έχει να προσθέτει αξία σε όλες τις δραστηριότητες του φορέα και να τον καθιστά αποδοτικό. Η διαχείριση του κινδύνου θα πρέπει να αποτελέσει κουλτούρα του φορέα . Γι’ αυτό θα πρέπει να καθορισθούν οι ευθύνες σε όλα τα επίπεδα διοίκησης και κάθε διοικητικό στέλεχος θα πρέπει να είναι υπεύθυνο στον τομέα του για τη μέτρηση και την διαχείριση του κινδύνου. | + | |process_step_description=Για την αναγνώριση των κινδύνων ο εσωτερικός ελεγκτής μπορεί καταρχάς να συλλέξει πληροφορίες από πηγές όπως: το Οργανόγραμμα, πρακτικά συνεδριάσεων συλλογικών οργάνων, οι ετήσιες εκθέσεις και δημόσιες αναφορές, προηγούμενες αξιολογήσεις και εκθέσεις (λειτουργίες δεύτερης γραμμής ρόλων, Υπουργείο Οικονομικών, ορκωτοί ελεγκτές-αν υπάρχουν), συναντήσεις με στελέχη της Διοίκησης, το στρατηγικό σχέδιο του φορέα και τα εγχειρίδια διαδικασιών. |
− |
| |
− | | |
− | Για την αναγνώριση των κινδύνων ο εσωτερικός ελεγκτής μπορεί καταρχάς να συλλέξει πληροφορίες από πηγές όπως : το Οργανόγραμμα, πρακτικά συνεδριάσεων, τις ετήσιες εκθέσεις και δημόσιες αναφορές, προηγούμενες αξιολογήσεις και εκθέσεις (λειτουργίες δεύτερης γραμμής, Υπουργείο Οικονομικών, ορκωτοί ελεγκτές-αν υπάρχουν), συναντήσεις με στελέχη της Διοίκησης, Το στρατηγικό σχέδιο του φορέα, τα εγχειρίδια διαδικασιών | |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 82: |
Γραμμή 84: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Ιεράρχηση των κινδύνων και προσδιορισμός προτεραιοτήτων -Γ' στάδιο | + | |process_step_title=Ιεράρχηση των κινδύνων και προσδιορισμός προτεραιοτήτων -Γ' στάδιο κατάρτισης Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
| |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης | | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=P12D |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
| + | |process_step_description=Οι κίνδυνοι, για την καλύτερη ανάλυση, αποτίμηση και διαχείριση, μπορεί να ενταχθούν σε διάφορες κατηγορίες, όπως: υψηλοί, μεσαίοι, χαμηλοί ή/και να κατηγοριοποιηθούν σε διάφορους τύπους, όπως στρατηγικοί, χρηματοοικονομικοί, λειτουργικοί, ατυχημάτων φυσικού και ανθρώπινου περιβάλλοντος κλπ. Η βαθμολόγηση των κινδύνων έχει να κάνει με την προληπτική αξιολόγηση των λειτουργικών κινδύνων, προκειμένου να δοθεί προτεραιότητα σε δραστηριότητες με υψηλό κίνδυνο. Για να εκπονηθεί η αξιολόγηση της βαρύτητας των κινδύνων, κάθε κίνδυνος πρέπει να εξετασθεί σε συσχέτιση με τους υπόλοιπους. Η ανάλυση κινδύνων περιλαμβάνει την εξέταση της εκτιμώμενης επίπτωσης ενός κινδύνου σε σχέση με την πιθανότητα να συμβεί. Οι κίνδυνοι μπορούν να χαρτογραφηθούν μαζί ώστε να διευκολύνεται ο διαχωρισμός μεταξύ υψηλών και χαμηλών κινδύνων. |
− | |process_step_description=Οι κίνδυνοι, για την καλύτερη ανάλυση αποτίμηση και διαχείριση, μπορεί να ενταχθούν σε διάφορες κατηγορίες, όπως: υψηλοί, μεσαίοι, χαμηλοί ή/και να κατηγοριοποιηθούν σε διαφόρους τύπους, όπως στρατηγικοί, χρηματοοικονομικοί, λειτουργικοί, ατυχημάτων φυσικού και ανθρώπινου περιβάλλοντος κλπ. | |
− | Η βαθμολόγηση των κινδύνων έχει να κάνει με την προληπτική αξιολόγηση των λειτουργικών κινδύνων, προκειμένου να δοθεί προτεραιότητα σε δραστηριότητες με υψηλό κίνδυνο.
| |
− | Για να εκπονηθεί η αξιολόγηση της βαρύτητας των κινδύνων, κάθε κίνδυνος πρέπει να εξετασθεί σε συσχέτιση με τους υπόλοιπους. Η ανάλυση κινδύνων περιλαμβάνει την εξέταση της εκτιμώμενης επίπτωσης ενός κινδύνου σε σχέση με την πιθανότητα να συμβεί. Οι κίνδυνοι μπορούν να χαρτογραφηθούν μαζί ώστε να διευκολύνεται ο διαχωρισμός μεταξύ υψηλών και χαμηλών κινδύνων. | |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 95: |
Γραμμή 94: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Αντιστοίχιση των πιό κρίσιμων κινδύνων με την ελεγχόμενη μονάδα ή δραστηριότητα και την προτεραιοποίηση των αποστολών ελέγχου - Δ' στάδιο κατάρτισης του προγράμματος ελέγχου | + | |process_step_title=Αντιστοίχιση των πιό κρίσιμων κινδύνων με την ελεγχόμενη μονάδα ή δραστηριότητα και την προτεραιοποίηση των αποστολών ελέγχου - Δ' στάδιο κατάρτισης του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
| |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης | | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_max=P20D |
| |process_step_description=Ο κύριος σκοπός της αξιολόγησης κινδύνων για το Ετήσιο Πρόγραμμα Εργασιών είναι να δοθεί προτεραιότητα στους σημαντικούς κινδύνους και να προτεραιοποιηθούν οι έλεγχοι των σχετικών περιοχών. | | |process_step_description=Ο κύριος σκοπός της αξιολόγησης κινδύνων για το Ετήσιο Πρόγραμμα Εργασιών είναι να δοθεί προτεραιότητα στους σημαντικούς κινδύνους και να προτεραιοποιηθούν οι έλεγχοι των σχετικών περιοχών. |
| }} | | }} |
Γραμμή 106: |
Γραμμή 105: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Κατανομή των ελεγκτικών πόρων - Ε' στάδιο κατάρτισης του προγράμματος ελέγχου | + | |process_step_title=Κατανομή των ελεγκτικών πόρων - Ε' στάδιο κατάρτισης του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_description=Στο πλαίσιο της διαχείρισης πόρων ο επικεφαλής εσωτερικού ελέγχου πρέπει να εξασφαλίζει ότι οι πόροι του εσωτερικού ελέγχου είναι κατάλληλοι, επαρκείς και αξιοποιούνται αποτελεσματικά ώστε να επιτυγχάνεται το εγκεκριμένο πρόγραμμα. Ο όρος “κατάλληλος” αναφέρεται στον συνδυασμό γνώσεων, δεξιοτήτων και λοιπών ικανοτήτων που είναι απαραίτητες για την εκτέλεση του προγράμματος. Ο όρος “επαρκής” αναφέρεται στην ποσότητα των πόρων που είναι απαραίτητοι για την ολοκλήρωση του σχεδίου. | + | |process_step_duration_max=P20D |
− | Δεδομένου ότι σπάνια οι πόροι επαρκούν για να καλυφθούν τα πάντα, οι έλεγχοι πρέπει να λάβουν προτεραιότητα ανάλογα με την διαθεσιμότητα των πόρων. Η λίστα που σχηματοποιείται συνιστά το Πρόγραμμα Εργασιών. Εάν υπάρχουν περιοχές υψηλού ή μέσου κινδύνου που δεν έχουν συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό λόγω έλλειψης πόρων, το γεγονός αυτό πρέπει να επισημανθεί ιδιαιτέρως από τον επικεφαλής Εσωτερικού Ελέγχου, κατά την έγκριση του Προγράμματος Εργασιών . | + | |process_step_description=Στο πλαίσιο της διαχείρισης πόρων ο Προϊστάμενος Εσωτερικού Ελέγχου πρέπει να εξασφαλίζει ότι οι πόροι της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου (ΜΕΕ) είναι κατάλληλοι, επαρκείς και αξιοποιούνται αποτελεσματικά ώστε να επιτυγχάνεται το εγκεκριμένο πρόγραμμα. Δεδομένου ότι σπάνια οι πόροι επαρκούν για να καλυφθούν τα πάντα, οι έλεγχοι πρέπει να λάβουν προτεραιότητα ανάλογα με την διαθεσιμότητα των πόρων. Η λίστα που σχηματοποιείται συνιστά το Πρόγραμμα Εργασιών. Εάν υπάρχουν περιοχές υψηλού ή μέσου κινδύνου που δεν έχουν συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό λόγω έλλειψης πόρων, το γεγονός αυτό πρέπει να επισημανθεί ιδιαιτέρως από τον Προϊστάμενο Εσωτερικού Ελέγχου, κατά την έγκριση του Προγράμματος Εργασιών. Το Πρόγραμμα Εργασιών σταθμίζει ουσιαστικά (α) τις ελεγκτικές ανάγκες της Μονάδας που προκύπτουν από την αξιολόγηση κινδύνων αλλά και από λοιπές πηγές, όπως από σχόλια των ανώτερων στελεχών της Διοίκησης, το παρεπόμενο ελεγκτικό έργο άλλων μονάδων του φορέα (πχ. Οικονομική Διεύθυνση, Επιθεώρηση κλπ.) και εξωτερικών οργάνων και (β) του διαθέσιμου ελεγκτικού χρόνου. |
− | Το Πρόγραμμα Εργασιών σταθμίζει ουσιαστικά (α) τις ελεγκτικές ανάγκες της Μονάδας που προκύπτουν από την αξιολόγηση κινδύνων αλλά και από λοιπές πηγές, όπως από σχόλια των ανώτερων στελεχών της Διοίκησης, το παρεπόμενο ελεγκτικό έργο άλλων μονάδων του φορέα (πχ. Οικονομική Διεύθυνση, Επιθεώρηση κλπ.) και εξωτερικών οργάνων και (β) του διαθέσιμου ελεγκτικού χρόνου. | |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=7 | | |process_step_num_id=7 |
− | |process_step_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Ναι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Ανάπτυξη επικοινωνία και έγκριση του Προγράμματος Εργασιών | + | |process_step_title=Ανάπτυξη, επικοινωνία και έγκριση του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
| |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_max=P10D |
− | |process_step_description=Σε συνεργασία με τη Διοίκηση επιβεβαιώνεται ότι το προτεινόμενο πρόγραμμα εργασιών καλύπτει τις ανάγκες του περιβάλλοντος ελέγχου του φορέα και τις προτεραιότητες της Διοίκησης. | + | |process_step_description=Σε συνεργασία με τη Διοίκηση επιβεβαιώνεται ότι το προτεινόμενο πρόγραμμα εργασιών καλύπτει τις ανάγκες του περιβάλλοντος ελέγχου του φορέα και τις προτεραιότητες της Διοίκησης. |
− | Όταν οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα εργασιών προωθείται στην ανώτερη Διοίκηση προς έγκριση. | + | Όταν οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα εργασιών προωθείται στον επικεφαλής του φορέα προς έγκριση. |
| }} | | }} |