328540Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Αίτηση για εξέταση καταγγελιών θεμάτων Κοινωνικής Επιθεώρησης»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(5 ενδιάμεσες εκδόσεις από 4 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_uuid=ef3669ba-f091-4928-a0d3-02f4a320ae67
 
|process_id=328540
 
 
|process_official_title=Καταγγελία για θέματα Εργασιακών Σχέσεων
 
|process_official_title=Καταγγελία για θέματα Εργασιακών Σχέσεων
 
|process_alternative_titles=Επώνυμη Καταγγελία, Ανώνυμη Καταγγελία, Καταγγελία κατά της Επιχείρησης, Καταγγελία Εργαζομένων-Συνδικάτων
 
|process_alternative_titles=Επώνυμη Καταγγελία, Ανώνυμη Καταγγελία, Καταγγελία κατά της Επιχείρησης, Καταγγελία Εργαζομένων-Συνδικάτων
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή και εξέταση καταγγελιών για θέματα Εργασιακών Σχέσεων. Οι αρμόδιες υπηρεσίες εξετάζουν κατά προτεραιότητα όλες τις καταγγελίες εργαζομένων, που αφορούν ζητήματα κοινής εργατικής νομοθεσίας, ανεξάρτητα από τη πηγή ή τον τρόπο αναγγελίας τους: ανώνυμα ή επώνυμα, από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο εργαζόμενο ή τρίτο πρόσωπο που τον εκπροσωπεί πχ. Επιχειρησιακό/Κλαδικό σωματείο ή το Εργατικό Κέντρο.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή και εξέταση καταγγελιών για θέματα Εργασιακών Σχέσεων. Οι αρμόδιες υπηρεσίες εξετάζουν κατά προτεραιότητα όλες τις καταγγελίες εργαζομένων που αφορούν ζητήματα κοινής εργατικής νομοθεσίας, ανεξάρτητα από τη πηγή ή τον τρόπο αναγγελίας τους: ανώνυμα ή επώνυμα, από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο εργαζόμενο ή τρίτο πρόσωπο που τον εκπροσωπεί πχ. Επιχειρησιακό/Κλαδικό σωματείο ή το Εργατικό Κέντρο.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=80136
 
|process_org_owner=80136
Γραμμή 10: Γραμμή 8:
 
|process_provision_org_directory=ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
 
|process_provision_org_directory=ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
 
|process_remarks=Οι υπηρεσίες δεν εξετάζουν καταγγελίες αν το αίτημα-καταγγελία είναι εμφανές παράλογο, αόριστο, ακατάληπτο ή επαναλαμβάνεται κατά τρόπο καταχρηστικό.
 
|process_remarks=Οι υπηρεσίες δεν εξετάζουν καταγγελίες αν το αίτημα-καταγγελία είναι εμφανές παράλογο, αόριστο, ακατάληπτο ή επαναλαμβάνεται κατά τρόπο καταχρηστικό.
Η Επιθεώρηση Εργασίας τηρεί απόρρητες τις πληροφορίες και τις πηγές από τις οποίες περιήλθαν στη γνώση της οι καταγγελίες.Στην περίπτωση που δεν ορίζεται διαφορετικά, οι επιτόπιοι έλεγχοι διενεργούνται εντός ευλόγου χρόνου, ο οποίος δεν μπορεί να υπερβεί τις 50 ημέρες. Το αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων διεκπεραιώνει τα αιτήματα-καταγγελίες το συντομότερο δυνατόν (αυθημερόν έως και 10 μέρες, ανάλογα με την φύση της καταγγελίας) και εξαντλείται η προθεσμία των πενήντα (50) ημερών μόνο στις απολύτως αναγκαίες περιπτώσεις.
+
Η Επιθεώρηση Εργασίας τηρεί απόρρητες τις πληροφορίες και τις πηγές από τις οποίες περιήλθαν στη γνώση της οι καταγγελίες. Στην περίπτωση που δεν ορίζεται διαφορετικά οι επιτόπιοι έλεγχοι διενεργούνται εντός ευλόγου χρόνου, ο οποίος δεν μπορεί να υπερβεί τις 50 ημέρες. Το αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων διεκπεραιώνει τα αιτήματα-καταγγελίες το συντομότερο δυνατόν (αυθημερόν έως και 10 μέρες ανάλογα με την φύση της καταγγελίας) και εξαντλείται η προθεσμία των πενήντα (50) ημερών μόνο στις απολύτως αναγκαίες περιπτώσεις.
|process_deadline=50
+
|process_deadline_duration=P50D
|process_deadline_type=Ημέρες
 
|process_provided_language=Ελληνικά
 
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς ΣΕΠΕ, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς ΣΕΠΕ, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
Γραμμή 20: Γραμμή 16:
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
 
|process_output_type=Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου
 
|process_output_type=Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου
|process_validity_duration_type=Αόριστη
+
|process_validity_duration_set=Αόριστη
|process_source=Συντάκτες, gov.gr
 
 
|process_provided_to=Σωματεία,Εργαζόμενους
 
|process_provided_to=Σωματεία,Εργαζόμενους
 
|process_tax_type=Αιτήσεις,Έλεγχοι,Καταγγελίες πολιτών
 
|process_tax_type=Αιτήσεις,Έλεγχοι,Καταγγελίες πολιτών
|process_life_events=Απασχόληση προσωπικού,Αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων,Επιθεώρηση εργασίας,Καταγγελίες,Νομοθεσία και αποφάσεις,Πολίτες άλλων κρατών
+
|process_life_events=Απασχόληση προσωπικού,Αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων,Επιθεώρηση εργασίας,Καταγγελίες,Πολίτες άλλων κρατών
|process_total_duration_steps_min=388800.0
+
|process_total_duration_steps_min=390600
|process_total_duration_steps_max=648000.0
+
|process_total_duration_steps_max=649800
|process_total_duration_steps_type=Ημέρες
+
|process_cost_min=0.00
|process_cost_min=0
+
|process_cost_max=0.00
|process_cost_max=0
 
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
Γραμμή 38: Γραμμή 32:
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_source=Συντάκτες, gov.gr
 +
|process_govgr_codes=16704,16709
 +
|process_govgr_full_info=16704:Ανώνυμη καταγγελία%16709:Επώνυμη καταγγελία
 
|process_application_type=Αναφορά/Καταγγελία
 
|process_application_type=Αναφορά/Καταγγελία
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
|process_application_description=Καταγγελία, η οποία εξετάζεται από την Επιθεώρηση Εργασίας αναφορικά με παραβάσεις της εργατικής νομθεσίας
+
|process_application_description=Καταγγελία η οποία εξετάζεται από την Επιθεώρηση Εργασίας αναφορικά με παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας
|process_application_related_url=www.sepe.gov.gr
+
|process_application_related_url=https://www.sepe.gov.gr/asfaleia-kai-ygeia/ergazomenoi-asfaleia-kai-ygeia/katangelia/katangelia-3/
 
|process_application_note=Τα αιτήματα καταγγελίων, ανώνυμα ή επώνυμα, εξετάζονται από το αρμόδιο τοπικό Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων. Ως τοπικό αρμόδιο Τμήμα νοείται εκείνο του τόπου εργασίας του εργαζομένου, ανεξαρτήτως της έδρας του εργοδότη. Η υποβολή καταγγελίας δύναται να υποβληθεί και μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555.
 
|process_application_note=Τα αιτήματα καταγγελίων, ανώνυμα ή επώνυμα, εξετάζονται από το αρμόδιο τοπικό Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων. Ως τοπικό αρμόδιο Τμήμα νοείται εκείνο του τόπου εργασίας του εργαζομένου, ανεξαρτήτως της έδρας του εργοδότη. Η υποβολή καταγγελίας δύναται να υποβληθεί και μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555.
|process_deadline_duration=4320000
+
|process_provided_language=Ελληνικά
|process_validity_duration=-1
+
|process_uuid=ef3669ba-f091-4928-a0d3-02f4a320ae67
|time_changed=1
+
|process_id=328540
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 67: Γραμμή 64:
 
|process_rule_gazette_doc_number=45
 
|process_rule_gazette_doc_number=45
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=1999010004
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=19990100045
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 107: Γραμμή 104:
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=86400
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=86400
+
|process_step_duration_max=P1D
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Όταν η καταγγελία υποβάλλεται μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555, η κλήση διαβιβάζεται στο τηλεφωνικό κέντρο της Επιθεώρησης Εργασίας κατά τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 έως τις 15:00, όπου αρμόδιοι υπάλληλοι καταγράφουν τα καταγγελλόμενα και τυχόν επιπρόσθετα στοιχεία και πληροφορίες. Όλες οι καταγγελίες καταχωρούνται σε ηλεκτρονικό σύστημα και διαβιβάζονται στο αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων.
 
|process_step_description=Όταν η καταγγελία υποβάλλεται μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555, η κλήση διαβιβάζεται στο τηλεφωνικό κέντρο της Επιθεώρησης Εργασίας κατά τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 έως τις 15:00, όπου αρμόδιοι υπάλληλοι καταγράφουν τα καταγγελλόμενα και τυχόν επιπρόσθετα στοιχεία και πληροφορίες. Όλες οι καταγγελίες καταχωρούνται σε ηλεκτρονικό σύστημα και διαβιβάζονται στο αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων.
 
}}
 
}}
Γραμμή 121: Γραμμή 117:
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=3600
+
|process_step_duration_min=PT1H
|process_step_duration_max=3600
+
|process_step_duration_max=PT1H
|process_step_duration_type=Ώρες
 
 
|process_step_description=Με την υποβολή επώνυμης ή ανώνυμης καταγγελίας στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της πλατφόρμας www.sepe.gov.gr η καταγελία λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και αυτόματα διαβιβάζεται στο αρμόδιο Τμήμα για περαιτέρω ενέργειες.
 
|process_step_description=Με την υποβολή επώνυμης ή ανώνυμης καταγγελίας στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της πλατφόρμας www.sepe.gov.gr η καταγελία λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και αυτόματα διαβιβάζεται στο αρμόδιο Τμήμα για περαιτέρω ενέργειες.
 
}}
 
}}
Γραμμή 133: Γραμμή 128:
 
|process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης
 
|process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
|process_step_duration_min=86400
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=172800
+
|process_step_duration_max=P2D
|process_step_duration_type=Ημέρες
+
|process_step_description=Η υπηρεσία διερευνά τη βιωσιμότητα της καταγγελίας ή των πληροφοριών και προγραμματίζει την διενέργεια του επιτόπιου ελέγχου άμεσα και κατά προτεραιότητα. Ο Προϊστάμενος συγκροτεί συνεργείο ελέγχου.
|process_step_description=Η υπηρεσία διερευνά τη βιωσιμότητα της καταγγελίας ή των πληροφοριών και προγραμματίζει την διένεργεια του επιτόπιου ελέγχου άμεσα και κατά προτεραιότητα. Ο Προϊστάμενος συγκροτεί συνεργείο ελέγχου.
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 145: Γραμμή 139:
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
|process_step_duration_min=172800
+
|process_step_duration_min=P2D
|process_step_duration_max=259200
+
|process_step_duration_max=P3D
|process_step_duration_type=Ημέρες
+
|process_step_description=Οι Επιθεωρητές Εργασίας κατόπιν σχετικής προετοιμασίας επισκέπτονται την επιχείρηση και προβαίνουν σε γενικό έλεγχο προκειμένου να αποτραπεί  το ενδεχόμενο αποκάλυψης της ταυτότητας του καταγγέλοντος.
|process_step_description=Οι Επιθεωρητές Εργασίας, κατόπιν σχετικής προετοιμασίας, επισκέπτονται την επιχείρηση και προβαίνουν σε γενικό έλεγχο, προκειμένου να αποτραπεί  το ενδεχόμενο αποκάλυψης της ταυτότητας του καταγγέλοντος.
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 157: Γραμμή 150:
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Υπογραφή
 
|process_step_implementation=Υπογραφή
|process_step_duration_min=86400
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=172800
+
|process_step_duration_max=P2D
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Στην περίπτωση που ο καταγγέλων ζητά έγγραφο ενεργειών, το αρμόδιο Τμήμα οφείλει να ενημερώσει εγγράφως τον ενδιαφερόμενο για τις ενέργειες του.
 
|process_step_description=Στην περίπτωση που ο καταγγέλων ζητά έγγραφο ενεργειών, το αρμόδιο Τμήμα οφείλει να ενημερώσει εγγράφως τον ενδιαφερόμενο για τις ενέργειες του.
|process_step_note=Πρόδηλα, ο εργαζόμενος που έχει υποβάλει την καταγγελία, αντιλαμβάνεται ότι έγιναν ενέργειες από την Υπηρεσίας με τον επιτόπιο έλεγχο και την παρουσία των Επιθεωρητών στον χώρο εργασίας.
+
|process_step_note=Πρόδηλα ο εργαζόμενος που έχει υποβάλει την καταγγελία αντιλαμβάνεται ότι έγιναν ενέργειες από την Υπηρεσίας με τον επιτόπιο έλεγχο και την παρουσία των Επιθεωρητών στον χώρο εργασίας.
}}
 
{{process provision digital locations
 
|process_provision_digital_location_title=Ανώνυμη Καταγγελία
 
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/epitheorese-ergasias/anonume-kataggelia
 
|process_provision_digital_location_description=Φόρμα καταγγελίας μη εγγεγραμμένου χρήστη
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
|process_provision_digital_location_title=Επώνυμη Καταγελία
 
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/epitheorese-ergasias/eponume-kataggelia
 
|process_provision_digital_location_description=Φόρμα Καταγγελίας
 
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links

Τελευταία αναθεώρηση της 14:39, 29 Οκτωβρίου 2024

ef3669ba-f091-4928-a0d3-02f4a320ae67 328540

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή και εξέταση καταγγελιών για θέματα Εργασιακών Σχέσεων. Οι αρμόδιες υπηρεσίες εξετάζουν κατά προτεραιότητα όλες τις καταγγελίες εργαζομένων που αφορούν ζητήματα κοινής εργατικής νομοθεσίας, ανεξάρτητα από τη πηγή ή τον τρόπο αναγγελίας τους: ανώνυμα ή επώνυμα, από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο εργαζόμενο ή τρίτο πρόσωπο που τον εκπροσωπεί πχ. Επιχειρησιακό/Κλαδικό σωματείο ή το Εργατικό Κέντρο.

Βασικές πληροφορίες

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Παρατηρήσεις

Οι υπηρεσίες δεν εξετάζουν καταγγελίες αν το αίτημα-καταγγελία είναι εμφανές παράλογο, αόριστο, ακατάληπτο ή επαναλαμβάνεται κατά τρόπο καταχρηστικό. Η Επιθεώρηση Εργασίας τηρεί απόρρητες τις πληροφορίες και τις πηγές από τις οποίες περιήλθαν στη γνώση της οι καταγγελίες. Στην περίπτωση που δεν ορίζεται διαφορετικά οι επιτόπιοι έλεγχοι διενεργούνται εντός ευλόγου χρόνου, ο οποίος δεν μπορεί να υπερβεί τις 50 ημέρες. Το αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων διεκπεραιώνει τα αιτήματα-καταγγελίες το συντομότερο δυνατόν (αυθημερόν έως και 10 μέρες ανάλογα με την φύση της καταγγελίας) και εξαντλείται η προθεσμία των πενήντα (50) ημερών μόνο στις απολύτως αναγκαίες περιπτώσεις.

Τελευταία ενημέρωση

29/10/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Καταγγελία η οποία εξετάζεται από την Επιθεώρηση Εργασίας αναφορικά με παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας

Σημειώσεις

Τα αιτήματα καταγγελίων, ανώνυμα ή επώνυμα, εξετάζονται από το αρμόδιο τοπικό Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων. Ως τοπικό αρμόδιο Τμήμα νοείται εκείνο του τόπου εργασίας του εργαζομένου, ανεξαρτήτως της έδρας του εργοδότη. Η υποβολή καταγγελίας δύναται να υποβληθεί και μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς ΣΕΠΕ, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

    • 1 Εργασιακές Η ύπαρξη εργασιακής σχέσης. Ο καταγγέλων πρέπει με ακρίβεια να παράσχει τα εξής στοιχεία: 1. Επωνυμία και ΑΦΜ επιχείρησης ή εργοδότη 2. Διεύθυνση του τόπου ελέγχου 3. Θέματα/προβλήματα προς διερεύνηση κατά τον έλεγχο

      Σύνδεσμος Σύνδεσμος

    Εξερχόμενα

    Εξερχόμενα

    Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου

    Βήματα

    • 1 Εκκίνηση της διαδικασίας

      Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

    • 2 Παραλαβή της καταγγελίας μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555.

      Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

      Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

      Περιγραφή Όταν η καταγγελία υποβάλλεται μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555, η κλήση διαβιβάζεται στο τηλεφωνικό κέντρο της Επιθεώρησης Εργασίας κατά τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 έως τις 15:00, όπου αρμόδιοι υπάλληλοι καταγράφουν τα καταγγελλόμενα και τυχόν επιπρόσθετα στοιχεία και πληροφορίες. Όλες οι καταγγελίες καταχωρούνται σε ηλεκτρονικό σύστημα και διαβιβάζονται στο αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων.

    • 3 Παραλαβή καταγγελίας μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών

      Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

      Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

      Περιγραφή Με την υποβολή επώνυμης ή ανώνυμης καταγγελίας στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της πλατφόρμας www.sepe.gov.gr η καταγελία λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και αυτόματα διαβιβάζεται στο αρμόδιο Τμήμα για περαιτέρω ενέργειες.

    • 4 Αξιολόγηση της καταγγελίας για προγραμματισμό έκτακτου ελέγχου

      Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Τμηματάρχης

      Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

      Περιγραφή Η υπηρεσία διερευνά τη βιωσιμότητα της καταγγελίας ή των πληροφοριών και προγραμματίζει την διενέργεια του επιτόπιου ελέγχου άμεσα και κατά προτεραιότητα. Ο Προϊστάμενος συγκροτεί συνεργείο ελέγχου.

    • 5 Διενέργεια επιτόπιου ελέγχου

      Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

      Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

      Περιγραφή Οι Επιθεωρητές Εργασίας κατόπιν σχετικής προετοιμασίας επισκέπτονται την επιχείρηση και προβαίνουν σε γενικό έλεγχο προκειμένου να αποτραπεί το ενδεχόμενο αποκάλυψης της ταυτότητας του καταγγέλοντος.

    • 6 Αποστολή γραπτής απάντησης για τις ενέργειες της Υπηρεσίας προς τον καταγγέλοντα

      Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

      Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

      Περιγραφή Στην περίπτωση που ο καταγγέλων ζητά έγγραφο ενεργειών, το αρμόδιο Τμήμα οφείλει να ενημερώσει εγγράφως τον ενδιαφερόμενο για τις ενέργειες του.

      Σημειώσεις Πρόδηλα ο εργαζόμενος που έχει υποβάλει την καταγγελία αντιλαμβάνεται ότι έγιναν ενέργειες από την Υπηρεσίας με τον επιτόπιο έλεγχο και την παρουσία των Επιθεωρητών στον χώρο εργασίας.

    Άλλες πληροφορίες

    Εναλλακτικοί τίτλοι

    Επώνυμη Καταγγελία, Ανώνυμη Καταγγελία, Καταγγελία κατά της Επιχείρησης, Καταγγελία Εργαζομένων-Συνδικάτων

    Επίσημος τίτλος

    Καταγγελία για θέματα Εργασιακών Σχέσεων

    Γλώσσες παροχής

    Ελληνικά

    Νομοθεσία

    • Νόμος 3230/2004 (ΦΕΚ 44/Α) Άρθρα 11

      Περιγραφή Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση

      Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος

    • Νόμος 3242/2004 (ΦΕΚ 102/Α) Άρθρα 6

      Περιγραφή Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση

      Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος

    • Νόμος 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α) Άρθρα 4

      Περιγραφή Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση.

      Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος

    Κατηγορίες

    Έναυσμα

    Αιτούμενη

    Τρόπος υποβολής

    Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά)

    Τύπος

    Εξωστρεφής
    Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.