Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Καταγγελία για Βιομηχανικά Προϊόντα και Εγκαταστάσεις»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(51 ενδιάμεσες εκδόσεις από 11 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_uuid=cf91504f-5bf8-4b15-816e-f81b1ad6001f
+
|process_official_title=Διαχείριση Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
|process_id=596348
+
|process_alternative_titles=Υποβολή Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων
|process_official_title=Σύστημα Διαχείρισης Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας (ΓΓΒ) για βιομηχανικά προϊόντα και εγκαταστάσεις, όπου και τηρείται Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών..
|process_alternative_titles=Καταγγελίες Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων
 
|process_description=Σκοπός του Συστήματος Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας (ΓΓΒ) είναι: α. Η θέσπιση – βάσει κινδύνου – ενός αντικειμενικού και αμερόληπτου πλαισίου αξιολόγησης και διαχείρισης των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται στη ΓΓΒ και οι οποίες αφορούν στην ασφάλεια και τη συμμόρφωση των βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων που διατίθενται στην αγορά ή/και τίθενται σε χρήση/λειτουργία, αρμοδιότητας της ΓΓΒ και β. Η διασφάλιση της αξιοποίησης των αναφορών/καταγγελιών ως πηγή πληροφοριών για τη βελτίωση της στόχευσης των κινδύνων και του σχεδιασμού των ελέγχων.
 
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
+
|process_org_owner=49073
|process_provision_org_owner_directory=Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας
+
|process_provision_org_group=9392
|process_provision_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
+
|process_provision_org_directory=Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος.
|process_provision_org_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
+
|process_remarks=Το Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών αποσκοπεί:
|process_deadline_type=Μήνες
+
 
|process_estimated_implementation_time=1
+
α) Στην θέσπιση βάσει κινδύνου ενός αντικειμενικού και αμερόληπτου πλαισίου αξιολόγησης και διαχείρισης των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται στη ΓΓΒ και οι οποίες αφορούν στην ασφάλεια και τη συμμόρφωση των βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων που διατίθενται στην αγορά ή/και τίθενται σε χρήση/λειτουργία, αρμοδιότητας της ΓΓΒ.
|process_estimated_implementation_time_type=Μήνες
+
 
 +
β) Στην διασφάλιση της αξιοποίησης των αναφορών/καταγγελιών, ως πηγή πληροφοριών για τη βελτίωση της στόχευσης των κινδύνων και του σχεδιασμού των ελέγχων.
 +
|process_deadline_duration=P50D
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger=Αιτούμενη
|process_provided_to=Πολίτες, Επιχειρήσεις, Δημόσιους φορείς
+
|process_trigger_type=Αίτηση (επιστολή), email
|process_tax_type=Καταγγελίες, Παράπονα πολιτών
+
|process_usage=Ψηφιακό δικαιολογητικό
|process_usage=Άλλο
 
 
|process_output_type=Άλλο
 
|process_output_type=Άλλο
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_source=Συντάκτες
 +
|process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Καταγγέλοντες
 +
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Κυρώσεις
 +
|process_life_events=Επιχειρηματική δραστηριότητα,Καταγγελίες
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο
|process_sdg_lack_of_response_rule_other=Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας
+
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/199 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
}}
+
|process_total_duration_steps_min=5270400
{{process sdg}}
+
|process_total_duration_steps_max=10454400
{{process conditions
+
|process_cost_min=0.00
|process_conditions_num_id=1
+
|process_cost_max=0.00
|process_conditions_alternative=Όχι
+
|process_evidence_cost_guarantee=0
|process_conditions_type=Άλλο
+
|process_evidence_cost_total_number=0
|process_conditions_name=Συμπλήρωση Εντύπου Αναφοράς/Καταγγελίας ΑΚ-01
+
|process_evidence_ex_officio_total_number=0
|process_conditions_url=https://www.ggb.gr/el/complaints-management-system
+
|process_evidence_alternative_total_number=0
 +
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 +
|process_evidence_total_number=0
 +
|process_evidence_step_total_number=0
 +
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_application_type=Αναφορά/Καταγγελία
 +
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 +
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 +
|process_application_description=Καταγγελία για Βιομηχανικά Προϊόντα και Εγκαταστάσεις.
 +
|process_application_note=Ηλεκτρονική διεύθυνση για την αποστολή της φόρμας (ΑΚ- 01): protocollo@mindev.gov.gr.
 +
|process_uuid=cf91504f-5bf8-4b15-816e-f81b1ad6001f
 +
|process_id=596348
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
|process_rule_type=Άλλο
+
|process_rule_type=Απόφαση ευρωπαϊκών οργάνων
 
|process_rule_decision_number=126538
 
|process_rule_decision_number=126538
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_description=Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
 
|process_rule_description=Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
|process_rule_gazette_doc_number=5457
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8frIxwBEaZ1P3U4LPcASlceJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtXrUqc8nUeyBOhhG6m4vtHasJ0tz7C_Em9yIU9cVSyC5
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_ada=64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ
 
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
|process_rule_type=Νόμος
+
|process_rule_type=Αστυνομική Διάταξη
 
|process_rule_decision_number=4712
 
|process_rule_decision_number=4712
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_article=65
 
|process_rule_article=65
|process_rule_description=Ορισμός Αρχής Οργάνωσης Εποπτείας και Συντονισμού και Αρχών Εφαρμογής Εποπτείας και Διαχείρισης στο πεδίο ασφάλειας και συμμόρφωσης των βιομηχανικών προϊόντων - Ορισμός Ενιαίου Γραφείου Σύνδεσης στο πλαίσιο εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1020
+
|process_rule_description=Ορισμός Αρχής Οργάνωσης Εποπτείας και Συντονισμού και Αρχών Εφαρμογής Εποπτείας και Διαχείρισης στο πεδίο ασφάλειας και συμμόρφωσης των βιομηχανικών προϊόντων - Ορισμός Ενιαίου Γραφείου Σύνδεσης στο πλαίσιο εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1020.
 
|process_rule_gazette_doc_number=146
 
|process_rule_gazette_doc_number=146
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200100146
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
|process_rule_type=Νόμος
+
|process_rule_type=Αστυνομική Διάταξη
 
|process_rule_decision_number=4512
 
|process_rule_decision_number=4512
 
|process_rule_decision_year=2018
 
|process_rule_decision_year=2018
Γραμμή 57: Γραμμή 69:
 
|process_rule_gazette_doc_number=5
 
|process_rule_gazette_doc_number=5
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20180100005
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=1
 
|process_step_num_id=1
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Ναι
+
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας μέσω της ειδικής φόρμας στο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Ελέγχων του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων (ΟΠΣ ΑΔΕ) της ΓΓΒ
+
|process_step_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=1
+
|process_step_duration_max=P1D
|process_step_duration_type=Ημέρες
+
|process_step_description=Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων ΟΠΣ ΑΔΕ, οπότε λαμβάνουν μοναδικό αριθμό, χρονοσφραγίδα υποβολής και αυτόματο μήνυμα σε απάντηση: "Το αίτημά σας υποβλήθηκε επιτυχώς. Η υπηρεσία θα προβεί στην επεξεργασία του". Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης του Υπουργείου.
|process_step_description=Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες μέσω του ΟΠΣ ΑΔΕ, οπότε λαμβάνουν μοναδικό αριθμό, χρονοσφραγίδα υποβολής και αυτόματο μήνυμα σε απάντηση: "Το αίτημά σας υποβλήθηκε επιτυχώς. Η υπηρεσία θα προβεί στην επεξεργασία του". Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσίας της Γενικής Δ/νσης.
+
|process_step_note=Προσωρινά και μέχρι την ενεργοποίηση της σχετικής πλατφόρμας στο ΟΠΣ ΑΔΕ, η υποβολή των αναφορών/καταγγελιών πραγματοποιείται:
|process_step_note=Προσωρινά και μέχρι την ενεργοποίηση της σχετικής πλατφόρμας στο ΟΠΣ ΑΔΕ, η υποβολή των αναφορών/καταγγελιών πραγματοποιείται από τον ενδιαφερόμενο με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας ΑΚ-01 και την αποστολή της είτε μέσω email, είτε τηλεφωνικά, είτε ταχυδρομικώς είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία.
+
-με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ www.ggb.gr και αποστολή της μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: protocollo_ggb@gge.gr.
 +
-τηλεφωνικά, ταχυδρομικώς ή με αυτοπρόσωπη παρουσία του καταγγέλοντος στην αρμόδια διεύθυνση ή τμήμα (υπάρχει διαθέσιμος τηλεφωνικός κατάλογος στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ: https://www.ggb.gr) με ταυτόχρονη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) καταγραφής από τον αρμόδιο υπάλληλο.
 +
Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων.
 +
Η ηλεκτρονική φόρμα παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου, χρονοσήμανση και χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=2
 
|process_step_num_id=2
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01)
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_description=Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ www.ggb.gr και αποστολή της μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: protocollo_ggb@gge.gr. Παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου, χρονοσήμανση και χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσίας της Γενικής Δ/νσης.
 
}}
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=3
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=2
 
|process_step_previous_child=2
 
|process_step_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας τηλεφωνικά
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_description=Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες τηλεφωνικά στην αρμόδια διεύθυνση ή τμήμα (υπάρχει διαθέσιμος τηλεφωνικός κατάλογος στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ: https://www.ggb.gr) με ταυτόχρονη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) καταγραφής από τον αρμόδιο υπάλληλο. Η ηλεκτρονική φόρμα παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου, χρονοσήμανση και χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσίας της Γενικής Δ/νσης.
 
|process_step_note=Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων και λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία υποβολής.
 
}}
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=4
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=3
 
|process_step_previous_child=3
 
|process_step_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας ταχυδρομικώς
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_description=Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες ταχυδρομικώς στη διεύθυνση:
 
Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
 
Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας
 
Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος
 
Πλ. Κάνιγγος, Τ.Κ. 10200, Αθήνα.
 
|process_step_note=Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων και λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία υποβολής. Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσίας της Γενικής Δ/νσης.
 
}}
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=5
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=4
 
|process_step_previous_child=4
 
|process_step_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας με αυτοπρόσωπη παρουσία
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_description=Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου στο Πρωτόκολλο της ΓΓΒ στην Πλ. Κάνιγγος με τη συμπλήρωση της ειδικής φόρμας (ΑΚ-01) που υπάρχει διαθέσιμη στο Πρωτόκολλο.
 
|process_step_note=Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων και λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία υποβολής. Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσίας της Γενικής Δ/νσης.
 
}}
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=6
 
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας
 
|process_step_title=Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|process_step_official=Ομάδα εργασίας
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1M
|process_step_duration_max=1
+
|process_step_duration_max=P2M
|process_step_duration_type=Μήνες
+
|process_step_description=Η ληφθείσα αναφορά/καταγγελία, μετά την υποβολή της, αξιολογείται, σύμφωνα με την §8.1 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), από την αρμόδια Δ/νση της ΓΓΒ με τη χρήση του εντύπου ΑΚ-02 της ιδίας απόφασης.
|process_step_description=Η ληφθείσα αναφορά/καταγγελία, μετά την υποβολή της, αξιολογείται από την αρμόδια Δ/νση της ΓΓΒ. Κατά το πρώτο στάδιο πραγματοποιείται Αρχική Αξιολόγηση σύμφωνα με την §8.1 του Συστήματος Καταγγελιών και στη συνέχεια, ανάλογα με το αποτέλεσμα της αρχικής αξιολόγησης, είτε αυτή αρχειοθετείται, είτε πραγματοποιείται η αξιολόγηση/βαθμολόγησή της σύμφωνα με την §8.2 του Συστήματος Καταγγελιών. Σε περίπτωση αξιολόγησης/βαθμολόγησης διαμορφώνεται πίνακας κριτηρίων Αξιολόγησης/Βαθμολόγησης σύμφωνα με την §8.3 του Συστήματος Καταγγελιών.
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=7
+
|process_step_num_id=3
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Χαρακτηρισμός Αναφοράς/Καταγγελίας - Πίνακας Ενεργειών και Ενημέρωση Καταγγέλλοντος
+
|process_step_title=Ενημέρωση Καταγγέλλοντος
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|process_step_official=Ομάδα εργασίας
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1M
|process_step_duration_max=1
+
|process_step_duration_max=P2M
|process_step_duration_type=Μήνες
+
|process_step_description=Με το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης αποδίδεται Βαθμός Σημαντικότητας, σύμφωνα με την §8.4 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), ο οποίος καθορίζει τις ενέργειες της Διοίκησης.
|process_step_description=Με το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης και ανάλογα με τη βαθμολογία που λαμβάνει η αναφορά/καταγγελία, της αποδίδεται Βαθμός Σημαντικότητας και κατατάσσεται σε Επίπεδο Βαθμού Σημαντικότητας σύμφωνα με τον πίνακα της §8.4 του Συστήματος Καταγγελιών. Η διαδικασία αξιολόγησης και βαθμολόγησης της αναφοράς/καταγγελίας πραγματοποιείται με τη χρήση του Εντύπου Αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών ΑΚ-02.
+
Ο αναφέρων/καταγγέλλων ενημερώνεται εγγράφως για τις ενέργειες της Διοίκησης σε σχέση με την καταγγελία του.
Τέλος, ενημερώνεται ο αναφέρων/καταγγέλλων για τις ενέργειες της Διοίκησης.
 
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών
+
|process_useful_link_title=Σύστημα Διαχείρισης Καταγγελιών
 
|process_useful_link_url=https://www.ggb.gr/el/complaints-management-system
 
|process_useful_link_url=https://www.ggb.gr/el/complaints-management-system
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 12:17, 15 Ιουλίου 2024



cf91504f-5bf8-4b15-816e-f81b1ad6001f 596348

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Κτηματολογικά Γραφεία, Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος.

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας (ΓΓΒ) για βιομηχανικά προϊόντα και εγκαταστάσεις, όπου και τηρείται Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών..

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος.

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Το Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών αποσκοπεί:

α) Στην θέσπιση βάσει κινδύνου ενός αντικειμενικού και αμερόληπτου πλαισίου αξιολόγησης και διαχείρισης των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται στη ΓΓΒ και οι οποίες αφορούν στην ασφάλεια και τη συμμόρφωση των βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων που διατίθενται στην αγορά ή/και τίθενται σε χρήση/λειτουργία, αρμοδιότητας της ΓΓΒ.

β) Στην διασφάλιση της αξιοποίησης των αναφορών/καταγγελιών, ως πηγή πληροφοριών για τη βελτίωση της στόχευσης των κινδύνων και του σχεδιασμού των ελέγχων.

Τελευταία ενημέρωση

15/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Καταγγελία για Βιομηχανικά Προϊόντα και Εγκαταστάσεις.

Σημειώσεις

Ηλεκτρονική διεύθυνση για την αποστολή της φόρμας (ΑΚ- 01): protocollo@mindev.gov.gr.

Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Άλλο

        Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/199 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Υποβολή Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων

            Επίσημος τίτλος

            Διαχείριση Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (επιστολή), email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,


            • Απόφαση ευρωπαϊκών οργάνων 126538 2020

              Περιγραφή Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8frIxwBEaZ1P3U4LPcASlceJInJ48 97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv e6czmhEembNmZCMxLMtXrUqc8nUeyBOhhG6m4vtHasJ0tz7C Em9yIU9cVSyC5

            • Αστυνομική Διάταξη 65 4712 2020 146 Α

              Περιγραφή Ορισμός Αρχής Οργάνωσης Εποπτείας και Συντονισμού και Αρχών Εφαρμογής Εποπτείας και Διαχείρισης στο πεδίο ασφάλειας και συμμόρφωσης των βιομηχανικών προϊόντων - Ορισμός Ενιαίου Γραφείου Σύνδεσης στο πλαίσιο εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1020.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100146

            • Αστυνομική Διάταξη 140 4512 2018 5 Α

              Περιγραφή Διαχείριση Καταγγελιών

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20180100005

            • 1 Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων ΟΠΣ ΑΔΕ, οπότε λαμβάνουν μοναδικό αριθμό, χρονοσφραγίδα υποβολής και αυτόματο μήνυμα σε απάντηση: "Το αίτημά σας υποβλήθηκε επιτυχώς. Η υπηρεσία θα προβεί στην επεξεργασία του". Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης του Υπουργείου.

              Σημειώσεις Προσωρινά και μέχρι την ενεργοποίηση της σχετικής πλατφόρμας στο ΟΠΣ ΑΔΕ, η υποβολή των αναφορών/καταγγελιών πραγματοποιείται: -με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ www.ggb.gr και αποστολή της μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: protocollo_ggb@gge.gr. -τηλεφωνικά, ταχυδρομικώς ή με αυτοπρόσωπη παρουσία του καταγγέλοντος στην αρμόδια διεύθυνση ή τμήμα (υπάρχει διαθέσιμος τηλεφωνικός κατάλογος στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ: https://www.ggb.gr) με ταυτόχρονη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) καταγραφής από τον αρμόδιο υπάλληλο. Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων. Η ηλεκτρονική φόρμα παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου, χρονοσήμανση και χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης.

              Όχι Όχι


            • 2 Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ομάδα εργασίας

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Η ληφθείσα αναφορά/καταγγελία, μετά την υποβολή της, αξιολογείται, σύμφωνα με την §8.1 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), από την αρμόδια Δ/νση της ΓΓΒ με τη χρήση του εντύπου ΑΚ-02 της ιδίας απόφασης.

              Όχι Όχι


            • 3 Ενημέρωση Καταγγέλλοντος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ομάδα εργασίας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Με το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης αποδίδεται Βαθμός Σημαντικότητας, σύμφωνα με την §8.4 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), ο οποίος καθορίζει τις ενέργειες της Διοίκησης. Ο αναφέρων/καταγγέλλων ενημερώνεται εγγράφως για τις ενέργειες της Διοίκησης σε σχέση με την καταγγελία του.

              Όχι Όχι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.