Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Προαιρετική υπαγωγή στην επικουρική ασφάλιση του ΤΕΚΑ»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(23 ενδιάμεσες εκδόσεις από 4 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 4: Γραμμή 4:
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=80136
 
|process_org_owner=80136
|process_provision_org_owner_directory=824825
 
 
|process_provision_org=73038
 
|process_provision_org=73038
 
|process_provision_org_directory=Μονάδα Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου ΤΕΚΑ
 
|process_provision_org_directory=Μονάδα Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου ΤΕΚΑ
 
|process_output_registries=721922
 
|process_output_registries=721922
 +
|process_remarks=Οι μηνιαίες εισφορές επικουρικής ασφάλισης καθορίζονται από την ασφαλιστική κατηγορία που επιλέγει σε ετήσια βάση ο χρήστης. Μηνιαίως εκδίδεται διακριτό ειδοποιητήριο ΤΕΚΑ, ενώ η εξόφληση των εισφορών γίνεται με τη χρήση διακριτού κωδικού πληρωμής (RF TEKA).
 +
Διακοπή της επικουρικής ασφάλισης στο ΤΕΚΑ επέρχεται μόνο με τη διακοπή της κύριας ασφάλισης.
 
|process_estimated_implementation_duration_min=PT5M
 
|process_estimated_implementation_duration_min=PT5M
 
|process_estimated_implementation_duration_max=PT30M
 
|process_estimated_implementation_duration_max=PT30M
Γραμμή 15: Γραμμή 16:
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
|process_usage=Άλλο
+
|process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό
 
|process_output_type=Ενημέρωση Μητρώου, Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου
 
|process_output_type=Ενημέρωση Μητρώου, Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου
 
|process_validity_duration_set=Αόριστη
 
|process_validity_duration_set=Αόριστη
|process_provided_to=Ελεύθερους επαγγελματίες,Πολίτες,Αγρότες
+
|process_source=Συντάκτες, gov.gr
|process_tax_type=Αιτήσεις,Εγγραφές
+
|process_provided_to=Ελεύθερους επαγγελματίες,Γιατρούς,Αγρότες
|process_life_events=Εργασία και ασφάλιση,Ασφάλιση
+
|process_tax_type=Αιτήσεις,Δηλώσεις,Εγγραφές,Μητρώα
|process_sdg_resource=Άλλο
+
|process_life_events=Ασφάλιση
|process_sdg_resource_other=Εάν ο αιτών δεν πληροί τις προϋποθέσεις αλλαγής φορέα επικουρικής ασφάλισης, σύμφωνα με τα στοιχεία που αντλούνται από άλλα πληροφοριακά συστήματα, ενημερώνεται κατά τη διαδικασία υποβολής της αίτησης, και αυτή δεν ολοκληρώνεται.
+
|process_total_duration_steps_min=1
|process_total_duration_steps_min=0
+
|process_total_duration_steps_max=1
|process_total_duration_steps_max=0
+
|process_total_duration_steps_digital_min=20
|process_total_duration_steps_digital_min=0
+
|process_total_duration_steps_digital_max=80
|process_total_duration_steps_digital_max=0
 
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 37: Γραμμή 37:
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_govgr_codes=16919
 +
|process_govgr_full_info=16919
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Γραμμή 58: Γραμμή 60:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Ασφαλιστικές
 
|process_conditions_type=Ασφαλιστικές
|process_conditions_name=Ο αιτών να είναι ασφαλισμένος ως μη μισθωτός (π. ΟΑΕΕ, π. ΤΣΑΫ, π. ΟΓΑ) και να μην έχει υπαχθεί ήδη, υποχρεωτικά ή προαιρετικά, στον κλάδο της επικουρικής.
+
|process_conditions_name=Ο αιτών να είναι ασφαλισμένος ως μη μισθωτός (π. ΟΑΕΕ, π. ΤΣΑΫ, π. ΟΓΑ) και να μην έχει υπαχθεί ήδη, υποχρεωτικά ή προαιρετικά, στον κλάδο της επικουρικής του ΤΕΚΑ ή του e-ΕΦΚΑ.
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 79: Γραμμή 81:
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220100075
 
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220100075
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=1
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Είσοδος στην εφαρμογή και ταυτοποίηση του χρήστη με κωδικούς TaxisNet
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_url=https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/asphalise/be-teka
 +
|process_step_digital_duration_min=PT10S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης πραγματοποιεί είσοδο στο σύστημα με τη χρήση των κωδικών TAXISnet και παράλληλη συμπλήρωση του ΑΜΚΑ.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=2
 +
|process_step_digital_exit=Ναι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=1
 +
|process_step_digital_previous_child=1
 +
|process_step_digital_title=Αποτυχία αυθεντικοποίησης χρήστη
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης αποτυγχάνει να ταυτοποιηθεί λόγω εισαγωγής λανθασμένων κωδικών TAXISnet.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=3
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=1
 +
|process_step_digital_previous_child=1
 +
|process_step_digital_title=Επισκόπηση προσωπικών στοιχείων και συμπλήρωση email
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT2M
 +
|process_step_digital_description=Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, εμφανίζεται η οθόνη με τα στοιχεία του: ο χρήστης μπορεί να προβεί μόνο σε συμπλήρωση ή διόρθωση του πεδίου «Email».
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=4
 +
|process_step_digital_exit=Ναι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=3
 +
|process_step_digital_previous_child=3
 +
|process_step_digital_title=Μη πλήρωση των προϋποθέσεων
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT15S
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης ενημερώνεται ότι δεν πληροί τις προϋποθέσεις (ηλικιακή, ασφαλιστική).
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=5
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=3
 +
|process_step_digital_previous_child=3
 +
|process_step_digital_title=Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης προαιρετικής υπαγωγής στην επικουρική ασφάλιση του ΤΕΚΑ
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT1M
 +
|process_step_digital_duration_max=PT5M
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης αποδέχεται υποχρεωτικά τους όρους που τίθενται, επιλέγοντας τα στοιχεία πεδία.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=6
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=5
 +
|process_step_digital_previous_child=5
 +
|process_step_digital_title=Επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας επικουρικής ασφάλισης
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT1M
 +
|process_step_digital_duration_max=PT2M
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης επιλέγει υποχρεωτικά μία εκ των τριών ασφαλιστικών κατηγοριών επικουρικής.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=7
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=6
 +
|process_step_digital_previous_child=6
 +
|process_step_digital_title=Υποβολή αίτησης
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT20S
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης υποβάλλει την αίτηση.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=8
 +
|process_step_digital_exit=Ναι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=7
 +
|process_step_digital_previous_child=7
 +
|process_step_digital_title=Εκτύπωση ενημερωτικού σημειώματος
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT15S
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει ή να εκτυπώσει το ενημερωτικό σημείωμα.
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Εγχειρίδιο χρήσης Προαιρετικής υπαγωγής στο ΤΕΚΑ
 +
|process_useful_link_url=https://teka.gov.gr/sites/default/files/2023-09/%CE%95%CE%B3%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%BF%20%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82%20%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82%20%CE%A5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82%20%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%B7%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CE%A4%CE%95%CE%9A%CE%91.pdf
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Ενημέρωση στον ιστότοπο του ΤΕΚΑ
 +
|process_useful_link_url=https://teka.gov.gr/betekagovgr-proairetiki-asfalisi-sto-teka
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 12:50, 21 Ιουνίου 2024



a9f74906-3c71-4467-8f84-8c66017159fd 974963

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

2 λεπτά

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην προαιρετική υπαγωγή στην επικουρική ασφάλιση του Ταμείου Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ) και απευθύνεται σε μη μισθωτούς ασφαλισμένους, οι οποίοι δεν έχουν ως υποχρεωτικό τον κλάδο της επικουρικής (π. ΟΑΕΕ, π. ΟΓΑ, π. ΤΣΑΫ).

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

ΤΑΜΕΙΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Μονάδα Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου ΤΕΚΑ

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Παρατηρήσεις

Οι μηνιαίες εισφορές επικουρικής ασφάλισης καθορίζονται από την ασφαλιστική κατηγορία που επιλέγει σε ετήσια βάση ο χρήστης. Μηνιαίως εκδίδεται διακριτό ειδοποιητήριο ΤΕΚΑ, ενώ η εξόφληση των εισφορών γίνεται με τη χρήση διακριτού κωδικού πληρωμής (RF TEKA). Διακοπή της επικουρικής ασφάλισης στο ΤΕΚΑ επέρχεται μόνο με τη διακοπή της κύριας ασφάλισης.

Τελευταία ενημέρωση

21/06/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Προαιρετική υπαγωγή στην ασφάλιση του ΤΕΚΑ


Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Ενημέρωση Μητρώου, Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Προαιρετική υπαγωγή στην επικουρική ασφάλιση του ΤΕΚΑ

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Μητρώα που τηρούνται

            Μητρώο Ασφαλισμένων

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Ο αιτών πρέπει να είναι κάτοχος κωδικών Taxisnet.

              Όχι Όχι

            • 2 Ηλικιακές Ο αιτών πρέπει να έχει γεννηθεί από 1.1.1987 και εξής.

              Όχι Όχι

            • 3 Ασφαλιστικές Ο αιτών να είναι ασφαλισμένος ως μη μισθωτός (π. ΟΑΕΕ, π. ΤΣΑΫ, π. ΟΓΑ) και να μην έχει υπαχθεί ήδη, υποχρεωτικά ή προαιρετικά, στον κλάδο της επικουρικής του ΤΕΚΑ ή του e-ΕΦΚΑ.

              Όχι Όχι

            • Νόμος 6 4826 2021 160 Α

              Περιγραφή Το άρθρο απαριθμεί, μεταξύ άλλων, τις κατηγορίες των μη μισθωτών που μπορούν μπορούν να υπαχθούν προαιρετικά στην επικουρική ασφάλιση του ΤΕΚΑ και εξειδικεύει τις προϋποθέσεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210100160

            • Νόμος 68 4921 2022 75 Α

              Περιγραφή Το άρθρο απαριθμεί, μεταξύ άλλων, τις κατηγορίες των μη μισθωτών που μπορούν μπορούν να υπαχθούν προαιρετικά στην επικουρική ασφάλιση του ΤΕΚΑ και εξειδικεύει τις προϋποθέσεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20220100075

            • 1 Είσοδος στην εφαρμογή και ταυτοποίηση του χρήστη με κωδικούς TaxisNet

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/asphalise/be-teka

              Περιγραφή Ο χρήστης πραγματοποιεί είσοδο στο σύστημα με τη χρήση των κωδικών TAXISnet και παράλληλη συμπλήρωση του ΑΜΚΑ.

              Όχι Όχι


            • 2 Αποτυχία αυθεντικοποίησης χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)

              Περιγραφή Ο χρήστης αποτυγχάνει να ταυτοποιηθεί λόγω εισαγωγής λανθασμένων κωδικών TAXISnet.

              Ναι Ναι


            • 3 Επισκόπηση προσωπικών στοιχείων και συμπλήρωση email

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, εμφανίζεται η οθόνη με τα στοιχεία του: ο χρήστης μπορεί να προβεί μόνο σε συμπλήρωση ή διόρθωση του πεδίου «Email».

              Ναι Όχι


            • 4 Μη πλήρωση των προϋποθέσεων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)

              Περιγραφή Ο χρήστης ενημερώνεται ότι δεν πληροί τις προϋποθέσεις (ηλικιακή, ασφαλιστική).

              Ναι Ναι


            • 5 Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης προαιρετικής υπαγωγής στην επικουρική ασφάλιση του ΤΕΚΑ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης αποδέχεται υποχρεωτικά τους όρους που τίθενται, επιλέγοντας τα στοιχεία πεδία.

              Ναι Όχι


            • 6 Επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας επικουρικής ασφάλισης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει υποχρεωτικά μία εκ των τριών ασφαλιστικών κατηγοριών επικουρικής.

              Ναι Όχι


            • 7 Υποβολή αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης υποβάλλει την αίτηση.

              Ναι Όχι


            • 8 Εκτύπωση ενημερωτικού σημειώματος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει ή να εκτυπώσει το ενημερωτικό σημείωμα.

              Ναι Ναι




            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.