|
|
(4 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 16: |
Γραμμή 16: |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
| |process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου,Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου,Επιχειρήσεις,Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα / Τράπεζες | | |process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου,Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου,Επιχειρήσεις,Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα / Τράπεζες |
− | |process_tax_type=Κυρώσεις,Εγκρίσεις,Επικυρώσεις,Θεωρήσεις | + | |process_tax_type=Εγκρίσεις,Επικυρώσεις,Θεωρήσεις,Κυρώσεις |
| |process_life_events=Απασχόληση προσωπικού | | |process_life_events=Απασχόληση προσωπικού |
| |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή |
Γραμμή 23: |
Γραμμή 23: |
| |process_total_duration_steps_min=9072000.0 | | |process_total_duration_steps_min=9072000.0 |
| |process_total_duration_steps_max=15552000 | | |process_total_duration_steps_max=15552000 |
− | |process_cost_min=180.00 | + | |process_cost_min=60.00 |
| |process_cost_max=440.00 | | |process_cost_max=440.00 |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
Γραμμή 69: |
Γραμμή 69: |
| |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ | | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| |process_evidence_cost_description=Για την υποβολή και συζήτηση των Κανονισμών Εργασίας το παράβολο είναι: | | |process_evidence_cost_description=Για την υποβολή και συζήτηση των Κανονισμών Εργασίας το παράβολο είναι: |
− | • εκατόν ογδόντα (180) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν μέχρι (70) εργαζόμενους.
| + | * εκατόν ογδόντα (180) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν μέχρι (70) εργαζόμενους. |
− | • τριακόσια (300) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν εβδομήντα ένα (71) έως εκατόν ογδόντα (180) εργαζόμενους.
| + | * τριακόσια (300) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν εβδομήντα ένα (71) έως εκατόν ογδόντα (180) εργαζόμενους. |
− | • τετρακόσια σαράντα (440) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν περισσότερους από εκατόν ογδόντα (180)εργαζόμενους.
| + | * τετρακόσια σαράντα (440) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν περισσότερους από εκατόν ογδόντα (180)εργαζόμενους. |
| |process_evidence_cost_min=180 | | |process_evidence_cost_min=180 |
| |process_evidence_cost_max=440 | | |process_evidence_cost_max=440 |
Γραμμή 79: |
Γραμμή 79: |
| |process_evidence_cost_num_id=2 | | |process_evidence_cost_num_id=2 |
| |process_evidence_cost_alternative=Ναι | | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=1 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=1 |
| |process_evidence_cost_type=Παράβολο (δεν τηρείται στο e-παράβολο) | | |process_evidence_cost_type=Παράβολο (δεν τηρείται στο e-παράβολο) |
| |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ | | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| |process_evidence_cost_description=Για την τροποποίηση των Κανονισμών Εργασίας το παράβολο είναι: | | |process_evidence_cost_description=Για την τροποποίηση των Κανονισμών Εργασίας το παράβολο είναι: |
− | • εξήντα (60) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν μέχρι (70) εργαζόμενους.
| + | * εξήντα (60) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν μέχρι (70) εργαζόμενους. |
− | • εκατό (100) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν εβδομήντα ένα (71) έως εκατόν ογδόντα (180) εργαζόμενους.
| + | * εκατό (100) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν εβδομήντα ένα (71) έως εκατόν ογδόντα (180) εργαζόμενους. |
− | • Εκατόν πενήντα (150) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν περισσότερους από εκατόν ογδόντα (180)εργαζόμενους.
| + | * Εκατόν πενήντα (150) ευρώ, για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν περισσότερους από εκατόν ογδόντα (180)εργαζόμενους. |
| |process_evidence_cost_min=60 | | |process_evidence_cost_min=60 |
| |process_evidence_cost_max=150 | | |process_evidence_cost_max=150 |
Γραμμή 97: |
Γραμμή 99: |
| |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ | | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ |
| |process_evidence_description=Υπεύθυνη δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης | | |process_evidence_description=Υπεύθυνη δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης |
− | |process_evidence_related_process=ΔΔ:Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση | + | |process_evidence_related_process=Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση |
| |process_evidence_note=Στην υπεύθυνη δήλωση δηλώνεται υπευθύνως ότι στην επιχείρηση δε λειτουργεί συνδικαλιστική οργάνωση ή συμβούλιο εργαζομένων | | |process_evidence_note=Στην υπεύθυνη δήλωση δηλώνεται υπευθύνως ότι στην επιχείρηση δε λειτουργεί συνδικαλιστική οργάνωση ή συμβούλιο εργαζομένων |
| }} | | }} |
Γραμμή 110: |
Γραμμή 112: |
| |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ | | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ |
| |process_evidence_description=Υπεύθυνη δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης | | |process_evidence_description=Υπεύθυνη δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης |
− | |process_evidence_related_process=ΔΔ:Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση | + | |process_evidence_related_process=Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση |
| |process_evidence_note=Στην υπεύθυνη δήλωση δηλώνεται υπευθύνως ότι στην επιχείρηση λειτουργεί συνδικαλιστική οργάνωση ή συμβούλιο εργαζομένων, αλλά δεν επιθυμούν την κατάρτιση εσωτερικού κανονισμού εργασίας με Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (Σ.Σ.Ε.) ή με κοινή απόφαση του εργοδότη και του συμβουλίου εργαζομένων, αντίστοιχα. | | |process_evidence_note=Στην υπεύθυνη δήλωση δηλώνεται υπευθύνως ότι στην επιχείρηση λειτουργεί συνδικαλιστική οργάνωση ή συμβούλιο εργαζομένων, αλλά δεν επιθυμούν την κατάρτιση εσωτερικού κανονισμού εργασίας με Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (Σ.Σ.Ε.) ή με κοινή απόφαση του εργοδότη και του συμβουλίου εργαζομένων, αντίστοιχα. |
| Στην περίπτωση αυτή ζητείται, επιπλέον, η προσκόμιση αποδεικτικού εγγράφου, λ.χ. σχετικής επιστολής του Σωματείου Εργαζομένων ή του συμβουλίου εργαζομένων της επιχείρησης, αντίστοιχα. | | Στην περίπτωση αυτή ζητείται, επιπλέον, η προσκόμιση αποδεικτικού εγγράφου, λ.χ. σχετικής επιστολής του Σωματείου Εργαζομένων ή του συμβουλίου εργαζομένων της επιχείρησης, αντίστοιχα. |