Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Ψηφιακά σημεία παροχής
Αριθμός δικαιολογητικών
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Προθεσμία διεκπεραίωσης
1 μήνας
Περιγραφή
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Παρέχεται σε
Σχετικοί σύνδεσμοι
Διάρκεια Ισχύος
Αόριστη
Παρατηρήσεις
Σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. ΠΔ 38/2010, εντός 30 ημερών το πολύ από την παραλαβή της δήλωσης και των συνοδευτικών εγγράφων, η αρμόδια αρχή ενημερώνει τον πάροχο σχετικά με την απόφασή της:
α) να μην ελέγξει τα επαγγελματικά του προσόντα,
ή β) αφού ελέγξει τα επαγγελματικά του προσόντα (i) να απαιτήσει από τον πάροχο υπηρεσιών να υποβληθεί σε δοκιμασία επάρκειας, ή (ii) να επιτρέψει την παροχή υπηρεσιών.
Ο προβλεπόμενος χρόνος επεκτείνεται στις κάτωθι περιπτώσεις:
- Εάν συντρέχει κάποια δυσκολία που θα μπορούσε να οδηγήσει σε καθυστερήσεις στη λήψη αποφάσεων η αρμόδια αρχή ενημερώνει τον πάροχο εντός ενός (1) μηνός την αιτία της καθυστέρησης. Η δυσκολία επιλύεται εντός ενός (1) μηνός από την εν λόγω ενημέρωση και η απόφαση οριστικοποιείται το αργότερο εντός δύο (2) μηνών μετά την επίλυση της δυσκολίας.
- Σε περίπτωση ουσιαστικής διαφοράς ανάμεσα στα επαγγελματικά προσόντα του παρόχου και την εκπαίδευση που απαιτείται από την ελληνική νομοθεσία, και στο βαθμό που η διαφορά αυτή μπορεί να είναι επιβλαβής για τη δημόσια υγεία ή ασφάλεια και δεν μπορεί να αντισταθμιστεί μέσω της επαγγελματικής εμπειρίας ή των γνώσεων, δεξιοτήτων και των ικανοτήτων που αποκτήθηκαν μέσω της διά βίου μάθησης για τις οποίες υπάρχει σχετική τυπική επικύρωση από αρμόδιο φορέα, η αρμόδια αρχή οφείλει να παράσχει στον πάροχο τη δυνατότητα να αποδείξει ότι έχει αποκτήσει τις γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες που του έλειπαν. Η αρμόδια αρχή λαμβάνει απόφαση σε αυτή τη βάση, εάν θα επιτρέψει την παροχή υπηρεσιών. Σε κάθε περίπτωση, η παροχή υπηρεσίας πρέπει να μπορεί να αρχίζει εντός ενός (1) μήνα από την ημερομηνία κατά την οποία λαμβάνεται η απόφαση.
Αν η αρμόδια αρχή δεν αντιδράσει εντός των προβλεπομένων ανωτέρω προθεσμιών, ο πάροχος της υπηρεσίας είναι δυνατόν να παράσχει τις υπηρεσίες του.Τελευταία ενημέρωση
24/10/2024
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Κατάθεση
Κατατίθεται από
Τίτλος
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποιητικό έγγραφο
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Άλλο
Διοικητική Προσφυγή / Ένσταση
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Άλλο
NACE
- 33.13 Επισκευή ηλεκτρονικού και οπτικού εξοπλισμού