Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Υποβολή καταγγελίας για ασύρματες συσκευές»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(5 ενδιάμεσες εκδόσεις από 3 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 5: Γραμμή 5:
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=64183
 
|process_org_owner=64183
|process_provision_org_owner_directory=444935, 462485
+
|process_provision_org_owner_directory=462485, 444935
 
|process_provision_org_group=8210
 
|process_provision_org_group=8210
 
|process_remarks=Κάθε ασύρματη συσκευή οφείλει να τηρεί τις απαιτήσεις που περιλαμβάνονται στο ΠΔ 98/2017 (που εναρμονίζει την Οδηγία 2014/53/ΕΕ).
 
|process_remarks=Κάθε ασύρματη συσκευή οφείλει να τηρεί τις απαιτήσεις που περιλαμβάνονται στο ΠΔ 98/2017 (που εναρμονίζει την Οδηγία 2014/53/ΕΕ).
Γραμμή 17: Γραμμή 17:
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Καταγγελία
 
|process_trigger=Καταγγελία
|process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά), email
+
|process_trigger_type=email, Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_output_type=Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
 
|process_output_type=Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
 
|process_validity_duration_set=Αόριστη
 
|process_validity_duration_set=Αόριστη
|process_source=Συντάκτες, gov.gr
+
|process_source=gov.gr, Συντάκτες
|process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
+
|process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Καταγγέλοντες
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_life_events=Επιχειρηματική δραστηριότητα,Τηλεπικοινωνίες
 
|process_life_events=Επιχειρηματική δραστηριότητα,Τηλεπικοινωνίες
|process_total_duration_steps_min=3027600
+
|process_total_duration_steps_min=1299600
|process_total_duration_steps_max=19094400
+
|process_total_duration_steps_max=4406400
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 37: Γραμμή 37:
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_nace_codes=61
 
|process_nace_codes=61
 +
|process_govgr_codes=17336
 +
|process_govgr_full_info=17336:
 
|process_application_type=Αναφορά/Καταγγελία
 
|process_application_type=Αναφορά/Καταγγελία
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Γραμμή 155: Γραμμή 157:
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Έκδοση Απόφασης απαγόρευσης προϊόντος
+
|process_step_title=Έκδοση απόφασης απαγόρευσης προϊόντος
 
|process_step_official=Ανεξάρτητη Αρχή
 
|process_step_official=Ανεξάρτητη Αρχή
 
|process_step_implementation=Υπογραφή
 
|process_step_implementation=Υπογραφή
 
|process_step_duration_min=P40D
 
|process_step_duration_min=P40D
 
|process_step_duration_max=P160D
 
|process_step_duration_max=P160D
|process_step_description=Εκδίδεται Απόφαση απαγόρευσης προϊόντος στην περίπτωση μη συμμόρφωσης με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ
+
|process_step_description=Εκδίδεται Απόφαση απαγόρευσης προϊόντος στην περίπτωση μη συμμόρφωσης με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 168: Γραμμή 170:
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Ακρόαση - Επιβολή Προστίμου
+
|process_step_title=Λήψη μέτρων για τη συμμόρφωση - Ακρόαση - Επιβολή Προστίμου
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=P3M
 
|process_step_duration_min=P3M
|process_step_duration_max=P6M
+
|process_step_duration_max=P3M
 
|process_step_description=Γίνεται Ακρόαση στην περίπτωση που ληφθούν μέτρα για την συμμόρφωση του προϊόντος, σύμφωνα με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ και ανάλογα επιβάλλεται πρόστιμο.
 
|process_step_description=Γίνεται Ακρόαση στην περίπτωση που ληφθούν μέτρα για την συμμόρφωση του προϊόντος, σύμφωνα με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ και ανάλογα επιβάλλεται πρόστιμο.
 
}}
 
}}
Γραμμή 183: Γραμμή 185:
 
|process_step_title=Αποστολή απαντητικής επιστολής και ενημέρωση ενδιαφερομένων
 
|process_step_title=Αποστολή απαντητικής επιστολής και ενημέρωση ενδιαφερομένων
 
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
 
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
+
|process_step_implementation=Υπογραφή
|process_step_duration_min=P1M
+
|process_step_duration_min=P10D
|process_step_duration_max=P6M
+
|process_step_duration_max=P10D
|process_step_description=Αποστολή απάντησης στον αιτούντα και στον κατασκευαστή σχετικά με τις ενέργειες που έχουν γίνει και τα μέτρα που έχουν ληφθεί.
+
|process_step_description=Αποστολή απάντησης στον αιτούντα/καταγγέλοντα και στον κατασκευαστή σχετικά με τις ενέργειες που έχουν γίνει και τα μέτρα που έχουν ληφθεί.
|process_step_note=Κατόπιν ελέγχου του προϊόντος είτε βρέθηκε σύμφωνα με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ, είτε διορθώθηκε.
+
|process_step_note=Κατόπιν ελέγχου του προϊόντος είτε βρέθηκε σύμφωνο το προϊόν με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ, είτε τέθηκαν μέτρα για διόρθωση.
}}
 
{{process provision digital locations
 
|process_provision_digital_location_title=Διαχείριση καταγγελιών
 
|process_provision_digital_location_url=https://www.eett.gr/katanalotes/asyrmates-syskeyes/diacheirisi-kataggelion/
 
|process_provision_digital_location_description=Καταγγελία για ασύρματες συσκευές
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
|process_provision_digital_location_title=Kαταγγελία για ασύρματες συσκευές
 
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/kataggelies/kataggelia-gia-asurmates-suskeues
 
|process_provision_digital_location_description=Kαταγγελία για ασύρματες συσκευές
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
|process_provision_digital_location_title=File a complaint for wireless devices
 
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/en/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/kataggelies/kataggelia-gia-asurmates-suskeues
 
|process_provision_digital_location_description=File a complaint for wireless devices
 
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links

Τελευταία αναθεώρηση της 12:10, 16 Ιουλίου 2024



1aca356f-f0b8-46d0-b6d0-1e15cd10e6f9 135684

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΤΜΗΜΑ ΡΑΔΙΟΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

1 έως 6 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας για ασύρματες συσκευές, στην περίπτωση που ασύρματη συσκευή δεν συμμορφώνεται με την Οδηγία της ΕΕ (π.χ. δεν φέρει σήμανση CE, δεν συνοδεύεται από δήλωση συμμόρφωσης), την οποία όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΤΜΗΜΑ ΡΑΔΙΟΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ


Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Παρατηρήσεις

Κάθε ασύρματη συσκευή οφείλει να τηρεί τις απαιτήσεις που περιλαμβάνονται στο ΠΔ 98/2017 (που εναρμονίζει την Οδηγία 2014/53/ΕΕ).

Πριν την υποβολή καταγγελίας συνιστάται να ενημερωθεί σχετικά με τις απαιτήσεις που ισχύουν για τις ασύρματες συσκευές και επίσης, για τις αρμοδιότητες της ΕΕΤΤ στον συγκεκριμένο τομέα.

Η ΕΕΤΤ είναι αρμόδια για την εποπτεία της αγοράς των παραπάνω συσκευών.

Πραγματοποιεί δειγματοληπτικούς ελέγχους. Εάν από τον έλεγχο προκύψουν παραβάσεις, επιβάλλονται όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και οι σχετικές κυρώσεις.

Τελευταία ενημέρωση

16/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Υποβολή καταγγελίας για ασύρματες συσκευές.

Σημειώσεις

Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους:

• Με ηλεκτρονική υποβολή στην διεύθυνση https://www.eett.gr/katanalotes/asyrmates-syskeyes/diacheirisi-kataggelion/

• Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr

• Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή με αποστολή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι.

Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.

Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων οι οποίες, είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο, είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        NACE

        • 61 Τηλεπικοινωνίες

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Kαταγγελία για ασύρματες συσκευές (Σύμφωνα με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ ΠΔ 98/2017)

            Επίσημος τίτλος

            Υποβολή καταγγελίας για ασύρματες συσκευές

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Καταγγελία

              Τρόπος υποβολής

              email, Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,


            • 1 Παροχής στοιχείων Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες, οι οποίες είτε είναι ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες. Η καταγγελία πρέπει να περιλαμβάνει σαφή διατύπωση του προβλήματος . Οι καταγγελίες αξιολογούνται και λαμβάνονται υπόψη για ελέγχους που διενεργεί η ΕΕΤΤ. Στο πλαίσιο αυτό, ιεραρχούνται και προτεραιοποιούνται ως προς τη διερεύνησή τους, ανάλογα με τη σπουδαιότητά τους. Η ΕΕΤΤ κοινοποιεί στον αιτούντα τα τελικά αποτελέσματα των ενέργειών της .

              Όχι Όχι

            • 2 Συναίνεσης Ο καταναλωτής πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει το αίτημα/καταγγελία του στην ΕΕΤΤ. Κατά τη διαχείριση της καταγγελίας σας, η ΕΕΤΤ, δεσμεύεται να προστατεύει και να σέβεται την ιδιωτικότητά σας και επίσης, συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679).

              Όχι Όχι

            • Προεδρικό Διάταγμα 98 2017 139 Α

              Περιγραφή Εναρμόνιση της Ελληνικής Νομοθεσίας προς την Οδηγία 2014/53/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Απριλίου 2014 (ΕΕ L 153/22.05.2014) σχετικά με την διαθεσιμότητα ραδιοεξοπλισμού στην αγορά και την κατάργηση της Οδηγίας 1999/5/ΕΚ

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20170100139

            • 1 Εκκίνηση διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Παραλαβή αιτήματος ψηφιακά από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Υποβολή καταγγελίας μέσω της σελίδας https://www.eett.gr/katanalotes/asyrmates-syskeyes/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-asyrmaton-syskeyon/

              Ναι Όχι


            • 3 Παραλαβή αιτήματος μέσω email από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το αρμόδιο Τμήμα της ΕΕΤΤ, παραλαμβάνει το αίτημα, κατόπιν αποστολής του και των τυχόν δικαιολογητικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr

              Ναι Όχι


            • 4 Παραλαβή αιτήματος δια ζώσης ή ταχυδρομικώς από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το αρμόδιο Τμήμα παραλαμβάνει το αίτημα, κατόπιν υποβολής του είτε αυτοπροσώπως, είτε ταχυδρομικώς από τον αιτούντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφόρος. Κηφισίας 60, 15125 Μαρούσι) στην Κεντρική Γραμματεία

              Ναι Όχι


            • 5 Πρωτοκόλληση αιτήματος από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η χρέωση του αιτήματος διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Φάσματος, στον Προϊστάμενο Τμήματος Ραδιοεξοπλισμού και στην συνέχεια αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.

              Όχι Όχι


            • 6 Επικοινωνία με τον κατασκευαστή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Τμηματάρχης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο αρμόδιος Τμηματάρχης πραγματοποιεί απ ευθείας επικοινωνία με τον κατασκευαστή για ανταλλαγή τεχνικών στοιχείων και συμμόρφωση του προϊόντος, σύμφωνα με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ

              Όχι Όχι


            • 7 Έκδοση απόφασης απαγόρευσης προϊόντος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ανεξάρτητη Αρχή

              Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

              Περιγραφή Εκδίδεται Απόφαση απαγόρευσης προϊόντος στην περίπτωση μη συμμόρφωσης με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ.

              Ναι Ναι


            • 8 Λήψη μέτρων για τη συμμόρφωση - Ακρόαση - Επιβολή Προστίμου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Γίνεται Ακρόαση στην περίπτωση που ληφθούν μέτρα για την συμμόρφωση του προϊόντος, σύμφωνα με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ και ανάλογα επιβάλλεται πρόστιμο.

              Ναι Όχι


            • 9 Αποστολή απαντητικής επιστολής και ενημέρωση ενδιαφερομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής

              Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

              Περιγραφή Αποστολή απάντησης στον αιτούντα/καταγγέλοντα και στον κατασκευαστή σχετικά με τις ενέργειες που έχουν γίνει και τα μέτρα που έχουν ληφθεί.

              Σημειώσεις Κατόπιν ελέγχου του προϊόντος είτε βρέθηκε σύμφωνο το προϊόν με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ, είτε τέθηκαν μέτρα για διόρθωση.

              Ναι Ναι








            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.