Κατηγορία:Παράπονα πολιτών
Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Σελίδες στην κατηγορία «Παράπονα πολιτών»
Αυτή η κατηγορία περιέχει τις ακόλουθες 19 σελίδες, από 19 συνολικά.
Π
- Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή
- Ανάληψη δράσης αποκατάστασης περιβαλλοντικής ζημιάς κατόπιν αίτησης φυσικού ή νομικού προσώπου
- Διαδικασία υποβολής παραπόνων επιβατικού κοινού στις θαλάσσιες μεταφορές
- Διαχείριση αιτημάτων/καταγγελιών για ηλεκτρονικές επικοινωνίες
- Διαχείριση αναφοράς ή καταγγελίας σε θέματα πυροπροστασίας επιχειρήσεων και εγκαταστάσεων
- Διαχείριση καταγγελίας για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας
- Διαχείριση καταγγελιών αιτημάτων σχετικά με συμμόρφωση ραδιοεξοπλισμού
- Διαχείριση Καταγγελιών Επιβατών Σιδηροδρομικών Μεταφορών
- Διαχείριση παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών
- Έλεγχος από την ΕΥΔΑΠ της αποχέτευσης του ακινήτου λόγω συχνών εμφράξεων
- Καταγγελία καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
- Παρακολούθηση και έλεγχος μεταλλευτικών και λατομικών εργασιών
- Παραπομπή θεμάτων στην Κεντρική Επιτροπή Προσβασιμότητας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ)
- Παροχή πληροφοριών σε θέματα Ανάρτησης Δασικών Χαρτών
- Στέρηση υδροληψίας λόγω συχνών βλαβών στο δίκτυο της ΕΥΔΑΠ
- Τεχνική αστυνόμευση οδικού δικτύου από την Ελληνική Αστυνομία
- Υποβολή αιτήματος στην ΕΕΤΤ με εμπιστευτικό έγγραφο
- Υποβολή καταγγελίας για ασύρματες συσκευές
- Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α