Κατηγορία:Παράπονα πολιτών
Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Σελίδες στην κατηγορία «Παράπονα πολιτών»
Αυτή η κατηγορία περιέχει τις ακόλουθες 13 σελίδες, από 13 συνολικά.
Π
- Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή
- Ανάληψη δράσης αποκατάστασης περιβαλλοντικής ζημιάς κατόπιν αίτησης φυσικού ή νομικού προσώπου
- Διαδικασία υποβολής παραπόνων επιβατικού κοινού στις θαλάσσιες μεταφορές
- Διαχείριση παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών
- Έλεγχος από την ΕΥΔΑΠ της αποχέτευσης του ακινήτου λόγω συχνών εμφράξεων
- Καταγγελία / Αναφορά στην Επιτροπή Προστασίας Ανηλίκων
- Παρακολούθηση και έλεγχος μεταλλευτικών και λατομικών εργασιών
- Παραπομπή θεμάτων στην Επιτροπή Προσβασιμότητας
- Παροχή πληροφοριών σε θέματα Ανάρτησης Δασικών Χαρτών
- Στέρηση υδροληψίας λόγω συχνών βλαβών στο δίκτυο της ΕΥΔΑΠ
- Τεχνική αστυνόμευση οδικού δικτύου από την Ελληνική Αστυνομία
- Υποβολή Απόψεων της Διοίκησης επί Αιτήσεων Ακύρωσης ενώπιον των Διοικητικών Εφετείων
- Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α