Κατηγορία:Παράπονα πολιτών
Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Σελίδες στην κατηγορία «Παράπονα πολιτών»
Αυτή η κατηγορία περιέχει τις ακόλουθες 12 σελίδες, από 12 συνολικά.
Π
- Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή
- Ανάληψη δράσης αποκατάστασης περιβαλλοντικής ζημιάς κατόπιν αίτησης φυσικού ή νομικού προσώπου
- Διαδικασία υποβολής παραπόνων επιβατικού κοινού στις θαλάσσιες μεταφορές
- Διαχείριση παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών
- Έλεγχος από την ΕΥΔΑΠ της αποχέτευσης του ακινήτου λόγω συχνών εμφράξεων
- Παρακολούθηση και έλεγχος μεταλλευτικών και λατομικών εργασιών
- Παραπομπή θεμάτων στην Κεντρική Επιτροπή Προσβασιμότητας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ)
- Παροχή πληροφοριών σε θέματα Ανάρτησης Δασικών Χαρτών
- Στέρηση υδροληψίας λόγω συχνών βλαβών στο δίκτυο της ΕΥΔΑΠ
- Τεχνική αστυνόμευση οδικού δικτύου από την Ελληνική Αστυνομία
- Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α
- Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α+