Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Υποβολή αιτήματος στην ΕΕΤΤ με εμπιστευτικό έγγραφο»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(3 ενδιάμεσες εκδόσεις από ένα χρήστη δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 2: Γραμμή 2:
 
|process_official_title=Υποβολή αιτήματος στην ΕΕΤΤ με εμπιστευτικό έγγραφο
 
|process_official_title=Υποβολή αιτήματος στην ΕΕΤΤ με εμπιστευτικό έγγραφο
 
|process_alternative_titles=Εμπιστευτικά Έγγραφα
 
|process_alternative_titles=Εμπιστευτικά Έγγραφα
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή εμπιστευτικών αιτημάτων από καταναλωτές, επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για θέματα όπως ηλεκτρονικές επικοινωνίες, φάσμα ραδιοσυχνοτήτων και ταχυδρομικές υπηρεσίες.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή εμπιστευτικών αιτημάτων από καταναλωτές, επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για θέματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών, φάσματος ραδιοσυχνοτήτων και ταχυδρομικών υπηρεσιών.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=64183
 
|process_org_owner=64183
Γραμμή 9: Γραμμή 9:
 
|process_remarks=Τα αιτήματα προωθούνται από τη Γραμματεία Διοίκησης στο αρμόδιο τμήμα της ΕΕΤΤ για επεξεργασία και απάντηση, η οποία αποστέλλεται μέσω email, courier ή ταχυδρομικά.
 
|process_remarks=Τα αιτήματα προωθούνται από τη Γραμματεία Διοίκησης στο αρμόδιο τμήμα της ΕΕΤΤ για επεξεργασία και απάντηση, η οποία αποστέλλεται μέσω email, courier ή ταχυδρομικά.
 
|process_deadline_duration=P60D
 
|process_deadline_duration=P60D
|process_provided_language=Ελληνικά
 
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
Γραμμή 17: Γραμμή 16:
 
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου, Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου, Άλλο
 
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου, Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου, Άλλο
 
|process_validity_duration_set=Αόριστη
 
|process_validity_duration_set=Αόριστη
|process_source=Συντάκτες
 
 
|process_provided_to=Δημόσιους φορείς,Ελεύθερους επαγγελματίες,Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
 
|process_provided_to=Δημόσιους φορείς,Ελεύθερους επαγγελματίες,Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
 
|process_tax_type=Αποφάσεις,Καταγγελίες επιχειρήσεων,Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_tax_type=Αποφάσεις,Καταγγελίες επιχειρήσεων,Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_life_events=Ταχυδρομεία,Τηλεπικοινωνίες
 
|process_life_events=Ταχυδρομεία,Τηλεπικοινωνίες
 
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999) και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
 
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999) και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
|process_total_duration_steps_min=432000
+
|process_total_duration_steps_min=1771200
|process_total_duration_steps_max=950400
+
|process_total_duration_steps_max=2332800
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 34: Γραμμή 32:
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_source=Συντάκτες
 
|process_nace_codes=61,53
 
|process_nace_codes=61,53
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_type=Αίτηση
Γραμμή 42: Γραμμή 41:
 
• μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: confidential@eett.gr,
 
• μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: confidential@eett.gr,
 
• αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).
 
• αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).
 +
|process_provided_language=Ελληνικά
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 89: Γραμμή 89:
 
|process_rule_decision_year=1999
 
|process_rule_decision_year=1999
 
|process_rule_article=4
 
|process_rule_article=4
|process_rule_description=Προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών απο την διοίκηση.
+
|process_rule_description=Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις.
 +
 
 +
 
 +
Προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
 
|process_rule_gazette_doc_number=45
 
|process_rule_gazette_doc_number=45
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
Γραμμή 139: Γραμμή 142:
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_title=Παραλαβή αιτήματος με email
 
|process_step_title=Παραλαβή αιτήματος με email
|process_step_official=Αρμόδιο Γραφείο
+
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=PT1H
 
|process_step_duration_min=PT1H
Γραμμή 154: Γραμμή 157:
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
 +
|process_step_description=Σε συνέχεια της παραλαβής του αιτήματος, αυτό πρωτοκολλείται από το αρμόδιο Τμήμα και ο αιτών/ η αιτούσα ενημερώνεται για τον αριθμό πρωτοκόλλου.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 159: Γραμμή 163:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Χρέωση κατόπιν οδηγίας του Προέδρου της ΕΕΤΤ και προώθηση στον αρμόδιο Υπεύθυνο.
+
|process_step_title=Χρέωση του αιτήματος κατόπιν οδηγίας του Προέδρου της ΕΕΤΤ στον αρμόδιο υπάλληλο για διεκπεραίωση
|process_step_official=Αρμόδιο Γραφείο
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P1D
 
|process_step_duration_max=P1D
|process_step_description=Χρέωση του αιτήματος από τη Γραμματεία Διοίκησης της ΕΕΤΤ, μετά από οδηγία χρέωσης του Προέδρου ΕΕΤΤ, με το σύστημα της Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων της ΕΕΤΤ (ΣΗΔΕ) ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της αρμόδιας Διεύθυνσης (ή αυτοτελούς Τμήματος), ο οποίος το χρεώνει στον Προϊστάμενο του αρμόδιου Τμήματος και αντιστοίχως αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.
+
|process_step_description=Χρέωση του αιτήματος από τη Γραμματεία Διοίκησης της ΕΕΤΤ, μετά από οδηγία χρέωσης του Προέδρου ΕΕΤΤ, μέσω του συστήματος της Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων της ΕΕΤΤ (ΣΗΔΕ) ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της αρμόδιας Διεύθυνσης (ή αυτοτελούς Τμήματος), ο οποίος το χρεώνει στον Προϊστάμενο του αρμόδιου Τμήματος και αντιστοίχως αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 188: Γραμμή 192:
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
|process_step_description=Στην περίπτωση που δεν απαιτείται απάντηση ο αρμόδιος υπάλληλος αρχειοθετεί το αίτημα στο ΣΗΔΕ.
+
|process_step_description=Στην περίπτωση που δεν απαιτείται απάντηση ο αρμόδιος υπάλληλος αρχειοθετεί το αίτημα Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΣΗΔΕ).
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 198: Γραμμή 202:
 
|process_step_title=Σύνταξη απάντησης και ψηφιακή υπογραφή από τον αρμόδιο υπάλληλο
 
|process_step_title=Σύνταξη απάντησης και ψηφιακή υπογραφή από τον αρμόδιο υπάλληλο
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
+
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_max=P36D
+
|process_step_duration_min=P30D
 +
|process_step_duration_max=P30D
 
|process_step_description=Εφόσον απαιτείται απάντηση για το υποβληθέν αίτημα, ο αρμόδιος υπάλληλος την συντάσσει και την υπογράφει ψηφιακά στο Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΣΗΔΕ).
 
|process_step_description=Εφόσον απαιτείται απάντηση για το υποβληθέν αίτημα, ο αρμόδιος υπάλληλος την συντάσσει και την υπογράφει ψηφιακά στο Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΣΗΔΕ).
 
}}
 
}}
Γραμμή 217: Γραμμή 222:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Έγκριση απάντησης και ψηφιακή υπογραφή από τους ιεραρχικά αρμόδιους Προϊσταμένους και τον Πρόεδρο
+
|process_step_title=Έγκριση της απάντησης και ψηφιακή υπογραφή από τους ιεραρχικά αρμόδιους Προϊσταμένους και τον Πρόεδρο
 
|process_step_official=Άλλο
 
|process_step_official=Άλλο
 
|process_step_implementation=Υπογραφή
 
|process_step_implementation=Υπογραφή
 
|process_step_duration_max=P1D
 
|process_step_duration_max=P1D
|process_step_description=Έγκριση και ψηφιακή υπογραφή ιεραρχικά από τους αρμόδιους Προϊσταμένους και από το Προεδρείο όποιος και εφόσον είναι ο τελικός υπογράφων Η απάντηση εγκρίνεται ιεραρχικά με ψηφιακή υπογραφή στο ΣΗΔΕ από τους αρμόδιους Προϊσταμένους ή και από τον Πρόεδρο της ΕΕΤΤ, εφόσον είναι ο τελικός υπογράφων.
+
|process_step_description=Η απάντηση εγκρίνεται ιεραρχικά και υπογράφεται ψηφιακά στο ΣΗΔΕ από τους αρμόδιους Προϊσταμένους ή και από τον Πρόεδρο της ΕΕΤΤ, εφόσον είναι ο τελικός υπογράφων.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 230: Γραμμή 235:
 
|process_step_official=Αρμόδιο Γραφείο
 
|process_step_official=Αρμόδιο Γραφείο
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_max=P1D
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_description=Αρμόδια για την αποστολή της απάντησης είναι η Γραμματεία Διοίκησης. Η αποστολή της απάντησης διενεργείται μέσω email, courier ή ταχυδρομικά.
 
|process_step_description=Αρμόδια για την αποστολή της απάντησης είναι η Γραμματεία Διοίκησης. Η αποστολή της απάντησης διενεργείται μέσω email, courier ή ταχυδρομικά.
 
Παραλαβή της απάντησης μπορεί να γίνει και με φυσική παρουσία από τον αιτούντα, με την επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου.
 
Παραλαβή της απάντησης μπορεί να γίνει και με φυσική παρουσία από τον αιτούντα, με την επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου.

Τελευταία αναθεώρηση της 22:16, 29 Οκτωβρίου 2024



71815275-6c96-4eb7-9139-b98f51b69dea 718152

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΕΤΤ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

60 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή εμπιστευτικών αιτημάτων από καταναλωτές, επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για θέματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών, φάσματος ραδιοσυχνοτήτων και ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΕΤΤ


Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Παρατηρήσεις

Τα αιτήματα προωθούνται από τη Γραμματεία Διοίκησης στο αρμόδιο τμήμα της ΕΕΤΤ για επεξεργασία και απάντηση, η οποία αποστέλλεται μέσω email, courier ή ταχυδρομικά.

Τελευταία ενημέρωση

29/10/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Δημόσιους υπαλλήλους, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτημα προς το εμπιστευτικό πρωτόκολλο ΕΕΤΤ.

Σημειώσεις

Οι αιτήσεις υποβάλλονται επώνυμα, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

• μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: confidential@eett.gr,

• αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999) και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

        NACE

        • 61 Τηλεπικοινωνίες
        • 53 Ταχυδρομικές και ταχυμεταφορικές δραστηριότητες

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου, Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου, Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Εμπιστευτικά Έγγραφα

            Επίσημος τίτλος

            Υποβολή αιτήματος στην ΕΕΤΤ με εμπιστευτικό έγγραφο

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,,,,


            • 1 Παροχής στοιχείων Η αίτηση με την οποία ζητούνται στοιχεία θα πρέπει να είναι επώνυμη, σαφής, βάσιμη και να μην έχει υβριστικό περιεχόμενο. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει αιτήσεις οι οποίες είναι είτε, ανώνυμες είτε αόριστες.

              Όχι Όχι

            • 2 Συναίνεσης Ο/η αιτών/ούσα να έχει λάβει γνώση και να συμφωνεί με την πολιτική της ΕΕΤΤ για την προστασία προσωπικών δεδομένων, προτού υποβάλει την αίτηση στην ΕΕΤΤ.

              Όχι Όχι

            • 3 Ταυτοπροσωπίας Στην περίπτωση παραλαβής της απάντησης με φυσική παρουσία απαιτείται ταυτοποιητικό στοιχείο.

              Όχι Όχι

            • 1 Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας Αστυνομική ταυτότητα

              Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Για την παραλαβή της απάντησης της αίτησης με φυσική παρουσία απαιτείται ταυτοποιητικό στοιχείο, όπως είναι το Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 1860

            • 2 Διαβατήριο Διαβατήριο

              Διαβατήριο

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Για την παραλαβή της απάντησης της αίτησης με φυσική παρουσία απαιτείται ταυτοποιητικό στοιχείο, όπως είναι για παράδειγμα το Διαβατήριο.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι

              Αποτελεί εναλλακτικό δικαιολογητικό του: 1

              Ναι 3971

            • Νόμος 4 2690 1999 45 Α

              Περιγραφή Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις. Προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19990100045

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 1062/18 2023 947 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση του Κανονισμού Λειτουργίας της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20230200947

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 7 1004/40 2021 4660 Β

              Περιγραφή Κανονισμός Λειτουργίας της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210204660

            • 1 Εκκίνηση διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Παραλαβή αιτήματος δια ζώσης ή ταχυδρομικά

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η υποβολή του αιτήματος διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικά στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφόρος Κηφισίας 60, Τ.Κ. 151-25 Μαρούσι) και το αρμόδιο Τμήμα το παραλαμβάνει.

              Ναι Όχι


            • 3 Παραλαβή αιτήματος με email

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η υποβολή διενεργείται από τον αιτούντα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email confidential@eett.gr και το αρμόδιο Τμήμα το παραλαμβάνει.

              Ναι Όχι


            • 4 Πρωτοκόλληση αιτήματος, κοινοποίηση αριθμού πρωτοκόλλου στον αιτούντα.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Σε συνέχεια της παραλαβής του αιτήματος, αυτό πρωτοκολλείται από το αρμόδιο Τμήμα και ο αιτών/ η αιτούσα ενημερώνεται για τον αριθμό πρωτοκόλλου.

              Όχι Όχι


            • 5 Χρέωση του αιτήματος κατόπιν οδηγίας του Προέδρου της ΕΕΤΤ στον αρμόδιο υπάλληλο για διεκπεραίωση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Χρέωση του αιτήματος από τη Γραμματεία Διοίκησης της ΕΕΤΤ, μετά από οδηγία χρέωσης του Προέδρου ΕΕΤΤ, μέσω του συστήματος της Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων της ΕΕΤΤ (ΣΗΔΕ) ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της αρμόδιας Διεύθυνσης (ή αυτοτελούς Τμήματος), ο οποίος το χρεώνει στον Προϊστάμενο του αρμόδιου Τμήματος και αντιστοίχως αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.

              Όχι Όχι


            • 6 Διεκπεραίωση του αιτήματος από τον αρμόδιο υπάλληλο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο αρμόδιος υπάλληλος στον οποίο έχει χρεωθεί το αίτημα κατόπιν παραλαβής και πρωτοκόλλησής του, προχωρά στην εξέταση και τη διεκπεραίωσή του.

              Όχι Όχι


            • 7 Αρχειοθέτηση αιτήματος σε περίπτωση μη απαίτησης απάντησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Στην περίπτωση που δεν απαιτείται απάντηση ο αρμόδιος υπάλληλος αρχειοθετεί το αίτημα Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΣΗΔΕ).

              Ναι Ναι


            • 8 Σύνταξη απάντησης και ψηφιακή υπογραφή από τον αρμόδιο υπάλληλο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Εφόσον απαιτείται απάντηση για το υποβληθέν αίτημα, ο αρμόδιος υπάλληλος την συντάσσει και την υπογράφει ψηφιακά στο Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΣΗΔΕ).

              Ναι Όχι


            • 9 Προώθηση της απάντησης για συνυπογραφή από τους συναρμόδιους

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η απάντηση συνυπογράφεται, εφόσον απαιτείται, από αρμόδια στελέχη π.χ. από νομικό.

              Όχι Όχι


            • 10 Έγκριση της απάντησης και ψηφιακή υπογραφή από τους ιεραρχικά αρμόδιους Προϊσταμένους και τον Πρόεδρο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

              Περιγραφή Η απάντηση εγκρίνεται ιεραρχικά και υπογράφεται ψηφιακά στο ΣΗΔΕ από τους αρμόδιους Προϊσταμένους ή και από τον Πρόεδρο της ΕΕΤΤ, εφόσον είναι ο τελικός υπογράφων.

              Όχι Όχι


            • 11 Έλεγχος ψηφιακών υπογραφών, πρωτοκόλληση και αποστολή απάντησης στον αιτούντα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Γραφείο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Αρμόδια για την αποστολή της απάντησης είναι η Γραμματεία Διοίκησης. Η αποστολή της απάντησης διενεργείται μέσω email, courier ή ταχυδρομικά. Παραλαβή της απάντησης μπορεί να γίνει και με φυσική παρουσία από τον αιτούντα, με την επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου.

              Σημειώσεις Η διαδικασία υλοποιείται μέσω του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου της ΕΕΤΤ.

              Όχι Ναι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.