|
|
| (5 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
| Γραμμή 2: |
Γραμμή 2: |
| | |process_official_title=Διαχείριση καταγγελιών, αιτημάτων και υποδείξεων | | |process_official_title=Διαχείριση καταγγελιών, αιτημάτων και υποδείξεων |
| | |process_alternative_titles=Διαχείριση καταγγελιών, αιτημάτων σχετικά με συμμόρφωση ραδιοεξοπλισμού | | |process_alternative_titles=Διαχείριση καταγγελιών, αιτημάτων σχετικά με συμμόρφωση ραδιοεξοπλισμού |
| − | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην διαχείριση αιτήματος ή καταγγελίας για ασύρματες συσκευές, στην περίπτωση που ασύρματη συσκευή δεν συμμορφώνεται με την Οδηγία της ΕΕ, το οποίο όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη διαχείριση αιτήματος ή καταγγελίας, που υποβάλλεται στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, για ασύρματες συσκευές, που δεν συμμορφώνεται με την Οδηγία της ΕΕ. |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=64183 | | |process_org_owner=64183 |
| Γραμμή 18: |
Γραμμή 18: |
| | |process_trigger=Αιτούμενη, Καταγγελία | | |process_trigger=Αιτούμενη, Καταγγελία |
| | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά), email | | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά), email |
| − | |process_output_type=Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό) | + | |process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό |
| | + | |process_output_type=Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό), Κατάθεση ποσού |
| | |process_validity_duration_set=Αόριστη | | |process_validity_duration_set=Αόριστη |
| − | |process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Καταγγέλοντες,Πολίτες | + | |process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες,Καταγγέλοντες |
| | |process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών | | |process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών |
| | |process_life_events=Επιχειρηματική δραστηριότητα,Τηλεπικοινωνίες | | |process_life_events=Επιχειρηματική δραστηριότητα,Τηλεπικοινωνίες |
| Γραμμή 35: |
Γραμμή 36: |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| − | |process_source=Συντάκτες, gov.gr
| |
| | |process_nace_codes=61 | | |process_nace_codes=61 |
| | |process_govgr_codes=17336 | | |process_govgr_codes=17336 |
| Γραμμή 185: |
Γραμμή 185: |
| | |process_step_duration_min=P40D | | |process_step_duration_min=P40D |
| | |process_step_duration_max=P6M | | |process_step_duration_max=P6M |
| − | |process_step_description=Εκδίδεται Απόφαση απαγόρευσης προϊόντος στην περίπτωση μη συμμόρφωσης με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ. Παράλληλα εκκινεί η διαδικασία ακρόασης και επιβολής προστίμου | + | |process_step_description=Εκδίδεται Απόφαση απαγόρευσης προϊόντος στην περίπτωση μη συμμόρφωσης με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ. Παράλληλα εκκινεί η διαδικασία ακρόασης και επιβολής προστίμου. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 198: |
Γραμμή 198: |
| | |process_step_duration_min=P3M | | |process_step_duration_min=P3M |
| | |process_step_duration_max=P6M | | |process_step_duration_max=P6M |
| − | |process_step_description=Γίνεται Ακρόαση στην περίπτωση που ληφθούναπό τον κατασκευαστή μέτρα για την συμμόρφωση του προϊόντος, σύμφωνα με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ και ανάλογα επιβάλλεται πρόστιμο για το διάστημα που δεν ήταν συμμορφούμενο. | + | |process_step_description=Γίνεται Ακρόαση στην περίπτωση που ληφθούν από τον κατασκευαστή μέτρα για τη συμμόρφωση του προϊόντος, σύμφωνα με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ και ανάλογα επιβάλλεται πρόστιμο για το διάστημα που δεν ήταν συμμορφούμενο. |
| | }} | | }} |
| | {{process useful links | | {{process useful links |
7d5173af-e8d6-48c9-9d34-1706e0ae78c2
751738
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
ΤΜΗΜΑ ΡΑΔΙΟΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στη διαχείριση αιτήματος ή καταγγελίας, που υποβάλλεται στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, για ασύρματες συσκευές, που δεν συμμορφώνεται με την Οδηγία της ΕΕ.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΤΜΗΜΑ ΡΑΔΙΟΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Υποβολή καταγγελίας για ασύρματες συσκευές.
Σημειώσεις
Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους:
• Με ηλεκτρονική υποβολή στην διεύθυνση
https://www.eett.gr/katanalotes/asyrmates-syskeyes/diacheirisi-kataggelion/
• Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr
• Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή με αποστολή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι.
Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων οι οποίες, είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο, είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό), Κατάθεση ποσού
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Διαχείριση καταγγελιών, αιτημάτων σχετικά με συμμόρφωση ραδιοεξοπλισμού
Επίσημος τίτλος
Διαχείριση καταγγελιών, αιτημάτων και υποδείξεων
Κατηγορίες
Έναυσμα
Αιτούμενη, Καταγγελία
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά), email
ΔΔ
3
6
0
0
2
0
64183
Όχι
31190400
8211600
Αόριστη
462485, 444935
61
17336
8210
Μη χρήση ως δικαιολογητικό
Η διαδικασία αφορά στη διαχείριση αιτήματος ή καταγγελίας, που υποβάλλεται στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, για ασύρματες συσκευές, που δεν συμμορφώνεται με την Οδηγία της ΕΕ.
0.00
0.00
0
0
0
3 μήνες
1 έτος
,,,,
1
Παροχής στοιχείων
Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες, οι οποίες είτε είναι ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες.
Η καταγγελία πρέπει να περιλαμβάνει σαφή διατύπωση του προβλήματος .
Οι καταγγελίες αξιολογούνται και λαμβάνονται υπόψη για ελέγχους που διενεργεί η ΕΕΤΤ. Στο πλαίσιο αυτό, ιεραρχούνται και προτεραιοποιούνται ως προς τη διερεύνησή τους, ανάλογα με τη σπουδαιότητά τους.
Η ΕΕΤΤ κοινοποιεί στον αιτούντα τα τελικά αποτελέσματα των ενέργειών της .
Όχι
Όχι
2
Συναίνεσης
Ο καταναλωτής πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει το αίτημα/καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.
Κατά τη διαχείριση της καταγγελίας σας, η ΕΕΤΤ, δεσμεύεται να προστατεύει και να σέβεται την ιδιωτικότητά σας και επίσης, συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679).
Όχι
Όχι
Προεδρικό Διάταγμα
53
2024
152
Α
Περιγραφή
Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2380 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Νοεμβρίου 2022 για την τροποποίηση της Οδηγίας 2014/53/ΕΕ σχετικά με την εναρμόνιση των νομοθεσιών των κρατών μελών σχετικά με τη διαθεσιμότητα ραδιοεξοπλισμού στην αγορά (L 315) -Τροποποίηση του π.δ. 98/2017 (Α’ 139)
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20240100152
Προεδρικό Διάταγμα
98
2017
139
Α
Περιγραφή
Εναρμόνιση της Ελληνικής Νομοθεσίας προς την Οδηγία 2014/53/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Απριλίου 2014
(ΕΕ L 153/22.05.2014) σχετικά με την διαθεσιμότητα ραδιοεξοπλισμού στην αγορά και την κατάργηση της Οδηγίας 1999/5/ΕΚ
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20170100139
1
Εκκίνηση διαδικασίας
Όχι
Όχι
2
Παραλαβή αιτήματος ψηφιακά από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ
Ναι
Όχι
3
Παραλαβή αιτήματος μέσω email από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Το αρμόδιο Τμήμα της ΕΕΤΤ, παραλαμβάνει το αίτημα, κατόπιν αποστολής του και των τυχόν δικαιολογητικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr
Ναι
Όχι
4
Παραλαβή αιτήματος δια ζώσης ή ταχυδρομικώς από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Το αρμόδιο Τμήμα παραλαμβάνει το αίτημα, κατόπιν υποβολής του είτε αυτοπροσώπως, είτε ταχυδρομικώς από τον αιτούντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφόρος. Κηφισίας 60, 15125 Μαρούσι) στην Κεντρική Γραμματεία
Ναι
Όχι
5
Πρωτοκόλληση αιτήματος από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η χρέωση του αιτήματος διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Φάσματος, στον Προϊστάμενο Τμήματος Ραδιοεξοπλισμού και στην συνέχεια αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.
Όχι
Όχι
6
Επικοινωνία με τον κατασκευαστή - Ανταλλαγή Τεχνικών Στοιχείων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Τμηματάρχης
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο αρμόδιος Υπάλληλος πραγματοποιεί απ ευθείας επικοινωνία με τον κατασκευαστή για ανταλλαγή τεχνικών στοιχείων και συμμόρφωση του προϊόντος, σύμφωνα με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ
Όχι
Όχι
7
Αποστολή απαντητικής επιστολής και ενημέρωση ενδιαφερομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Διευθυντής
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Αποστολή απάντησης στον αιτούντα/καταγγέλοντα και στον κατασκευαστή σχετικά με τις ενέργειες που έχουν γίνει και τα μέτρα που έχουν ληφθεί.
Σημειώσεις
Κατόπιν ελέγχου του προϊόντος είτε βρέθηκε σύμφωνο το προϊόν με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ, είτε τέθηκαν μέτρα για διόρθωση.
Ναι
Όχι
8
Έκδοση απόφασης απαγόρευσης προϊόντος-επιβολή προστίμου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Ανεξάρτητη Αρχή
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Εκδίδεται Απόφαση απαγόρευσης προϊόντος στην περίπτωση μη συμμόρφωσης με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ. Παράλληλα εκκινεί η διαδικασία ακρόασης και επιβολής προστίμου.
Ναι
Ναι
9
Λήψη μέτρων για τη συμμόρφωση - Ακρόαση - Επιβολή Προστίμου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Γίνεται Ακρόαση στην περίπτωση που ληφθούν από τον κατασκευαστή μέτρα για τη συμμόρφωση του προϊόντος, σύμφωνα με την Οδηγία 2014/53/ΕΕ και ανάλογα επιβάλλεται πρόστιμο για το διάστημα που δεν ήταν συμμορφούμενο.
Ναι
Ναι
Αρμοδιότητες
Πληροφορίες για ασύρματες συσκευές
Μη συμμορφούμενα προϊόντα ραδιοεξοπλισμού
RAPEX άμεση ενημέρωση για μη βρώσιμα προϊόντα
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Radio Equipment Directive (RED)
Γενική Γραμματεία Εμπορίου/Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή/Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης
Συνήγορος του Καταναλωτή