|
|
| (5 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
| Γραμμή 129: |
Γραμμή 129: |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2025/20250201391.pdf | | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2025/20250201391.pdf |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Κοινή Υπουργική Απόφαση |
| | + | |process_rule_decision_number=28335/Δ6 |
| | + | |process_rule_decision_year=2025 |
| | + | |process_rule_description=Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με τις ηλεκτρονικές αιτήσεις για την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=1239 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2025/20250201239.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 151: |
Γραμμή 160: |
| | |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| | |process_step_duration_max=P1D | | |process_step_duration_max=P1D |
| − | |process_step_description=Οι γονείς/ κηδεμόνες αιτούνται τη συμμετοχή των μαθητών/τριων στην γραπτή διαδικασία δεξιοτήτων για την εισαγωγή τους στην εισαγωγική τάξη της Α΄ Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου, ενός (1) πρότυπου εκκλησιαστικού σχολείου. Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο αντίστοιχα, σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας, των μαθηματικών εννοιών και των θρησκευτικών. | + | |process_step_description=Οι γονείς/ κηδεμόνες αιτούνται τη συμμετοχή των μαθητών/τριων στην γραπτή διαδικασία δεξιοτήτων για την εισαγωγή τους στην εισαγωγική τάξη της Α΄ Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου, ενός (1) Πρότυπου Εκκλησιαστικού Σχολείου. Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο αντίστοιχα, σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας, των μαθηματικών εννοιών και των θρησκευτικών. |
| | |process_step_note=Μετά από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων αποδίδεται ο μοναδικός κωδικός της αίτησης και ο μοναδικός εξαψήφιος αριθμός που αντιστοιχεί σε κάθε μαθητή, οι οποίοι αποτελούν απαραίτητα στοιχεία για την παρακολούθηση της διαδικασίας από τους αιτούντες και την συμμετοχή τους στις εξετάσεις. Επίσης, οι αιτούντες δικαιούνται να εκτυπώνουν τη βεβαίωση υποβολής της αίτησης που φέρει: α) τα στοιχεία του αιτούντα, β) τα δηλωθέντα στοιχεία του μαθητή, γ) τα δηλωθέντα στοιχεία επικοινωνίας, δ) τα σχολεία προτίμησης και τη σειρά προτίμησης, ε) τον κωδικό της αίτησης και τον εξαψήφιο αριθμό του μαθητή. | | |process_step_note=Μετά από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων αποδίδεται ο μοναδικός κωδικός της αίτησης και ο μοναδικός εξαψήφιος αριθμός που αντιστοιχεί σε κάθε μαθητή, οι οποίοι αποτελούν απαραίτητα στοιχεία για την παρακολούθηση της διαδικασίας από τους αιτούντες και την συμμετοχή τους στις εξετάσεις. Επίσης, οι αιτούντες δικαιούνται να εκτυπώνουν τη βεβαίωση υποβολής της αίτησης που φέρει: α) τα στοιχεία του αιτούντα, β) τα δηλωθέντα στοιχεία του μαθητή, γ) τα δηλωθέντα στοιχεία επικοινωνίας, δ) τα σχολεία προτίμησης και τη σειρά προτίμησης, ε) τον κωδικό της αίτησης και τον εξαψήφιο αριθμό του μαθητή. |
| | }} | | }} |